doorgaan of niet?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

nena81
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 06 februari 2012, 21:15

doorgaan of niet?

Berichtdoor nena81 » di 07 februari 2012, 2:30

Ik zit een beetje met een dilemma.

Even wat voor geschiedenis, Ik ,of eigenlijk wij, hebben een goede relatie met alle ups en downs die daarbij horen en ook met de sex is naar mijn beleving niets mis.

Het begon een aantal jaren terug toen we samen op een site naar sex speeltje zaten te kijken en mijn vriend een artikel aanklikte. het was een soort van peniskooi die er voor zorgde dat de man geen erectie kon krijgen en afgesloten dmv een hangslotje. ik had wel gehoord van een kuisheidsgordel voor een vrouw maar dat die er ook voor een man was wist ik niet.
De reactie van mijn vriend was "grappig zo'n ding",leuk om mee te spelen.
nou gaat ons "bdsm' niet verder dan handen vast binden en blindoeken, handen bind ik wel eens vast tijdens het pijpen omdat er niet tegen kan als hij tegen mijn hoofd duwt.

We hebben zo'n ding besteld en er een paar keer mee "gespeeld" waarbij ik hem opsloot en hij pas na drie orgasmes van mij "vrij" mocht.

Ongeveer een half jaar geleden waren we op een feestje. het was heel gezellig maar mijn vriend had iets te veel gedronken en was tamelijk vrijpostig naar andere vrouwen. nu weet ik dat hij heel monogaam is maar hij was naar mijn idee, zonder in details te treden, toch wel wat ver gegaan.

De volgende ochtend was ik al vroeg op en liep met de gedachte rond van de vorige avond en ik vond dat we daar even over moesten praten.tijdens het gesprek viel de opmerking "ik was dronken en zij was geil" niet helemaal in goede aarde en besloot dat het tijd was om weer eens te "spelen", maar nu even wat langer.
Ik vroeg hem lekker te gaan douchen en zijn schaamstreek te fatsoeneren. nadat hij de slaapkamer in kwam vroeg ik hem zijn speeltje aan te doen. Met de verwachting van een vrijpartij liet hij mij het slotje plaatsen.Ik hing de sleutel aan mijn ketting en liep de deur uit.
"Heey, gaan we niet........"?? "Jawel maar niet nu" Ik heb nog nooit iemand zo verbaast zien kijken :(

Ik zat eigenlijk met het probleem van hoelang zal ik hem in het ongewisse laten. Aan de ene kant wil niet de baas over hem spelen maar aan de andere kant vond ik het toch wel spannend dat ik de sleutel had en hij van me afhankelijk was. Dat hij afhankelijk was merkte ik al gauw, ik kreeg een en al aandacht en hij wilde allerlei dingen voor me doen.
De volgende avond in bed was de orale bevrediging ruim boven het gemiddelde en toen hij vroeg of hij eindelijk dat ding af mocht doen kwam de "verrassing".
Ik zei dat hij de komende dagen de post maar in de gaten moest houden want ik had de sleutel in een enveloppe op de post gedaan en aan mezelf geadresseerd dus hij moest nog een dag of twee wachten.( de lieverd had nooit gedacht aan de reserve sleutel die ik gewoon in mijn nachtkastje had liggen)
Toen uiteindelijk de post kwam met de sleutel was ik hem net voor. Als lief voor me zou zijn zou ik hem "vrijlaten" Na een heftige vrijpartij zij hij dat ie in tijden niet zo lekker was klaargekomen.

Nu zit ik een beetje met twee gedachten,aan de ene kant wil ik hem niet beperken want ik ben voor gelijkheid in een relatie. Aan de andere kant geniet ik van de extra aandacht die hij me geeft als hij opgesloten zit, hij is energieker en doet meer in huis. Ik ben ook wel nieuwsgierig wat er gebeurd als ik hem langer "opsluit", masturberen kan niet en hij is dus van mij afhankelijk voor zijn orgasmes.

Dubio!!!!

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor WhoAmI » di 07 februari 2012, 4:44

Allereerst welkom hier...

Ik heb geen echte inhoudelijke reactie maar het is toch wel een opwindende gedachte.
Als het voor beide duidelijk is lijkt mij: doorgaan... Anderzijds is juist het niet weten het meest spannend..

Ik snap je "dubio"...

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor Searcher » di 07 februari 2012, 6:23

Ik denk dat je op Ragnelle's site genoeg te lezen hebt over de dynamiek van jullie "spelletje" (het feit dat hij zelf op zijn speeltje klikte zou overigens al op iets kunnen duiden...

http://www.ragnelle.com/index.php?optio ... e&Itemid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor Levendig Foutje » wo 08 februari 2012, 0:48

Eh...naar mijn bescheiden mening heeft dit niet zoveel te maken met de Ragnelle-site als wel het feit dat je vriend bepaalde fantasieën en voorkeuren heeft die nu naar boven zijn gekomen.

Het geeft mij de indruk dat hij er hartstikke van geniet, en ik zou geen reden zien om daar niet mee door te gaan. Zolang jullie je er goed bij voelen, is er nooit een reden om ontwikkelingen stop te zetten.
Misschien juist interessant om daar samen verder het pad in te gaan ontdekken?
Ikzelf herken het als BDSM... Er zit een duidelijk machtsspel in: jij hebt de macht, hij geeft die over, en geniet van zijn eigen onmacht. Dat is de DS uit de BDSM.

Misschien heeft hij die voorkeuren latent al jaren, zonder het zelf te hebben beseft, en voelt hij hierbij een diepgaande opwinding die misschien groter is dan tot nu toe (of misschien niet). Is dat het geval, dan heb je wel een hele positieve nieuwe ontwikkeling voor jullie sexleven, MITS het jouw pakkie-an natuurlijk ook is.

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor Levendig Foutje » wo 08 februari 2012, 1:06

Nog een andere opmerking.

Ikzelf heb een relatie M/s (Meester/slavin) op "parttime" basis. Dit klinkt raar, maar wij hebben beiden meerdere facetten, en willen daar heel graag de balans in vinden. We hebben het nodig om bij elkaar als gelijken te zijn, maar ook om een zekere D/s te hebben (Dominant/sub, waarbij ik van alles kan doen, maar hij de dominante energie heeft), en ook om de M/s te hebben (waarbij ik mijn halsband draag en ik totaal bezit van hem ben).
Betekent dit dan dat hij me als minder ziet? Of dat ik me zijn mindere voel?
Integendeel.
Ik heb een sterk karakter, en heb moeite mezelf over te geven aan iemand. Zeker de M/s, maar ook de D/s, geven mij die mogelijkheid, en zo kan ik mezelf aan hem overgeven, hetgeen wat ik het liefst doe. Maar daarvoor heb ik absoluut een competente partner nodig, iemand waar ikzelf op het laatst niet mentaal overheen wals (dat doe ik namelijk op de één of andere manier). Ik voel meer respect en meer opwinding bij hem dan ik ooit heb gevoeld.

Wij zijn best tegen paradoxen en tegenstellingen gelopen. Dan dacht ik: "Allejezus, ik ben slavin van een man, terwijl ik sterke feministische waarden heb!" En hij had moeite met het feit dat hij een vrouw aan zijn voeten heeft (soms) die intelligent, eigenzinnig en knap (haha) is.
Maar we gaan over die zelfopgelegde moraal heen (die buiten onze BDSM even sterk blijft gelden) en komen daarbij tot een grotere vrijheid.
We respecteren elkaar enorm, hij mij ook, ik ben zijn grote liefde, en ook in M/s-modus zorgt hij toch voor me (al is het dan op die rare manier); hij leidt me en beschermt me, doet me pijn en onderwerpt me omdat ik die behoefte heb, net als hij die behoefte heeft.

In jullie geval gaan jullie natuurlijk niet tot dat punt. Maar wat ik probeer te illustreren is dat die gelijkheid niet eraan gaat, ik voel het meer als een verschuiving van energieën. De gelijkheid gaat er niet aan omdat zijn respect voor mij enorm is, in "gewone" of "BDSM"-modus. Of misschien moet ik het toch anders zeggen (oei, daar beginnen de hersenspinsels van LFje al): het is een ongelijkheid die door ons beiden bewust gekomen is en die ons gelukkig maakt; maar wij respecteren elkaar in even grote mate. Bestaat dat? Ongelijkheid met respect? Of is het dan toch gelijkheid van binnen? :lol:
Zie je, daar begint het gedoe van de hokjes en definities al.
Ik heb ook een partner gehad die absoluut niet aan BDSM wilde doen (dat was een taboe voor hem), maar die helaas in het "echte" leven er alles aan deed om een soort slavin naast hem te krijgen. Dát is ongelijkheid/respectloosheid (noem het zoals je wilt)...niet wat we doen in onze relatie D/s of M/s.

Nu moet jijzelf wel kijken wat je erbij voelt. Vind je het opwindend? Voel je evenveel respect voor hem, ook al rijm je dat met "onrespectvol" gedrag? Zo niet, is dat respect essentieel voor jullie relatie? (Er zijn nl. BDSM-vormen waarbij dat respect niet aanwezig is, en die werken voor bepaalde mensen.)
Ik zou zeggen, gooi het open tussen jullie, ga al pratend onderzoeken, bij jullie zelf en met elkaar.
Laat los wat de buitenwereld bepaalt; onderzoek je gevoel en ga daarop af. We zijn complexe wezens en het één sluit het ander niet uit.

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor Baldlover » wo 08 februari 2012, 11:58

Ik zit een beetje met een dilemma.

Even wat voor geschiedenis, Ik ,of eigenlijk wij, hebben een goede relatie met alle ups en downs die daarbij horen en ook met de sex is naar mijn beleving niets mis.

Het begon een aantal jaren terug toen we samen op een site naar sex speeltje zaten te kijken en mijn vriend een artikel aanklikte. het was een soort van peniskooi die er voor zorgde dat de man geen erectie kon krijgen en afgesloten dmv een hangslotje. ik had wel gehoord van een kuisheidsgordel voor een vrouw maar dat die er ook voor een man was wist ik niet.
De reactie van mijn vriend was "grappig zo'n ding",leuk om mee te spelen.
nou gaat ons "bdsm' niet verder dan handen vast binden en blindoeken, handen bind ik wel eens vast tijdens het pijpen omdat er niet tegen kan als hij tegen mijn hoofd duwt.

We hebben zo'n ding besteld en er een paar keer mee "gespeeld" waarbij ik hem opsloot en hij pas na drie orgasmes van mij "vrij" mocht.

Ongeveer een half jaar geleden waren we op een feestje. het was heel gezellig maar mijn vriend had iets te veel gedronken en was tamelijk vrijpostig naar andere vrouwen. nu weet ik dat hij heel monogaam is maar hij was naar mijn idee, zonder in details te treden, toch wel wat ver gegaan.

De volgende ochtend was ik al vroeg op en liep met de gedachte rond van de vorige avond en ik vond dat we daar even over moesten praten.tijdens het gesprek viel de opmerking "ik was dronken en zij was geil" niet helemaal in goede aarde en besloot dat het tijd was om weer eens te "spelen", maar nu even wat langer.
Ik vroeg hem lekker te gaan douchen en zijn schaamstreek te fatsoeneren. nadat hij de slaapkamer in kwam vroeg ik hem zijn speeltje aan te doen. Met de verwachting van een vrijpartij liet hij mij het slotje plaatsen.Ik hing de sleutel aan mijn ketting en liep de deur uit.
"Heey, gaan we niet........"?? "Jawel maar niet nu" Ik heb nog nooit iemand zo verbaast zien kijken :(

Ik zat eigenlijk met het probleem van hoelang zal ik hem in het ongewisse laten. Aan de ene kant wil niet de baas over hem spelen maar aan de andere kant vond ik het toch wel spannend dat ik de sleutel had en hij van me afhankelijk was. Dat hij afhankelijk was merkte ik al gauw, ik kreeg een en al aandacht en hij wilde allerlei dingen voor me doen.
De volgende avond in bed was de orale bevrediging ruim boven het gemiddelde en toen hij vroeg of hij eindelijk dat ding af mocht doen kwam de "verrassing".
Ik zei dat hij de komende dagen de post maar in de gaten moest houden want ik had de sleutel in een enveloppe op de post gedaan en aan mezelf geadresseerd dus hij moest nog een dag of twee wachten.( de lieverd had nooit gedacht aan de reserve sleutel die ik gewoon in mijn nachtkastje had liggen)
Toen uiteindelijk de post kwam met de sleutel was ik hem net voor. Als lief voor me zou zijn zou ik hem "vrijlaten" Na een heftige vrijpartij zij hij dat ie in tijden niet zo lekker was klaargekomen.

Nu zit ik een beetje met twee gedachten,aan de ene kant wil ik hem niet beperken want ik ben voor gelijkheid in een relatie. Aan de andere kant geniet ik van de extra aandacht die hij me geeft als hij opgesloten zit, hij is energieker en doet meer in huis. Ik ben ook wel nieuwsgierig wat er gebeurd als ik hem langer "opsluit", masturberen kan niet en hij is dus van mij afhankelijk voor zijn orgasmes.

Dubio!!!!
Het gebeurt wel is dat de post er 2 dagen over doet of zoekraakt. Lijkt me heel erg leuk worden dan, mag je naar de hoefsmid toe om een slotje te laten verwijderen.

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor Levendig Foutje » wo 08 februari 2012, 15:27

de lieverd had nooit gedacht aan de reserve sleutel die ik gewoon in mijn nachtkastje had liggen
Vandaar ook de reservesleutel, Baldlover. :wink:

nena81
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 06 februari 2012, 21:15

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor nena81 » wo 08 februari 2012, 17:05

Ik heb wat rondgesnuffeld over dit onderwerp en via ragnelle kwam ik van de ene in de andere verbazing. tjonge, wat een variatie in mogelijkheden.
Ik lees dat er mannen zijn die meer dan een jaar met een peniskooi rondlopen zonder een orgasme gehad te hebben. Ik kan me er geen voorstelling van hebben dat ze dat vrijwillig doen maar aan de andere kant, zoveel mensen zoveel wensen.Dat soort excessen gaan me veel te ver en is niet mijn ding.
Maar zoals LF al zei in haar reactie valt en staat alles met communicatie, communicatie, communicatie, communicatie.

Tussen al die informatie heb ik een site gevonden die me wel aanspreekt
http://www.keptforher.com/why-chastity.html
waar ook leuke spelletjes op staan die we gaan uitproberen en we kijken wel waar het uitkomt.
Ik denk dat het wel een nieuwe dimensie kan toevoegen aan ons sexleven.

Wat één van de positieve bijkomstigheid zou kunnen zijn is het feit dat als mijn vriend zijn kooitje aan heeft is dat zijn gedachte continu bij mij is omdat hij er natuurlijk constant aan herinnerd wordt dat ik de sleutel heb.
En ik ben bij hem omdat ik de sleutel heb.

Ik ben reuze benieuwd naar de ontwikkeling en hou jullie op de hoogte.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor Thomas_K » wo 08 februari 2012, 21:53

Nu zit ik een beetje met twee gedachten,aan de ene kant wil ik hem niet beperken want ik ben voor gelijkheid in een relatie. Aan de andere kant geniet ik van de extra aandacht die hij me geeft als hij opgesloten zit, hij is energieker en doet meer in huis. Ik ben ook wel nieuwsgierig wat er gebeurd als ik hem langer "opsluit", masturberen kan niet en hij is dus van mij afhankelijk voor zijn orgasmes.

Dubio!!!!
Mijn idee is dat jullie leuk bezig zijn. Ga vooral zo door. Jullie hebben anderhalf jaar geleden een speeltje gekocht en jullie spelen ermee. Als dat inhoudt dat jij hem opsluit, dan zal dat vast zijn omdat hij dat ook spannend vindt.

Toch wat vragen. Wat is het eigenlijk voor speeltje? Is het wel mogelijk/praktisch/hygiënisch om dit lang vol te houden? En heeft hij er op een gegeven moment niet gewoon genoeg van en pakt hij dan een betonschaar? Hoe staat hij erin?

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor konijn » do 09 februari 2012, 12:39

En heeft hij er op een gegeven moment niet gewoon genoeg van en pakt hij dan een betonschaar? Hoe staat hij erin?
Ik denk niet dat ik zou durven om met een betonschaar in de buurt van mijn penis te komen. ;-)

Tegenwoordig probeer ik toch wat zuinig met m'n orgasmes te zijn. Met m'n 45 jaar kan ik niet meer twee keer per dag klaar te komen. Soms kom ik tijdens een vrijpartij niet klaar om de dag erna verder te gaan. Vrouw konijn gaf onlangs aan daar niet zo gelukkig mee te zijn omdat ik de dag erna helemaal niet zo leuk ben. Veel te hitsig en ik heb daardoor te hoge verwachtingen.

Maar het lijkt me wel een leuk speeltje, Nena. Denk alleen niet dat het voor ons geschikt is.

nena81
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 06 februari 2012, 21:15

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor nena81 » do 09 februari 2012, 17:09

Ik heb gisteren een leuk gesprek gehad met mijn vriend, ik heb hem wat artikelen laten lezen over het onderwerp en duidelijke afspraken gemaakt over wat we er van verwachten, wat we wel en niet willen.
Allereerst, stoppen op elk moment dat het niet goed meer voelt om wat voor reden dan ook. ik denk dat dat een zeer belangrijk uitgangspunt is. De "verliezer" zorgt voor een wellness weekend... dat dan weer wel :DD

Nu de vraag HOE LANG?? dat was een lastige, ik vond dat er een zekere mate van onduidelijkheid over moest bestaan. Toen hij later op de avond over voetbal begon wist ik dat dat een leuke combinatie was. Ik vroeg hem of ajax komend weekend zou winnen, hij dacht van wel. ik zeg als ajax wint win jij ook!!!!

@thomas
Toch wat vragen. Wat is het eigenlijk voor speeltje? Is het wel mogelijk/praktisch/hygiënisch om dit lang vol te houden? En heeft hij er op een gegeven moment niet gewoon genoeg van en pakt hij dan een betonschaar? Hoe staat hij erin?
als je googled op cb6000 en je zoekt naar afbeeldingen dan heb je een aardig idee hoe dat er uit ziet.

hygiëne is wel een aandacht punt. zolang hij opgesloten zit is zijn piemel van mij en ik zorg er voor dat "mijn speelgoed" in top conditie blijft dus na het douchen gaan zijn handen op zijn rug en ik zorg voor de rest.

Morgen vertel ik wat meer over de frustraties die mijn vriend zoal bezighouden.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor Mannekijn » vr 10 februari 2012, 14:29

...OMG !!!.... mocht je onverhoopt toch een erectie krijgen , dan stoot je pijnlijk je hoofd.

Vind de houten uitvoering esthetisch nog wel het leukst. Kun je tenminste nog blokfluit spelen...

nena81
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 06 februari 2012, 21:15

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor nena81 » ma 13 februari 2012, 19:16

Een update maar dan van nena's vriendje ,ik gebruik even een ander kleurtje om verwarring te voorkomen.
Zij zou gaan vertellen hoe het verder vergaan was maar het leek me het beste om het zelf even te vertellen

Hoe ik me heb laten verleiden om in dit spelletje mee te gaan weet ik eigelijk niet. Nieuwsgierigheid wat het psychologisch met me zou doen heeft gewonnen denk ik.
Ik had het spelletje een poosje terug al gespeeld en ook een nachtje opgesloten gezeten, maar nu zou het wat langer gaan duren.

In de eerste plaats heb ik het toch wel wat onderschat maar daar kwam ik later wel achter.
Nadat we het gesprek hadden gehad en de ceremonie van opsluiten hadden gehad wist ik nog niet hoelang ik moest wachten tot het moment van release
Ik had wel gezegd dat ik niet langer dan een week wilde maar ik kwam erachter dat het wel eens langer zou kunnen duren. Gelukkig had ik het volste vertrouwen dat AJAX de wedstrijd zou winnen.

Overdag valt het mee om met een "chastitycage" rond te lopen. al gauw had ik het niet meer in de gaten. Met naar de WC gaan is het even wennen om elke keer zittend te plassen maar na een tijdje is dat ook gewend (Nena vind dat niet erg)
'Snachts is een ander verhaal, op mijn buik slapen gaat niet das dat is even wennen en verder geen probleem. 's nacht een paar keer wakker geworden door een poging tot erectie maar verder goed geslapen. 'S ochtends voelt mijn ODOL wat ongemakkelijk omdat mijn erectie geen kant op kan maar ontspanning en mijn gedachte verzetten brengt verlichting.

Ik had de afgelopen week vrij en wil nog wel eens een dag verlummelen door achter de computer te hangen. In de mail krijg ik van een kennis nog wel een leuke linkjes met al dan niet erotisch getinte inhoud en wil dan nog wel een op een pornosite terecht komen. Ik kan je een geheimpje vertellen dat dat op dit moment geen goed idee is om begrijpelijke reden dus ik ben wat huishoudelijke taken gaan vervullen en op het moment dat Nena thuis kwam had ik boodschappen gedaan en was met het eten bezig.
PFFF toen begon het gedonder, het eerste wat ze deed was controleren of de boel nog op zijn plek zat en liep met een big smile naar de slaapkamer om zich op te frissen en te verkleden. Even later komt ze in een niets verhullend setje lingerie de keuken in gelopen :D7 :D3
Ik zeg "je maakt het er niet makkelijker op voor me hé". Nou voor het eten had ze al twee orgasmes te pakken.

De volgende dagen hadden een beetje het zelfde beeld waarbij ze veel plezier beleefde aan het kietelen van mijn ballen en het uitdagen.
Ook bij de dagelijkse inspectie en hygienische handelingen genoot ze er van om me naar een bijna hoogtepunt te brengen en dan was het maar goed dat mijn handen op mijn rug zaten anders had ik het zelf ter plekke afgemaakt

Afgelopen zaterdag was de grote dag en zat met spanning de wedstrijd te volgen. Bij het laatste fluitsignaal heb ik haar de slaapkamer in gesleurd en haar helemaal suf geneukt :shock: met als resultaat een mindblowing orgasme.

Nu ik dit schrijf rest me de vraag, als dit het effect is na vier dagen, wat gebeurt er als ik twee of drie weken niet klaarkom.
Ik ben bang dat ik dan tegen de muur opklim en de mussen van het dak schiet.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor Nelly » zo 19 februari 2012, 1:41

Wat een sexy topic!! Ik heb hier een tijd geleden over gefantaseerd, maar dan een variant. Als vrouw een gordel omdoen & dan zelf de sleutel houden/ verbergen.
Weet niet of ik het in het echt prettig zou vinden - misschien is het alleen het idee.

Ik knapte wel totaal af op de "echte gordels" die er voor vrouwen zijn, behalve deze (prachtig maar onbetaalbaar) & sommige (niet echt werkende) exemplaren van leer:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/151981/1 ... bruid.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: doorgaan of niet?

Berichtdoor Laars » zo 19 februari 2012, 13:17

Ik vind dit topic ook grappig vooral, Ajax die wint.. en dan iemand naar de slaapkamer sleuren
:DD
Ik dacht eigenlijk altijd dat BDSM-ers best wel zwaar op de hand waren, van die melodramische zwarte zweep madammen, (tuurlijk een oordeel!)
... hoe luchtig wil je de peniskooi dragen :mrgreen:

Laars, dol op seks met een grapje :D1
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 10 gasten