VVM-MMV, hoe doe je dat nou...

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » do 23 december 2010, 20:58

Oh die keuze kan ik van beide kanten zo goed voorstellen, heb ik ook met onze mogelijke VVM in het verschiet.

Heerlijk naslapen in het grote bed met z'n 3-en < > weer samen zijn en op aarde landen.
Je laat iemand na (hoe dan ook) intense sex toch niet zomaar gaan 's avonds laat < > zie boven dus, weer samen zijn.

en in het logeerbed is ook zo wat :lol:

Maar hier is al wel gelijk duidelijk dat je er samen uit moet komen en iemands nee telt voor mij zwaarder dan iemands ja in dit soort situaties.

Nog steeds mee eens dat je niet alles van te voren kunt en zou moeten doorspreken maar aantal belangrijke zaken wel, en blijkbaar is dit er 1 van.
Wat wil die ander bijv? Zou het hem ook zeker vragen. Dan zullen jullie een beslissingmoeten nemen. En desnoods er op terugkomen als het zover is.

In onze voorbereidingen kwam op zich naar voren dat er geen boundaries waren met de opmerking dat we dat ter plaatste ook konden regelen, je kunt immers toch niet inschatten wat het met je doet.

Maar dat slapen-issue heb ik ook hoor.

erix69
Berichten: 18
Lid geworden op: za 18 december 2010, 23:25

Berichtdoor erix69 » ma 27 december 2010, 0:48

Overigens hebben mijn lief en ik toch gekozen om die collega uit te nodigen... en warempel, die collega staat daar wel voor open. :!:
Ik geloof dat wij een gevalletje zijn van niet kunnen kiezen. Of in ieder geval iedere keer de communicatie open gooien waardoor er weer andere inzichten komen.
Persoonlijk lijkt het mij wel fijn met hem, omdat ik me bij die persoon al op mijn gemak voel en hij mij wel ziet zitten op die manier. (doet toch ook wel wat met je gevoel, althans bij mij dan).
Toch blijven er regeltjes/gedachten/overpeinzingen door m'n hoofd spoken...
Het lijkt mij heerlijk dat hij blijft slapen bijvoorbeeld, ook omdat dat als mijn lief en ik aan de gang gaan dit momenteel ergens ligt tussen de 4 en 7 uur. Geloof me daarna ben je uitgeput. :twisted: en lijkt het mij heerlijk om tussen de 2 heren voldaan in slaap te vallen, knuffelend en wel.
Mijn lief echter vind dat een minder goed plan en blijft liever met z'n 2en achter om na te genieten en wellicht nog even door te gaan.

NV,
Hehe, wie kan er mijn hoofd uitzetten?
Hoi Vlinder, ben reuze benieuwd of jullie de knoop door gehakt hebben....?
Ik kan e.a. een beetje van de andere kant bezien, heb een paar keer een stel bezocht met dezelfde wens als jij/jullie.
De eerste keer alleen kennismaken koffie drinken etc, was minstens zo spannend als de keren dat we seks met elkaar hadden...
De eerste kennismaking was elektrisch geladen...zij zat naast me op de bank, hij tegenover ons, zij straalde iets opgewondends uit...hij deed aardig en enthousiast, zij was sexy...ik had het niet meer, maar het idee van een verdere ontmoeting beheerste me...het klikte, en we maakten allerlei afspraken voor de volgende ontmoeting...
achteraf kwam er van die afspraken weinig terecht, ik zou nl de eerste keer bij wijze van kennismaking alleen toekijken bij hun seksspel, maar toen ik er eenmaal was vroeg ze me of ik haar oraal wilde bevredigen en wel op zo'n manier dat hij het goed kon zien...het waren hun eerste schreden op het pad van cuckoldry.
groetjes erix
het spannende van een fantasie is, dat ie werkelijkheid kan worden...

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 27 december 2010, 2:16

@E-69

Dat is weer andere koek :lol:

Om bij de laatste vraagstelling een beetje te blijven: wat deden jullie met blijven slapen?

Hoe doen/deden de andere Shespotters dat?

Mijn eerste half-halve VVM (echt 3 eeuwen terug) lagen we in 1 bed maar we hadden ook niets relationeels met elkaar, vast minder bedreigend.

Mijn laatste MMV was volledig anders, 1 M was mijn gebonden vriendje en zijn gebonden beste vriend. Die laatste deed dit echter in een open relatie of hoe je dat ook noemt. Geen van de heren bleef slapen, vond dat ook niet zo'n punt geloof ik, sliep vast snel in :o)
Er was nog geen sms/internet maar er lag wel een lief briefje van beiden op tafel zag ik 's morgens.......

Ik vind het echt een moeilijk iets, met z;n 3-en erna slapen kan heerlijk zijn maar samen (2-en) ook. Als de derde een vage kennis/vriend(in)/gigolo zou zijn, soit. Maar de V die bij ons in zicht is, is dat far from.

erix69
Berichten: 18
Lid geworden op: za 18 december 2010, 23:25

Berichtdoor erix69 » ma 27 december 2010, 9:47

hoi Suz...

Blijven slapen was niet zo'n optie voor ons drieën geloof ik we waren alle drie erg op de seks gericht, maar ik kan me voorstellen dat als je ook echt bevriend met elkaar bent je daar heel anders mee omgaat.

Het lijkt me trouwens ook heel prettig met bekenden een trio te ervaren...maar hoe doe je dat....want de kans is zo klein dat je onder je vrienden mensen treft die gelijk denken of dezelfde interesses hebben op seksgebied.
het spannende van een fantasie is, dat ie werkelijkheid kan worden...

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 27 december 2010, 12:26

maar hoe doe je dat....want de kans is zo klein dat je onder je vrienden mensen treft die gelijk denken of dezelfde interesses hebben op seksgebied.

Hahahahaha weet je dat er heel veel mensen zijn die dit ook denken en dat je wel een verbaasd zou kunnen zijn hoeveel mensen er in jouw omgeving zijn die juist wel aansluiten bij jouw ideeen?

Overigens berust mijn opmerking natuurlijk niet op waarheid, maar meer op veronderstellingen aangezien ik van veel van de mensen in mijn omgeving, zoals collega`s en zo in diverse banen wist/weet dat er onderhuids meer speelt dan wat ze er daadwerkelijk van uitspreken tegen anderen...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » ma 27 december 2010, 12:57

maar hoe doe je dat....want de kans is zo klein dat je onder je vrienden mensen treft die gelijk denken of dezelfde interesses hebben op seksgebied.

Hahahahaha weet je dat er heel veel mensen zijn die dit ook denken en dat je wel een verbaasd zou kunnen zijn hoeveel mensen er in jouw omgeving zijn die juist wel aansluiten bij jouw ideeen?

Overigens berust mijn opmerking natuurlijk niet op waarheid, maar meer op veronderstellingen aangezien ik van veel van de mensen in mijn omgeving, zoals collega`s en zo in diverse banen wist/weet dat er onderhuids meer speelt dan wat ze er daadwerkelijk van uitspreken tegen anderen...
..Om Savanne te volgen, het gaat erom te ontdekken hoe
je vrienden of collega's hierover denken..dan zie je wel of dat
mogelijkheden biedt... 8)
Je kan nooit genoeg oefenen.

Elfri

Berichtdoor Elfri » za 22 januari 2011, 10:40

[quote="erix69]Het lijkt me trouwens ook heel prettig met bekenden een trio te ervaren...maar hoe doe je dat....want de kans is zo klein dat je onder je vrienden mensen treft die gelijk denken of dezelfde interesses hebben op seksgebied.[/quote]

Suz heeft natuurlijk eigenlijk al geantwoord... maar ik kan je wel een klein extra duwtje in de rug geven hoor.

Gewoon eerlijk zijn!! Ik kan me voorstellen dat je niet tegen iedereen (bijvoorbeeld collega's kan een beetje precair zijn) gaat vertellen dat je zo heet wordt van een trio. :wink:
Maar zijn er in je omgeving singels? Heb je een vriend, kennis of misschien via de sportclub (onder de douche :P ) mensen die openhartig zijn? Dan kan je een terloopse opmerking uitdiepen. Gezellig samen met een potje bier (lekker hollands) komt het gesprek toch altijd op mannen en vrouwen. "die doet het met die" is een dankbaar onderwerp... om dan eens te roepen: 'even serieus, ik zou dolgraag eens een trio mvv/vmm willen maar weet niet zo goed wie dat ook zou willen" heeft al een mooie uitwerking.

mensen beoordelen vanuit hoe jij ze kent, kan heel ver van de waarheid liggen :wink:. Ik zou zeggen... go for it.
En anders hebben we altijd nog de datingsites :P

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » za 22 januari 2011, 14:21

Eigenlijk ervaar ik het helemaal niet als moeilijk om mensen te peilen.
Nou babbel ik prive makkelijk over sex al dan niet gecombineerd met een flinke dosis humor, wat ervoor zorgt dat mensen ook makkelijk tegen mij aan babbelen. Humor verlaagt alle drempels.
Zo heb ik al vele bekentenissen gehad van mensen om mij heen die nadenken over trio´s...ook afkeuringen natuurlijk, maar dan is het nog steeds leuk om te praten over hun normen en waarden over waarom ze dat niet willen, want er is wel over nagedacht bij hen :)
Tevens is mijn insteek niet om die mensen te peilen voor een trio met mij, ik denk dat dat een druk zou geven in het gesprek.

Overigens zijn onze plannen nog niet doorgegaan met een trio, jammergenoeg.
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Rick
Berichten: 47
Lid geworden op: di 04 november 2003, 15:36

Re: VVM-MMV, hoe doe je dat nou...

Berichtdoor Rick » wo 28 september 2011, 6:48

* bespreek je vantevoren wat je wel en niet wil of spring je er blind in

Natuurlijk wel van te voren bespreken, dat is de halve lol van alles. De 'act' zelf duurt immers ook niet eeuwig. Ook achteraf veel blijven praten, vooral ook met de derde persoon.

* wel of geen alcohol ( en dan bedoel ik 1 a 2 ontspannende glaasjes)

Het helpt wel om de gemoederen te ontspannen, zeker de eerste keer.

* Wat als iemand in je directe netwerk zit, als collega zijnde of kennis/vriend of of of..(vul maar in) wel of niet doen?

Wij hadden eigenlijk maar een echte serieuze kandidaat, een goede vriend van mij die tevens mijn oud studie/huisgenoot was. Mijn vriendin was ook al een keertje met hem naar bed geweest, en dat wilde ze nog wel eens een keertje overdoen.

* wat nou als het tijdens het trio toch niet goed voelt, wat doe je dan...spreek je dat vantevoren uit en spreek je een stopwoord af ofzo?

Dat is wel goed om af te spreken. Je kan van te voren niet weten wat het precies met je gaat doen. De eerste keer ging het voor mijn vriendin wat te snel. We stopten met het vrijen en besloten te gaan slapen, zij tussen ons beiden in. Een kwartiertje later werd ik wakker omdat ze naast me toch weer lagen te zoenen. Daarna was het hek van de dam!

*even praktisch; hoe zit dat met condooms. Ik kan me voorstellen dat pijpen met condoom niet lekker is, blijf je dan aan en uit doen tijdens sexuele handelingen?

Dat lijkt me een heel geklungel. Wij hebben het zonder condoom gedaan omdat we die vriend vertrouwden, en omdat we het beiden ook liever zonder deden. Geen spijt van gehad, integendeel.

* Wel of niet blijven slapen?

In ons geval wel dus. Met een vreemde, nee.

* wel of niet tongzoenen (wie heeft er ervaring met zowel negatief als positief)

Uiteraard wel tongzoenen. Dat hoorde er voor ons gewoon bij. Ik zou het ook heel raar vinden om dat uit te sluiten.

Je kunt van te voren van alles afspreken en bedenken over hoe het zal zijn, maar als het echt gebeurd is het toch anders. Ik had me van te voren niet gerealiseerd hoe graag mijn vriendin het eigenlijk wilde. Er gebeuren dingen die je niet verwacht, en dan is het wel belangrijk het gewoon maar te laten gebeuren. De volgende dag krab je je wel even over je hoofd als je je realiseert wat er gebeurd is, maar als de geilheid terugkomt is het heel speciaal om dan weer te vrijen, te 're-connecten'.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten