De spelregels aangepast

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Sannie38
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 20 december 2010, 19:04
Locatie: Randstad

De spelregels aangepast

Berichtdoor Sannie38 » ma 20 december 2010, 19:18

Ik ben verpleegkundige in een ziekenhuis aan de rand van de stad. We helpen patienten bij kortdurende operaties: 's morgens in, 's avonds uit. De chef de clinique is een sportfanaat en bekend clubarts. Hij opereert vaak sporters met een blessure. Er zijn al heel wat beroemdheden door ons verzorgd.

Soms zitten daar behoorlijk knappe mannen tussen. Jonge sporters in een goede conditie. Lekker gespierd, strakke buik. Als ik 's avonds aan mijn man vertel welke bekende voetballer er vandaag weer is geweest, raakt hij altijd een beetje opgewonden. Hij doet dan geinteresseerd in hun namen en hun sporten. Maar eigenlijk wil hij weten of die mannen mooi zijn en wat er leuk aan ze is. Hoe ik het vind dat ik die mannen bloot zie. Hoe ze reageren op die knappe blonde zuster. Of ze met me sjansen.

Een tijdje geleden kwam er weer zo'n knappe voetballer. Laat ik hem Johnny R. noemen. Kleine blessure aan de lies. Een vrolijke prater met mooie ogen. Echt een aardige jongen. Leuke benen ook. Toen ik daartussen zijn lies moest controleren, zag ik een nogal goed gevuld geslacht. En dat in gewone toestand. Toen ik dat thuis vertelde, raakte mijn man helemaal op dreef. Wat ik van die jongen vond. Of ik verder zou willen gaan. En wat ik dan allemaal zou doen.