doorgaan of niet?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

mini
Berichten: 2
Lid geworden op: di 23 april 2013, 19:03

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor mini » vr 15 november 2013, 21:08

Wij gebruiken hem met name als we vrij zijn. Ik hoef dus niet met de kooi naar mijn werk. Heb hem wel eens om als we weg moeten. Ik vind het wel spannend. Pijnlijk of zo is het nooit, soms we lastig of ongemakkelijk. Iets simpels als plassen is toch heel anders. Vaak krijg ik hem om als ze in een bepaalde bui is. Vaak mag hij dan later af omdat ze mijn deel dan zelf graag wil gebruiken.

nena81
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 06 februari 2012, 21:15

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor nena81 » di 31 december 2013, 15:51

Het is alweer een tijdje terug dat ik gepost heb.
In de afgelopen tijd heb ik me meer en meer verdiept in wat tease and denail genoemd wordt.
Mijn ervaring was dat mijn vriend over het algemeen de lengte van de vrijpartijen bepaalde en als hij klaarkwam het feest over was. Ik heb nu meer het heft in handen genomen.
In grote lijnen maak ik uit wie er klaarkomt en hoelang de vrijpartijen duren en dat bevalt prima. Het komt dus voor dat mijn vriend tijdens het vrijen niet komt. Nu zal je misschien denken dat hij op een gegeven moment denkt dat hij de interesse verliest om te vrijen , maar niets is minder waar want ik zorg wel dat hij bij de les blijft door hem continu op te winden. Een beetje als "veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven"

Het is ook om zijn jagersinstinct een beetje te triggeren. als voorbeeld: als een jager een prooi ziet, en de prooi gaat al op zijn rug klaar liggen om afgeschoten te worden is de "fun" voor de jager gauw over. met andere woorden, hij mag best wat moeite doen om zijn zin te krijgen en dat gebeurd dan ook.

Nu hebben we de afgelopen tijd al wat spelletjes gedaan, zoals het spelletje met de gekleurde kraaltjes, dat gaat als volgt: zorg voor een aantal gekleurde kraaltjes in 5 kleuren
blauw: geen sex, blauw gaat terug in de pot+ 1 extra. oranje: vol orgasme naar keuze van vrouw, oranje gaat niet terug. groen:man's keuze alles wat hij maar wil. groen gaat terug in de pot. rood: tease/straf sessie : man vast gebonden en moet ondergaan wat de vrouw wil, geen orgasme, rood gaat terug. geel Joker: kan gebruikt worden om andere kleuren te blokken of een extra trekking uit de pot.

spel start met 10 blauw, 3 oranje, 1 groen, 5 rood, 1 geel. iedre dag wordt een kraaltje gepakt
Je kan hier nog allerlei variaties op los laten om het spannender te maken.

Voor het nieuwe jaar heb ik een bijzonder spelletje gevonden wat eigenlijk best gemeen is.
Hij mag met de dobbelstenen gooien met een blinddoek voor, hij mag dus niet zien wat hij gegooid heeft. ik neem een foto van de worp.
De uitkomst wordt vermenigvuldigd met een minimum van 4, en dat is het aantal orgasmes dat hij krijgt komend jaar, Dus minimum 4 en maximum 36.
Hij mag zelf de verdeling maken, maar omdat hij niet weet hoeveel hij heeft is het best lastig om te verdelen, want als hij weinig heeft kan hij er halfweg het jaar al doorheen zijn. als hij zuinig is en hij heeft er veel kan hij er aan het eind van het jaar over hebben.
Ik kijk er al naar uit om hem helemaal gek te maken :D11

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor droomvlinder » za 04 januari 2014, 11:21

Wat ik niet zo begrijp in het spelletje met de kralen, dat me wel interesseert is : rood gaat terug in de pot , wat bedoel je daarmee? Wordt de opdracht van rood dan niet uitgevoerd?

Verder 36 orgasmes op een jaar lijkt me redelijk weinig maar ja , het zullen dan wel geweldige ontploffingen worden :lol:
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

nena81
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 06 februari 2012, 21:15

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor nena81 » ma 06 januari 2014, 14:36

Wat ik niet zo begrijp in het spelletje met de kralen, dat me wel interesseert is : rood gaat terug in de pot , wat bedoel je daarmee? Wordt de opdracht van rood dan niet uitgevoerd?

Verder 36 orgasmes op een jaar lijkt me redelijk weinig maar ja , het zullen dan wel geweldige ontploffingen worden :lol:
In het spel met de kralen wordt elke kraal uitgevoerd maar niet elke kraal gaat terug in de pot. zoals je gelezen hebt gaan de oranje en gele niet terug en de rest wel , waarbij de blauwe er steeds meer worden omdat er daarvan steeds één extra bij gaat.

Er zijn drie oranje kralen, en in het spel zoals wij dat speelden (met en zonder peniskooi) hing aan elke oranje kraal een andere variatie. als de derde oranje kraal getrokken was eindigde het spel en bepaalde de overgebleven blauwe kraaltjes de tijd dat hij de peniskooi moest dragen. je kan daar natuurlijk ook een andere opdracht aan verzinnen

nena81
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 06 februari 2012, 21:15

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor nena81 » ma 06 januari 2014, 14:41

Verder 36 orgasmes op een jaar lijkt me redelijk weinig maar ja , het zullen dan wel geweldige ontploffingen worden :lol:
36 is nog wel een redelijk aantal van gemiddeld drie per maand. Maar als hij er 4 gehad zou hebben dan zou dat er 1 per kwartaal zijn geweest.
Mijn vriend leest hier ook wel en ik ga dus niet vertellen hoeveel het er werkelijk zijn.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor Suzette » di 07 januari 2014, 3:48

Female authority volgens mij?

nena81
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 06 februari 2012, 21:15

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor nena81 » di 07 januari 2014, 18:11

Female authority volgens mij?
alleen op sex gebied, hoewel de rollen ook wel eens worden omgedraaid :D

EstherC
Berichten: 5130
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor EstherC » zo 12 januari 2014, 20:34

Ik begrijp absoluut het leuke van dit soort spelletjes. Leuk dat jullie hier zo mee aan de slag zijn gegaan en dat het blijkbaar voor beide partijen goed bevalt.

Voor hem hoop ik wel dat hij de 6 heeft gegooid, want jeetje, 36 per jaar vind ik echt al heel erg weinig hoor. Zelfs voor een kwartaal vind ik het ernstig karig :roll:
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor droomvlinder » di 14 januari 2014, 22:00

Nena , dank je voor je uitleg , ik begrijp het beter zo . Maar het is wel streng zoals Esther zegt :lol:
Mis je dan dat heftig genieten van hem niet ?
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

nena81
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 06 februari 2012, 21:15

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor nena81 » vr 17 januari 2014, 21:58

Ik begrijp absoluut het leuke van dit soort spelletjes. Leuk dat jullie hier zo mee aan de slag zijn gegaan en dat het blijkbaar voor beide partijen goed bevalt.

Voor hem hoop ik wel dat hij de 6 heeft gegooid, want jeetje, 36 per jaar vind ik echt al heel erg weinig hoor. Zelfs voor een kwartaal vind ik het ernstig karig :roll:
Nena , dank je voor je uitleg , ik begrijp het beter zo . Maar het is wel streng zoals Esther zegt :lol:
Mis je dan dat heftig genieten van hem niet ?
Hij komt genoeg aan zijn trekken doordat ik hem regelmatig tease, en daar geniet hij ook van. Als hij thuis is aai ik hem over zijn buik en glij dan langzaam naar beneden tot ie weer hard is en laat hem dan lekker gefrustreerd achter.
Soms trekt hij me naar de slaapkamer in de hoop dat ie mag, maar meestal krijg ik mijn deel.
En ja hoor soms mag hij heftig genieten en daar geniet ik ook van.

peat
Berichten: 1
Lid geworden op: di 23 december 2014, 1:21

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor peat » di 23 december 2014, 2:06

Bij ons ben ik al een paar jaar met tussenposes opgesloten in een peniskooi. Eerst werd ik voor een paar dagen opgesloten en mocht daarna weer vrij voor een weekend of zo. Maar mijn vriendin merkte dat ik als ik opgesloten zat wel heel aardig werd de vaat deed stofzuigen auto krabben, vooral meer aandacht geven betere vrijpartijen zij kreeg dan meerdere orgasmes. Maar naar een orgasme van mij was dat plots over dus laat ze mij nu voor langere perioden vast zitten. ook tijdens het vrijen, ik weet ook niet wanneer ik vrij mag.
De perioden van onthouding worden steeds langer soms word ik weer opgesloten zonder orgasme, hierna is het eerst wel naar om weer op slot te zitten soms denk ik dan wel eens waren we er maar nooit aan begonnen. Het is wel zo dat ik daarna veel beter mijn best doe voor een volgende vrijlating. Al met al blijft het toch een spel want als ik het helemaal beu ben word ik vrij gelaten ,wel met tegenzin. Daarna wel gauw weer vast.

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor erofun69 » di 23 december 2014, 9:03

Bij ons ben ik al een paar jaar met tussenposes opgesloten in een peniskooi. Eerst werd ik voor een paar dagen opgesloten en mocht daarna weer vrij voor een weekend of zo. Maar mijn vriendin merkte dat ik als ik opgesloten zat wel heel aardig werd de vaat deed stofzuigen auto krabben, vooral meer aandacht geven betere vrijpartijen zij kreeg dan meerdere orgasmes. Maar naar een orgasme van mij was dat plots over dus laat ze mij nu voor langere perioden vast zitten. ook tijdens het vrijen, ik weet ook niet wanneer ik vrij mag.
De perioden van onthouding worden steeds langer soms word ik weer opgesloten zonder orgasme, hierna is het eerst wel naar om weer op slot te zitten soms denk ik dan wel eens waren we er maar nooit aan begonnen. Het is wel zo dat ik daarna veel beter mijn best doe voor een volgende vrijlating. Al met al blijft het toch een spel want als ik het helemaal beu ben word ik vrij gelaten ,wel met tegenzin. Daarna wel gauw weer vast.
"auto krabben"? :shock:
Niets is blijvend, alleen de verandering

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor Spelfje » di 23 december 2014, 16:04

Ooooooow dus als ik wil dat mijn man kutklusjes gaat doen en liever doet tegen me moet ik gewoon zijn piemel op slot draaien? :shock:

Spelfje *sluipt weer geruisloos weg uit dit topic want snapt er niets van*
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor Anwen » di 23 december 2014, 16:09

Ooooooow dus als ik wil dat mijn man kutklusjes gaat doen en liever doet tegen me moet ik gewoon zijn piemel op slot draaien? :shock:
Het best bewaarde geheim!
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor runningslim » di 23 december 2014, 16:56

Ooooooow dus als ik wil dat mijn man kutklusjes gaat doen en liever doet tegen me moet ik gewoon zijn piemel op slot draaien? :shock:

Spelfje *sluipt weer geruisloos weg uit dit topic want snapt er niets van*

Contradictio in terminis?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten