Dating

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » di 12 juli 2011, 16:21

dank! :lol:
Ok, nogmaals het verzoek: voor een gelukte koppelpoging loof ik een cadeaubon naar keuze uit... Gezocht: lange (brede?) man, ong 45-53jr, HBO-niveau, golf, sauna, seks, auto's/motoren, humor, niet te klef.

IF :!:

edit leeftijd vergeten te melden
Laatst gewijzigd door If then... op di 12 juli 2011, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » di 12 juli 2011, 16:26

Plaats een oproep op het forum van Autoweek.nl :lol:

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » di 12 juli 2011, 16:33

dank! :lol:
Ok, nogmaals het verzoek: voor een gelukte koppelpoging loof ik een cadeaubon naar keuze uit... Gezocht: lange (brede?) man, ong 45-53jr, HBO-niveau, golf, sauna, seks, auto's/motoren, humor, niet te klef.

IF :!:

edit leeftijd vergeten te melden
én single, en om aan te zien, en een wederzijdse klik, en en en... jamaar if, qua uitdunnen van je doelgroep kan dit tellen hoor.

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » di 12 juli 2011, 16:59

advies dan Spot.... geef eens advies.
Hoe selecteer ik dan?

IF :!:

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » di 12 juli 2011, 17:12

Ik zou niet selecteren. Zien wat er op je afkomt (of zelf erop toestappen) en dan evalueren of het iets kan worden.

En dan zou ik naast virtueel zoeken, zorgen dat je onder de mensen komt op andere plaatsen dan gewoonlijk. Andere sportclubs, andere cafeetjes, andere vriendengroepen. Laat 1 of andere vriendin je eens meenemen naar plekken waar zij vaak vertoeft maar jij niet. Verander van werk, hoeveel liefdesrelaties ontstaan niet op de werkvloer? Ga een avondcursus volgen een aantal weken na elkaar, enz enz.

silly
Berichten: 9649
Lid geworden op: ma 23 februari 2009, 18:37
Locatie: friesland

Berichtdoor silly » di 12 juli 2011, 17:29

Sorry ,dat ik me er mee bemoei hoor..
ik hoef zelf niet te daten ,maar ik ben mn vriend tegen gekomen op een chat .
Gewoon leuk kletsen met een groepje ....en dan bedoel ik niet van die chats zoals chatcafe of zo...daar zitten alleen maar van die figuren die op een slippertje uit zijn .
Gewoon kijken op chatpagina.nl en iets zoeken waarvan jij denkt dat wat wel een leuke chat kan zijn .
Er zijn er genoeg leuke kleinschalige chats ....even zoeken en inschrijven is gratis .
Vind je het niks dan kun je altijd weer een andere zoeken of je probeert meerdere.

t,Kan zijn dat je het natuurlijk al geprobeert hebt of dat je niks aan chatten vind....
:)

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » di 12 juli 2011, 18:14

Ik chat wel eens op paiq.nl ... ik sport sinds een paar maanden, ik heb een andere functie en ga weer meer het land in (maar ja ik rotzooi niet met klanten)... ik kijk (wel)lustig rond in de sauna...

IF :!:

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » di 12 juli 2011, 19:05

Hetgene door me heengaat Ifje, en wat ik denk dat een moeilijkheid met daten is : je kiest aan de hand van een profiel. Je kan ook niet anders dan dat doen.
Maar als ik kijk naar de mannen voor wie ik totaal gevallen ben in mijn leven dan is er geen enkele wiens profiel ik zou uitgekozen hebben. Geen enkele.
Ik denk dat door de onnatuurlijke manier van selecteren ( gemis van uitstraling, geur, manier van bewegen, spreken, ...) het extra moeilijk is om een klik te hebben via een datingsite.
Maar daar ben jij nu natuurlijk niet mee geholpen... jammer genoeg :wink:

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » di 12 juli 2011, 19:23

Ik vind Vlamingen over het algemeen leuke mensen, misschien maar eens logeren bij Spot, katarine, Kulderzipken, hotje...

IF :!:

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Berichtdoor amaretto » di 12 juli 2011, 21:25

tja, maar dan heb je telkens die afstand hé :? :wink:

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Berichtdoor Hotje » di 12 juli 2011, 21:40

tja, maar dan heb je telkens die afstand hé :? :wink:
idd
en geloof me
das behoorlijk knudde............ :cry:
maar op stap gaan kan natuurlijk altijd he
grinn
Kleren zijn er zodat we naakt kunnen rondlopen,zonder dat iemand het merkt.........

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » wo 13 juli 2011, 9:42

Ik vind Vlamingen over het algemeen leuke mensen, misschien maar eens logeren bij Spot, katarine, Kulderzipken, hotje...

IF :!:
Een rondreis door vlaanderen :lol:
Het gras is altijd groener aan de andere kant van de heuvel of zoiets? :wink:

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » wo 13 juli 2011, 10:04

Kom maar af if !

Ontbijtje voorzien? Of enkel aardbeien en zweepjes?

EstherC
Berichten: 5129
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » zo 17 juli 2011, 22:23

Momenteel heb ik een soort luxeprobleem...Contact met twee leuke en interessante mannen.
Met één daarvan heb ik in principe dinsdagavond een date. Zijn idee was om over het strand te gaan lopen, nou hangt het natuurlijk nog even van het weer af of we dat ook daadwerkelijk gaan doen.

Interessant is wel dat het twee hele verschillende mannen lijken te zijn. De ene (van de date) academicus, ambtenaar, schaker, Romeliefhebber, vol met prachtige woorden en mooie taal. De ander websitebouwer, muziekliefhebber, charmeur met een dikke knipoog, erg humoristisch, al met al een veel vlotter type. Gevoelsmatig spreekt nummer twee me nu iets meer aan, maar daar zal die charme een grote rol in spelen. Zoals net ineens heel spontaan een telefoontje omdat hij mijn stem wat vaker wil horen en me welterusten wilde wensen.

Nummer twee weet overigens van mijn date dinsdag. Ik hou er niet zo van om dat soort dingen te verzwijgen.
Ik ben benieuwd...

Wat hier ook uitkomt, het geeft in ieder geval erg prettige afleiding na mijn laatste date...
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Re: Dating

Berichtdoor Hotje » zo 17 juli 2011, 22:25

Momenteel heb ik een soort luxeprobleem...Contact met twee leuke en interessante mannen.
Met één daarvan heb ik in principe dinsdagavond een date. Zijn idee was om over het strand te gaan lopen, nou hangt het natuurlijk nog even van het weer af of we dat ook daadwerkelijk gaan doen.

Interessant is wel dat het twee hele verschillende mannen lijken te zijn. De ene (van de date) academicus, ambtenaar, schaker, Romeliefhebber, vol met prachtige woorden en mooie taal. De ander websitebouwer, muziekliefhebber, charmeur met een dikke knipoog, erg humoristisch, al met al een veel vlotter type. Gevoelsmatig spreekt nummer twee me nu iets meer aan, maar daar zal die charme een grote rol in spelen. Zoals net ineens heel spontaan een telefoontje omdat hij mijn stem wat vaker wil horen en me welterusten wilde wensen.

Nummer twee weet overigens van mijn date dinsdag. Ik hou er niet zo van om dat soort dingen te verzwijgen.
Ik ben benieuwd...

Wat hier ook uitkomt, het geeft in ieder geval erg prettige afleiding na mijn laatste date...
En allebei houden,is dat een optie?
Kleren zijn er zodat we naakt kunnen rondlopen,zonder dat iemand het merkt.........


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 16 gasten