Strap on ... maar niet echt

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

wiet
Berichten: 9
Lid geworden op: do 26 juli 2007, 21:07

Strap on ... maar niet echt

Berichtdoor wiet » do 20 januari 2011, 11:57

Hallo,
wie heeft er ervaring met zo een share strap...
Het is als een strapon, maar alleen hoeft de vrouw geen 'broekje' aan te trekken. De ene zijde van de dildo past in haar poesje en zet zich zo vast. Hierdoor kan ze met de andere kant van de dilde haar man stevig anaal nemen.
Is het goed ?
Love life, Love sex, Love my partner

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » do 20 januari 2011, 22:28

Ik heb er één en hoewel ik 'm al tijden niet heb gebruikt denk ik zeker met plezier terug aan de sessies waarin we 'm wel gebruikten.

Mij (en hem :wink: )is het goed bevallen dus, maar mocht je echt specifieke vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Trident
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 01 maart 2006, 16:15
Locatie: Midden van de Randstad

Berichtdoor Trident » vr 21 januari 2011, 10:18

Op zich doet anaal mij ik niet zo heel veel maar het zou me wel wat doen als de vrouw het heel fijn vindt. Dan zou ik er veel plezier aan beleven.

Dus ik ben vooral heel benieuwd naar ervaringen en het gevoel van vrouwen bij gebruik van zo'n toy:
-Voelt het fijn aan?
-Geeft het een gevoel van macht?
-Is het de omkeer van rollen?
-Of is het eigenlijk niet zo bijzonder?
-Wat is het?

Elfri

Berichtdoor Elfri » za 22 januari 2011, 10:32

Trident,

Ik ben net als jij heel erg benieuwd naar de dubbele strap-on. Of dat er nu eentje met een broekje en dubbele dildo is, of eentje die zich in de vagina 'vast zuigt'... geen idee hoe dat werkt en juist dát is zo intrigerend. :D

Maar ik kan je al wel antwoorden geven op je vragen want vanuit een andere ervaring heb ik wel beleefd wat er met een strap-on ook zou kunnen.

Uiteraard is de beleving hiervan heel persoonlijk. Ik heb het NOOIT als macht ervaren, meer als het uiten en bevredigen van zijn en mijn nieuwsgierigheid. Is het net zo lekker voor hem als voor mij bijvoorbeeld. Ik hou van anaal en mijn orgasmes zijn dan drie keer zo intens. Dat wilde hij ook wel eens voelen en ervaren. Bovendien is het stimuleren van de prostaat voor mannen vaak ook erg intens.
Dat voelde voor hem dan ook heel fijn aan, om hem dat te kunnen géven was voor mij wel heel bijzonder.

Waar ik nu met name in geïnteresseerd ben, is mijn vriendin eens neuken met een strap-om maar ik wil er zelf ook wel wat aan hebben... Dus een dubbele in de vorm zonder broekje zou ik overwegen. Misschien dat EstherC kan toelichten of het ding echt goed blijft zitten en waarom dat ding goed blijft zitten?
Stimuleert het ook jou zelf of is dat minder dan bij de partner?

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » za 22 januari 2011, 21:16

Ik heb het ook al gevraagd Elfri, ik kan me niet voorstellen hoe het blijft zitten in de schede. Ben benieuwd ...

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » za 22 januari 2011, 22:23

Excuses voor de late reactie.
Ik denk dat het heel persoonlijk is of 'ie goed blijft zitten. Ik hield 'm ook altijd nog gewoon vast met één hand. Soms bleef 'ie beter op z'n plek dan op andere momenten. Denk dat vrouwen met goed ontwikkelde bekkebodemspieren hierbij absoluut in het voordeel zijn. Bij ons was dat niet zo belangrijk, met 1 hand vasthouden maakte het niet minder geil om te gebruiken.

Daarbij kom ik op de vraag van Trident. Ik vond het absoluut fijn om hem zo te verwennen. Omdat ik wist dat hij het heerlijk vond en dat werkt bij mij dan ook weer plezier- en lustverhogend. In ons geval was er ook wel duidelijk sprake van een bdsm-setting waarin deze speeltjes gebruikt werden dus het stukje macht hoorde er voor mij wel bij ja. Hem laten smeken om geneukt te worden dat gaf absoluut een extra impuls. Waarbij ik wil aanmerken dat ik niet per se dominant ben, maar meer switch. Alleen in mijn relatie met hem lagen de rollen vast, omdraaien ging niet.

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » za 22 januari 2011, 22:29

Ik zit nu trouwens eens de reviews te lezen bij een soortgelijke toy op mail&female en daar zijn de meningen ook sterk verdeeld. Twee zijn er helemaal blij mee en twee zeggen dat ie niet goed blijft zitten. Toch een kwestie van uitproberen denk ik dus. Of gewoon ééntje met tuigje kopen.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 22 januari 2011, 23:17

er bestaan ook 2-ways met tuigje zodat ie uberhaubt blijft zitten
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » za 22 januari 2011, 23:40

er bestaan ook 2-ways met tuigje zodat ie uberhaubt blijft zitten
Jep, die heb ik ook :lol:

Elfri

Berichtdoor Elfri » zo 23 januari 2011, 13:16

Esther,

bedankt voor je antwoord! Ik dacht eigenlijk al een beetje dat het zeer persoonlijk is of het goed en ook lekker zit.
Ik heb een erg onderontwikkelde bekkenbodemspier (wat een rotwoord om te typen) dus ik denk toch dat een tuigje comfortabeler zou zijn.

En is weer de vraag... voel je van die duo dildo erin wel allebei evenveel/evengoed/even geil? hahaha ik geef me niet zo maar gewonnen, ik wil ALLE info :lol: :wink:

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » zo 23 januari 2011, 19:08

En is weer de vraag... voel je van die duo dildo erin wel allebei evenveel/evengoed/even geil? hahaha ik geef me niet zo maar gewonnen, ik wil ALLE info :lol: :wink:
Nee, voor mij voelt het niet zo bijzonder. Er zit iets in me, maar dat zit gewoon stil, beweegt niet, dus daar voel ik weinig van. Dat was voor mij dus ook zeker niet wat de kick gaf. De kick kwam voor mij van het beeld dat ik voor me zag, een kreunende en zwaar genietende man.

Mijn ex was hier net nog even om wat op te halen. In het licht van dit topic moest ik toch even terugdenken aan die avonden toen ik hem net zag :P .

man
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 08 december 2010, 11:45
Locatie: oosten v/h land

strap on maar niet echt

Berichtdoor man » ma 24 januari 2011, 11:50

Hallo, ik ben nieuw hier maar lees al wel een tijdje mee. Wij hebben ook zo'n ding en gebruiken hem om dezelfde redenen die ik hier ook las. Mijn vriendin vindt het af en toe heerlijk om anaal te worden geneukt en inderdaad: dat wilde ik ook wel eens voelen. Ik kan zeggen dat ik het goddelijk vind. In het begin was het even wennen om de strap on goed in haar poesje vast te zetten, ze hield hem vaak met 1 hand vast. Maar ze is er nu aan gewend en kan mij verwennen met losse handen. Zelf geniet ze er ook van want er zit zo'n dingetje aan dat contact maakt met haar klitje. We gebruiken het ding niet vaak om te voorkomen dat het gewoon wordt. Als we het doen vrij ik eerst met haar via haar anus en daarna zij met mij. Het is echt heel apart maar we krijgen er goeie orgasmes van. Wat me opvalt is dat er, als ik zo klaarkom, er veel meer sperma komt dan 'normaal'. Heeft iemand daar een verklaring voor?
Liefs, man

Martin1973
Berichten: 758
Lid geworden op: ma 19 juli 2010, 15:06

Berichtdoor Martin1973 » ma 24 januari 2011, 16:18

Ik meen te weten dat dat komt doordat bij sterke stimulatie van de prostaat, zoals hier beschreven, meer van het vocht uit de prostaat meekomt (of zelfs al het vocht) in het ejaculaat. Normaal komt daarvan al iets mee, maar door de stimulatie, de opwinding en ook de ontspanning van enkele spieren in dat gebied, komt er meer vocht mee. Het volume van het ejaculaat is dus groter, al bestaat het dus vooral uit extra vloeistof uit de prostaat en niet uit meer zaadcellen of zo. Ik ben geen medicus en beweer niet dat wat ik hier schrijf correct is.

Terzijde: ik heb hier geen ervaring hiermee, maar zou wel graag willen dat anaal spel een fijn onderdeel wordt van de sex met mijn (toekomstige) vriendin. Het is geen must voor me, maar ik heb stimulatie altijd lekker gevonden. Buiten de fysieke sensatie is een psychologische factor het idee dat zowel zij als ik zo'n kleine, erogene opening hebben, en dat we nog dichter bij elkaar komen en nog gelijkwaardiger zijn als we elkaar daarvan ook kunnen laten genieten.
Laatst gewijzigd door Martin1973 op ma 24 januari 2011, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.

man
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 08 december 2010, 11:45
Locatie: oosten v/h land

strap on

Berichtdoor man » ma 24 januari 2011, 21:41

Dankjewel voor je antwoord Martin. Ik vermoedde al zo iets. Ik wist dat bij een normale ejaculatie niet alle vloeistof in de prostaat naar buiten komt. Maar door het vrijen met die strap on wordt die natuurlijk geraakt, dat kan ook niet anders gezien het genot dat dit oplevert. En dan komt wel alles mee. De eerste maal schrokken we ons een hoedje maar toen het later gewoon veel bleef zijn we er maar vanuit gegaan dat het zo hoort.

Ja, het is erg fijn, daar heb je gelijk aan. Er zitten daar in die streek zoveel zenuwuiteinden dat het wel lekker moet zijn. Want volgens mij wordt er veel meer geraakt dan alleen de prostaat. En het is erg intiem, zeker als je het bij elkaar doet. Veel vrouwen denken dat dit iets met homo's te maken heeft, zag ik bij een posting over prostaatmasage (dat me ook erg lekker lijkt). Maar volgens mij is dit niet zo en genieten hier heel veel mannen van. Ik vraag me dan ook af of er hier ook meer mannen zijn die er ervaring mee hebben (of vrouwen natuurlijk die dit met hun partner doen).

Martin1973
Berichten: 758
Lid geworden op: ma 19 juli 2010, 15:06

Berichtdoor Martin1973 » ma 24 januari 2011, 22:14

Mja, wat een ander ervan vindt en welke associaties sommigen (velen) hierbij hebben met homosexualiteit vind ik niet interessant. Ik heb geen interesse in sex met mannen, maar vind dit toevallig lekker. Om te bepalen wat je sexuele geaardheid is, hoor je wel eens de definitie dat het erom gaat of je fantaseert (al dan niet tijdens de sex) over het andere geslacht of over je eigen geslacht, vrouwen of mannen dus.

En zoals we op deze site zijn er heel wat heterosexuele mannen die het lekker vinden, en heel wat van hun vrouwelijke partners die het spel graag meespelen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten