Hevig reageren masturbatie -> niet klaarkomen

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

That'shot
Berichten: 14
Lid geworden op: za 11 juni 2011, 20:58

Hevig reageren masturbatie -> niet klaarkomen

Berichtdoor That'shot » za 11 juni 2011, 21:31

Ik vind het heerlijk om te masturberen, maar zodra ik bijna klaarkomen heb ik mezelf niet meer in de hand en lukt het me echt niet om door te gaan. Zovel gewoon met de vinger als met de douchekop lukt het me niet. Ik heb al behoorlijk wat pijnlijke plekken gehad, doordat ik niet wilde stoppen en met benen begon te zwaaien :roll:
Ook mijn ex liet me nooit komen, omdat ik het gewoon niet volhield en ik hem wegduuwde.
De enige manier waarop ik klaarkom, is door 'te rijden' op een kussen bijvoorbeeld. Maar deze orgasmes zijn maar heel matig, en lang niet zo hevig als het gevoel dat ik op andere manieren ervaar.
Dus hebben jullie nog tips om mezelf beter in de hand te houden?

En ja, ik ben nieuw hier! Alleen wil ik liever niet veel over mezelf kwijt, omdat ik helemaal anoniem wil blijven ;)

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: hevig reageren masturbatie -> niet klaarkomen

Berichtdoor deco » za 11 juni 2011, 22:17

Ik vind het heerlijk om te masturberen, maar zodra ik bijna klaarkomen heb ik mezelf niet meer in de hand en lukt het me echt niet om door te gaan.

De enige manier waarop ik klaarkom, is door 'te rijden' op een kussen bijvoorbeeld. Maar deze orgasmes zijn maar heel matig, en lang niet zo hevig als het gevoel dat ik op andere manieren ervaar.
Je hebt dus andere manieren om klaar te komen of niet?
Is het dan zo heftig of niet?
Hoe doe je het dan?

Zijn maar enkele vraagjes maar die brengen dan ook meer duidelijkheid.

gr
Deco
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

That'shot
Berichten: 14
Lid geworden op: za 11 juni 2011, 20:58

Berichtdoor That'shot » za 11 juni 2011, 22:43

Ja ik heb een andere manier, maar dit voelt totaal niet heftig, niet eens zo heftig als het gevoel dat ik krijg door bijvoorbeeld de douchestraal alleen maar op mijn klit te richten.
De manier waarop ik dan dus wel klaarkom, is door een kussen of deken tussen mijn benen te nemen en hier dan ritmisch op te rijden, om het zo te zeggen :P

That'shot
Berichten: 14
Lid geworden op: za 11 juni 2011, 20:58

Berichtdoor That'shot » za 11 juni 2011, 22:56

Even off-topic. Ik heb een pm ontvangen, maar als ik bovenin op 'je hebt 1 nieuw bericht' klik, staat er 'geen toegang'
Hoe kan ik toch dat bericht lezen?

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » za 11 juni 2011, 23:02

Je moet 10 postings hebben, voordat je een PM kunt lezen of sturen. Misschien kun je een paar woordspelletjes doen, in de virtuele kroeg, als je erg nieuwsgierig bent.

butch
Berichten: 168
Lid geworden op: za 02 januari 2010, 18:45
Locatie: centraal in NL

Berichtdoor butch » za 11 juni 2011, 23:03

Even off-topic. Ik heb een pm ontvangen, maar als ik bovenin op 'je hebt 1 nieuw bericht' klik, staat er 'geen toegang'
Hoe kan ik toch dat bericht lezen?
Volgens mij moet je eerst 10 berichten hebben gepost hier op het forum en dan heb je toegang tot de PM's. Dus even de virtuele kroeg in :D

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » za 11 juni 2011, 23:11

Even off-topic. Ik heb een pm ontvangen, maar als ik bovenin op 'je hebt 1 nieuw bericht' klik, staat er 'geen toegang'
Hoe kan ik toch dat bericht lezen?
Volgens mij moet je eerst 10 berichten hebben gepost hier op het forum en dan heb je toegang tot de PM's. Dus even de virtuele kroeg in :D
Dat zei ik!! :wink:

That'shot
Berichten: 14
Lid geworden op: za 11 juni 2011, 20:58

Berichtdoor That'shot » za 11 juni 2011, 23:20

Bedankt!
Ik heb er nog naar gezocht met de zoekfunctie, maar niks gevonden :D

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Berichtdoor amaretto » zo 12 juni 2011, 0:01

denk dat je je aantal ondertussen gehaald hebt ;-)))

Levendig Foutje
Berichten: 529
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » zo 12 juni 2011, 0:06

Euh....tja....wel weer heel erg een antwoord vanuit het hoekje waarin ik me beweeg, maar het lijkt me best een aardige oplossing. :lol:

Je laten vastbinden?

:lol:

:roll:

That'shot
Berichten: 14
Lid geworden op: za 11 juni 2011, 20:58

Berichtdoor That'shot » zo 12 juni 2011, 0:11

Hahaha nadat ik jouw topic eens door heb gelezen, had ik niets anders van je verwacht!
Goede oplossing :lol: Op het moment ben ik vrijgezel, en ook al eventjes geen seks met een ander gehad, maar als ik het weer eens met iemand doe, zal ik het voorstellen! Het was zelf ook al in me opgekomen, best een geil idee (A)

Zelf was ik wat aan het rondneuzen op een site met speeltjes, en een stimulator voor je klit, die je kunt vastbinden aan je benen lijkt me ook wel wat. Je haalt hem toch niet zo heel erg snel weg denk ik...

Naïefje
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 26 september 2010, 16:49

Berichtdoor Naïefje » zo 12 juni 2011, 0:25

Zou het kunnen dat je je niet durft laten gaan en daarom eigenlijk fysiek er zo mee worstelt? Het is zo intens dat je ineen een 'rem' erop zet zeg maar. Al geprobeerd het echt luid uit te kreunen van genot? Dat kanaliseert al die energie, of hoe moet ik dat zeggen :)

That'shot
Berichten: 14
Lid geworden op: za 11 juni 2011, 20:58

Berichtdoor That'shot » zo 12 juni 2011, 0:40

Ik kan geen reden bedenken waardoor ik me niet durf te laten gaan, omdat het allemaal alleen maar fijn aanvoelt. Maar wat je zegt over die zogenaamde rem, dat beschrijft het wel goed!
En zodra ik alleen thuis ben, kreun en gil ik het gewoon uit. Dit werkt wel een beetje, ik merk dat ik toch wat verder doorga dan normaal, maar alsnog lukt het niet helemaal.

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » zo 12 juni 2011, 20:01

Toen ik je post las, moest ik denken aan een verhaal ooit gepost door Veronique...
Die beschreef het verhaal van een vriendin die niet klaar kon komen mbv vingers/mond omdat ze zo ging trillen/bewegen waardoor ze het contact verloor en ze tegen een orgasme aan bleef hangen.
Kan het zo iets bij jou zijn???

Ik zal even kijken of ik de betreffende posting voor je omhoog kan halen....
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » di 14 juni 2011, 0:13

Ik ga even voorbij de dames hier die makkelijk klaarkomen en al hoor ik daar nu ook toe, ik heb wel wat tiips misschien voor je, als oud wijf:o)

Voor klaarkomen heb je iets nodig, een bepaalde state of mind. Sommigen onder ons kunnen dat al vroeg, anderen hebben dat moeten leren.
Ik heb het achteraf vergeleken met bevallen, en daar helpt gille/schreeuwen/lawaai maken ook niet om tot jezelf te komen. Ook voor ontsluiten helpt het om in je zelf te kruipen en mee te gaan in het gevoel.

Op de site van mailandfemale staat het goed beschreven: diepe buikademhaling, het gevoel toelaten. Naar het gevoel daar (je kruis) toe ademen!

Ik denk dat in solosex je dit het beste zelf kunt oefenen (solosex). Ergens voel je dat je onderweg bent en adem die kant op, diepe hele diepe buikademhaling, teveel lawaai maken verstoort, echt.,

Succes
x


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten