De zorgfraude in Nederland..!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Re: De zorgfraude in Nederland..!

Berichtdoor gurley » wo 02 april 2014, 20:32

wist ik het maar ... behalve dan de *way over the top* salarissen en bonussen korten van hen ~hoog op de ladder~ ... uiteindelijk zitten ze ook maar gewoon op een bankje tv te kijken (stel ik me altijd voor) na het werk :)

wanneer is genoeg, genoeg?

ik participeer me het habbiebabbie en velen met mij ... enkel en alleen maar een adreswijziging doorvoeren bij de instantie die de eigen bijdrage int gaat al 4 maanden mis ~ soms komt er na 8 maanden pas de afrekening op gang ... en dan graag in ene keer betalen want je wist dat deze rekening zou komen ... het *gemak* waarmee ze dit mededelen tegen mensen die net een minimum inkomen hebben ...

geen sluitende oplossing vanaf hier ... enkel de opmerkingen die ik eerder al schreef

eerst liep er een ketting over verschillende schijven
tegenwoordig loopt het over veel meer schijven en imo gaat er in communicatie en overdracht zoveel meer mis, zodat ze steeds meer bezig zijn de ketting te fixen dan een stapje terug te doen ... minder schijven, minder schakels

decentralisatie maakt de boel niet goedkoper of beter alleen maar meer verdeeld.
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: De zorgfraude in Nederland..!

Berichtdoor Mar » wo 02 april 2014, 22:06

Gurley, ik verbíéd je me te verzoeken :D3 ;)
Samen lopen door omstandigheden

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Re: De zorgfraude in Nederland..!

Berichtdoor gurley » wo 02 april 2014, 22:07

:mrgreen:
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Re: De zorgfraude in Nederland..!

Berichtdoor gurley » wo 02 april 2014, 22:32

ik zet hem er maar hier bij ...

http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/ ... t-zat.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Re: De zorgfraude in Nederland..!

Berichtdoor gurley » wo 02 april 2014, 22:53

Ik ook niet, Geert Wilders wel.........
volgens mij is dhr Wilders niet erg oplossingsgericht bezig maar dat kan ik ook helemaal mis hebben hoor ... ik zoom weg zodra ik hem hoor spreken kan alleen maar denken aan dat lipvreetdingetje wat hij altijd doet
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: De zorgfraude in Nederland..!

Berichtdoor vir40 » di 29 april 2014, 18:25

Mijn man kwam net thuis met een verhaal van een collega van hem..die is turks en is net op vakantie geweest naar turkije en heeft daar zijn gebit laten maken..boven en onder. .hij moest na een week 600 euro afrekenen. ..terug in nederland heeft hij de rekening op gestuurd naar zijn zorgverzekering. .daar kreeg hij 2500 op zijn rekening gestort van de zorgverzekering. ..
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Re: De zorgfraude in Nederland..!

Berichtdoor gurley » di 29 april 2014, 20:55

mocht dit waar zijn dan gaat er nog heel veel mis in deze sector :D12

http://www.zorgwijzer.nl/zorgverzekerin ... kunstgebit" onclick="window.open(this.href);return false;

nog een vaag en redelijk oneerlijk voordeel ... begrijp me goed, ik gun elk mens van alles het beste ... maar hoezo? kunnen niet alle kleinverdieners gebruik maken van dit soort *regelingen*?

http://www.zorgwijzer.nl/zorgverzekerin ... et-bestaat" onclick="window.open(this.href);return false;
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 37 gasten