Size doesn´t matter?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Jippie » di 04 november 2014, 10:35

Jeetje wat een agressie weer, hoe oud zijn jullie eigenlijk? Je zou juist een goed voorbeeld moeten zijn voor anderen.
Volgens mij ben ik dan een goed voorbeeld... als je vrijheid je tenminste lief is en jezelf kan bepalen wat je eet, wat je draagt, waar je naar kijkt en waar je in gelooft.
Daar mag je voor vechten, dat doen ze overal in de wereld. Ik snap ook niet wat dat met racisme te maken heeft.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Snoozie » di 04 november 2014, 14:45

Jeetje wat een agressie weer, hoe oud zijn jullie eigenlijk? Je zou juist een goed voorbeeld moeten zijn voor anderen.
Volgens mij ben ik dan een goed voorbeeld... als je vrijheid je tenminste lief is en jezelf kan bepalen wat je eet, wat je draagt, waar je naar kijkt en waar je in gelooft.
Daar mag je voor vechten, dat doen ze overal in de wereld. Ik snap ook niet wat dat met racisme te maken heeft.
Ben ik nu toch stikbenieuwd naar de verwijderde post zeker :D4

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor brother » di 04 november 2014, 22:44

Ik zelf heb geen vergelijkingspunt maar van de dames die ik kende hoorde ik toch meestal dat ik groot geschapen ben.
Blijkbaar was groter dan dikwijls toch beter dan klein.
Echter het wil wel zeggen dat een gewoon condoom pijnlijk knelde, dus moest ik in de winkel duidelijk maken dat ik een grotere maat moest hebben, toch een beetje lastig want je zal dan zien dat je nooit helemaal alleen bent, nu ja toch niet zo leuk. Tegenwoordig bestel je gewoon langs internet totaal anoniem maar het is ooit anders geweest.
Anderzijds heeft mijn nieuwe partner nooit kinderen gekregen en ik meen dat te voelen, daar waar ik bij mijn vorige liefde een opener gevoel ervoer heb ik nu een nauwer gevoel tot diep in de vagina, gevolg te stevige prikkel minder lang vrijen enz. Dus ik ben in mijn huidige niet zo gelukkig met groot geschapen te zijn.
Nog mannen of vrouwen met deze ervaring ?
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » di 04 november 2014, 22:57

Ik zelf heb geen vergelijkingspunt maar van de dames die ik kende hoorde ik toch meestal dat ik groot geschapen ben.
Blijkbaar was groter dan dikwijls toch beter dan klein.
Echter het wil wel zeggen dat een gewoon condoom pijnlijk knelde, dus moest ik in de winkel duidelijk maken dat ik een grotere maat moest hebben, toch een beetje lastig want je zal dan zien dat je nooit helemaal alleen bent, nu ja toch niet zo leuk. Tegenwoordig bestel je gewoon langs internet totaal anoniem maar het is ooit anders geweest.
Anderzijds heeft mijn nieuwe partner nooit kinderen gekregen en ik meen dat te voelen, daar waar ik bij mijn vorige liefde een opener gevoel ervoer heb ik nu een nauwer gevoel tot diep in de vagina, gevolg te stevige prikkel minder lang vrijen enz. Dus ik ben in mijn huidige niet zo gelukkig met groot geschapen te zijn.
Nog mannen of vrouwen met deze ervaring ?
Denk dat deze vraag niet op vrouwen slaat :D
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Noortje » do 06 november 2014, 9:57

Heb zelf geen ervaring met een man die zo groot geschapen was dat er problemen waren. De kleinst geschapen man kon me trouwens het best bevredigen, ook tijdens het neuken.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » do 06 november 2014, 12:16

Heb zelf geen ervaring met een man die zo groot geschapen was dat er problemen waren. De kleinst geschapen man kon me trouwens het best bevredigen, ook tijdens het neuken.
Lief hoor, eindelijk eens iemand die het opneemt voor de mannen die achter in de rijk stonden. :D11
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Noortje » do 06 november 2014, 12:36

Daarmee schreef ik niets over de grootte, JF. Dat is jouw interpretatie. :P

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » do 06 november 2014, 12:43

Daarmee schreef ik niets over de grootte, JF. Dat is jouw interpretatie. :P
Misschien ben ik dan nog niet goed wakker, maar ik meende dat je schreef:
De kleinst geschapen man kon me trouwens het best bevredigen, ook tijdens het neuken.

Overigens, ik voelde me niet aangesproken want ik ben ook niet klein geschapen, ik reageerde alleen omdat de meeste vrouwen hier lieten weten dat ze een kleine piemel niet weten te waarderen. :D
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Noortje » do 06 november 2014, 13:05

Mss had ik het over die van 18cm, was de rest groter. :wink:

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Lolly1968 » vr 07 november 2014, 21:08

pfffff,mooi Topic ben nieuw dus nu pas helemaal door gelezen,veel herkenning :D6
Zelf niet echt 'stilgelegen' in mijn leventje tot nu toe en daarom ook een beetje ervaringsdeskundige...ahum.
Ben zelf een klein vrouwtje en niet breed(zou het er mee te maken hebben?)en toch wel wat strak (ja,ja nog steeds)....maaruh
geef toch echt wel de voorkeur aan het wat grotere werk :D8
Kan zeggen dat ik alle maten wel zo'n beetje gevoeld heb en heb zelf maar één conclusie,'Size does matter!',oh yes,maar goed dat geldt dus voor mij,ben erg vaginaal ingesteld en heb 'het' dus binnenin nodig!
Laatst gewijzigd door Lolly1968 op za 08 november 2014, 1:44, 1 keer totaal gewijzigd.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Jippie » za 08 november 2014, 1:17

Mss had ik het over die van 18cm, was de rest groter. :wink:
Er was hier ooit een shespotster die nog nooit een man had gehad die onder de 20 cm zat.
Gemiddelde zegt daarom niet zoveel.. belangrijker is dan om te weten; het gemdddelde van wie, van wat of van hoeveel.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » za 08 november 2014, 1:44

Mss had ik het over die van 18cm, was de rest groter. :wink:
Er was hier ooit een shespotster die nog nooit een man had gehad die onder de 20 cm zat.
Gemiddelde zegt daarom niet zoveel.. belangrijker is dan om te weten; het gemdddelde van wie, van wat of van hoeveel.
Men heeft wel eens daar onderzoek naar gedaan en daaruit bleek dat de gemiddelde lengte van mannen rond de 15 cm lag.
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Noortje » za 08 november 2014, 9:39

Jippie bedoelt dat de gemiddelde penislengte niet de gemiddelde ervaring van elke vrouw is.

En ik deed flauw, de man waar ik het over heb is gemiddeld klein geschapen maar zijn penis heeft een goede vorm en is keihard en daarom heel bevredigend.

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Peter50 » zo 09 november 2014, 16:38

Je moet natuurlijk wel een representatieve steekproef nemen.
  Echte liefde is niet blind.

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor runningslim » ma 10 november 2014, 15:52

Je moet natuurlijk wel een representatieve steekproef nemen.

ROFL!!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten