Met verbazing las ik dit

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Met verbazing las ik dit

Berichtdoor junglelife » do 12 april 2012, 20:27

Dit las ik onlangs

''Ik heb ook een vrouw die het geil vind als ze mij met een andere vrouw ziet neuken.
Ja ik zeg neuken omdat vrijen klinkt alsof er liefde bij komt kijken. En dat zou ik ook niet willen, dingen zoals zoenen, strelen, liefkozen, nagenieten. Dat zijn dingen die ik deel met mijn vrouw.''

Misschien wil ik wel begrijpen wat deze persoon wil zeggen maar ik vind het wel erg cru over komen met de vrouw waar je dit mee wil gaan doen dan.
Mijn eerste gedachte was...neem dan een opblaaspop of huur iemand in.

Als ik me verplaats in de gedachte van die tweede vrouw die daar aan mee zou werken dan zou ik niet zo liefdeloos behandeld willen worden....of zie ik dit verkeerd ?

Wil niemand aanvallen en ben ook niet thuis in deze dingen maar ik probeerde me even te verplaatsen in de andere vrouw en dan krijg ik van zo een uitspraken geen positief beeld.

Kijk ik er verkeerd tegenaan of is dit een normale regeling in zo een afspraken ?

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor Suzette » do 12 april 2012, 21:28

Dit las ik onlangs

''Ik heb ook een vrouw die het geil vind als ze mij met een andere vrouw ziet neuken.
Ja ik zeg neuken omdat vrijen klinkt alsof er liefde bij komt kijken. En dat zou ik ook niet willen, dingen zoals zoenen, strelen, liefkozen, nagenieten. Dat zijn dingen die ik deel met mijn vrouw.''

Misschien wil ik wel begrijpen wat deze persoon wil zeggen maar ik vind het wel erg cru over komen met de vrouw waar je dit mee wil gaan doen dan.
Mijn eerste gedachte was...neem dan een opblaaspop of huur iemand in.

ff geknipt.

Mijn 1ste gedachte: "dingen zoals zoenen, strelen, liefkozen, nagenieten" houdt gevoel in, dat kan te dichtbij komen en gevaarlijk zijn voor de partner (hier de vrouw) en dus de relatie. Het gaat dus puur om de fysieke aktie waarvan deze vrouw opgewonden wordt.

Ik ken idd wel afspraken van stellen die seks met anderen hebben waarbij er niet gezoend enzo mag worden.
Prostituees zoenen volgens mij ook meestal niet (of is dat SOA gerelateerd? ).

Blijkbaar is zoenen intiemer dan neuken.

(en ja, eigenlijk vind ik dat zelf ook wel, dat zoenen intiemer is dan neuken)

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor junglelife » do 12 april 2012, 21:34

Dat kan ik nog begrijpen maar niet de context van de hele zin.
Laat ik het zo zeggen, ik zou me daar als tweede vrouw niet voor lenen met die afspraken.

Je laten ''gebruiken '' als een puur neukobjeckt......voor mijn gevoel hoort bij het ''neuken'' toch ook wat gevoel erbij door strelingen( heet dat niet voorspel )....en dan noem ik er nu maar eentje.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor Suzette » do 12 april 2012, 21:40

Dat kan ik nog begrijpen maar niet de context van de hele zin.
Laat ik het zo zeggen, ik zou me daar als tweede vrouw niet voor lenen met die afspraken.

Je laten ''gebruiken '' als een puur neukobjeckt......voor mijn gevoel hoort bij het ''neuken'' toch ook wat gevoel erbij door strelingen( heet dat niet voorspel )....en dan noem ik er nu maar eentje.

Oh op die fiets.

Nee, ik ook niet. Sterker, ik kan me daar letterlijk niets bij voorstellen.

Uitkleden, gaan liggen en HOP erin?

Niet zoenen, aantal sexuele handelingen niet willen, ok, zie mijn vorige posts, dat snap ik qua afspraken. Maar idd wat jij zegt nu, dat er niets verder mag. Nope.

Maar ja, dat is wat die vrouw 'wil' he? Het is niet gezegd dat het zo gaat

Gebruikersavatar
gelfxp
Berichten: 2075
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 1:27
Locatie: Wageningen

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor gelfxp » do 12 april 2012, 21:46

waarschijnlijk hebben we hier een onderliggend verschil te pakken. Verschil in redenen en motivatie om sex te hebben.
Aan de ene kant de sex vanuit liefde, sex als het meest intieme wat je geeft aan de persoon die je liefhebt, waarin je je helemaal aan deze persoon geeft.
Aan de andere kant de sex vanuit het genot, waarbij je de ander gebruikt voor je eigen goede gevoel, sex als consumptieartikel.

Dit verschil was bij mijn ex. ook aanwezig, zij had sex voor het genot, vele bedpartners gehad, en sex was consumptief geworden, als iets wat een kort moment van genot verzorgde, verder niets. Voor mij was sex iets wat je geeft aan de persoon die je helemaal liefhebt, waar je alles mee wil delen, als maximale teken van overgave.

Tijdens één van de gesprekken hadden we het erover waarom je niet vreemd zou gaan, en voor mij was dat als vanzelfsprekend omdat je die andere persoon niet liefhebt, voor haar was de motivatie omdat ze mij er pijn mee zou doen.

Onderliggend dus een heel ander idee over wat sex betekent voor jou als persoon.
“I have no special talent. I'm just passionately curious.”

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor junglelife » do 12 april 2012, 21:47

@ suzette

Nee dat is wat die man zegt :wink:

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor junglelife » do 12 april 2012, 21:49

waarschijnlijk hebben we hier een onderliggend verschil te pakken. Verschil in redenen en motivatie om sex te hebben.
Aan de ene kant de sex vanuit liefde, sex als het meest intieme wat je geeft aan de persoon die je liefhebt, waarin je je helemaal aan deze persoon geeft.
Aan de andere kant de sex vanuit het genot, waarbij je de ander gebruikt voor je eigen goede gevoel, sex als consumptieartikel.

Dit verschil was bij mijn ex. ook aanwezig, zij had sex voor het genot, vele bedpartners gehad, en sex was consumptief geworden, als iets wat een kort moment van genot verzorgde, verder niets. Voor mij was sex iets wat je geeft aan de persoon die je helemaal liefhebt, waar je alles mee wil delen, als maximale teken van overgave.

Tijdens één van de gesprekken hadden we het erover waarom je niet vreemd zou gaan, en voor mij was dat als vanzelfsprekend omdat je die andere persoon niet liefhebt, voor haar was de motivatie omdat ze mij er pijn mee zou doen.

Onderliggend dus een heel ander idee over wat sex betekent voor jou als persoon.
Je hebt hem niet begrepen waar dit over gaat .

VanBil
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 13 januari 2012, 11:14

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor VanBil » do 12 april 2012, 21:50

Dit las ik onlangs

''Ik heb ook een vrouw die het geil vind als ze mij met een andere vrouw ziet neuken.
Ja ik zeg neuken omdat vrijen klinkt alsof er liefde bij komt kijken. En dat zou ik ook niet willen, dingen zoals zoenen, strelen, liefkozen, nagenieten. Dat zijn dingen die ik deel met mijn vrouw.''

Misschien wil ik wel begrijpen wat deze persoon wil zeggen maar ik vind het wel erg cru over komen met de vrouw waar je dit mee wil gaan doen dan.
Mijn eerste gedachte was...neem dan een opblaaspop of huur iemand in.

Als ik me verplaats in de gedachte van die tweede vrouw die daar aan mee zou werken dan zou ik niet zo liefdeloos behandeld willen worden....of zie ik dit verkeerd ?

Wil niemand aanvallen en ben ook niet thuis in deze dingen maar ik probeerde me even te verplaatsen in de andere vrouw en dan krijg ik van zo een uitspraken geen positief beeld.

Kijk ik er verkeerd tegenaan of is dit een normale regeling in zo een afspraken ?

Aangezien ik dat geschreven heb zal ik het uitleggen. Eigenlijk kan ik het in een woord uitleggen, sexlust.

Ja 2x was het een gehuurde vrouw. En 1x een vrouw die we hadden ontmoet tijdens het stappen toen we op vakantie waren.

En een opblaaspop doet het niet voor ons. In dat geval geven we roleplay de voorkeur.

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor junglelife » do 12 april 2012, 21:55

Ja dat klopt ik had het over jouw uitspraken.
Dan had ik het toch goed bekeken met mijn idee van huur iemand in om het zo van jouw kant uit te zien. :D

Lijkt me sterk dat iemand anders er veel voor voelt om zonder liefkozingen ''gebruikt'' wil worden.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor Suzette » do 12 april 2012, 23:10

waarschijnlijk hebben we hier een onderliggend verschil te pakken. Verschil in redenen en motivatie om sex te hebben.
Aan de ene kant de sex vanuit liefde, sex als het meest intieme wat je geeft aan de persoon die je liefhebt, waarin je je helemaal aan deze persoon geeft.
Aan de andere kant de sex vanuit het genot, waarbij je de ander gebruikt voor je eigen goede gevoel, sex als consumptieartikel.

Dit verschil was bij mijn ex. ook aanwezig, zij had sex voor het genot, vele bedpartners gehad, en sex was consumptief geworden, als iets wat een kort moment van genot verzorgde, verder niets. Voor mij was sex iets wat je geeft aan de persoon die je helemaal liefhebt, waar je alles mee wil delen, als maximale teken van overgave.

Tijdens één van de gesprekken hadden we het erover waarom je niet vreemd zou gaan, en voor mij was dat als vanzelfsprekend omdat je die andere persoon niet liefhebt, voor haar was de motivatie omdat ze mij er pijn mee zou doen.

Onderliggend dus een heel ander idee over wat sex betekent voor jou als persoon.

ja...... seks voor de seks.
Maar dat is niet denk ik wat ik lees uit JL's post. Daar mag de man van die vrouw wel neuken maar verder niet strelen, zoenen etc...

De keren dat ik seks had voor de seks zoende, friemelde, voosde, streelde ik toch ook wel.

Dan blijft er toch niets over dan uitkleden, klaarliggen en neuken? (om het maar even supersteplat te zeggen)

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor Suzette » do 12 april 2012, 23:17

@ suzette

Nee dat is wat die man zegt :wink:

Oh ja

Gut lezen is ook een vak

Maar komt feitelijk op hetzelfde neer voor mij:
1. dat ik me niet voor kan stellen dat dit echt zo gaat/kan
2. dat ik eerder denk dat hij het zo voor zich ziet maar dat niet wil zeggen dat het zo gebeurt.

Kleed je maar uit en ga liggen, dan neuk ik je .......... NU

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor EstherC » vr 13 april 2012, 0:17

Om eerlijk te zijn heb ik echt wel een paar keer seks om de seks gehad waarbij er ook echt geen sprake was van genegenheid whatsoever. Geen zoenen, geen strelen, geen voorspel. Gewoon neuken en that's it.

Natuurlijk is het niet mijn favoriete manier om seks te beleven. Maar op dat moment had ik dat gewoon even nodig. En voelde ik me er ook eigenlijk niet rot bij hoor. Ik snap wel dat je het gevoel hebt dat geen vrouw zich hiervoor zou lenen. Maar ik denk dat dat niet klopt. Ik denk eerder dat het er meer zijn dan je zou denken.

Overigens is het ook echt niet zo akelig als het lijkt hoor. Het kan juist enorm geil zijn.
Dream it. Wish it. Do it!

Femke
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 27 november 2011, 13:30

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor Femke » vr 13 april 2012, 8:20

Laat ik het zo zeggen, ik zou me daar als tweede vrouw niet voor lenen met die afspraken.
Je lijkt er vanuit te gaan dat dat eenrichtingverkeer is...
Als vrouw kun je net zo goed een man op die manier benaderen. En daar is echt niets mis mee... 8)

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor junglelife » vr 13 april 2012, 8:45

@ suzette

Nee dat is wat die man zegt :wink:

Oh ja

Gut lezen is ook een vak

Maar komt feitelijk op hetzelfde neer voor mij:
1. dat ik me niet voor kan stellen dat dit echt zo gaat/kan
2. dat ik eerder denk dat hij het zo voor zich ziet maar dat niet wil zeggen dat het zo gebeurt.

Kleed je maar uit en ga liggen, dan neuk ik je .......... NU
Nee ik denk ook niet dat het zo gaat in werkelijkheid maar het kwam in eerste instantie zo wel bij mij binnen toen ik dat las en vond het wat cru klinken zo maar dat kan natuurlijk ook aan mijn lezen liggen :D

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Met verbazing las ik dit

Berichtdoor junglelife » vr 13 april 2012, 9:06

Natuurlijk kun je wel sex om de sex hebben en zo geil zijn dat er geen voorspel/genegenheid aan te pas hoef te komen, dat begrijp ik best wel.
Maar als ik uit ga van de situatie waarvan een vrouw zegt dat ze geil wordt als haar man een ander neukt, dan ga ik er meer vanuit dat ze het opwindend vindt om haar man te zien genieten van een ander en hoe hij die ander opwindt/verleid, een beetje het totale plaatje maar goed dat was mijn gedachte erbij.
En dat je daar dus dan bewust een afspraak maakt met een andere vrouw, die dan weet dat zijn vrouw toekijkt.

Zoveel verschillen, zoveel verlangens en ieder zoekt daarin zijn eigen weg en belevenis en zo blijven we ons af en toe eens verbazen :wink:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten