Doorbreken saaiheid in bed.

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

erix69
Berichten: 18
Lid geworden op: za 18 december 2010, 23:25

Re: Doorbreken saaiheid in bed.

Berichtdoor erix69 » zo 27 november 2011, 0:49

Ik vind spelletjes wel een goeie tip, ik heb een bordspel waarbij de vragen duidelijk zijn gericht om de fantasie van je partner te leren kennen. Je hoeft het bord niet te gebruiken natuurlijk, je kan gewoon de kaartjes trekken en de vragen aan elkaar vragen. Er zijn tal van seksspelletjes en ik denk dat je zelf het beste weet welke misschien iets voor jullie is.
Hoihoi ben wel benieuwd welk bordspel je bedoeld....heb daar zelf nog geen ervaring mee...maar het lijkt me wel heel opwindend als het niet te plat en voor de handliggend is...
het spannende van een fantasie is, dat ie werkelijkheid kan worden...

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Doorbreken saaiheid in bed.

Berichtdoor Suzette » zo 27 november 2011, 4:13

Wij hebben partnerlink, wat een stom spel is dat. Vinden wij dan.
Grotendeels rollenspellen, niet ons ding

Maar dat is geen bordspel dus.

Gebruikersavatar
SheilaNaGig
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 25 november 2011, 15:42

Re: Doorbreken saaiheid in bed.

Berichtdoor SheilaNaGig » ma 28 november 2011, 9:44

Het spel dat ik heb heet Ultiem Verlangen. Maar ik zei al in mijn eerdere post dat je zelf even op onderzoek uit moet gaan voor welk spelletje jullie warm lopen :) Ultiem Verlangen heeft 1 set kaarten met 'lieve' vragen over jullie fantasieen en 1 set stoute kaarten met opdrachten wat jullie moeten doen (seksuele handelingen) en dan nog drie sets kaarten met vragen over jullie kennis van seks. Het is maar dat je het weet :wink:

erix69
Berichten: 18
Lid geworden op: za 18 december 2010, 23:25

Re: Doorbreken saaiheid in bed.

Berichtdoor erix69 » ma 28 november 2011, 9:51

Het spel dat ik heb heet Ultiem Verlangen. Maar ik zei al in mijn eerdere post dat je zelf even op onderzoek uit moet gaan voor welk spelletje jullie warm lopen :) Ultiem Verlangen heeft 1 set kaarten met 'lieve' vragen over jullie fantasieen en 1 set stoute kaarten met opdrachten wat jullie moeten doen (seksuele handelingen) en dan nog drie sets kaarten met vragen over jullie kennis van seks. Het is maar dat je het weet :wink:

Ok, bedankt ga gauw op onderzoek uit...ben benieuwd, kan me voorstellen dat het lang niet altijd aansluit bij je gevoelswereld zo'n spel...de toon moet natuurlijk kloppen...als je je daar niet in herkent wordt het lastig denk ik..nogmaals bedankt!
het spannende van een fantasie is, dat ie werkelijkheid kan worden...

EstherC
Berichten: 5130
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Doorbreken saaiheid in bed.

Berichtdoor EstherC » ma 28 november 2011, 19:09

Toen ik nog getrouwd was speelden we weleens Ultiem Verlangen. Wat wij gewoon hebben gedaan is op voorhand alle kaarten die wij 'stom' vonden eruit halen. En regelmatig valsspelen natuurlijk als ons dat goed uitkwam :P
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Doorbreken saaiheid in bed.

Berichtdoor Spelfje » do 08 december 2011, 16:18

Wij hebben wel eens de doodgewone PimPamPet erbij gehaald. Alleen het draaidingetje gebruiken en dan een handeling verzinnen met de gedraaide letter. Degene die aan de "beurt" :lol: was mocht kiezen: óf uitvoeren óf ondergaan.

Een leuke avond verzekerd! :P
"Women are made to be Loved
....not understood"


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten