Foute vrouw en ludevedu

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Foute vrouw en ludevedu

Berichtdoor Carina » zo 01 juni 2014, 21:43

Sterkte, Marieke! :kiss:

En jij natuurlijk ook, Venus... :kiss:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Foute vrouw en ludevedu

Berichtdoor janfreak » ma 02 juni 2014, 22:22

Beste MariekeH,

Het enige dat ik op dit moment weet te zeggen na het lezen van je verhaal, een foute vrouw ben je zeker niet!
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Foute vrouw en ludevedu

Berichtdoor Snoozie » ma 02 juni 2014, 22:46

.
Laatst gewijzigd door Snoozie op do 14 januari 2016, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Foute vrouw en ludevedu

Berichtdoor tes » wo 04 juni 2014, 13:57

Ook ik kan hier helaas weinig adviezen mee geven behalve dat je dat moet doen wat goed voelt en bij je kind altijd duidelijk moet zijn dat je er voor hem/haar bent. Uiteindelijk denk ik dat een scheiding voor een kind erg moeilijk is, maar ouders die samen moeilijkheden hebben zijn ook erg moeilijk en zwaar. Mijn ouders zijn nooit uit elkaar gegaan maar hebben mijn hele jeugd samen gevochten waardoor ik er altijd alleen voor stond en me ook moeder/beschermer van zowel mijn zusje als ouders voelde. Ik heb altijd gehoopt dat mijn ouders deze stap zouden zetten en ik ben er nu nog van overtuigd dat een scheiding beter was geweest voor mij en mijn zusje. Ik heb hierdoor mijn hele leven in een meta positie geleefd (buiten mezelf kijkend naar wat er gebeurde als een film waarbij je toe kijkt) en begin nu pas 20 jaar later uit die positie te durven stappen.

Ik wens je heel veel sterkte en geluk toe!
live your life to the fullest!

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Foute vrouw en ludevedu

Berichtdoor runningslim » wo 04 juni 2014, 14:07

@Tes:

Misschien wat kort door de bocht: je ouders hebben je kind-zijn van jou afgenomen. Dat is een hele, hele zware fout. Ik hoop voor jou en je onmiddellijke omgeving dat er nog voldoende 'kind' in je zit. Dat je kan spelen als een jonge hond en blij je schaduw achterna kan jagen.

Oké, dat was ff ot.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Foute vrouw en ludevedu

Berichtdoor janfreak » wo 04 juni 2014, 15:49

@Tes:

Misschien wat kort door de bocht: je ouders hebben je kind-zijn van jou afgenomen. Dat is een hele, hele zware fout. Ik hoop voor jou en je onmiddellijke omgeving dat er nog voldoende 'kind' in je zit. Dat je kan spelen als een jonge hond en blij je schaduw achterna kan jagen.

Oké, dat was ff ot.
Sommige ouders willen niet scheiden omdat ze gelovig zijn, ik weet niet of dat hier ook het geval was.
Glimlach, morgen is het erger!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Morna, Semrush [Bot] en 49 gasten