Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken?

Berichtdoor Spot the difference » do 29 september 2011, 13:46

Als je graag overvloedig veel massage-olie gebruikt tijdens intieme momenten, bvb. tijdens een body to body massage, hoe voorkom je dan dat zetels, tapijten, kussen, vloer onder de olievlekken raakt? Ik weet dat er bepaalde hoeslakens zijn die alvast het bed beschermen, maar zelfs dan kan er toch geknoeid worden op de grond? En wat als je de woonkamer verkiest?

Iemand tips?

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor Spelfje » do 29 september 2011, 13:51

Ja lastig is dat he! Ik heb hier ook al heel wat dekbedovertrekken verknoeid met olie. :?
Tja, een grote beschermhoes (oud dekbed/deken) alleen voor olie-massages gebruiken lijkt de beste oplossing.

Ik heb toevallig gisteren bij de Ikea een waterafstotende matrasbeschermer gekocht...maar dat was dan weer voor een geheel ander doeleinde. :wink: :lol:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Elfri

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor Elfri » do 29 september 2011, 13:58

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ja ik krijg daar ook hele andere visioenen van Spelfje.. wel erotische trouwens :wink:

Overdadig olie verbruik leidt tot uber-glibberigheid en veroorzaakt dat het lichaam een lastig te hanteren sexobject wordt Spot...
Mag ik je adviseren me niet meer met zo veel olie te besprenkelen? Iedere keer als je in mijn been kneep schoot mijn kont 20 cm naar boven 8) :lol: :lol: :D33

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor Knuff » do 29 september 2011, 14:13

Dit vond ik over een massageolie van de hema:

Hema destressing massageolie

Mening / Conclusie
Het is een zeer goed ruikende massage olie die de huid goed hydrateert en een goede olie is om je lekker te laten masseren De geur is uitbundig en bloemig en doordat deze olie vrij vloeibaar is, kan je deze goed uitsmeren Voelt achteraf niet vettig aan en maakt ook geen vlekken in de kleding of op de lakens van je bed. De geur blijft nog een hele tijd op de huid hangen, maar is door zijn bloemige aroma niet vervelend of storend. Goede prijskwaliteit verhouding en een goede hydraterende werking

Geen idee of deze conclusie ook opgaat als je het hele flesje leegknijpt, maar misschien het proberen waard.

Knuff geen aandelen bij de hema :mrgreen:
Show the world the warmth of your smile.

onbekende
Berichten: 23
Lid geworden op: za 24 september 2011, 23:19

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor onbekende » do 29 september 2011, 22:09

Hoe je de olie zo goed mogelijk doet voorkomen van knoeien, weet ik niet. Maar dat een body2bodymassage een fijne ervaring is, is wel zeker. Suc6 ermee.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor Spot the difference » di 04 oktober 2011, 11:55

Bedankt voor de tip Knuff, misschien maar eens proberen.

Elfri, dat was telkens 20 centimeter dichter bij mijn gulzige lippen, ik heb je niet horen klagen? 8)

Spelf, ik heb een laken gevonden dat geschikt lijkt voor matrassen, in lak. Een lakhoeslaken, dus. http://www.erotiek.nu/Diversen/Lak-en-L ... 40000.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Lijkt me handig maar dan nog moet je al een badkamervloer hebben of degelijke waar je je gaat installeren. Misschien moet ik ook maar een blokhut bouwen, met sauna- en massagegedeelte.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor Laars » di 04 oktober 2011, 12:05

Een paar luchtbedden? Kun je zo in de badkamer leggen... en na het geglibber het zaakje meteen afsproeien :D1
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor NachtVlinder » di 04 oktober 2011, 19:34

Simpel.
Geen olie gebruiken maar siliconen glijmiddel.
Vlekt niet, geurloos en alles wat je morst kan gewassen worden uiteraard.

Ik heb laatst een liter gekocht voor 39 euro, en vind dit de beste tot nu toe, die ook nog redelijk betaalbaar is.
Wij hebben er al uuuuuuren speelplezier mee gehad :mrgreen:
http://www.picanta.nl/body-care/glijmid ... 000ml.html" onclick="window.open(this.href);return false;

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Elfri

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor Elfri » wo 05 oktober 2011, 18:25

Hmmmm, een luchtbed in een blokhut? Pas dan wel op voor onverwachte gaatjes... Hoewel het bij een juiste hoeveelheid siliconenglijmiddel voor dichting kan zorgen? Ach wat zou het, ik was bij sauna al om. :P

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor tes » di 22 november 2011, 16:40

er bestaat ook massageolie die uitwasbaar is in kleding, ik ga ervanuit dat dit dan ook geld voor banken, vloerkleed, bed etc.. het nadeel is alleen wel dat ze vaak een wat minder intense geur hebben..
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Leeuwtje
Berichten: 149
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 12:22
Locatie: Groningen - Doktersassistente

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor Leeuwtje » wo 23 november 2011, 11:51

Ligt het aan mij of ben ik de enige (visueel ingesteld) die t warm krijgt van het lezen over een body - to - body massage...op deze vrije dag? En van El die ondergeolied in de sauna me aanstaart met die vreselijke blik ja die ja En van Spot zijn ideeën over een laklaken knikt

Zucht... vréselijk... she lezen op een relaxte vrije dag... 8)
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist

Gebruikersavatar
gelfxp
Berichten: 2075
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 1:27
Locatie: Wageningen

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor gelfxp » wo 23 november 2011, 19:09

Ligt het aan mij of ben ik de enige (visueel ingesteld) die t warm krijgt van het lezen over een body - to - body massage...op deze vrije dag? En van El die ondergeolied in de sauna me aanstaart met die vreselijke blik ja die ja En van Spot zijn ideeën over een laklaken knikt

Zucht... vréselijk... she lezen op een relaxte vrije dag... 8)
half tot mijn oren in de latex (de soort die tegen de muur gaat, niet de pakjes) lees ik hetzelfde, en het doet me momenteel niet zo veel, misschien ligt het aan jou :D11 :D11
“I have no special talent. I'm just passionately curious.”

Gebruikersavatar
Leeuwtje
Berichten: 149
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 12:22
Locatie: Groningen - Doktersassistente

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor Leeuwtje » wo 23 november 2011, 21:03

Ligt het aan mij of ben ik de enige (visueel ingesteld) die t warm krijgt van het lezen over een body - to - body massage...op deze vrije dag? En van El die ondergeolied in de sauna me aanstaart met die vreselijke blik ja die ja En van Spot zijn ideeën over een laklaken knikt

Zucht... vréselijk... she lezen op een relaxte vrije dag... 8)
half tot mijn oren in de latex (de soort die tegen de muur gaat, niet de pakjes) lees ik hetzelfde, en het doet me momenteel niet zo veel, misschien ligt het aan jou :D11 :D11
En bedankt :mrgreen:
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist

Linnie
Berichten: 13
Lid geworden op: di 24 januari 2012, 21:27

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor Linnie » do 26 januari 2012, 21:44

Liep dus een keer na zo'n massage de badkamer op zonder na te denken.....van die gladde tegels.......erg charmant toen in over de kop ging :((

possiblyme
Berichten: 18
Lid geworden op: za 04 februari 2012, 15:42

Re: Body to body massage: hoe voorkom je olievlekken

Berichtdoor possiblyme » wo 29 februari 2012, 15:29

Zijn er massage-oliën die niet vies smaken... een heerlijke erotische massage gaat toch vaak over in zoenen, likken, orale sex en nou, dan vind ik die massage-oliën echt niet lekker...

Daarom maak ik zelf een mengeling van verschillende oliën uit de keuken, het maakt vlekken wel, dus altijd beschermhoes en voor het aankleden flink afsoppen in de badkamer. Heerlijk zacht velletje krijg je ervan...


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten