Kan ruwe penetratie met hand de baarmoedermond beschadigen?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Belladonna
Berichten: 3
Lid geworden op: do 26 februari 2004, 2:59

Kan ruwe penetratie met hand de baarmoedermond beschadigen?

Berichtdoor Belladonna » vr 05 augustus 2011, 18:46

Hallo allemaal,

ik heb een nogal persoonlijke vraag, ik ben al een tijdje niet meer op dit forum geweest maar weet niet waar ik deze vraag anders zou kunnen stellen, hopelijk kunnen jullie me verder helpen...

De laatste tijd penetreerd mijn vriend mij welleens met al zijn vingers (van 1 hand) tegelijk, hij probeert deze er dan zo diep mogelijk in te krijgen en gaat vrij ruw tekeer (bijv. door de hand te draaien en te stoten), ik vind dit een erg lekker gevoel geven, tijdens de penetratie doet het geen pijn maar de volgende dag heb ik gemerkt dat het vanbinnen toch enigzins gevoelig is, dit vind ik niet prettig en maak me er zorgen over of mijn baarmoedermond op deze manier beschadigd zou kunnen worden, mijn vriend is een nagelbijter en heeft dus bijna geen nagels maar toch ben ik er niet gerust op... maar ik vind het wel echt superlekker :? en hij volgens mij ook, dus voordat ik hem vertel dat hij het maar niet meer moet doen zou ik wel willen weten of ik me niet aanstel.

Is het überhaupt mogelijk om de baarmoedermond op deze manier te beschadigen of maak ik me om niets zorgen?

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Re: Kan ruwe penetratie met hand de baarmoedermond beschadig

Berichtdoor Dominique » vr 05 augustus 2011, 19:03

als het goed voelt, hoef je niet bang te zijn voor beschadiging lijkt me.
en als het niet gaat bloeden heb je sowieso het weefsel niet beschadigd.
Ik weet hoe het voelt als de baarmoedermond geforceerd wordt, en neem van mij aan dat dat een akelig gevoel is.
Ook dat kan het weefsel aan.
Kennelijk zijn wij vrouwen gewoon zo flexibel.
dus ik zou me geen zorgen maken. :wink:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Kan ruwe penetratie met hand de baarmoedermond beschadig

Berichtdoor Suzette » za 06 augustus 2011, 1:01

Zo heel simpel als Do het stelt is het denk ik niet. Maar ook niet heel extreem de andere kant op.

Als een man (of vrouw, in het kader van de gayweek....) vingers bij je naar binnen brengt, komt hij.zij niet zomaar bij je baarmoedermond. Soms wel maar vaak niet.

Stoten tegen je baarmoedermond voel je echter wel direct, of dat nu prettig of onprettig is.

Als je er de volgende dag last van hebt lijkt me dat eerder wat vaginaals.

Ik ken het gevoel van fijn vinden als er gedraaid enzo wordt, maar als je er last van hebt naderhand betekent dat er kleine beschadigigen zjn opgetreden vaginaal. Hoeft op zich geen probleem te zijn. Maarf wel dat het net niet genoeg nat is geweest wellicht < > te grof/hard ging voor je vagina op dat moment

Ruimer de tijd nemen en ruim vocht (van je zelf of lubricance) will do

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Re: Kan ruwe penetratie met hand de baarmoedermond beschadig

Berichtdoor Sletje » za 27 augustus 2011, 11:22

Ik denk niet dat je met de hand een baarmoedermond echt kunt beschadigen.
Maar bij diepe penetratie met de hand (of als het nog verder gaat, fisten) is het gebruik van glijmiddel wel aan te bevelen.
Er kunnen anders scheurtjes/kloofjes ontstaan in het slijmvlies van de vagina, wat een gevoel van irritatie/branderigheid kan geven. Je hebt dan ook veel meer kans om een vaginale infectie op te lopen.
Bij ruwe penetratie kun je naderhand natuurlijk ook een beurs gevoel hebben, als bij een blauwe plek, omdat het weefsel in de vagina dan als het ware een beetje gekneusd is. Op zich ook niet ernstig als het na een paar dagen maar weer over is. Dit is op zich ook wel een soort intiem "aandenken" aan de behandeling die hij je heeft gegeven ;-).

Liefs,
Sletje
Afbeelding

Belladonna
Berichten: 3
Lid geworden op: do 26 februari 2004, 2:59

Re: Kan ruwe penetratie met hand de baarmoedermond beschadig

Berichtdoor Belladonna » za 27 augustus 2011, 16:51

Bedankt voor jullie reacties!
Op zich ook niet ernstig als het na een paar dagen maar weer over is. Dit is op zich ook wel een soort intiem "aandenken" aan de behandeling die hij je heeft gegeven ;-).
Ja, dat is zo... en bovendien vind ik dat ook best een lekker gevoel :st:

KleineEngel
Berichten: 517
Lid geworden op: wo 08 oktober 2008, 0:14

Re: Kan ruwe penetratie met hand de baarmoedermond beschadig

Berichtdoor KleineEngel » di 30 augustus 2011, 12:23

Waarom niet even een latex/nitryl handschoen aan doen als je met een hand ergens naar binnengaat? Dat glijdt lekkerder en bovendien kun je uitzoeken of het door kapot weefsel komt of dat het een beetje spierpijn is wat je daarna voelt.
If you were right and I was wrong
Why are you the one who's gone
and I'm still here?


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten