De spelregels aangepast

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Sannie38
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 20 december 2010, 19:04
Locatie: Randstad

De spelregels aangepast

Berichtdoor Sannie38 » ma 20 december 2010, 19:18

Ik ben verpleegkundige in een ziekenhuis aan de rand van de stad. We helpen patienten bij kortdurende operaties: 's morgens in, 's avonds uit. De chef de clinique is een sportfanaat en bekend clubarts. Hij opereert vaak sporters met een blessure. Er zijn al heel wat beroemdheden door ons verzorgd.

Soms zitten daar behoorlijk knappe mannen tussen. Jonge sporters in een goede conditie. Lekker gespierd, strakke buik. Als ik 's avonds aan mijn man vertel welke bekende voetballer er vandaag weer is geweest, raakt hij altijd een beetje opgewonden. Hij doet dan geinteresseerd in hun namen en hun sporten. Maar eigenlijk wil hij weten of die mannen mooi zijn en wat er leuk aan ze is. Hoe ik het vind dat ik die mannen bloot zie. Hoe ze reageren op die knappe blonde zuster. Of ze met me sjansen.

Een tijdje geleden kwam er weer zo'n knappe voetballer. Laat ik hem Johnny R. noemen. Kleine blessure aan de lies. Een vrolijke prater met mooie ogen. Echt een aardige jongen. Leuke benen ook. Toen ik daartussen zijn lies moest controleren, zag ik een nogal goed gevuld geslacht. En dat in gewone toestand. Toen ik dat thuis vertelde, raakte mijn man helemaal op dreef. Wat ik van die jongen vond. Of ik verder zou willen gaan. En wat ik dan allemaal zou doen.

Tot dan toe had ik daar nooit serieus over nagedacht. Maar deze jongen was wel erg mooi. Ik vertelde mijn man dat ik bloosde bij de gedachte, en dat ik nooit vreemd zou gaan met een andere man. Maar hij ging maar door. Wat zou ik doen als hij zijn toestemming zou geven, als hij me zou aanmoedigen? Ik wist niet wat te zeggen. We spraken uren over zijn vragen.

Om er vanaf te zijn zei ik tenslotte, dat ik er over zou nadenken als die andere man net zo knap zou zijn als deze voetballer. Enthousiast stelde hij de regels op: niet met een collega, niet met familie, niet met een bekende, niet met een vriend van hem. Hij zei ook dat ik het niet van te voren hoefde te vertellen als het zou gebeuren, op voorwaarde dat hij achteraf alle details te horen zou krijgen. Ik stemde in met zijn voorwaarden.

De weken daarna hadden we bijna elke dag sex. Tijdens het vrijen begon m'n man telkens weer te brabbelen over andere mannen die mij zouden verwennen, en wat die allemaal met mij zouden doen. Het leek wel of hij steeds meer opgewonden raakte. Elke vrijpartij eindigde in een enorm hoogtepunt voor hem.

Een maand later stond Johnny opnieuw op het programma. Ik ruilde met een collega, zodat ik op zijn kamer zou werken. Hij herkende mij meteen. We kletsten alsof we elkaar al jaren kenden. Tijdens het onderzoek, waarbij ik opnieuw even zijn lies moest controleren, maakte hij daar een grapje over. Dat we de controles wel in zijn hotel konden doen, dat zou heel wat bezoekjes aan het ziekenhuis schelen. Wilde ik misschien die avond met hem uit eten in het restaurant van het hotel?

Van schrik wist ik geen antwoord te geven. Op routine ging ik door met het onderzoek, terwijl de gedachten in mijn hoofd heen en weer flitsten. Een uitnodiging. Voor mij. Wat een knappe jongen. Ik dacht aan mijn man en zijn regels. Ver weg hoorde ik een vreemde stem zeggen: ik wil vanavond graag een hapje met je eten.

De rest van de dag kon ik nergens anders meer aan denken. Op de weg naar huis besloot ik extra mooie kleren te kopen voor mijn date. Ik kocht een zwarte rok boven de knie, een zwarte zijden blouse waarvan de knoopjes makkelijk los zouden kunnen en een sexy zwarte string.

Na snel voor mijn man gekookt te hebben, vertelde ik hem een etentje te hebben. Toen ik me had omgekleed, en hij m'n outfit bekeek, slikte hij even, en zei dat het wel leek of het om meer ging dan alleen een etentje. "Je weet maar nooit", zei ik. "En je kent de spelregels, als dat gebeurt hoef ik dat niet van te voren te vertellen." Dat hadden we inderdaad afgesproken, bekende hij. Ik zei dat ik hem achteraf alle details zou vertellen. Dat hij kon opblijven tot ik terug zou zijn. En dat het wel eens laat zou kunnen worden.

Aan tafel kon Johnny zijn ogen niet van me afhouden. Tijdens het gesprek deed hij zijn best me aan te kijken. Maar als ik naar mijn eten keek of m'n wijn pakte, voelde ik hem naar mijn blonde haar kijken en zag ik zijn blik in mijn blote decolletée glijden. Hij reikte over tafel om mijn handen vast te houden, keek me diep in de ogen, en sprak zoete woorden. De spanning liep zo op dat we halverwege het diner van tafel gingen. Met mijn arm in de zijne ging ik mee naar boven.

Eenmaal op zijn kamer waren we niet meer te houden. Hij nam mij in z'n stevige armen, kleedde me uit, legde me op bed. Ik streelde zijn brede borstkas en het six-pack van zijn buik. Zijn geslacht was nu erg breed en heel hard. Teder duwde hij z'n enorme pik zachtjes in me en liet me langzaam wennen, tot hij het tempo opvoerde en we in een hard sportritme kwamen. Nog nooit was ik zo gevuld. Toen hij eindelijk kwam, voelde ik zijn lul hevig kloppend in me spuiten.

Daarna draaide ik hem op z'n rug, boog me tussen zijn benen, en likte en zoog zijn ballen tot hij opnieuw een stijve kreeg. Ik ging bovenop hem zitten, en maakte de rit van mijn leven. Toen hij kwam, spoot hij opnieuw een enorme lading in me, die ik langs mijn dijen naar beneden voelde lopen. Ik dacht aan mijn man, die thuis op me zat te wachten, en kreeg het grootste orgasme van de avond.

Het was al half een toen ik thuis parkeerde. Ik dacht na over wat ik had gedaan en wat ik nog zou gaan doen. Ik trok mijn natte slip uit en deed die in m'n handtas. Mijn man was nog wakker en kwam me naakt in de woonkamer begroeten, zijn pik recht overeind van verwachting. Ik vroeg hem een glas wijn in te schenken. Dat deed hij en hij ging naast me op de bank zitten. Ik nam een slok wijn, pakte mijn slip uit m'n tas, en gaf die aan mijn man. Nu wist hij dat ik bloot was onder mijn rok. Hij boog zich opzij en zoende me hard op de mond.

Ik zei hem op het kleed te gaan liggen. Dat deed hij zonder iets te vragen. Ik ging boven zijn gezicht staan, en zette een been opzij op de bank. Ik zei hem goed te kijken naar mijn hard geneukte kutje. Ik zei hem mijn dijen te strelen. Ik legde uit dat hij daar het zaad voelde van een man die me meerdere keren had volgespoten.

Een duppel viel op zijn wang. Langzaam liet ik me op zijn gezicht zakken, en zei hem mijn kutje uit te likken. "Maak me helemaal schoon". Onderdanig stak hij zijn tong in me, en begon aan zijn taak. Ik leunde achterover naar zijn pik en voelde die kloppen in mijn hand. Blijkbaar vond hij dit echt leuk. Ik zei hem dat zijn harde lul daar het bewijs voor was. Ontkennen was voor hem niet mogelijk. Toen hij uiteindelijk zijn pik in me wist te krijgen, kwam hij meteen klaar zodra hij in me was.

Ik zei hem dat het duidelijk was dat hij het leuk vond als ik vaker met andere mannen naar bed zou gaan. En dat ik daarom zijn regels zou aanpassen. "Vanaf nu geldt er nog maar 1 regel. En die regel is: Ik doe het met elke man waarmee ik dat wil." Terwijl ik zijn hoofd met twee handen op de grond drukte om zijn eigen zaad op te likken, vroeg ik hem of hij de nieuwe regel begreep. "Ja" was zijn antwoord. Ik vroeg hem of hij een probleem had met die regel. "Nee" was zijn antwoord. "Goed" zei ik, en ik drukte mijn kut op zijn gezicht.
Laatst gewijzigd door Sannie38 op wo 22 december 2010, 20:53, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 20 december 2010, 21:43

Hoi Sannie,

Welkom op she.. dit is volgens mij je eerste post...

Is het een verhaal wat je geschreven hebt en met ons wil delen of wil je hier een discussie over voeren?

Je "verhaal" is bijna stuitend geschreven... het gaat over nogal wat grenzen heen, dus kan me zo voorstellen dat het inderdaad een fantasie is...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » wo 22 december 2010, 13:52

Mag het bijna hopen ja Sav (safe sex enzo om maar even truttig te zijn).

Wel een leuke fanatasie trouwens, houd je niet in om ze te plaatsen hier

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 22 december 2010, 15:01

Ik mag hopen dat het een fantasie is. En zo niet, dan mag er wat mij betreft flink de bezem door de posting. Je schendt nogal wat privacy regels. Een ieder die wat van voetbal af weet, herkent jouw 'slachtoffer'
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Berichtdoor grizzly » wo 22 december 2010, 16:55

Ik denk dat de deze posting geanonimiseerd moet worden. Als sannie dat niet zelf doet dan moeten de mods dat doen. Dus naam eruit, en voor alle zekerheid ook het academische bij het ziekenhuis eruit. Zoveel academische ziekenhuizen zijn er nu ook weer niet.

Over de rest als safe sex enzo. Ik vind het op zijn zachst gezegd niet slim, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.

groeten van
grizzly

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » do 23 december 2010, 0:28

Volgens mij ligt TS in een deuk dat shespotters denken dat dit echt is....

Beken, ze kan het leuk brengen.

Zie genoeg (top)sporters op mijn werk maar dan onder zeil, is toch weer anders :lol:

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » do 23 december 2010, 8:11

Dat kan, maar als je terugdenkt aan Robin van Persie, is er soms meer waar dan je denkt: http://www.meisjemeisje.nl/pivot/entry.php?id=398

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » do 23 december 2010, 16:19

Lieve mensen,

De startpost van Sannie38 komt binnen als de bekende knuppel in het hoenderhok :lol: , en dat is te merken. Ik moet zeggen dat ik dit moedig vind en ik vind ook dat dit onderwerp interessante aanknopingspunten geeft voor discussie. Of het fantasie is of waar gebeurd, doet er voor mij eigenlijk niet toe. De post gaat over Femdom gevoelens (dus vrouwlijke dominantie) vermengd met cuckold, maar dan niet in de klassieke vorm waarbij de 2e man (de Bully) de dominant is, maar de vrouw. En nee, er is geen sprake van een subtiel, stijlvol machtsspel, maar de omschreven situatie is ruw en min of meer ranzig te noemen :twisted: .

De 2 vragen die deze post meteen bij mij oproept zijn:

Waarom wordt een topic over een zeg maar "traditioneel" machtsspel (dus vrouw onderdanig en man dominant) elders op dit forum bejubeld en voelt men zich bij dit topic over omgekeerde rollen niet op zijn/haar gemak? (Nevenvraag: of heb ik het helemaal bij het verkeerde eind?)

Is de manier waarop vrouwen dominante gevoelens ervaren en uiten anders dan de manier waarop mannen dit ervaren?

En willen mannen op een andere manier (ruiger) gedomineerd worden dan vrouwen?

Okee, dat zijn 3 vragen :D . Maar misschien moet ik deze vragen het liefst stellen op een meer bdsm gericht forum ...

Ik elk geval dank Sannie38 voor je interessante bijdrage.

Liefs,
Sletje
Afbeelding

silly
Berichten: 9649
Lid geworden op: ma 23 februari 2009, 18:37
Locatie: friesland

Berichtdoor silly » do 23 december 2010, 16:26

[quote="Sletje"]Lieve mensen,

De startpost van Sannie38 komt binnen als de bekende knuppel in het hoenderhok :lol: ,
De 2 vragen die deze post meteen bij mij oproept zijn:

Waarom wordt een topic over een zeg maar "traditioneel" machtsspel (dus vrouw onderdanig en man dominant) elders op dit forum bejubeld en voelt men zich bij dit topic over omgekeerde rollen niet op zijn/haar gemak? (Nevenvraag: of heb ik het helemaal bij het verkeerde eind?)




Ik heb even in je antwoord geknipt .........
Weet je wat ik denk?
Dat het meer om het taalgebruik gaat.
denk dat dat bij de meesten verkeerd valt ,sannie gebruikt nogal rake woorden ..
het topic van LF is met veel respect geschreven
en de woorden die zij gebruikt zijn niet aanstootgevend
dus volgens mij heeft het niks te maken met hoe het machtsspel word gespeeld.
Laatst gewijzigd door silly op do 23 december 2010, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » do 23 december 2010, 17:55

@ sletje

Lieve schat ik zie niet wat jij ziet, waar het mij om ging was inderdaad het privacy verhaal en de toon van het verhaal en het feit dat hij zonder inleiding op het forum geplaatst word als eerste post van deze nickname.

Had er iets bijgestaan van : "Hallo mensen, na rondgekeken te hebben op dit forum wil ik een verhaal van mezelf posten..." dan was het al weer anders geweest.. of er was een bijdrage geweest in het fantasie topic... ook ander verhaal.. maar zonder toelichting , ook nadat ik die vraag gepost had.. ( en ze is toen nog een keer geweest) vind ik minder prettig..

de rollen verdeling maakt me geen moer uit.. ik switch zelf ook en ken beide kanten en ken beide verhalen...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » do 23 december 2010, 19:30

Nou, dan is duidelijk dat ik er bij de eerste vraag wat jou betreft in elk geval naast zat.
Ik zelf heb er geen moeite mee dit ze haar post niet toelicht of zichzelf voorstelt. Het verhaal staat op zich, iedereen kan ermee doen (of laten) wat men wil. Het is niet dat ze een discussie komt binnenbanjeren of kritiek gaat spuien of iets dergelijks.
En wat is nou precies zo aanstootgevend aan de toonzetting? Ik heb verhalen gelezen hier op Shespot waar mee harde lullen, spekgladde kutjes en klodders sperma in voorkwamen ...


X
Sletje
Afbeelding

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » wo 29 december 2010, 21:51

Johnny Rep?
Dan is dit verhaal minstens veertig jaar oud... :D Condooms? Aids bestond nog niet! Vandaar... :idea:
Sannie toch...
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Passionate Desire
Berichten: 1327
Lid geworden op: do 14 januari 2010, 13:41
Locatie: On earth enjoying life!

Berichtdoor Passionate Desire » wo 29 december 2010, 22:54

Scherp Laars! :wink:
May you live as long as you wish and make love as long as you live

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » wo 29 december 2010, 23:03

Johnny Rep........?

Hemel, dat is uit de kwijltijd van mijn moeder

Gebruikersavatar
Passionate Desire
Berichten: 1327
Lid geworden op: do 14 januari 2010, 13:41
Locatie: On earth enjoying life!

Berichtdoor Passionate Desire » wo 29 december 2010, 23:09

:oops: Sssst....ik heb er ook bij gekwijld....
Was toen alleen nog een beetje te jong om te kwijlen :wink:
May you live as long as you wish and make love as long as you live


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten