Vraagjes oa over droog zijn

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

X80
Berichten: 29
Lid geworden op: di 17 augustus 2010, 10:40

Vraagjes oa over droog zijn

Berichtdoor X80 » di 24 mei 2011, 14:48

Hoi,

Ik heb even wat vraagjes...

Ik ben de laatste tijd als we willen vrijen wat droog, ookal heb ik wel zin om te vrijen. Hebben jullie daar ook weleens last van? Ik heb nu maar glijmiddel gekocht, maar vind niet dat dit altijd helpt... want soms heb ik dan nog na afloop last van binnen.

En over anale sex....hoe zorgen jullie dat de boel een beetje schoon blijft daarna? Want de ene keer lukt dat wel en de andere keer niet.... en vind dat een beetje genant :oops:

alvast bedankt

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Berichtdoor Knuff » di 24 mei 2011, 14:52

Is je voorspel wel lang genoeg, ik merk dat ik in het begin van mijn relatie eh altijd aan het soppen was en dat daar nu toch wel iets van een voorspel voor nodig is :lol: .

Je andere vraag kan ik niet beantwoorden behalve dat er wel schoonmaaksets voor bestaan. Maar zelf geen ervaring mee.
Show the world the warmth of your smile.

X80
Berichten: 29
Lid geworden op: di 17 augustus 2010, 10:40

Berichtdoor X80 » di 24 mei 2011, 14:55

haha... wat je tikt is wel herkenbaar.... heb sowieso al langer voorspel nodig..... vroeger was t idd makkelijker....

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Berichtdoor Knuff » di 24 mei 2011, 15:00

Denk je dat daar het probleem kan liggen?

Je zou je partner ook kunnen vragen je eerst te likken, dat werkt bij ons erg goed. En dan heb je niet de irritatie (voelt bij mij altijd wat branderig) van de glijmiddel.
Show the world the warmth of your smile.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » di 24 mei 2011, 15:01

Ik kan in je profiel niet zien wat je leeftijd is maar het zou heel goed daar aan kunnen liggen. Je hormonen (het verminderen ) kunnen de oorzaak zijn van droogte. De 3 G's (niet te verwarren met de 3 J's want daarvan valt iedereen droog :D ) in acht nemen dus!

-Goed voorspel
-Glijmiddel
-Geduld

:wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

X80
Berichten: 29
Lid geworden op: di 17 augustus 2010, 10:40

Berichtdoor X80 » di 24 mei 2011, 15:19

tja ik weet t soms niet waardoor t zou kunnen komen.
Spelfje ik ben 30 (80 staat voor 1980 :wink: )....
Wel heb ik een spiraal, maar ja die heb ik al 3 jaar... in het begin, ietsje later dan dat had ik nergens last van (begin geen sex, maar dat had andere oorzaak)... t is meer de laaste 6 maanden dat ik gewoon droog ben. zou goed kunnen dat de hormoonhuishouding daardoor goed veranderd is. want ben ook niet meer ongi, alleen maar spotting eens in de tig tijd

maar zal denken aan de 3 G's haha en niet aan de J's want dan gebeurd er niks haha...

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » di 24 mei 2011, 21:25

Ik begrijp dat je een hormoonspiraal hebt. Wie weet heeft dat invloed, aan de ander ekant heb je die al wat langer, spreekt weer tegen

In een langere relatie heb je op een gegeven ogenblik vaak wat meer aanloop nodig, je wordt niet meer zomaar geil (nat), ook al wil je wel vrijen. Dat lijkt soms gewoon los van elkaar te staan.

Sex met een glijmiddel puur voor de penetratie vind ik alrtijd link, volgens mij krijg je toch wat slijmvliesbeschadigingen die pijn/last kunnen geven en je zo in een vicieuze cirkel kunnen brengen.

Langer/ander voorspel zou ik zeggen. Tijd voor een goed en spannend gesprek?

cornelis69
Berichten: 137
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 19:12
Locatie: midden NL bij het Gooi a/h water

Berichtdoor cornelis69 » di 31 mei 2011, 12:57

Sex met een glijmiddel puur voor de penetratie vind ik alrtijd link, volgens mij krijg je toch wat slijmvliesbeschadigingen die pijn/last kunnen geven en je zo in een vicieuze cirkel kunnen brengen.
Niet te zuinig met glijmiddel omspringen... Mijn vriending is ook droger / gevoeliger sinds ze door de overgang heen is. Verschillende glijmiddeltjes uitgeprobeerd waarbij Pure Woman Cream Glide goed bevalt bij relaxte sex met een lang voorspel. Voor de vlottere actie een flinke scheut Sensilube.

Tip: als je man lekker gladjes zonder stroefheid over z'n eikel kan glijden met z'n hand vol glijmiddel en jouw ingang een beetje nat maakt en dan ook nog rustig de tijd neemt voor de eerste paar slagen tot de boel glijdt vrij je gewoon de sterren van de hemel
Dit IS het leven en geen generale repetitie

onbekende
Berichten: 23
Lid geworden op: za 24 september 2011, 23:19

Re: Vraagjes oa over droog zijn

Berichtdoor onbekende » do 29 september 2011, 22:46

Ik vraag me af, of je opwinding en de voorspel wel optimaal zijn. Als dat niet zo is, dan kan je ook niet optimaal vochtig zijn, wat je nou juist graag wel wil.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Vraagjes oa over droog zijn

Berichtdoor Spelfje » vr 30 september 2011, 1:05

Onbekende, zou je misschien de al gegeven reacties kunnen lezen voordat je reageert. Ik merk dat veel van jouw reacties óf mosterd na de maaltijd zijn óf open deuren.
Het is niet mijn bedoeling om naar te doen maar moet het even kwijt..
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Re: Vraagjes oa over droog zijn

Berichtdoor NachtVlinder » vr 30 september 2011, 10:18

Volgens mij is het heel normaal dat als je in een wat langere relatie zit je dan niet meer zo nat wordt als in de verliefdheidstijd, althans dat is hoe mijn vriendinnen dat ervaren.
Buiten dat vind ik het persoonlijk juist heel erg fijn/lekker als ik wat droger ben, juist vanwege de stevigere wrijving die ontstaat en het gevoel de dag erna. Voor mij betekent dat nog een dag nagenieten, en blozende wangetjes krijgen omdat het me herinnert aan de fijne sex van de dag ervoor. Smaken verschillen blijkbaar :lol: .

Mocht je glijmiddel gebruiken om de droogheid tegen te gaan; Er bestaan voor zover ik weet 2 soorten, op siliconenbasis en op waterbasis. Mijn persoonlijke ervaring met siliconenbasis is dat je geen contactverlies hebt, wat ik met waterbasis wel zo ervaar.

Voor wat betreft je vraag over anaal...
Ik kan het vaak lichamelijk al wel aanvoelen of er wat blokkeert of niet, vaak een kwestie van signaleren. Twijfel ik dan controleer ik snel even, gewoon met een vinger. Meestal doe ik dat even snel op het toilet, als ik het idee krijg dat er sex gaat komen. Bij twijfel begin ik er niet aan, ik heb geen zin in viezigheid 8) . Volgens mij bestaan er ook een soort anaaldouches, klysma´s e.d., maar dat lijkt mij persoonlijk niks.

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

walraven
Berichten: 153
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 18:03
Locatie: noorden v/h land

Re: Vraagjes oa over droog zijn

Berichtdoor walraven » wo 28 december 2011, 13:53

Wij hebben dat probleem ook gehad door het ouder worden. Nu lik ik haar goed met veel gebruik van speeksel. En verder gebruiken we Sensilube, dat werkt echt goed. Anaal doen we niet vaak, maar daar werkt Sensilube ook prima bij. Wel voorzichtig zijn met inbrengen en met het na het orgasme er weer uittrekken.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: Vraagjes oa over droog zijn

Berichtdoor vir40 » ma 09 januari 2012, 13:51

voordat ik in de overgang terecht kwam was ik altijd super nat..nu ben ik in de overgang en hoe manlief ook likt het wil allemaal niet natter worden..dussssss hebben we maar een fles glijmiddel gekocht en zie daar het leven is weer leuker :)

leve het glijmiddel :mrgreen:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Vraagjes oa over droog zijn

Berichtdoor WhoAmI » ma 09 januari 2012, 13:57

voordat ik in de overgang terecht kwam was ik altijd super nat..nu ben ik in de overgang en hoe manlief ook likt het wil allemaal niet natter worden..dussssss hebben we maar een fles glijmiddel gekocht en zie daar het leven is weer leuker :)

leve het glijmiddel :mrgreen:
Kun je nagaan wat voor veranderingen er plaatsvinden gedurende die periode....
Dus zelfs likken richt niets uit?!

Lang leve het glijmiddel :twisted:

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: Vraagjes oa over droog zijn

Berichtdoor vir40 » ma 09 januari 2012, 15:27

met likken wordt het aan de buitenkant wel kei nat..maar de binnenkant droogt meteen op..
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten