Mijn vriendin komt niet klaar

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor bestwomanlover » ma 10 oktober 2011, 18:55

Sinds 4 jaar heb ik een geweldige vriendin en woon sinds 1 jaar samen. Zij is bijna 30 jaar getrouwd geweest tot 2005 en ik 13 jaar tot 2003. Tussen 2003 en 2007 heb ik wilde jaren gehad met diverse dates / vriendinnetjes op zoek naar de 'ware'. Zij heeft daarentegen veel minder sex ervaring gehad. Leuke tijd maar ik ben gelukkiger met de huidige situatie, ik hoef die onrust niet meer.

We hebben een 'gewone' relatie dwz geen 'open' relatie, third party lovers, SW, minna(a)r(e)s(sen), swingen, etc. Gewoon met z'n tweeen.
En sex gaat ook goed op een ding na: zij komt nooit klaar.

Dat is niet alleen voor haar vervelend maar voor mij ook. Vrijwel altijd neem ik initiatief en elke keer lijkt het of ze over een drempel heen moet want eenmaal uit de kleren dan geniet ze er ook van. Dit in tegenstelling tot haar huwelijk daar nam zij vaak initiatief terwijl haar man vaak niet wilde. Haar man haalde haar nooit aan.

Laatst heeft ze een vibrator besteld en het een keer geprobeerd (zonder mij erbij) en ze was binnen 2 minuten klaar. Met mij herbij heeft ze het ook een keer geprobeerd maar toen kwam ze niet.
Ze heeft het ook een aantal keer met de douchekop geprobeerd en met succes.

M.a.w. het 'apparaat' werkt dus gewoon. Misschien kan ze zich onvoldoende ontspannen en / of overgeven. Maar, zoals eerder gezegd, eenmaal aan het knuffelen geniet ze ervan. Van alles geprobeerd, beginnen met estrelen en dan geleidelijk richting tieten en kutje ... die voelt dan nat aan. Heel vaak is het zo als ik haar vinger dat ze na een paar minuten zegt 'opwinding is over' en dan wil ze dat we 'het' doen. Ook omdat ze vindt dat mannen *altijd* de daad willen terwijl ik duidelijk maak dat dat niet altijd hoeft. In het verleden heb ik menigmaal (met haar voorgangsters dan) 1-2 uur liggen 'foezelen' waarbij zij klaarkwam en ik daarna ook zonder 'het' te doen. Dat zou ik met haar ook zo graag willen (hoeft niet perse zo lang te duren, maar nu duurt een gemiddelde 'sessie' vaak niet langer dan een kwartier).Ook wil ze niet gebeft worden want dan vindt ze zichzelf vies zelfs als ze net gedoucht heeft. Mijn ervaring bij anderen voor haar is dat vrouwen beffen erg lekker vinden en dan vaak makkelijker klaarkomen

Wat ze wel doet gelukkig is in de kamer vrijen en een enkele keer buiten wandelen met een rok met niks er onder heel spannend.

Maar ik zou zo graag willen zowel voor haar als mezelf dat ze klaarkomt.
Sorry voor mijn warrige verhaal.


Hebben jullie tips ?
Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor Spelfje » ma 10 oktober 2011, 19:08

Beste BWL,
Zo warrig vind ik je verhaal niet hoor. Ik volg het...
Het lijkt mij dat jouw vriendin inderdaad moeite heeft om zich te "geven" of te laten gaan. Ze lijkt geremd te zijn.
Het feit dat ze wel klaar kán komen is op zich hoopgevend.
Ik denk dat geduld de beste tip is. Laat haar merken dat er geen tijdsdruk is; dat ze mág ontspannen en genieten. En vooral: dat ze niet klaar hóeft te komen.

Ik weet wel dat er tegen mij gezegd wordt: "Ik ga jou klaar laten komen" (nee niet Mr Spelfje..maar in het verleden) dan lukte het acuut niet meer en moest ik me vréselijk focussen.

Succes!
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor bestwomanlover » ma 10 oktober 2011, 19:26

Ik denk dat geduld de beste tip is. Laat haar merken dat er geen tijdsdruk is; dat ze mág ontspannen en genieten. En vooral: dat ze niet klaar hóeft te komen.
Dank je. Maar als het aan mij ligt is er alle tijd. Bij haar is het vaak zo dat ze zegt 'het is over'. Het is dan nog net niet zo dat mijn pik afslapt maar dan is de lol er wel een beetje af.
Misschien speelt ook meet dat ze steeds de druk voelt '*het* moet gedaan worden' maar ik maak duidelijk dat dat niet hoeft.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor Spelfje » ma 10 oktober 2011, 19:33

Ik denk ook niet dat het dus aan jou ligt.
Weetje, vrouwen zitten toch een beetje raar in elkaar. Een man kan wel 100x zeggen dat ze mooi is en tóch geloven ze het niet. Een man kan wel zeeën van geduld hebben maar als ze in haar hoofd heeft dat ze "moet" (en zichzelf dus druk oplegt), lukt het niet.
"Women are made to be Loved
....not understood"

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor Mar » ma 10 oktober 2011, 19:57

.
Laatst gewijzigd door Mar op zo 17 maart 2013, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen lopen door omstandigheden

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor Venus » ma 10 oktober 2011, 21:01

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 18 maart 2013, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor bestwomanlover » ma 10 oktober 2011, 21:09

Bedankt voor jullie reacties.

@Speltje: Ik vertelde de reacties aan haar en ze herkent het: ze voelt zich onder druk gezet terwijl ik dat ABSOLUUT NIET doe en dat weet ze met haar verstand ook. Niet zozeer door mij onder druk maar in het algemeen, zo van ik MOET klaarkomen ik MOET neuken. Nou voor mij hoeft dat helemaal niet niks moet alles mag.

just4fun
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 09 oktober 2009, 8:34

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor just4fun » ma 10 oktober 2011, 21:38

euhm ik las laatst een topic hier op she over erotische massage,..
daarin werd een site genoemd die ook een dvd verkoopt die (mij) heel erg fijn lijkt.
je bent nooit te oud om te leren toch? en het ontspanningsgedeelte lijkt me voor je vrouw erg fijn...

ik kan eens kijken of ik de link kan vinden???

groetjes just
the more i see, the less i now the more i like to let it go.

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor Dominique » ma 10 oktober 2011, 22:10

Bedankt voor jullie reacties.

@Speltje: Ik vertelde de reacties aan haar en ze herkent het: ze voelt zich onder druk gezet terwijl ik dat ABSOLUUT NIET doe en dat weet ze met haar verstand ook. Niet zozeer door mij onder druk maar in het algemeen, zo van ik MOET klaarkomen ik MOET neuken. Nou voor mij hoeft dat helemaal niet niks moet alles mag.
ik denk dat je houding wat anders zegt dan hetgeen je tegen haar zegt.
je schrijft hier dat het voor jou ook vervelend is dat ze niet klaarkomt.
zegt mij genoeg.
niks zo funest als een man die je onder druk zet
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor Venus » ma 10 oktober 2011, 22:18

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 18 maart 2013, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.

marainna77
Berichten: 116
Lid geworden op: wo 11 juli 2007, 13:09

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor marainna77 » di 11 oktober 2011, 9:01

Hallo,

Je geeft al aan : de sex is goed op een ding na: Ze komt niet klaar. Dat geeft al aan dat JIJ het heel vervelend vind. Ik ben zelf 34 en heb hetzelfde, ik kom ook niet gauw klaar. Als daar dan teveel de nadruk op wordt gelegd lukt het helemaal niet meer. Over in de overgang zijn ofzo heb ik geen verstand van maar misschien heeft dat er ook mee te maken? Laat het niet als een probleem zijn, maar laat haar genieten ongeacht of ze klaarkomt of niet en neem er de tijd voor. En als het dan eens lang duurt als ze klaarkomt geef dan extra aan dat het niet erg is, dat ze zich helemaal mag geven en dat ze mag genieten zolang ze wil. Als haar opgewondenheid wegzakt probeer door bijvoorbeeld geil te kletsen haar weer geil te maken. Of iets anders wat haar weer opgewonden zal maken, ik ken je vrouw niet. Misschien is het leuk als je het samen doet?
Zij met haar vingers en jij met een speelje? En kijk goed hoe zij het bij haarzelf doet en doe dat later na, en vraag wat ze wil. Bij mij duurde het de eerste keer volgens mij veel langer dan een uur maar ik heb de tijd niet in de gaten gehouden.

Veel succes en veel liefs

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor bestwomanlover » di 11 oktober 2011, 18:57

@marainna77: Dank je goed verhaal !

Maar zij vind het ook jammer dat ze niet klaarkomt. Het leukste is als je samen klaarkomt. Maar desalniettemin volg ik gewoon je raad op en niet richten op klaarkomen maar gewoon genieten en wat mij betreft mag dat best duren.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor Spelfje » di 11 oktober 2011, 19:56

Het leukste is als je samen klaarkomt.
Is dat zo?
Ik vind dat daar altijd zo enthousiast over wordt gedaan. Het is best bijzonder om mee te maken maar mag mijns inziens nooit een doel zijn...of een streven.

Ik ben het wel met sommige schrijfsters eens: Je zegt geduld te hebben en je zegt dat je de nadruk niet op klaarkomen legt, maar tussen de regels door lees ik (en dat zal je vriendin ook zo voelen) toch dat je graag vertelt hoe JIJ het wil hebben. Klopt dat?
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor Venus » di 11 oktober 2011, 20:16

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 18 maart 2013, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Mijn vriendin komt niet klaar

Berichtdoor junglelife » di 11 oktober 2011, 20:43

Wat me dan weer verbaast is hoe iets gelezen wordt, ik lees hier niet uit dat hij zegt dat hij tegelijkertijd wil klaarkomen ( zo lees ik het weer uit reacties, mss lees ik het ook fout ) met zijn vrouw maar dat het wel leuk zo zijn om beiden in het spel een keer klaar te komen......en daar kan ik me wel iets bij voorstellen, ook dat hoeft niet altijd maar als het gaat geeft je wel een goed gevoel denk ik dat jij je partner klaar kan laten komen ( hoeveel tijd het ook kost ).....denk dat daar ook wel de issue ligt ook al mag dat geen issue zijn en wil je daar geen issue-moment van maken.....maar het zou je wel een goed gevoel geven denk ik...
Probeer het ook maar te verwoorden wat mij emotioneel logisch lijkt ( sorry als ik er iemand mee voor de kop stoot )


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast