Dating

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » vr 12 augustus 2011, 21:06

Way to go EstherC !!! :kiss:

Goed gevoel? Niet alleen dampende seks? Leuke gesprekken? Lachen? Herkenning? Vertrouwen? Looks?

Ik bel meneer F misschien vanavond weer, beetje polsen of hij echt een tropheewife zoekt. Zo ja dan stop ik het contact. Meneer C is op vakantie maar mailt zo nu en dan, leuke mails. Geen idee hoe beide heren er uit zien. De sportmeneer zie ik dit weekend, wat jammer is dat we niet met zijn 2-en zijn maar dat een bekende van ons spontaan besloten heeft zich bij ons aan te sluiten. :? Wet van Murphy: de aansluitende man is al jaar of 4 gek op me maar weet dat het niet wederzijds is. Kan dus moeilijk in zijn bijzin de sportmeneer gaan uithoren. Ik hoop in ieder geval op een leuke dag.

IF :!:

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Dating

Berichtdoor Laars » vr 12 augustus 2011, 21:13

Ik vind dit erg leuk om te lezen, spannend ook!
Ik zou geloof ik 'spontaan besluiten' dat de derde persoon lekker thuis mag blijven en een ander keertje bakzeil mag komen halen :wink:
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

EstherC
Berichten: 5129
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » vr 12 augustus 2011, 21:49

Way to go EstherC !!! :kiss:

Goed gevoel? Niet alleen dampende seks? Leuke gesprekken? Lachen? Herkenning? Vertrouwen? Looks?

IF :!:
Nee, zeker niet alleen dampende seks. Als dat het enige was geweest dan had ik hem niet mee naar huis genomen. Wat humor betreft voelen we elkaar erg goed aan, we lachen heel wat af dus. Maar kunnen ook erg goed serieus praten. Het belangrijkste vind ik eigenlijk dat ik mezelf erg op mijn gemak voel bij hem. Dat heb ik niet zo snel, dus dat vind ik wel erg waardevol. Maar goed, het is nog maar pril en er zijn ook genoeg haken en ogen. Zoals bijvoorbeeld dat hij reizen haat en we toch ver bij elkaar vandaan wonen en hij wegens omstandigheden voorlopig zeker alleen de reizende partij zal zijn. Dat hij enorm allergisch is voor mijn kat helpt dan dus ook echt niet mee.

Dus voor 10 en 11 september hebben we besloten een weekendje weg te gaan. Nu nog even bedenken wat we waar gaan doen, maar dat komt vast goed.

@IF: goed dat je hem gaat bellen met zo'n duidelijk voornemen. Als dat echt is wat hij in je zoekt dan wordt het toch niks dus kun je je beter de moeite besparen. En niet echt handig die 'aanhaker' :roll: Nou goed, wie weet valt het erg mee. Have fun! :kiss:
Dream it. Wish it. Do it!

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » za 13 augustus 2011, 12:13

Ha EstherC, waarom heeft hij zo'n hekel aan reizen en waarom is hij degene die dan moet reizen?

Meneer F gesproken... wat kan die man praten zeg... hij vindt mij leuker dan ik hem denk ik. Raar maar hij komt op me over als een oudere erudiete man (type succesvolle manager?) terwijl hij maar 3 jaar ouder is dan ik. Over wie zegt dat dan iets? 8) Wel wat vragen gesteld over waar hij nou op valt.. Een vrouw waar hij mee over politiek, economie etc kan praten, een vrouwelijke vrouw, slank tot normaal postuur (wat is normaal??? als je kinderen hebt geworpen heb je geen strakke buik meer denk ik maar beseft hij dat ook?). Ik weet niet goed hoe ik dit verder moet doen... hij wil me morgen weer bellen en dan keer afspreken. Hij is aardig, klinkt wel reeel in aantal opzichten maar ik denk niet dat dit iets gaat worden. Afkappen (hoe? via mail of sms is wat lomp maar verwoorden waarom niet kan ik nog niet - tips anyone?) of toch een keer afspreken?

IF :!:

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Re: Dating

Berichtdoor jenda65 » za 13 augustus 2011, 14:31

Gewoon een keer met hem afspreken IF!
Pas dan kan je echt zeggen of hij wel/niet bij je past en hoef je je later ook nooit af te vragen of je een kans hebt laten liggen!

En het moet toch al gek lopen wil je niet gewoon een gezellige middag of avond met hem hebben.
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

EstherC
Berichten: 5129
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » za 13 augustus 2011, 15:01

Ha EstherC, waarom heeft hij zo'n hekel aan reizen en waarom is hij degene die dan moet reizen?
IF :!:
Tsja, waarom zijn er mensen die niet van reizen houden? Geen idee, maar ze bestaan. Zelf vind ik het helemaal niet erg om lang in de trein te zitten, maar dat geldt nu eenmaal niet voor iedereen...

Wat meneer F. betreft, ik ben er na een tijdje daten van overtuigd geraakt dat je het beste je gevoel kunt volgen. De keren dat ik mijn ratio liet overheersen kreeg ik altijd achteraf spijt. Dus luister naar je gevoel en je hebt je antwoord of je wel of niet met hem moet gaan daten...
Dream it. Wish it. Do it!

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » zo 14 augustus 2011, 21:38

Knoop doorgehakt: Meneer F gisteravond gemailed dat ik ons contact stop. Geen reaktie gekregen.
Vandaag sport met de 2 heren... erg leuke middag gehad, erg relaxed. De sportmeneer is geen homo, zoekt niet maar hoopt ooit wel tegen iemand aan te lopen. We blijken in zelfde dorp opgegroeid te zijn, grappig. Geen idee of hij mij als vrouw ziet of als oud lijk of alleen als sportmaatje... maar misschien deze week nog een keer sporten maar dan in mijn omgeving. Hij smste dat het erg gezellig vond vandaag.

Leuke mail van meneer C vanaf zijn vakantieadres.

to be continued...

IF :!:

EstherC
Berichten: 5129
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » zo 14 augustus 2011, 21:46

Verstandig denk ik dat je met F bent gekapt. Als hij hierop verder niet meer reageert dan weet je in ieder geval zeker dat je beslissing de juiste is geweest. Maar hoe dan ook, als ik je zo las over hem denk ik dat dit goed is zo.

Wel leuk dat je in ieder geval een aantal 'opties' aan het verkennen bent. Hou ons op de hoogte ik lees het graag!

:kiss:

Vanmiddag ben ik vast een beetje op zoek gegaan naar hotels voor 10-11 sept. Ik vind het lastig om te kiezen omdat ik eigenlijk helemaal niet weet wat hij leuk vindt. Houdt hij bijvoorbeeld van een strak en modern groot hotel met volop luxe, of liever een leuk, knus en gezellig grachtenhotelletje. Ga dat toch nog maar eerst even bespreken voordat ik iets boek, haha.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Dating

Berichtdoor Spelfje » ma 15 augustus 2011, 9:44

Waarom kies je niet gewoon wat je zélf heel leuk vind? Kan je meteen checken of jullie smaak een beetje hetzelfde is. Om nu meteen alleen met zijn smaak rekening te houden... :wink: Als het goed is heeft ie toch alleen maar oog voor jou! :)
"Women are made to be Loved
....not understood"

EstherC
Berichten: 5129
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » ma 15 augustus 2011, 21:29

Oh, maar ik hou echt niet alleen rekening met zijn smaak hoor. Ik moet het natuurlijk ook leuk vinden. Maar het is natuurlijk wel fijner als je al een klein beetje kunt inschatten of iemand iets leuk gaat vinden.

In ieder geval hebben we het gisteravond even over hotelvoorkeuren gehad en we zitten op dat vlak gelukkig (ook :wink: ) op één lijn, dus dat gaat helemaal goed komen :D .
Laatst gewijzigd door EstherC op wo 17 augustus 2011, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: Dating

Berichtdoor Hubbie » wo 17 augustus 2011, 10:28

Ohhhhhh....

Da's best ingewikkeld dat daten:

http://www.flabber.nl/linkdump/video/th ... -tank-8978

EstherC
Berichten: 5129
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » wo 17 augustus 2011, 12:06

:lol: ja, het valt nog helemaal niet mee inderdaad :wink: :roll:
Dream it. Wish it. Do it!

EstherC
Berichten: 5129
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » wo 17 augustus 2011, 16:38

Na lang twijfelen (enorme last van keuzestress :lol: )heb ik zojuist een hotekamerl geboekt :D11 .
Is het al 10 september? Ik heb er echt zin in :D
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Dating

Berichtdoor droomvlinder » wo 17 augustus 2011, 21:02

:D wat spannend....
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » di 23 augustus 2011, 18:34

Van meneer F idd niets meer gehoord, denk dat mijn gevoel goed was.
De sportmeneer is nu op vakantie, we zouden vorige week samen sporten maar hij was ziek. En ja ik geloof hem.

Met meneer C mail ik dagelijks, hij raakt me. Ben ik nou mijn wensen aan het projecteren op hem? Kun je gek op iemands woorden worden terwijl je de man erachter niet kent/nooit gezien hebt? En hoe zou het zijn als je elkaar ontmoet? Kan natuurlijk enorme afknapper worden voor beide partijen, sla je jezelf dan voor je kop als je terugdenkt aan je eigen teksten? Gelukkig niets seksueel getints gemailed dat zou heel genant kunnen worden denk ik.
Hij stuurde me vandaag een ver-af foto waarop ik wel een hele foute zwembroek zag... :lol:

@EstherC waar gaan jullie heen?

IF :!:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 12 gasten