Vraagjes oa over droog zijn

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Vraagjes oa over droog zijn

Berichtdoor WhoAmI » ma 09 januari 2012, 15:54

Het menselijk lichaam is een mysterieus iets

Elfri

Re: Vraagjes oa over droog zijn

Berichtdoor Elfri » do 12 januari 2012, 20:59

pure nieuwsgierigheid wil dat mysterie nog wel eens (positief) beïnvloeden hoor.

Ik moet er stiekem bij vermelden dat ik een valsspeler in het topic ben, ik heb namelijk totaal geen last van droogheid maar wie weet helpt het iemand :wink:.

Probeer eens een halve lovegra of kamagra van je liefje. De samenstelling van kamagra is volledig getest en beoefend op de man maar tegenwoordig zijn ook alle onderzoeken op vrouwen afgerond. Resultaat: de werkzame stof in kamagra (sildenafil 100mg dacht ik) werkt exact hetzelfde op vrouwen. Hele slimme verkopers van Kamagra verven de pillen nu roze en hop... een vrouwen variant.

Mijn ervaring: een bijzonder natte!! En aangezien ik het eigenlijk niet nodig had was het wel een extra handdoek waard. Aan de binnenkant van de vulva zitten ook zwellichamen die zich beter doorbloeden en waardoor de vagina vochtiger wordt dan met het gebruik van glijmiddel. Vooral omdat het het lichaamseigen aangemaakte vocht is, je meer ontspannen bent door de betere doorbloeding, zou het je kunnen helpen.

You never know how a cow a haze catched... :DD

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: Vraagjes oa over droog zijn

Berichtdoor vir40 » vr 13 januari 2012, 8:38

geen pillen voor mij


gewoon glijmiddel van de etos :)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

MLC36
Berichten: 3
Lid geworden op: di 17 januari 2012, 21:19

Re: Vraagjes oa over droog zijn

Berichtdoor MLC36 » di 17 januari 2012, 21:31

Tip voor vrouwen na de overgang: als je vagina droog is en het slijmvlies erg kwetsbaar, komt dat waarschijnlijk door tekort aan hormonen. Officiele naam is atrofische vaginitis. Je huisarts kan het behandelen met vaginale zetpillen, werkt vaak heel goed.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten