Vriendin komt wel en niet klaar

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Vriendin komt wel en niet klaar

Berichtdoor bestwomanlover » vr 27 april 2012, 19:04

Sinds ik een half jaar geleden een topic 'Mijn vriendin komt niet klaar' postte en er e.e.a. vooruitgegaan. Ze is wat toegankelijker voor knuffelen en vrijen misschien omdat onze knuffel / streelsessies langer duren en het bloot slapen 's nachts draagt daar ook aan bij. En ze kan zich ook beter ontspannen en ontvangen. Ze raakt opgewonden maar klaarkomen is er nog steeds niet bij maar ik dring ook nergens op aan om maar even een verkeerde indruk weg te nemen maar *zij* vind het jammer. Maar als ze overdag als ik er niet ben op de bank ligt en 'zichzelf bezighoudt' komt ze snel en heerlijk klaar.
Ze vraagt zich af 'wat is dat toch ? er is toch een soort rem ...' Want na elke knuffelpartij zegt ze (en dat meent ze ook) er erg van genoten te hebben.
Welke tips hebben jullie voor ons ?

Gebruikersavatar
gelfxp
Berichten: 2075
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 1:27
Locatie: Wageningen

Re: Vriendin komt wel en niet klaar

Berichtdoor gelfxp » vr 27 april 2012, 19:21

bwl, volgens mij is deze vraag eerder ook gesteld, en toen ondergesneeuwd, maar als ze met zichzelf speelt als jij er bij bent, komt ze dan ook gewoon klaar?
dus zonder dat jij haar aanraakt, maar gewoon aanwezig bent in dezelfde ruimte (of slaapt oid)
“I have no special talent. I'm just passionately curious.”

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Vriendin komt wel en niet klaar

Berichtdoor bestwomanlover » vr 27 april 2012, 19:47

Nee dus ze heeft het een keer geprobeerd met mij erbij maar toen werd het niks. Heel raar ze kan zich verder wel beter ontspannen bij mij, anders zou ze geen strelingen of sexuele handelingen toelaten.

Gebruikersavatar
gelfxp
Berichten: 2075
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 1:27
Locatie: Wageningen

Re: Vriendin komt wel en niet klaar

Berichtdoor gelfxp » vr 27 april 2012, 20:00

dan ben jij dus het "probleem", iets in jouw aanwezigheid werpt voor haar een blokkade op wat er voor zorgt dat ze niet voldoende kan ontspannen of te veel afgeleid wordt
is afgezien van het klaarkomen alles in orde tussen jullie? geen zaken die haar bezig houden over jou/met jou? (vraag het aan haar, niet aan jezelf) voordat je antwoord geeft. Past jullie sex beleving bij elkaar? Zitten jullie emotioneel een beetje op één lijn etc.

Ontelbaar veel vragen die je kan stellen, en waarvan er één precies het antwoord kan zijn. Overigens is het onbewust natuurlijk wel iets dat je bezig houd, gezien het feit dat je er een tweede topic over geopend hebt. Laat je toch niet (misschien wel onbewust) blijken het een teleurstelling te vinden dat ze niet klaarkomt (dus iedere keer weer hogere verwachtingen).

Afsluitend, vrouwen komen nu eenmaal moeilijker klaar dan mannen, maar onderzoek door Masters and Johnson, Alfred Kinsey en Shere Hite hebben in ieder geval geconcludeerd dat 90% van alle problemen met orgasmes mentaal van aard zijn. Dus probeer vooral niet té hard, maar zoek het eerder door zo dicht naar elkaar toe te groeien dat ze je volledig kan vertrouwen (ik schrijf bewust niet vertrouwt...).

Ik wens je dan ook geen succes met deze zoektocht, maar geduld en rust ;)
“I have no special talent. I'm just passionately curious.”

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Vriendin komt wel en niet klaar

Berichtdoor Suzette » za 28 april 2012, 1:52


marainna77
Berichten: 116
Lid geworden op: wo 11 juli 2007, 13:09

Re: Vriendin komt wel en niet klaar

Berichtdoor marainna77 » zo 29 april 2012, 9:09

hoi bestwomanlover,

Ik kan dat ook niet zomaar klaarkomen bij iemand. Dat duurt een hele tijd. Ik moet iemand vertrouwen. Ik moet "mogen". Als je haar verwend moet je niet denken " hoe kan ik haar een orgasme bezorgen". nee "Hoe kan ik haar laten genieten" en zeg dat ook het hoeft niet, gewoon genieten is voldoende en heb geduld. Mijn vriend was letterlijk 1 uur op mij gericht. Alleen maar mij verwennen toen toe ik heel heel heel erg m'n best deed kwam ik klaar. Nu gaat gaat het iets beter. Kijk eens hoe ze zichzelf vingerd. en doe dat na. Niet om haar een orgasme te bezorgen maar om haar te verwennen omdat ze het op die manier lekker vind.

veel plezier en heb geduld het is zo al lekker toch?
liefs marianna

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Vriendin komt wel en niet klaar

Berichtdoor bestwomanlover » zo 29 april 2012, 18:19

hoi Marianna,

Goede tip van je maar dat gebeurt al bij ons ik verwen haar zo lang mogelijk door strelen en kussen over het hele lijf. En dat werkt goed. Alleen 'meekijken' als ze vingert vindt ze nog een beetje eng maar ze heeft al een hoop overwonnen, ze durft veel meer. Ook stuur ik haar soms erotische verhaaltjes over ons en dat waardeert ze zeer.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten