Gevoeligheid

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Maar987ten
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 21 november 2004, 18:20

Gevoeligheid

Berichtdoor Maar987ten » do 04 november 2010, 3:31

Hoi allemaal,

Een tijd geleden wel eens gepost maar al weer een tijdje niet maar nu weer een vraagje.
Mijn partner is erg gevoelig na voorspel (vingeren of beffen) waarbij ze klaar komt. Haar klitje is dan zo gevoelig dat het bijna pijnlijk is voor haar als ik haar vinger tijdens het neuken.

Heeft iemand hier ervaring mee of heeft men hier tips voor?

Dank
NIeuwsgierig

Elfri

Berichtdoor Elfri » do 04 november 2010, 4:05

Hoi Maarten,

Ik herken het wel, na een hele heftige 'klit-come' zoals mijn liefje en ik het noemen, is het heel soms te gevoelig om nog aan te raken. Als dat zo is, gewoon lekker even neuken zonder te veel extra stimulatie kan prima zijn. Als dat echter op den duur te ruw aan gaat voelen kan je haar misschien beter even 10 minuten rust gunnen? :wink:

Mijn ervaring is dat het na tijdje zakt. Hoe lang het duurt is per vrouw verschillend maar misschien heeft ze genoeg aan 10 minuten.. Daarna zachtjes, ronddraaiend en zonder druk (!) over het meest gevoelige gedeelte aaien. Lekker veel lube of kwijl gebruiken en haar zachtjes neuken... wedden dat ze weer in de mood komt?

Enjoy!

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » do 04 november 2010, 6:58

Lijkt op de "hersteltijd" na het orgasme v.e. man.

Inderdaad even met rust laten zou ik zeggen. Je kan het gevoelige plekje het best ontzien door bijvoorbeeld even de post door te nemen, kijken of alle boodschappen voor het weekend in huis zijn, de kat eten geven etc.

:wink: Searcher
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » do 04 november 2010, 8:49

bedoel je dat het gevoelig is na het klaarkomen?

en daar wil je tips voor?

nou..dat lijkt me voor de hand liggen
ten eerste is het logisch dat het gevoelig is.
als het te gevoelig is, gewoon met rust laten dat klitje, niet zo moeilijk toch?
en idd, bij de een duurt die gevoeligheid langer dan bij de ander.

ik vind het oervervelend als iemand aan mn klitje komt als ik net ben klaargekomen.
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » do 04 november 2010, 10:12

Hi Maarten,

Ik snap je "probleem" geloof ik niet zo goed... :?
Als je partner klaar gekomen is tijdens vingeren/beffen en haar clitje te gevoelig is om aan te raken, dan kunnen jullie toch gewoon neuken zonder dat je haar daarbij vingert??
Bij vrouwen verdwijnt de mood na klaarkomen niet zomaar, en neuken zonder directe stimulatie van haar clitje kan toch ook heeeeerlijk zijn!

Ik herken je verhaal, heb er zelf ook regelmatig "last" van.... haal de hand van mijn lief wel eens in 1 snelle beweging weg na het klaarkomen omdat ik het gevoel heb dat elke aanraking op dat moment te veel is.... :oops:
Door even onze aandacht te verleggen naar hem verdwijnt te overgevoeligheid vanzelf.... :wink:
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Berichtdoor Spelfje » do 04 november 2010, 10:17

Ik herken dat ook hoor. Als Lief mij heeft klaargelikt is mijn clit té gevoelig om er direct aan te zitten. Wat wij vaak doen (ooooh dat is zó lekkerrr) is meteen na het klaarkomen (om soms tijdens :wink: ) te gaan neuken. Alles is dan zo gevoelig dat het niet lang duurt voordat ik weer klaarkom....vaginaal.

Het lijkt mij niet echt een probleem om haar clitje even met rust te laten toch?
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » do 04 november 2010, 12:57

Een vriendin van me zit graag op m’n gezicht en rijdt zich dan min of meer klaar.
Na te zijn klaargekomen blijft ze doodstil zitten, tot ze “hersteld” is. Gelukkig houdt ze er (soms) rekening mee dat ik af en toe moet ademhalen :wink: . Tegen de tijd dat ze verdraagt dat ik m’n tong weer beweeg, laat ze zich op mijn van trilding-cockring voorziene pik zakken. Aangezien ik mijn handen dan vol heb met camera’s, bedient zij de afstandbediening van het trilding en bepaalt dus zelf hoeveel ze wil “lijden”. Maar leiden doet ze in elk geval :D .
Niets is blijvend, alleen de verandering

Gebruikersavatar
Viking
Berichten: 1318
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 10:10

Berichtdoor Viking » vr 05 november 2010, 14:33

Ik denk dat ik weinig nieuws toe kan voegen door te melden dat ook bij mijn lief na het klaarkomen haar clitje erg gevoelig is. Ik zie daar ook geen enkel probleem in. Goed mijn liefje kan dan misschien niet snel achter elkaar weer komen maar als ze komt komt ze goed zeg maar...

Om een beetje te teasen raak ik haar clitje wel eens heel kort aan als ze net gekomen is maar om daarna gelijk seks te hebben is voor haar ook erg fijn.

En tijdens het neuken kun je haar ook ook op hele andere gevoelige plekjes strelen dan haar clitje natuurlijk...

Maar987ten
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 21 november 2004, 18:20

Berichtdoor Maar987ten » za 06 november 2010, 1:52

Dank jullie voor jullie replies. Natuurlijk kan ik mijn vrouw haar heerlijke klitje met rust laten maar ik zou haar graag nog een tweede of derde keer laten klaar komen.
NIeuwsgierig

Gebruikersavatar
Viking
Berichten: 1318
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 10:10

Berichtdoor Viking » zo 07 november 2010, 9:14

Lijkt me niet prettig voor jouw meis als jij door wilt gaan terwijl het bij haar overgevoelig is... denk dat meerdere keren kort achter elkaar er dan gewoon ook niet in zullen zitten. Je kunt dan beter op zoek gaan naar de lekkere plekjes in haar of haar gewoon tot rust laten komen en het later nog een keer proberen 8)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten