Size doesn´t matter?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Lolly1968 » di 11 november 2014, 0:27

Ik zelf heb geen vergelijkingspunt maar van de dames die ik kende hoorde ik toch meestal dat ik groot geschapen ben.
Blijkbaar was groter dan dikwijls toch beter dan klein.
Echter het wil wel zeggen dat een gewoon condoom pijnlijk knelde, dus moest ik in de winkel duidelijk maken dat ik een grotere maat moest hebben, toch een beetje lastig want je zal dan zien dat je nooit helemaal alleen bent, nu ja toch niet zo leuk. Tegenwoordig bestel je gewoon langs internet totaal anoniem maar het is ooit anders geweest.
Anderzijds heeft mijn nieuwe partner nooit kinderen gekregen en ik meen dat te voelen, daar waar ik bij mijn vorige liefde een opener gevoel ervoer heb ik nu een nauwer gevoel tot diep in de vagina, gevolg te stevige prikkel minder lang vrijen enz. Dus ik ben in mijn huidige niet zo gelukkig met groot geschapen te zijn.
Nog mannen of vrouwen met deze ervaring ?

Nou,dat klopt wel hoor volgens mij. Ben zelf klein en niet breed,ook niet gebaard(weet niet of dat wat uitmaakt?)en heb best een nauw kutje. Voel dat zelf ook maar is me ook gezegd tijdens na het vrijen. Nou weet ik niet of er mannen bij waren die mij TE nauw vonden,zodat het voor hen minder prettig was,maar heb zelf van kleiner tot echt groot gehad( in de 20cm!) en dat was de eerste keren niet te doen voor mij en hem! Wel is het zo dat je zo flexibel bent als vrouw dat met de juiste positie en even oefenen prima gaat hoor. De dagen erna voelde ik het nog haha :) dubbel op dus! Maar zonder gekheid,zoals ik al zei in een eerdere reactie,heb ik ook liever ietsjes groter/dikker maar TE is het bij mij al gauw en ik herken dit dus zeker ook en ben er wel zeker van dat mannen het ook zo ervaren. Ook is het dan zo dat je niet heftig te keer kunt gaan!,doet dan al gauw zeer. Mijn huidige man is net boven gemiddeld(maar ja,wat is gemiddeld dus hè),en dat gaat allemaal prima. Oeps,wat vrijpostig weer allemaal.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » di 11 november 2014, 0:34

Oeps,wat vrijpostig weer allemaal.

Ik denk dat de lezers je openheid zullen waarderen. Dat is toch ook de bedoeling van dit forum neem ik aan dat we openhartig tegen elkaar zijn.
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Lolly1968 » wo 12 november 2014, 17:09

Ach Janfreak,komt natuurlijk ook wel deels door de anonimiteit die je hier hebt,maar ben altijd wel een flapuit geweest en gelukkig niet preuts opgevoed en dus allesbehalve preuts :D12

Maar even terug naar de 'Size' zat gisteren te zappen en viel in een talkshow waar werd gezegd dat mannen met een behoorlijke grote pik lui in bed zijn omdat ze denken dat de maat van hun gereedschap al wel voldoende is om de Dame in kwestie in hogere sferen te brengen! Haha,was ook weer wetenschappelijk onderzocht zeker.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » wo 12 november 2014, 17:17

Ach Janfreak,komt natuurlijk ook wel deels door de anonimiteit die je hier hebt,maar ben altijd wel een flapuit geweest en gelukkig niet preuts opgevoed en dus allesbehalve preuts :D12

Maar even terug naar de 'Size' zat gisteren te zappen en viel in een talkshow waar werd gezegd dat mannen met een behoorlijke grote pik lui in bed zijn omdat ze denken dat de maat van hun gereedschap al wel voldoende is om de Dame in kwestie in hogere sferen te brengen! Haha,was ook weer wetenschappelijk onderzocht zeker.
Wat dat betreft kunnen we elkaar dan wel een hand geven want ik maak ook nooit van mijn hart een moordkuil en ik ben allang niet meer preuts, weliswaar wel zo opgevoed maar ik denk dat mijn ouders een rolberoerte zouden krijgen wanneer ze lazen wat ik allemaal durf te schrijven.

En wat die lui met een enorme lul betreft, laten ze eerst maar eens bewijzen dat ze er ook mee werken kunnen. =):
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2185
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor tes » do 13 november 2014, 20:24

Ach Janfreak,komt natuurlijk ook wel deels door de anonimiteit die je hier hebt,maar ben altijd wel een flapuit geweest en gelukkig niet preuts opgevoed en dus allesbehalve preuts :D12

Maar even terug naar de 'Size' zat gisteren te zappen en viel in een talkshow waar werd gezegd dat mannen met een behoorlijke grote pik lui in bed zijn omdat ze denken dat de maat van hun gereedschap al wel voldoende is om de Dame in kwestie in hogere sferen te brengen! Haha,was ook weer wetenschappelijk onderzocht zeker.
Dat laatste heb ik inderdaad ook wel bij mannen mee gemaakt.. die vonden zichzelf helemaal geweldig en wilden eigenlijk niets doen voor de seks wat maakte dat het erg saaie seks was.. maar of dat nou puur uit het besef dat ze groter geschapen waren voortkwam.. geen idee! Ik vond 1 keer seks genoeg :mrgreen:
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » do 13 november 2014, 22:49


Dat laatste heb ik inderdaad ook wel bij mannen mee gemaakt.. die vonden zichzelf helemaal geweldig en wilden eigenlijk niets doen voor de seks wat maakte dat het erg saaie seks was.. maar of dat nou puur uit het besef dat ze groter geschapen waren voortkwam.. geen idee! Ik vond 1 keer seks genoeg :mrgreen:
Ik denk dat sommige mannen ( ik zeg nadrukkelijk sommige) met een grote joystick denken dat de partner het maar getroffen heeft met zo'n kanjer naar bed te mogen. Die denken dan ook dat een groot lid alles is waar het om draait bij de seks, zich niet beseffende dat er ook andere belangrijke dingen een rol spelen, zoals tederheid, spontaniteit en respect. Om er maar een paar te noemen.
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Lolly1968 » do 20 november 2014, 21:12

Waar ik ineens aan moest denken vandaag is -wat betreft dit Topic- dat ik een tijdje geleden de zangeres Anouk (geen fan) in een talkshow hoorde zeggen,'Een goed lul moet pijn doen bij het neuken',natuurlijk ook wel wat stoere Anouk praat en ook zo'n cliché want het werd gekoppeld aan donkere mannen. Maar in mijn 'perverse' hoofdje ontstond toen weer de gedachte,of er in rl nou echt vrouwen zouden zijn die dit beamen,kan er niets bij voorstellen,maar nu ben ik bij tijd en wijle aardig naïef :D6 En ja than does size matters!
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor EstherC » do 20 november 2014, 21:30

Ik herken dat eerlijk gezegd wel. De eerste penetratie door favominnaar doet altijd pijn. Na een paar stoten gaat het prima.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » do 20 november 2014, 22:50

Ik herken dat eerlijk gezegd wel. De eerste penetratie door favominnaar doet altijd pijn. Na een paar stoten gaat het prima.

Misschien niet eerst voldoende opgewarmd?
Glimlach, morgen is het erger!

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor EstherC » vr 21 november 2014, 0:10

Hahaha, zeker wel :mrgreen:
Moet gewoon steeds even meerekken. Ik vind het ook geen enkel probleem hoor trouwens.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » vr 21 november 2014, 0:20

Hahaha, zeker wel :mrgreen:
Moet gewoon steeds even meerekken. Ik vind het ook geen enkel probleem hoor trouwens.
Gelukkig maar. Ik snap het ook niet zo erg want ik heb wel eens een flinke mannenhand er in zien verdwijnen.
Die zal toch zeker wel oversized zijn naar bestaande begrippen.
Glimlach, morgen is het erger!

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor EstherC » vr 21 november 2014, 0:40

Ik heb er ook weleens een flinke mannenhand in gehad. Maar gelukkig blijft die vorm daarna niet zo :mrgreen:

Denk dat ik deels ook een voorkeur voor groot heb omdat ik erg nat word. Heb echt wel ervaren dat ik amper wat voelde bij een wat kleiner geschapen man. Zo heeft iedereen z'n voorkeuren.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » vr 21 november 2014, 0:45

Ik heb er ook weleens een flinke mannenhand in gehad. Maar gelukkig blijft die vorm daarna niet zo :mrgreen:

Denk dat ik deels ook een voorkeur voor groot heb omdat ik erg nat word. Heb echt wel ervaren dat ik amper wat voelde bij een wat kleiner geschapen man. Zo heeft iedereen z'n voorkeuren.
Dan ben je toch wel een bevoorrechte vrouw. :D8
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Noortje » vr 21 november 2014, 0:54

Ook ik word heel erg nat, maar geen probleem met kleiner geschapen mannen.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » vr 21 november 2014, 0:57

Ook ik word heel erg nat, maar geen probleem met kleiner geschapen mannen.
Heb je je spieren zeker goed onder controle :)
Glimlach, morgen is het erger!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 16 gasten