Heftig beminnen, op de rand van dwang.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Heftig beminnen, op de rand van dwang.

Berichtdoor Thomas_K » vr 10 december 2010, 16:48

Ziehier een verzoek van mijn vrouw, die ik vroeg hoe ik haar zou kunnen verrassen.

En nu nog de uitvoering. Beminnen lukt wel, heftig beminnen ook. Maar de rand van dwang is onontgonnen terrein voor mij. Ik ben net als velen opgevoed in de traditie 'als een vrouw nee zegt, bedoelt ze nee.' Dit is voor mij dus onontgonnen terrein. Maar ik begrijp ook wel dat het heerlijk kan zijn om je over te geven aan de lust.

Herkennen vrouwen zich hierin? Wie heeft er tips voor deze beginner? Hoe pak ik het aan? Wat is leuk? Wat is spannend? Is er een leuk rollenspel te bedenken?

Natuurlijk doe ik later verslag van de vorderingen.

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » vr 10 december 2010, 17:02

Dat ligt er natuurlijk een beetje aan hoe ver jullie willen gaan.
Simpele dingen die een gevoel van dwang geven, kunnen bijvoorbeeld zijn: haren steving vastpakken of trekken, handen/polsen boven het hoofd dwingen, benen uit elkaar dwingen of handen en/of polsen vastbinden. Je kunt ook opdrachten geven die zij dan verplicht moet uitvoeren ook als de tijd en/of plaats op dat moment niet zo geschikt zijn.

Complete rollenspellen of scenario's krijg je denk ik snel het gevoel bij dat je een toneelstukje aan het opvoeren bent, lijkt me. Maar daar heb ik eigenlijk geen ervaring mee.

Liefs,
Sletje
Afbeelding

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » vr 10 december 2010, 17:14

Kijkt naar t antwoord van sletje en knikt.. niets zinnigs aan toe te voegen
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » vr 10 december 2010, 17:23

Misschien dit nog wel ... je zinnetje over 'neen'.
Voor mij IS 'nee' nee.
Ik persoonlijk kan me wel vinden in Sletjes 'simpele dingen'. Net omdat ze zo simpel zijn. Omdat ze voor mij getuigen van vertrouwen en overgave.
K., eenvoud siert :)

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » vr 10 december 2010, 19:22

Misschien dit nog wel ... je zinnetje over 'neen'.
Voor mij IS 'nee' nee.
Voor mij ook! Er is ook niets mis met dat zinnetje. Wel is het zo dat ik denk dat deze 'nee is nee' opvoeding ertoe geleid heeft dat ik hier en daar wat al te afwachtend ben. Grenzen zijn er ook om ontdekt te worden en hier en daar overtreden. Afijn, dat blijkt nu wel.

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » vr 10 december 2010, 20:06

(edit wegens onduidelijkheid ;-)

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » za 11 december 2010, 9:10

Op het randje van dwang beminnen :roll: Klinkt goed!

Als ik in jouw positie stond zou een "Nee" van haar nauwelijks nog enige betekenis meer hebben. "Nee" is dan het nieuwe "JA!" :wink: .

Mijn advies: spreek een stopwoord af ("Genade" vind ik altijd wel mooi) en leef je uit, hierbij natuurlijk haar grenzen opzoeken en die eventueel heel geleidelijk oprekken. Stevig vasthouden / binden etc. is dan denk ik essentieel voor de beleving, het zet meer kracht bij wat je doet.

Have fun!

Searcher
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » za 11 december 2010, 12:25

Inderdaad wat Searcher zegt, wilde ik ook nog zeggen. Als een vrouw dwang wil ervaren kan het heel opwindend zijn om (tevergeefs) tegen te spartelen, "nee" te zeggen/roepen. Dit geldt dan natuurlijk alleen in de context van het spelletje, daarbuiten niet. Het afspreken van een ander "stop" woord is dan inderdaad noodzakelijk. Wij gebruiken er altijd 2, geel (time-out) en rood (meteen stoppen).
Afbeelding

jwbr
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 01 januari 2010, 21:40

Berichtdoor jwbr » za 11 december 2010, 12:33

Tsja, waar de ene een spel met sjaaltjes vastbinden aan polsen e.d. leuk en opwindend vindt, daar ligt de ander van in een deuk van het lachen (mijn lief en ik), dus in dat laatste geval werkt het dus niet. Punt is ook dat macht en seks voor mij niet samen gaan. Voor een ander ligt dat dus anders. Zolang het een spel is dat door beide met plezier gespeeld wordt, is er niets mis mee.

Levendig Foutje
Berichten: 531
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » zo 12 december 2010, 0:00

Ja, voor mij is zoiets heerlijk! Maar goed, ik ga daarin wel even een stapje (of tien) verder... :lol:
Inderdaad is het experimenteren... Misschien toch ook wel grenzen bespreken...of misschien komt dat later pas.
Macht en seks. Je moet eigenlijk te weten komen of zij (en jij ook) houdt van spelen met macht en controle, of meer met macht en passie. Ik weet niet of ik me goed uitdruk... Wil ze liever dat je, in alle zelfbeheersing, met haar "speelt", haar vasthoudt, vastbindt, met haar "speelt" als een kat met zijn prooi? Of wil ze liever een passionele situatie waarin jij vanuit je passie haar wat steviger neemt? Wat wilder, zeg maar? Wat minder doordacht?

Het onverwachte daarin is lekker....
En de plotselinge veranderingen in tempo, sfeer, hardheid....
Juist de afwisseling kan heel stimulerend zijn, de spanning voor haar dat ze niet weet wat ze moet verwachten.

Maar ja, dat zeg ik. Misschien wil ze gewoon even flink....worden aangepakt... :oops:

LFje, die toch (al zou je dat niet verwachten) nog verlegen wordt bij deze dingen. :lol:

Elfri

Berichtdoor Elfri » zo 12 december 2010, 0:14

Beste Thomas,

Ik herken de wensen en gevoelens van jouw vrouw heel erg. Ik vecht er wel meer mee moet ik zeggen.. maar dat heeft alles met vroeger te maken. Ik vóél ze echter wel.
persoonlijk zie ik het niet als onderdanigheid, maar meer als dominantie! Het gevoel beperkt te willen worden in bewegingsvrijheid, het geile van genomen worden.. niet weg kunnen komen maar ook dat er niet naar je geluisterd wordt... Het lijkt me heerlijk!

Het is een fantasie van me, maar mijn geliefde heeft daarentegen ook groot gelijk het niet te willen proberen. In mijn jeugd is te veel gebeurt wat mij in een dergelijke situatie kan gaan dwarszitten. Wij hebben het opgelost door enkel zijn gewicht als beperking te gebruiken (tja mijn 1.56 m tegenover zijn 1.90m is al genoeg beperking :wink:) en af en toe houdt hij mijn handen vast. Misschien is dat wel een goed begin voor jullie? Uiteindelijk zouden jullie het kunnen uitbreiden natuurlijk.
Daarbij is mijn geliefde verbaal bezig met mijn 'nee'. Ik zég het wel maar er wordt niet naar geluisterd, er wordt juist geantwoord met 'je wil dit, ik maak wel een lekker meisje van je'. Ook dat ervaar ik op zo'n moment als het afnemen van mijn vrijheid en dat is voldoende. Wie weet heb je er wat aan?

:D veel plezier, durf te genieten maar misschien is een stopwoord een goed idee? Het mijne is 'sinaasappel'.. :oops: ik heb nog nooit iets ongeilers gezien dan een sinaasappel denk ik? :lol: geen idee waar het woord vandaan is gekomen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten