Burlesque

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Berichtdoor Hotje » do 28 april 2011, 23:59

ai das jammer!!
je kan die corset idd dragen,maar msschn met een rokje,keek eens rond ,
zoiets ongeveer?Is niet al te bloot.......

Afbeelding

anders een snelle,msschn iets duurdere oplossing:
een outfit huren?
Kleren zijn er zodat we naakt kunnen rondlopen,zonder dat iemand het merkt.........

EstherC
Berichten: 5129
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » ma 02 mei 2011, 21:15

Ondanks dat je gewenste outfit helaas niet ging lukken ben ik toch wel heel erg benieuwd hoe je feest was en natuurlijk ook naar waar je nu uiteindelijk voor hebt gekozen... :D

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Berichtdoor Djinniyeh » di 03 mei 2011, 11:33

wel, om welgeteld 5 na twaalf ging de bel en stond daar de man met mijn pakje!!

Dus wat had ik aan? En zwarte lange broek, een rood corset met zwarte kant (had ik bijbesteld omdat mijn man dat mooi vond en heb finaal die aangetrokken in plaats van de zwarte ;)), een zwart kort vestje (jaja, ben wat te onzeker voor massa's bloot, dus een open vestje is stylish en toch wat sexy met zo'n corset onder ;)), een rood hoedje zoals op de foto waar rond de kapper massa's krullen had opgestoken, zwarte kanten handschoenen zonder vingers, rode schoenen en veel rode lippenstoft en zwarte kohl lol ... én ... iedereen was zo!! Echt geweldig om te zien hoe ze zich allen hadden ingeleefd, 't was echt super!

De avond zelf was ook gewoon tof eigenlijk, goede muziek, drankjes à volonté, om middernacht een hotdog en daarna nog op stap in een salsacafé in Leuven, man man, we hadden bekijks, de mannen in smoking of pak, compleet met hoge hoeden en stokken en wij burlesque-chique lol. Argh, zo moeten feestjes zijn gewoon gewoon: al je vrienden bij elkaar en lachen, dansen, plezier maken en net iets teveel cocktails op :).

Spijtig genoeg zijn alle foto's mislukt, ik had make-up op die glanst en op al die foto's lijk ik een kerstboom in volle gloei met die overbelichting lol.
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » di 03 mei 2011, 13:16

..klinkt in ieder geval als dè avond! :D
Heerlijk dat je zo genoten hebt!
Je kan nooit genoeg oefenen.

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Berichtdoor Djinniyeh » di 03 mei 2011, 13:57

dank je VanDalen :))
Life is a gift, live it to the fullest ...

silly
Berichten: 9649
Lid geworden op: ma 23 februari 2009, 18:37
Locatie: friesland

Berichtdoor silly » di 03 mei 2011, 16:20

Spijtig genoeg zijn alle foto's mislukt, ik had make-up op die glanst en op al die foto's lijk ik een kerstboom in volle gloei met die overbelichting lol.

Wat een pech...
Nu heb je zelf niks en kunnen wij ze ook niet zien :shock:
Jammer hoor... :)


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten