Heftig seksleven en thuiswonende kinderen. Hoe doe je dat?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Heftig seksleven en thuiswonende kinderen. Hoe doe je dat?

Berichtdoor If then... » di 15 mei 2012, 20:23

Wat ik me afvraag: hoe kunnen mensen met inwonende, wat oudere, kinderen nog een heftig seksleven hebben? Helemaal moeilijk lijkt me als je wat minder standaard vormen van seks wilt beleven.
Denk aan toys, lawaai, tools, outfits etc. Ik heb het dus niet over een uurtje seks maar urenlang beestachtig genieten.

Wacht je net zo lang tot de kinderen toevallig allemaal uit logeren zijn voor de vrijpartij van het jaar? Bied je ze geld om uren lang naar de bioscoop te gaan? Ga je zelf het huis uit ri hotel?
Mensen met een omgansregeling/ co-ouderschap kunnen nog wel iets inplannen maar ja, dan moet je wel zeker weten dat de kinderen niet even naar huis komen om iets op te halen.

IF :!:

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor Dominique » di 15 mei 2012, 20:48

haha..beestachtig genieten :D5

yeahhhh :D10

ik zit in zo'n situatie :D6

en wil hem nog wel eens dwingen tot iets out of the ordinary
maar meneer is onvermurwbaar.
zelfs als ik klaarkom, en dat wat luidruchtig doe, gaat er een hand over mn mond...sssstttt :st: ...
hels maakt me dat :D3
ik heb mijn beestachtige sex dus niet thuis... :D4
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor vir40 » di 15 mei 2012, 21:07

tja ook wij hebben een 22 jarige die nog thuis woont...als we ooit in een zeldzame bui zijn om sex te hebben,dan wachten we tot hij naar de fitness is of als hij naar vrienden is

ons bed kraakt namelijk heel erg :mrgreen: en hij heeft al wel eens een hint gegeven dat hij vanalles heeft gehoort
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor Lovelife1958 » di 15 mei 2012, 21:28

Tja dit herken ik ook met nog 1 zoon van 21 jaar thuis en in het weekend onze dochter van bijna 20.

Beste wat we gedaan hebben is 5 jaar geleden op zolder dakkappelen geplaatst en zijn op zolder gaan slapen, kinderen (toen nog 2 thuis) beneden ons. Wij meer privacy op dit manier. In basis is ons huiselijk sexleven echter nogal bedeesd en voorzichtig.

Zo nu en dan doe ik een poging om dat te doorbreken, maar dan wordt ik toch gedwongen om me in te houden. Geen stevige repeterende (erg herkenbare) geluidenveroorzakende bewegingen, geen geklets van sommige lichaamsdelen op elkaar :D5 , geen oerwoud gegrom :mrgreen:

Dus dan toch maar zo nu en dan buitenshuis genieten van die beestachtige sex ...... :D4

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor Aphrodites' zoon » di 15 mei 2012, 22:47

Ik (kinderloos) houd dit topic toch in de gaten: veel van mijn dates hebben kinderen dus de tips die hier voorbij komen kunnen misschien ook voor mij handig zijn :)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor FrankPolder » wo 16 mei 2012, 10:54

Juist met oudere kinderen is het niet zo'n groot probleem, vind ik. Die zijn zelf immers ook liever niet al te luidruchtig. Als de dochter des huizes beneden een gewelddadige actiefilm kijkt, kun je haar aanmoedigen het geluid lekker hard te zetten. Dan heb je zelf anderhalf uur om je uit te leven, twee verdiepingen hoger.

Bovendien zijn pubers nogal eens uithuizig. Dat biedt toch zeeën van sekstijd? Attributen niet al te opzichtig laten slingeren en voorts de slaapkamer tot verboden gebied aanmerken, net zoals dochterlief haar eigen domein heeft – zo lijdt in elk geval ons seksleven nergens onder.
Amor vincit omnia

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor jenda65 » wo 16 mei 2012, 13:28

Ook hier kennen we "het probleem"...

Onze slaapkamer ligt tussen die van de kids, waardoor ze van alles kan horen als ze nog niet slapen...
Onze oplossing is om veel beneden in de woonkamer te vrijen als de oudste eindelijk zijn bed heeft opgezocht...bank, stoel, aanrecht... tis maar goed dat onze meubels niet kunnen praten... :lol:

Verder inventief zijn met de tijd dat beide kids er niet zijn, als ze bijvoorbeeld gaan trainen of een wedstrijd hebben.

Als we Triodate hebben, nemen we geen enkel risico en huren een hotelkamer.. kan ik zo veel herrie maken als ik zelf wil...haha.. :st:
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor Suzette » do 17 mei 2012, 1:33

Hier idd co ouderschap aan beide kanten.

Maar dat zegt niet alles.

Bij beiden komen de kinderen toch altifdj nog langs als ze bij de andere ouder zijn (prima hoor overigens).

Ok, onverwaxhte sekszin kun je niet voor zijn maar verder: ik ben heel eerlijk naar mijn kinderen, zijn ze bij hun vader en willen ze langs komen dan bel je.
Helaas is lief wat minder doortastend maar heb ik geeist dat de sleutel dan in de deur gaat zodat ze niet zoooooomaar binnen staat en dan moet bellen.
Omdat het laatst toch bijna misging ben ik met zijn docjhter maar het gesprek aangegaan, dat hielp.


Lijkt me lastiger als je gewoon samenwoont en oudere kinderen hebt, echt wel.

Voor echt explicitiete seks dan toch maar de hort op of de hele club uit logeren sturen?

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor Carina » ma 21 mei 2012, 23:52

Als de kinderen ouder worden, word je vanzelf creatief.
Ze zijn tenslotte niet 24 uur per dag thuis...
En daarbij zijn er dan de 'gestolen momenten'. Vluchtertjes in de badkamer kunnen errug prettig zijn. :mrgreen:

Toch is het niet te voorkomen dat Jongste wel eens door heeft dat er iets in de slaapkamer gebeurt.
Maar hij zei zelf: je kan beter sex hebben dan ruzie maken. En daar heeft hij wel een punt. Ook al blijft het toch genant als je te horen krijgt dat je herrie gemaakt hebt. :oops: :mrgreen:

Voordeel: een waterbed kraakt niet. 8)

Daarbij hebben we het voordeel dat hij op zolder slaapt. En als hij eenmaal op bed ligt, komt hij niet meer naar beneden. Dus de woonkamer (en keuken :mrgreen: ) zijn dan veilig terrein....
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor Spot the difference » di 22 mei 2012, 17:41

En ik die altijd dacht dat alles net gemakkelijker wordt met grotere kinderen. Bedankt voor de eye-opener If! :D10

Die vluggertjes zijn altijd makkelijk te doen, maar inderdaad, wat als je liefhebber bent van langdurige stomende sessies, helemaal zorgeloos in a natural high wil geraken?

Je kan wel open zijn naar de kinderen, maar lost dat het dan op? En ik kan me niet voorstellen dat de kinderen zeggen: Oh maar pappie, is het dáárom dat jullie zoveel lawaai maken? En heb je dat dan vooral terwijl je gepijpt wordt of ook wanneer je mammie berijdt? :D1

Ik als kind wou het gewoon nog niet wéten dat die ouwelui zulke dingen deden. Jakkes. :P

Nee, ik ben er ook nog niet uit hoe ik dat varkentje ga wassen als het zover is. Tot welke leeftijd slapen kinderen eigenlijk zo rostvast als de mijne nog doen?

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor jenda65 » di 22 mei 2012, 22:00

En ik die altijd dacht dat alles net gemakkelijker wordt met grotere kinderen. Bedankt voor de eye-opener If! :D10


Nee, ik ben er ook nog niet uit hoe ik dat varkentje ga wassen als het zover is. Tot welke leeftijd slapen kinderen eigenlijk zo rostvast als de mijne nog doen?

Bij ons slapen ze rotsvast ALS ze eenmaal slapen...haha..
Is meer de vraag hoe je dat bij de oudste voor 23.30 uur voor elkaar krijgt :shock:

En mijn collega's zich maar afvragen hoe het toch komt dat ik een chronisch slaaptekort lijk te hebben... :st: :D5
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
oneandonly
Berichten: 117
Lid geworden op: vr 22 oktober 2004, 11:09
Locatie: t Gooi, van 't leven genietend

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor oneandonly » zo 27 mei 2012, 2:32

Ook voor ons is het lastig. Twee jonge kinderen, een partner die heel vroeg gaat slapen (direct nadat de kinderen op bed liggen), geen gordijnen of iets voor de ramen van de woonkamer en een gehorig huis..... helaas is seks er niet veel meer bij. Buitenshuis??
Geniet!

Gebruikersavatar
oneandonly
Berichten: 117
Lid geworden op: vr 22 oktober 2004, 11:09
Locatie: t Gooi, van 't leven genietend

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor oneandonly » zo 27 mei 2012, 11:22

Even voor de duidelijkheid... we gaan nog wel eens uit (theater mn) en brengen dan de kinderen bij opa/oma. We willen gaan zoeken naar plekjes om het na de voorstelling te doen... even met de auto ergens heen... kinderen slapen al bij opa/oma.... (met een beetje geluk zij ook als we terug komen) ... misschien worden het vluggertjes... .maar alla. ..óok spannend ;-)
Geniet!

Gebruikersavatar
Rosa
Berichten: 98
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 8:06
Locatie: België - Vlaanderen

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor Rosa » za 09 juni 2012, 5:34

Ook het hier lezen en posten op dit forum is al een probleem met pubers in huis. :? Dus iets voor als ik niet kan slapen :D12

Gebruikersavatar
lounge2u
Berichten: 41
Lid geworden op: di 05 juni 2012, 11:26
Locatie: Beveren

Re: thuiswonende kinderen

Berichtdoor lounge2u » ma 11 juni 2012, 13:31

Wij hebben er toch ook el eens eentje gehad die vrolijk met de roze vibrator in de gang rondliep en riep: 'pap hoe zet je die zaklamp aan?' Dan ben je wel eventjes snel hoor...


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten