Man vergeet mij!!!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Charlotte
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 12 november 2010, 12:36

Man vergeet mij!!!

Berichtdoor Charlotte » vr 12 november 2010, 12:43

Ik zou graag tips willen om dit probleem(pje) aan te pakken.
Volgende is het geval: ik ben getrouwd, en t gaat geweldig alleen....
als we sexen en hij komt eerder klaar dan ik, is de voorstelling afgelopen!

zijn zin is dan weg, en na veel gepraat van mijn kant blijft hij wel ff liggen knuffelen na de daad, maar anders stond hij zo op, en ging douchen. en daar lig ik dan..... onbevredigd. nu heb ik t wel eens 'zelf afgemaakt'. maar de laatste tijd wordt ik alleen nog maar boos en ebt de zin bij mij ook weg.

hij zegt dat dat geen reden is om boos te worden, maar voor hem is t dan klaar zeg maar, en kan zich er ook niet toe zetten om mij nog te bevredigen.

ik vind dit erg onbeschoft en heb in de planning om de volgende keer t zelfde te gaan doen, maar heel eerlijk gezegd krijg ik steeds minder zin om met m te vrijen.

dus..... iemand tips (of wraakacties :twisted: )

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » vr 12 november 2010, 12:53

Oef! (allereerst welkom hier op shespot!) Dit klinkt niet erg best...
Komt op mij over als een "wedstrijdje klaarkomen" :wink:
Net zoals met alle problemen (sex of niet) lijkt mij praten over het probleem het voornaamste. En dan niet tijdens de sex maar gewoon eens op een doordeweekese avond. "Schat, ik zit ergens mee...."
Zolang jouw man dit niet als probleem ervaart zal er weinig veranderen denk ik. Is het zo dat hij (te) snel klaarkomt? Anders zouden jullie daar aan kunnen werken. Er zijn verschillende manieren om zijn orgasme uit te stellen.
Het is overigens wel een bekend verschijnsel hoor dat sommige mannen na hun orgasme totaal UIT de sexmodus gaan. Maar het voelt voor jou waarschijnlijk erg frustrerend om in het heetst van de strijd ineens te moeten stoppen omdat de ander "klaar" is.

Ik hou niet van wraakacties :twisted:maar je zou hem heerlijk kunnen pijpen en dan nét voordat hij komt kunnen stoppen...weglopen en zeggen: "Zo, kláár!"
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » vr 12 november 2010, 13:02

vraag aan hem of hij jou als eerste klaar laat komen in een vooorspel


en daarna kan hij klaarkomen,waarom hij eerst en jij niks he :)


draai de rollen om,zoniet dan ga jij gewoon slapen en laat hem in zn sop gaarkoken



maaaaaar das mijn mening....en ik sta al heel lang droog :)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

thehands
Berichten: 281
Lid geworden op: vr 13 augustus 2010, 18:52
Locatie: near Adam

Berichtdoor thehands » vr 12 november 2010, 13:12

Ik ga met Vir mee omdraaien de boel.

Ik vind het inderdaad wel erg egoistisch!!
Je bent ook nog erg jong? Ik ben ook een erg doemdenker hoor dus trek niks van mij aan. Maar als zo jong al de sex niet naar wens gaat? Wat als je straks tussen de 30-50 bent en op sexueel gebied dan op je best bent?

Ben ik nou de enige die het geiler vind om een vrouw te laten komen dan ik zelf?

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » vr 12 november 2010, 13:26

Charlotte,

Als ik even mag...het volgende.
Dat is inderdaad heel erg boertig en blijk van geen respect voor jou.

Zolang je er kan over praten zou ik dat toch eerst blijven doen, anders drijven jullie te ver uit elkaar en is de weg terug moeilijker.

Als het zo dikwijls gebeurt dat hij eerst klaar komt, dan moet jullie bedspel misschien omgedraaid worden.
Ik bedoel dat hij eerst met jou bezig is en jou al een goed orgasme geeft vooraf.
Dat kan makkelijk door stimulatie met speeltjes zoals dildo of vibrator, handen, tong en jij kan daarbij helpen da's normaal.
Als hij dan klaarkomt voor jij tijdens de penetratie zover bent, dan heb je tenminste dat toch gehad.

Om zijn geduld bij dit alles te rekken kan jij met z'n penis spelen maar zonder hem echt af te trekken zoniet bereikt hij tijdens de penetratie nog sneller dan jij z'n hoogtepunt.

Een man kan als hij intensief met z'n partner bezig is z'n erectie verliezen, dat is normaal en geen probleem en die erectie komt wel terug, het kan echter verholpen worden door de aanraking zoals hiervoor beschreven of door te knijpen, daartoe neem je de penis in je vuist vast onderaan de eikel.
Hoewel DE knijpmethode ook bestaat maar iets totaal anders is, komt het er hier op neer dat je door te knijpen de erectie in stand blijft houden maar zonder die extra stimulans vh aftrekken. Bijkomende voordeel van het knijpen is dat de penis voller zal worden. Dat is dus knijp-los-knijp-los enz
flink maar niet overdreven het mag niet pijnlijk zijn.

Succes en vooral veel plezier, en leer hem eens zachtjesaan de juiste bed-etiquette.

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » vr 12 november 2010, 13:34

Grappig, ik kreeg telefoon midden in het tijpen van m'n reactie hier, nu pas ontdek ik dat wat ik schrijf in feite gelijk is aan de andere tussenkomsten.
@thehands, het is inderdaad geiler je partner te zien/voelen klaarkomen voor je zelf aan de beurt bent, daar ben je niet alleen in. :wink:

Charlotte
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 12 november 2010, 12:36

Berichtdoor Charlotte » vr 12 november 2010, 14:55

we moeten inderdaad iets veranderen, en ik zal eens een gesprek aanknopen, helaas zal dat zondag pas worden ivm met werk en verschillende dingen dit weekend.

misschien kan ik inderdaad voorstellen dat ik eerst aan de beurt ben. hij komt vroeg klaar, dit ook omdat we niet heel erg veel sex hebben, door werk, weinig tijd, moe en ook door mn zwangerschap op dit moment. maar als we dan liggen te vrijen, wil ik ook graag de tijd nemen en vanalles proberen, en niet een klein voorspel, de daad en dan klaarkomen 'omdat ik aanknijp'. (ik span mn spieren erg aan op t moment dat t zeg maar erg lekker is, waardoor hij komt).

waar ik gewoon t meest mee zit is dat ik hem naar bed lokte dit keer met een smsje (ik was boven) en hij vond me spelend met mn vibrator. deze heb ik op een gegeven moment opzij gelegd om hem te verwennen, vervolgens kwam hij in me en..... klaar :shock:
niet blijven liggen en strelen, zodat ik zelf verder kon, nee uitrekken en opstaan na 1 minuut.

ben ook niet van de wraak maar heb heel erg de neiging om de volgende keer te komen tijdens t voorspel en dan ook ff bijkomen, en weggaan, misschien dat hij dan doorheeft hoe t voelt?

maar eerst maar eens een gesprek

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » vr 12 november 2010, 15:27

Inderdaad. Gewoon beginnen met praten.

Kijk, veel mannen zijn na het klaarkomen dus inderdaad even helemaal klaar.

Dat betekent dus dat het handig is om wat beter te timen. Vandaar vaak de wens om gelijktijdig klaar te komen, maar dat is niet makkelijk, al was het maar omdat richting orgasme sprake is van bewustzijnsvernauwing.

Het is dus inderdaad handiger om haar eerder te laten klaarkomen. Kortom, jullie moeten misschien eens een beetje gaan spelen met de scenario's.

Een leuke oefening is het vooraf afspreken wie er klaarkomt, en wie niet. De een kan dan zijn/haar volle aandacht aan de ander besteden, zonder te hoeven denken aan de eigen ''prestatie'. Zo leer je veel over elkaar.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » vr 12 november 2010, 15:31

Wraakacties zijn nooit goed. Praten wel.
Maar als je toch revanche wil nemen: je bedenken juist op het moment dat ie het toompje van zijn penis in je vagina stopt. Niets frustrerender dan dat voor een man. :cry:
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » vr 12 november 2010, 17:36

Tja, wraak is zo...., wrakerig zeg maar. Daar wordt het vast niet beter van. Eerst praten lijkt me.

Het mooiste is altijd als je samen tegelijk klaarkomt, niet echt heel moeilijk hoor.
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » vr 12 november 2010, 19:20

Na opmerkingen van sexvriendin dat het over was nadat ik was klaargekomen, ben ik eens gaan denken: kan ik wel doorgaan? Of wil ik wel doorgaan. Is het kunnen of willen?

Dus gewoon maar eens geprobeerd: dus gewoon doorgegaan met beffen De eerste minuut na het klaarkomen was het moeilijkst maar daarna begon de geilheid weer terug te komen.

Het is een drempel waar je even overheen moet, iedere volgende keer ging het steeds makkelijker, het doorgaan.

Inmiddels ga ik altijd door :)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

jwbr
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 01 januari 2010, 21:40

Berichtdoor jwbr » vr 12 november 2010, 23:05

Ik vind het helemaal geen seksprobleem en dus zijn technische veranderingen ook helemaal niet aan de orde. In de verhouding zit er van alles mis, anders loopt een man na het klaarkomen niet zomaar weg en heeft de ander wraakneigingen. Seks is in de regel een goede graadmeter: is die goed, dan zit het in de regel met andere relatieaspecten ook goed. Aspecten als respect, liefde, begrip, gevoelens die tot "op het bot" bespreekbaar zijn etc etc. Weglopen is respectloos, wraak ook. Kortom: het is veel beter om daar eens goed over te praten, desnoods tot aan een fikse ruzie toe. Bij een relatie zonder respect (en de uiting van liefde daardoor) zou er bij mij althans helemaal geen sprake van seks zijn. Eerst dat en dan eventueel meer...

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » vr 12 november 2010, 23:16

Ik vind het helemaal geen seksprobleem en dus zijn technische veranderingen ook helemaal niet aan de orde. In de verhouding zit er van alles mis, anders loopt een man na het klaarkomen niet zomaar weg en heeft de ander wraakneigingen. Seks is in de regel een goede graadmeter: is die goed, dan zit het in de regel met andere relatieaspecten ook goed. Aspecten als respect, liefde, begrip, gevoelens die tot "op het bot" bespreekbaar zijn etc etc. Weglopen is respectloos, wraak ook. Kortom: het is veel beter om daar eens goed over te praten, desnoods tot aan een fikse ruzie toe. Bij een relatie zonder respect (en de uiting van liefde daardoor) zou er bij mij althans helemaal geen sprake van seks zijn. Eerst dat en dan eventueel meer...
Die vergelijking lijkt mooi en dr zit natuurlijk wel wat in maar ik ga niet met je mee in de vergelijking dat het respectloos is om weg te lopen, voor degene die achterblijft misschien wel het gevoel dat er ontstaat, maar het kan ook gewoon onhandigheid of onwetendheid zijn volgens mij.

Ik kan me nog herinneren dat ik ooit iemand trof die letterlijk niet wist van het bestaan van een vrouwelijk orgasme die anders tot stand kwam dan haar gewoon nemen.. De meneer in kwestie was nog nooit vertelt dat vrouwen knopjes hebben en wel 1 die heel gevoelig is.
Hij ging er dan ook gewoon van uit dat dr in erop en eraf voldoende was om de vrouw in vervoering te brengen.
Hij had best wel wat ervaring er was alleen nog geen vrouw geweest met genoeg lef om hem te vertellen dat hij heel wat stapjes oversloeg...

Praten, praten en praten en vooral geen aannames doen.. lijkt me een goed begin.. Je hoeft hem niet eens te vertellen wat hij fout doet, je kan hem ook gewoon vertellen hoe het voor jou nog lekkerder wordt. Dit voorkomt dat je m aantast in zijn zekerheden...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

jwbr
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 01 januari 2010, 21:40

Berichtdoor jwbr » vr 12 november 2010, 23:51

Hi Savanne... het is jouw ervaring, dus je zult gelijk hebben. Aan de andere kant: hoe kan het dat een man dat niet weet? Op een andere planeet geleefd? Ongelooflijk!

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » za 13 november 2010, 0:21

Het is een lange weg en niet zonder pijn, maar je gaat je ook ontwikkelen, je komt in diepere lagen van de relatie…Als het effe meezit! :wink:
Je zult tot op het bot eerlijk moeten te zijn, ook als dat de partner pijn doet. Het zit um soms in hele kleine dingen.
Ik dacht altijd dat ik geen zin meer had, maar onderhuids bleek dat wederhelft ook weerstand voelde. Ik voelde dat op mijn beurt weer… het was achteraf een heel subtiel begin van elkaars gevoelens lezen en interpreteren..
Vaak gaat het gesprek over ‘de schuld’, over wie de oorzaak is van het niet meer willen vrijen.
Veel mensen weten niet wat ze voelen voor tijdens en na en zijn alleen gericht op hun partner.. Ik wist precies hoe hij in elkaar stak maar vergat mezelf in dat opzicht, was te druk met opletten.
Ga eens 'analytisch' met elkaar vrijen!
Voel, kijk en ervaar vooral even je eigen lichaam, je hebt namelijk informatie nodig wil je goede gesprekken kunnen voeren en of beslissingen kunnen nemen.
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 17 gasten