Size doesn´t matter?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Lolly1968 » vr 21 november 2014, 19:28

Nou,wat EstherC zegt herken ik wel,ben ook zo'n meisje(ahum) waar je meestal het teiltje en dweiltje nodig hebt......en tijdens de 'daad' om het maar even mooi te verwoorden wil het nog wel eens voorkomen als de minnaar goed bezig is(en het kan!)ik letterlijke 'golfjes' van genot langs zijn zwaard pers en op dat moment zweef ik natuurlijk al,maar voel zijn zwaard inderdaad wel even minder. Maar ja,aangezien ik nogal geoefende bekkenbodem en vagina spieren heb 'klampt' mijn kutje zich in no time weer aan de reddingsboei vast. Oeps,ben wel weer bezig zeg op de vroege avond :D7
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » vr 21 november 2014, 20:35

Nou,wat EstherC zegt herken ik wel,ben ook zo'n meisje(ahum) waar je meestal het teiltje en dweiltje nodig hebt......en tijdens de 'daad' om het maar even mooi te verwoorden wil het nog wel eens voorkomen als de minnaar goed bezig is(en het kan!)ik letterlijke 'golfjes' van genot langs zijn zwaard pers en op dat moment zweef ik natuurlijk al,maar voel zijn zwaard inderdaad wel even minder. Maar ja,aangezien ik nogal geoefende bekkenbodem en vagina spieren heb 'klampt' mijn kutje zich in no time weer aan de reddingsboei vast. Oeps,ben wel weer bezig zeg op de vroege avond :D7
Het si in ieder geval verrukkelijk om te lezen hoe je een en ander omschrijft, werd er behoorlijk geil van. :D8
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Lolly1968 » za 22 november 2014, 0:22

Oh,sorry dan Jan,het is absoluut niet mijn bedoeling om jouw geil te maken :wink:
Nalezend vind ik weer dat ik mijn hartje weer veel te veel op de tong heb gehad!
Heb nog even aan deleten gedacht,maar ja....een vrouw een vrouw,een woord een woord hè!
Zal voortaan wat meer oppassen want ik dacht dat we als meisjes onder elkaar waren hier....... :st:

:D6
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » za 22 november 2014, 0:25

Oh,sorry dan Jan,het is absoluut niet mijn bedoeling om jouw geil te maken :wink:
Nalezend vind ik weer dat ik mijn hartje weer veel te veel op de tong heb gehad!
Heb nog even aan deleten gedacht,maar ja....een vrouw een vrouw,een woord een woord hè!
Zal voortaan wat meer oppassen want ik dacht dat we als meisjes onder elkaar waren hier....... :st:

:D6
Hoezo, heb je me horen klagen dan dat ik geil ervan werd? Ik ben graag geil hoor, dan voel ik me happy.
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Noortje » za 22 november 2014, 0:56

Sommige mensen zijn geil genoeg. En daarbij kan het vervelend aanvoelen als je iemand opgeilt terwijl dat je intentie niet is.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Lolly1968 » zo 23 november 2014, 12:53

@Noortje...Thanx,zeker was echt niet mijn intentie!
Als 'New-Bee' schrik ik zelfs een beetje,praat altijd open over seks,maar natuurlijk wel met een beetje humor.
Is natuurlijk vervelend als ik in dit verband verkeerd 'begrepen' wordt.
Dus bedoel er niets mee,wie wat bedoelt of wil zeggen kan altijd een PB sturen.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Noortje » zo 23 november 2014, 13:08

Zal je dan ook maar meteen vertellen dat er hier ook genoeg mannen rondhangen die vooral New-bees graag pb's sturen. :wink: Met of zonder uitnodiging. Niets mis met pb-en overigens, als het maar gewenst is.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » zo 23 november 2014, 15:42

Zal je dan ook maar meteen vertellen dat er hier ook genoeg mannen rondhangen die vooral New-bees graag pb's sturen. :wink: Met of zonder uitnodiging. Niets mis met pb-en overigens, als het maar gewenst is.
Als forumlezer weet je nooit van te voren of een PB wel of niet gewenst is. Als ik er een stuur dan is het of om een persoonlijke vraag te stellen of om mijn standpunt nader toe te lichten. Zeker niet met de intentie om te hengelen. =):
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor 230volt » zo 23 november 2014, 16:31

Kom op allemaal! Niet te bang zijn, je zit hier wel op een erotisch forum! Daar hoort wat mij betreft wat ondeugendheid bij. Een ieder moet zijn/haar eigen grenzen maar aan geven, indien nodig!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Noortje » zo 23 november 2014, 16:48

Idd 230Volt. Een erotisch forum voor vrouwen. Waarbij mannen welkom zijn, hartstikke leuk juist, maar zij dienen zich terughoudend op te stellen.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor deco » zo 23 november 2014, 19:50

Idd 230Volt. Een erotisch forum voor vrouwen. Waarbij mannen welkom zijn, hartstikke leuk juist, maar zij dienen zich terughoudend op te stellen.

wie is niet terughoudend :D2 :D2
ikke wel hé :mrgreen:

mag ik je pb'en? :mrgreen: kon ut niet laten
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor Snoozie » zo 23 november 2014, 20:50

Idd 230Volt. Een erotisch forum voor vrouwen. Waarbij mannen welkom zijn, hartstikke leuk juist, maar zij dienen zich terughoudend op te stellen.
Gezien deze en een paar eerdere toch ietwat schooljuffrouw-achtige posts trekt Snooz zich ook maar weer voorzichtig terug :D9
Ook al is dat dan een vrouw :D8
Het ga je allen goed in dit topic!
Snooz, die voor het ondeugende is
*Verdwijnt stilletjes naar de kroeg*

*edit: dat is nog meer van toepassing op het 'Waar worden jullie geil van'-topic
Laatst gewijzigd door Snoozie op zo 23 november 2014, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » zo 23 november 2014, 20:59

Idd 230Volt. Een erotisch forum voor vrouwen. Waarbij mannen welkom zijn, hartstikke leuk juist, maar zij dienen zich terughoudend op te stellen.
Gezien deze en een paar eerdere toch ietwat schooljuffrouw-achtige posts trekt Snooz zich ook maar weer voorzichtig terug :D9
Ook al is dat dan een vrouw :D8
Het ga je allen goed in dit topic!
Snooz, die voor het ondeugende is
*Verdwijnt stilletjes naar de kroeg*
Daar voel ik me eerlijk gezegd ook beter thuis :D11
Glimlach, morgen is het erger!

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor runningslim » ma 24 november 2014, 15:56

Idd 230Volt. Een erotisch forum voor vrouwen. Waarbij mannen welkom zijn, hartstikke leuk juist, maar zij dienen zich terughoudend op te stellen.
Gezien deze en een paar eerdere toch ietwat schooljuffrouw-achtige posts trekt Snooz zich ook maar weer voorzichtig terug :D9
Ook al is dat dan een vrouw :D8
Het ga je allen goed in dit topic!
Snooz, die voor het ondeugende is
*Verdwijnt stilletjes naar de kroeg*

*edit: dat is nog meer van toepassing op het 'Waar worden jullie geil van'-topic

Had verdorie toch graag les gehad van dat schooljuffrouwtje...

Knappe doos...
Lange, sluike, glanzende haren...
Stralende glimlach...
Ferm euhm benen uiteraard...
Super modelletje...
Niet te groot, niet te klein, juist goed!
Stel fantastische euhm ogen uiteraard... Katachtig enzo... Geweldig roofdierlijk...
Strak kontje...
Humoristisch...
Leuk...
Goed gekleed...
Eet netjes...
Vermoedelijk zindelijk...
Fantasierijk...
Een paar goed-in-de-hand-liggende euhm voeten uiteraard, heel poezelig...

Damned, hoe schrijf je op een verantwoorde manier dat een goeie vriendin een geweldige boezem heeft?

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Size doesn´t matter?

Berichtdoor janfreak » ma 24 november 2014, 18:04

Damned, hoe schrijf je op een verantwoorde manier dat een goeie vriendin een geweldige boezem heeft?

Dat ze een beste bos hout voor de deur heeft. =):
Glimlach, morgen is het erger!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten