Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » di 23 april 2013, 15:15

Ik ga nu een heleboel posten.
Waar ik mee begin is iets dat ik al eerder wilde posten, maar het was niet het moment hier.

Dit is dus van ongeveer 2 weken geleden, denk ik.

We hadden 2 dagen voor onszelf en besloten in de M/s te gaan. :D11
De eerste dag deed mijn Meester, na me de collar om te hebben gedaan, een masker bij me aan (de maskers bij ons zijn dus de hoofdbedekkende, de hoofdomvattende - totaalmaskers). Hij had veel zin in m‏e, dus hoewel we beiden naar boven waren gegaan om wat te pakken, nam Hij me daar op het bed. Ik moest op mijn rug gaan liggen en Hij neukte me in missionarishouding. Ik heb eigenlijk nooit van de missionarishouding gehouden - van binnen laat het me het minst voelen en ik ben niet zo van de knuffelsex - maar deze missionarissex is anders: ik moet me dan laten gebruiken, dus lig met mijn armen op het bed, het is best confronterend zo, en verandert wat mij betreft het hele standje. :wink:
Na een tijd kwam Hij uit me, nam me naar beneden om me daar over de achterrand van de bank te neuken, terwijl Hij de kleine flogger met de kleine maar gemene strookjes op mijn rug gebruikte.
Hij kwam uit me en liet me vóór Hem zitten. Hij vindt het heerlijk om me met een masker aan te zien zitten. :)
Ik moest toen oordopjes indoen (met de hulp van Meester die dat masker losser moest maken en half omhoog schuiven), kreeg ook de oogstukken voor. Het idee was sensorische onthouding (daar zie ik al lange tijd naar uit), maar ik hoorde er nog steeds doorheen, al was het dan een stuk minder. Ik herinner me niet meer zo goed wat er gebeurde. Ik herinner me wel dat Meester me Hem liet pijpen door het mondgat heen, dat paste amper maar was erg lekker... :roll:
Ik moest mezelf masturberen aan Zijn voeten en kwam tot een orgasme... Daarna had Meester ook zin om te komen, en Hij kwam flink over mijn lijf heen.

We gingen eten en daarna wilde Meester de stilte delen. Gewoon ieder van ons rustig even zelf dingen doen, ik aan Zijn voeten, lezend, mijmerend, wat dan ook, maar ik had het eten als pauze beschouwd om door te gaan op dezelfde hoogte. Daar had ik het moeilijk mee, en dat merkte Meester. Daardoor kwamen we tot een ongemakkelijke situatie waardoor we allebei niet goed in ons vel gingen zitten, maar toen ik me op een gegeven moment naar Hem omdraaide om te tonen dat ik van Hem hou en dat dat niet iets is om zó bezorgd over te zijn (okee, ik heb meer behoefte, maar Hij maakt me zó gelukkig in alles, het is maar een detail dat perfect oplosbaar is), toen kwamen we heel dicht bij elkaar. We keken elkaar in de ogen en glimlachten, ik legde mijn bovenlijf tegen Zijn knieën aan. Hij zei dat Hij verschrikkelijk veel van me houdt... En ik zei hetzelfde... elk vanuit ons hart... Daardoor werd het een speciale avond, waarop we dit thema daarna nog wat verder hebben besproken, maar met zoveel liefde dat het helemaal goed was.

De ochtend daarna moest ik weer op hem wachten in bed, maar uiteindelijk was ík degene die langer sliep!
We hadden een rustig -gewoon- ontbijt, niveau 1; en toen ik Hem iets antwoordde, zei Hij plots: "Vanaf nu wil ik niet meer zulke antwoorden", met die stem die Meesters stem is als Hij in zijn (strengere) kracht zit. "Je gaat nu je tanden poetsen en je voorbereiden, en je komt naar beneden met alle sexy kleding die je hebt meegenomen."
Meester ging al naar de kamer en toen Hij merkte dat ik niet direct kwam omdat ik nog dingen wilde afruimen en opruimen, kwam Hij terug en corrigeerde me. :roll:

Ik knapte mezelf op en kwam naar beneden. Hij liet me bij Hem zitten op de grond terwijl Hij rustig wat bekeek en toen pakte Hij mijn hoofd in Zijn handen en bracht Zijn gezicht dicht bij het mijne, de blik in Zijn ogen was die van Zijn strenge kant, Zijn harde kant. "Zo heb ik al een tijdje niet meer naar je gekeken, hè?" zei Hij. "Nee Meester", zei ik, Hem in zijn ogen moeten kijken en niets kunnend verstoppen. Op zulke momenten moet ik niet zenuwachtig gaan worden en moet ik mijn hoofd dwingen om geconcentreerd te zijn, anders zou ik wel eens moeten lachen. Dat hoofd van mij kan zomaar een gekke opmerking maken... Hij praatte zo met me een tijdje en toen zei Hij plots: "Vanaf nu mag je me niet meer in de ogen kijken" en ik bracht gauw mijn blik naar beneden. Ik moest alles uit Zijn tas halen (masker, dunne-strookjes-flogger, ballgag, 2 halsbanden, blinddoek en de cane) en dat klaarleggen op de bank. ik moest laten zien wat voor sexy kleding ik had meegenomen, en Hij koos voor de netkousen met ingebouwde jarratel. Hij deed de ballgag bij me in, vrij strak.

Ik moest van Hem op een kussen beneden bij de trap hoog op mijn knieën met mijn handen in mijn nek op Hem wachten terwijl Hij boven douchte. Dat duurde wat langer dan verwacht, dus ik begon last te krijgen van mijn armen en van mijn knieën. Maar het vervelendst was nog dat door de ballgag gewoon teveel speeksel in mijn mond was gekomen, en dat ik wel moest beginnen te kwijlen. En ik kwijlde...en kwijlde... Dat viel tussen mijn borsten en droop naar beneden. Jak. En zo had ik al een heel plasje vóór me op de grond (proberend dat het niet op het kussen zou vallen) toen Hij eindelijk weer terug naar beneden kwam.
Ik gebaarde met mijn hoofd een beetje naar de grond, en eindelijk zag Hij het. "Zo", zei Hij, " Mijn teefje is al lekker aan het kwijlen voor me."
En toen kreeg ik een hele harde sessie.

Hij trok me aan mijn haar omhoog, wat pijn deed. Ik weet niet meer de precieze volgorde, maar ik doe mijn best om het zo juist mogelijk op te schrijven. Hij trok me verschillende kanten op aan mijn haar, Hij legde me over de tafel met mijn bovenlijf en penetreerde me terwijl ik nog niet opgewarmd was (maar wel nat door het wachten), Hij verkrachtte me. Ik dacht maar de hele tijd: "Als ik maar niet kwijl over de tafel" en hield mijn lippen krampachtig om de ballgag, terwijl de verkrachting erg, eh, lekker begon te worden. Maar Hij schuurde mijn hoofd over de tafel, met de ballgag, Hij trok mijn hoofd weer omhoog aan mijn haar...en ik kon niet langer mijn speeksel inhouden, dus dat kwam over de tafel. "Shit", dacht ik. Hij kwam uit me en trok me pijnlijk door de kamer heen aan mijn haar, toen Hij stilstond, stond ik heel nerveus te wiebelen en Hij zei scherp: "Hou op met bewegen" waardoor ik doodstil stond. Hij legde mijn hoofd weer op de tafel en haalde het door mijn eigen speeksel heen... Bah!
Ik begon, denk ik, toen te huilen. Hij trok me weer aan mijn haar omhoog en gaf me een harde klap op mijn wang, die als verrassing kwam waardoor ik een kreet slaakte en heel erg hard begon te huilen. Zo hard, dat Hij me meenam naar de bank, aan Zijn voeten, mijn ballgag uitdeed, mijn hoofd op Zijn knieën liet rusten, me omarmde en me zei: "Zoet maar", waardoor ik wat kalmeerde. Hij vroeg me of alles okee was en ik knikte.
Ik kreeg toen meteen de ballgag weer in en Hij ging meteen even hard weer door. Ik voelde me zo smerig, met speeksel in mijn gezicht en ook mijn neus was al snotterig geworden en daar kon ik ook niets aan doen. Dit was Meesters bedoeling, me vies te laten voelen. Hij gaf me een harde klap op mijn andere wang waardoor ik nog meer huilde, en nog een paar lichtere klappen. Ze blijven zo moeilijk voor me, die klappen in mijn gezicht...
Toen liet Hij me naar de trap gaan en daar bond Hij me aan vast aan mijn polsen, en ik moest mijn billen presenteren. Hij zei dat Hij me met de cane ging slaan op mijn billen en dat Hij me zou laten huilen en dat ik die pijn zou aanbieden aan Hem. De cane-sessie was toch het meest plezierige van die ochtend. :roll:
Ik blijk toch wel gemaakt voor de cane, raar hoe vele andere subs juist de cane helemaal niet fijn vinden. De flinke slagen deden natuurlijk behoorlijk veel pijn, maar het is ook opwindend. Alleen op de drie momenten waarop Hij een serie van 3 a 4 harde slagen achter elkaar (steeds op een andere plek) toediende, waren vervelend pijnlijk... Pijnlijker dus. Zo wilde Meester het ook.

Ik huilde inmiddels nog meer tranen. En had een nog smeriger gezicht. Als een vieze kleuter die huilt.
Meester maakte me los en zei dat Hij me nu ging neuken, en dat ik Hem moest voorbereiden, dat ik Hem moest liefkozen, zodat Zijn lid erg hard zou zijn zodat Hij me goed kon neuken. Maar toen Hij me weer over de tafel heen zette, ging Zijn lid mijn anus in inplaats van mijn vagina... Zonder glijmiddel, me weer volop gebruikend... Het deed zo'n pijn in de tweede grote ringspier dat het over een pijngrens van me ging. Ik wist niet welke kant op te gaan, huilde, jankte, ging er even helemaal doorheen. Meester was inmiddels gestopt bij die tweede ringspier en Hij zei: "Ontspan! Open je kont!" ... :oops:
...en dat lukte blijkbaar, want Hij zei: "Zo ja... Goed..."
Toen ging Hij niet verder, Hij kwam eruit en trok me denk ik aan mijn haar naar de bank toe.
Ik moest toen aan Zijn voeten vertellen hoe ik me voelde, en ik zei huilend: "Vies...!"
"En wat nog meer?"
Vooral vies voelde ik me. Het moeten praten tegen Hem met zo'n smerig gezicht vond ik verschrikkelijk. Maar toen ik Hem vroeg of ik alsjeblieft mijn neus mocht snuiten, zei Hij dat dat pas mocht als ik klaar was met het vertellen over hoe ik alles had beleefd... Wat vervelend vond ik dat...
Daarna mocht ik eindelijk mijn neus snuiten. Mijn ingebouwde jarratel had Hij naar beneden getrokken al bij het canen. Ik moest de tafel gaan schoonmaken en de plasjes op de vloer van met name mijn speeksel. Toen kreeg ik de opdracht me te gaan wassen, niet alleen fysiek maar ook symbolisch. Hij had het over douchen gehad, maar ik had een bad nodig; warm, zacht, rustig, verzorgend...veilig.
Ik waste mijn haar ook een beetje in het bad en kamde het een beetje, zodat het alleen vochtig was (en niet nat). Dat was fijn. Ik waste mijn gezicht grondig en huilde nog een beetje na. Ik voelde niet echt het positieve van wat ik had beleefd op dat moment.

Maar ik kalmeerde en er kwam een rust en een heel fijn ontspannen gevoel in mijn lichaam. Mijn hoofd was veel onderdaniger naar Meester toe toen ik terugkwam. Ik zocht Zijn bescherming, ik was geheel onderdanig.
Toen praatte Hij erover met me. Vroeg of ik begreep waarom Hij dit met me had gedaan. Het was een training van mij geweest.
Ik zei dat ik het als een militair trainingskamp had gevoeld, maar dat ik gek genoeg pas erna voelde welke effecten het had gehad op me. En ik voelde me zo blij erna, zo slavin, zo de Zijne, zo rustig, zo beschermd, zo fijn! Heel merkwaardig.
Meester zegt dat er meer trainingen moeten komen...

Daarna gingen we het eten voorbereiden. Ik mocht bij Zijn voeten eten. Hij maakte een hondenriem vast aan mijn halsband, en ik moest er steeds voor zorgen dat mijn jurkje onder mijn borsten zat, zodat Meester daar opgewonden van kon worden. Ik vond het heerlijk en werd er zelf ook opgewonden van, wat Meester merkte toen Hij met Zijn hand tussen mijn benen controleerde of ik nat was...
Meester deed de lus van de halsband om Zijn lid heen, en zei: "Kijk, dit is jouw vriendje. Kus hem maar." En dat vond ik wel grappig, maar ik kuste mijn vriendje met plezier. :lol:
"Vanaf nu moet je je vriendje blij houden. Je moet in de gaten houden of hij even hard blijft. Als hij zachter wordt, moet je daar gauw maar wat aan doen, anders zal ik je een pijnlijke straf geven die je niet fijn vindt."
Niet eerlijk...dacht ik.
Wat moest ik nou doen? Hij is niet zo gevoelig voor orale sex...
En toen Zijn lid iets begon te zakken, keek ik er vertwijfeld naar, maar dat hielp blijkbaar, want Meester zei: "Heel goed".
Maar even later gebeurde het weer en weer wist ik niet wat ik moest doen, maar Meester zei: "Kom op slet, gebruik je handen. Je weet toch nog wel hoe je je Meester behaagt?"
O ja, natuurlijk!
Ik liefkoosde Zijn tepels, het ging goed zo maar Hij wilde meer, zei: "Toon je billen, open jezelf, laat zien hoe je hem begeert, en daarna draaide ik me weer om voor zover de hondenriem me daar ruimte voor liet zonder aan Zijn lid te gaan trekken, likte Zijn tepels hetgeen Hij ook heel fijn vond; en daarna liefkoosde ik Zijn tepels terwijl ik Zijn lid zachtjes likte en zachtjes in mijn mond nam, wat helemaal goed was. :D
Dat was wel iets nieuws, dat Meester aangeeft dat Hij het prettig vindt als ik Zijn lid met mijn mond bewerk... Ik vond het fijn.

Toen zei Meester dat Hij me ging neuken en dat ik mijn billen moest presenteren, waarna Hij achter me ging staan en met Zijn grote lid hard in mijn kutje drong, best een klein moment van verkrachting, maar daarna was het zo heerlijk, ik was zo heet...... En Hij bleef me maar neuken, en ik werd steeds slettigeriger en heter.
Toen kwam Hij uit me en wees me naar de grond. Ik ging op handen en knieën met mijn billen uitgestoken zitten, helemaal heet, maar ik moest me op mij rug omdraaien en me tot een orgasme masturberen. Iets wat ik normaal nooit doe: ik deed 4 vingers in me en masturbeerde me met mijn andere hand, en ik kwam... Terwijl de lus van de halsband aan Meesters lid weer zat...misschien vernederend? Ik vond het best lekker om te zien. Ik bleef heet na mijn orgasme - ik was zo sletterig geworden, zo seksueel, ik kon niet meer ontseksen.
Daarna wilde Meester tot een orgasme komen, en Hij masturbeerde zich met Zijn lid bij mijn geopende mond, terwijl ik Zijn tepels liefkoosde. Hij kwam niet in mijn mond maar wel een beetje... Dat was ook nieuw! :D

Ik bleef dus heet, en wist dat er niets meer ging gebeuren. Ik vroeg Hem dan ook of ik alsjeblieft tot een orgasme mocht komen later op de avond, het was echt iets dat ik nodig had. Hij merkte op dat Hij me normaal 2 of 3 orgasmes laat hebben tijdens een sessie, dus dat het ook eigenlijk wel normaal is, al had Hij niet zoveel zin meer (kon ik perfect begrijpen, we waren al uren bezig en Hij haalt daar zijn totale seksuele bevrediging uit, Hij is nog mentaler dan ik). Het zou gebeuren net vóór het slapengaan. Ik had dat zelf wel kunnen doen, maar de sensatie is drie keer zo heerlijk als Hij erbij is, ook al lig ik op bed gewoon te masturberen. Zijn hand op mijn arm, Zijn kus op mijn mond, of Zijn aanrakingen van mijn tepel(s).....mmmm...... Zo gebeurde dat, het was heerlijk... Ik had alleen nóg meer nodig, maar dat zei ik niet, dat haalde ik zelf in toen Hij naar het toilet ging. :wink:

We hebben die dagen met twee aparte stellen afgesproken om te kletsen en te eten. We kenden ze al van een feest. Dat was leuk, en vooral met het tweede stel, dat op zich niet openstaat om te spelen met anderen, hebben we een echte klik gehad (wederzijds), zij beleven de D/s op een best vergelijkbare manier als wij, al zijn ze nog niet zo lang samen als wij; gewoon als vrienden zouden we heel graag het contact met ze voortzetten, dus dat was heel fijn.

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » di 23 april 2013, 15:58

En dan nu over afgelopen weekend. Daar is heel veel in gebeurd en ik moet nog steeds mijn emoties en dingen op een rijtje zetten.

We zijn naar een stad gereisd die ver ligt van waar elk van ons woont, maar X heeft daar familie. We wilden al lange tijd gaan, maar tot nu toe kwam het er niet van.
Deze familie is een gezin met een kind en had dus een totaal ander ritme dan wij. Het was zo frappant; ik denk dat we eerder een last zijn geweest dan een welkome aanvulling. We stonden duidelijk niet om 7 uur op, aten langzaam en zijn drie nachten lang steeds stilletjes soms lang na middernacht thuisgekomen. Ook hun manier van doen, van communiceren, was totaal anders. Het contrast was zelfs confronterend.

Het idee was af te spreken met mensen die we al heel lang in het echt willen kennen, die we kennen van de "BDSM-Facebook". De eerste avond, vrijdag, gingen we avondeten met een stel dat X van jaren geleden nog kent, toen hij al lang in het wereldje zat en zij als nieuwkomers kwamen kijken wat dat allemaal was. Nu zijn ze zelf al doorgewinterde BDSMers, en al meer dan 10 jaar samen.
De klik was er vanaf het eerste moment. Ik voelde me op mijn gemak naar hem toe; hij keek niet naar me als een vrouw (lustobject) maar als persoon, dat maakte dat ik me niet verlegen voelde, en ze waren interessante gesprekspartners. Zij trok ons niet in het bijzonder aan qua uiterlijk, maar als persoon was ze ook erg prettig.
We waren heel blij over deze ontmoeting, met hen hadden we ook direct een klik en een ontspanning. Het was zo gezellig dat we niet alleen dineerden maar ook tot na middernacht nog wat gingen drinken. En kletsen.

De volgende avond hadden we met een vrouw afgesproken, iets jonger dan ik, die zichzelf kinkster noemt, en dat is wel correct; kinksters zijn mensen die niet per se onderdanig of dominant zijn of wat dan ook, ze houden gewoon van kinky, van alles een beetje in de BDSM. Deze vrouw, J., zei wel dat ze dominante tendenties heeft; en inderdaad heb ik wat berichtjes met haar uitgewisseld een jaar geleden waarin ze schreef dat ze een mannelijke sub had. In het begin was het nogal vreemd, ze ging steeds op zo'n manier naast X lopen dat ik er niet meer tussen paste en ze wierp hem verleidelijke blikken toe; maar X is niet zo makkelijk in te palmen; en toen ze dat doorhad, zei ze (later in een bar) dat ze met name lesbisch is. Ze was een knappe vrouw en ik vond haar leuk, ondanks dat ze ons de indruk gaf dat ze drugs had genomen omdat ze heel veel lachte en soms opeens naar een onbestaand iets zat te kijken. Een beetje raar dus, en een beetje riskant wat X toen voorstelde, maar goed, hij is erbij dus niet echt riskant. Er is een BDSM-club in die stad die ik graag wilde zien - het is vrij klein, maar de "kerker" heeft attributen die ik wel graag wilde uitproberen (net een speeltuin, haha). Dus zei X opeens tegen haar: "Wat zeg je ervan als we nu naar die club gaan en dan kan je met LFje spelen (domineren)?"
En ze zei ja! Dus ik knikte ook enthousiast. :D

Als ze zich een beetje ontspande, was ze een heel aantrekkelijke vrouw. Mij trok ze in elk geval erg aan.
In de club zei X, toen ik hem vroeg wat ik aan moest doen: "Dat moet je aan haar vragen, vanaf nu ben je in haar handen."
Ze liet me mijn netkousen met integrale jarretel kiezen; en een doorzichtige string. En mijn hoge hakken.
Een beetje nerveus ging ik die aan doen op het toilet. Er waren namelijk ook anderen aanwezig in de club. Vooral oudere, een beetje vieze, mannen. Ik wilde met mijn jas aan uit het toilet, maar X was inmiddels komen kijken waar ik bleef en verbood me om met jas eruit te komen. Hij nam al mijn kleren aan en ik liep de paar trappen naar boven, naar de kerker. Daar stond ik dan me ontbloot bovenlijf. Ik hield mijn armen maar voor mijn borsten... :roll:

Ze keek op zo'n dominatrix-manier naar me, tuitte haar lippen een beetje terwijl ze glimlachte... Ik had wel, eh, zin in haar. :oops:
Ik had al vanaf het begin gezegd dat ik over die club heb gehoord, dat ik het draaiwiel wil beleven. Je wordt ingesnoerd in een hoop riemen, je hebt 2 stangen die je vasthoudt en 2 voetsteunen. En dan kunnen ze je dus ondersteboven draaien. Een soort kermisattractie dus.
Maar het was bepaald niet fijn. Niet om het ondersteboven, maar omdat ik misschien niet strak genoeg was vastgesnoerd en als ik half ondersteboven al was, kon mijn hand mijn lichaamsgewicht niet tegengaan, moest ik 1 stang loslaten, en hing een behoorlijk deel van mijn lichaamsgewicht aan een pols. Ik stond er dan ook niet lang in...
Het enige moment dat de moeite waard was, was toen ik ondersteboven hing en ze me tussen mijn benen likte...hmmm... :roll:

Ze haalden me eraf en ik moest mijn pumps weer aandoen en vóór haar gaan staan. Netjes stond ik met mijn armen achter mijn rug. Ik moest op mijn knieën bij haar gaan zitten. Het was leuk aan het worden... Voor wie deed ik dit? Voor haar? Terwijl ik haar amper kende? Ik wist alleen dat ik het zo goed mogelijk wilde doen, in naam van Meesters sub. Ik ben goed opgevoed door mijn Meester., dat mogen anderen zien, zodat Hij trots op me kan zijn. Het was mijn beslissing om onderdanig te zijn naar haar toe, het was mijn wens. Ik vrees dat als ik het had gewild, ik haar had kunnen domineren. Maar het was erg fijn. Ik heb zoveel mogelijk van mezelf gegeven. En ze was gewoon erg sexy als Dominante.

Ik moest over een soort verlaagd “paard” gaan liggen, of een heel verhoogde poef, met steunen voor de knieën. Je ligt dus met je hele bovenlijf op dat kussen. De armen kunnen aan de zijkant worden vastgemaakt met leren boeien die daaraan vastzitten, maar dat deed ze niet. Mijn billen lagen dus eh, klaar voor gebruik. En alle toeschouwers hadden het gehele uitzicht, het was namelijk naar de kleine tribune toe. Ze begon met een spanking. Ik vond het niet erg dat er mensen waren die mijn billen zagen; mijn kutje, dat was iets intiemer, maar goed, je ligt daar en je ziet ze toch niet, dus, het maakte niet zoveel uit. Ze deed de spanking constant op maar 1 bil en dat ging dus erg veel pijn doen. Maar ik beet door, en ze kwam mijn wang strelen, "goed, lief meisje" tegen me zeggen en me een aantal hete tongzoenen geven. Sexy hoor. X zei dat het misschien een goed idee was om de andere bil te doen, voor de symmetrie (daar kwam zijn controle tussenbeide). Ze deed dus een net zo'n harde spanking op mijn andere bil. Het was wel duidelijk dat ze behoorlijk sadistisch was. Of misschien is het niet helemaal correct geweest wat ze heeft gedaan. Mijn billen hebben een paar heel erg donkere blauwe/zwarte/pimpelpaarse plekken nu. Niet het soort markering dat snel weggaat, geen “mooie” markering. Ik weet niet of dat haar bedoeling was of dat hier controle/kennis ontbrak. Pure sadisten houden vaak juist wel van dat soort markeringen.

Meester en J. vonden dat mijn slipje in de weg zat, die werd ruw uitgedaan door mijn Meester. Ze was namelijk al soms wel bezig met mijn kutje en klitje, en daarna was het alleen maar makkelijker voor haar... Ze deed dat erg lekker... :roll:
Daarna gaf ze me nog een caning ook. Weer eerst op de ene bil, vaak en snel achter elkaar, erg pijnlijk. Mijn Meester was daar natuurlijk constant bij, heeft mijn hoofd ook nog vastgehouden terwijl hij me in de ogen keek, ik zag een blik vol liefde, een beetje bezorgdheid zelfs, in de gaten houdend hoe ik reageerde op de pijn.
De manier waarop ze me dan goedkeurend behandelde was wel weer erg opwindend. Haar lippen tuitend, glimlachend en knikkend, me strelend, als een diertje...
Daarna moest ik eraf komen en weer bij haar op de grond komen zitten, in de houding. Ze deed de cane in mijn mond en die moest ik zo vasthouden. Toen ging ze opeens weg, maar bleef ook een tijdje weg. Ik hield het natuurlik goed vol, ik heb zo mijn eer als onderdanige, dus. :wink:
X vond het blijkbaar te lang duren, ging kijken waar ze was, toen zat ik daar een korte tijd alleen, dat was niet zo prettig. Er zat een jongen op de tribune, hij deed niks, maar ik dacht: "Als hij het lef heeft dichtbij te komen en iets te willen doen, sla ik hem in zijn gezicht." Wat een agressie in een sub hè? Tja, als je je moet verdedigen... En ik voelde me toen niet beschermd.
Ze kwamen gelukkig allebei gauw terug. Zij was naar het toilet geweest. Ze ging weer vóór me zitten. Ik moest haar been kussen, zij had waarschijnlijk in gedachte naar haar voet toe, maar aangezien dat niet bepaald mijn fetish is, ging ik een beetje ondeugend naar boven toe. Ik moest er een beetje bij lachen. "Is er iets grappigs, hmm...?" Zei ze. "Nee", zei ik weer terug in mijn onderdanigheid.

Mijn Meester stelde, naar mijn afgrijzen, voor dat ik mezelf zou masturberen voor haar. Met anderen er dus bij. Ik schudde zachtjes nee toen ik wist dat zij me niet zag, maar dat had natuurlijk helemaal geen zin. Ik wilde dat helemaal niet. Ze zei: "Raak jezelf aan."
Huplakee, mijn hand tussen mijn benen en gaan. Nou niet dus, viel dat even tegen. Ik schaamde me rot. Ze vonden de vloer geen goede plek, dus moest ik meekomen naar de ruimte waar een paar banken waren. Gelukkig ging daar net een hele groep weg, maar er zaten nog twee mensen! Daarnaast ging J. zitten en op de bank daar weer naast moest ik op een handdoekje gaan zitten! Éen van die twee mensen was een oudere vieze man, zo'n dominant die zich superieur voelt aan subs volgens mij, ook nog lekker rokend daar. Ik voelde me zo boos op die man, dat hij niet ophoepelde! Maar ik had niets te zeggen, het zou niet correct zijn geweest en ik zou geen goede slavin van X zijn geweest, ik zou dat dus nooit zomaar doen. J. zei dat ik mijn benen open moest doen. En mezelf toen aanraken. Gelukkig raakte zij me ook aan... Helaas kwam ik er niet zo makkelijk van af. Ik moest half achterover liggen, mijn benen wijd, en me voor haar masturberen. Terwijl die vent op een meter afstand zat. Ik probeerde het, ik probeerde me te richten op haar mooie ogen, haar sensuele en goedkeurende blik, maar ik voelde me boos, en het lukte maar helemaal niet om tot een orgasme te komen, en ik werd steeds nerveuzer.
En toen was daar mijn Meester, die mijn hoofd zachtjes vasthield, en ik smeekte hem: "Alsjeblieft, ik kan het niet met die man daar, laat hem alsjeblieft weggaan... Ik voel me zo boos op die man..." Maar hij zei dat ik me op haar moest richten en dat ik door moest gaan, dus dat deed ik. Gelukkig ging die zak niet snel daarna zelf weg van zijn stoel. Het werd tijd.
Zij kwam half over me heen liggen, mastubeerde me soms, ook mijn Meester was er bij mijn hoofd, één van zijn handen speelde met mijn tepels, zij likte ook een tepel...en toen kwam ik tot een orgasme...en heb ik mijn ogen geopend tijdens mijn orgasme en heb haar in de ogen gekeken...

Het schijnt dat er een hele groep erachter had staan kijken! En dat er zelfs twee mannen aan X hebben gevraagd of er aangeraakt kon worden!!?? Ik had die mannen een klap voor hun gezicht gegeven. X beet ze dan ook streng toe dat dat niet de bedoeling was. :wink:

Daarna gingen we weg, want het was zo laat dat de club ging sluiten...
Het einde was net zo raar als het begin: ze kuste ons gedag (mij de tweede keer eindelijk een kus op mijn mond), en liep gauw weg en keek ook niet meer achterom.

Mijn Meester was heel trots op me! Ten eerste dat ik door de proef ben gekomen van het publiek. De eerste keer voor mij, en dan nog me moeten masturberen waar anderen bij zijn, en tot een orgasme komen, hoe moeilijk dat ook was. Ook zei hij dat toen ik op dat "paard" lag en de afranseling kreeg, er een aantal mensen tegen hem zei: "Wat houdt jouw slavin goed vol". :D

Ik wist niet goed hoe ik me voelde erna. Wat was er gebeurd? Wat had ik eigenlijk precies gedaan? Hoe lag dit alles in relatie met mijn eigen Meester?
En plots, terwijl we praatten, vielen de puzzlestukjes in elkaar: ik had mezelf overgegeven aan mijn Meester door middel van een andere persoon. Hoe aantrekkelijk ze ook was, ik geef mezelf niet zomaar over zoals ik die dag bij haar had gedaan; maar het was omdat ik door dit cadeau aan haar te geven mijn eigen Meester trots maakte, ik kan het niet goed uitleggen in woorden. Maar zo was het. En het was eigenlijk prachtig wat daar was gebeurd.
Hij was dan ook heel trots op me, door mijn totale overgave.

Zelf kwam ik tot de conclusie dat ik eigenlijk het liefs met J. gewoon het liefst nog eens pure sex zou willen hebben. :wink:

De volgende dag werden we natuurlijk erg laat wakker en vielen we compleet uit de toon bij het gezin. Zo in de middag reden we naar het centrum van de stad waar we met het stel van de eerste avond hadden afgesproken. We zouden hen achterna rijden vanaf daar. Ze hebben namelijk een huis ergens afgelegen, waarin ze een echte kerker hebben. Beneden. We noemen ze maar even A. en E. Het was sowieso de moeite waard om die te bezoeken. Hun kerker was gefocused op de shibari, de Japanse bondagekunst, want daar is hij – naast fysiek sadisme – gespecialiseerd in. Het idee was dat hij een shibari met mij zou doen, wetende dat ik tot nu toe niets bijzonders bij de shibari heb gevoeld die ik heb ondergaan. Altijd leuk, aandacht, en dit was de eerste keer dat een man iets bij mij zou doen in het thema. Dat was wel spannend, maar niet al te spannend eigenlijk, want hij liet me echt op me gemak voelen tot dan toe. Ik ging me omkleden en kwam in een (nacht)jurkje met tanga eronder weer naar beneden. Het merendeel van de vloer was bedekt met een vloerkleed, en helemaal in het midden met een soort gymmat, dat was wel comfortabel.
Ik ging bij X staan, keek een beetje naar A. en weer naar mijn eigen X., maar X zei dat ik vanaf nu niet meer naar hem mocht kijken; dat ik nu moest kijken naar en gehoorzamen aan A.
A. keek nog niet op of om, maar zei rustig dat ik op de mat moest gaan staan. Als goedopgevoede sub stond ik met mijn benen een beetje uit elkaar en mijn handen achter mijn rug. Hij was nog even bezig met iets, o ja, en met de touwen natuurlijk, en kwam toen op zijn gemak, nog zonder al teveel naar me te kijken, naar me toe. Ging achter me staan, liet me op mijn knieën zitten terwijl hij ook achter me zat, en begon met mijn polsen te binden, en mijn torso, een beetje al wat ik gewend was. Maar hij rook aan mijn hals, dat was wel opwindend; hij rook zelf ook lekker, naar de deodorant van Dom L, gek genoeg, hij rook naar Dom L.
Hij voelde prettig aan en ik voelde me helemaal niet aangerand. De bondage deed me nog niet zoveel, ik voelde me dan ook erg sterk, sterker dan hij, grappig genoeg. Ook voelde ik me heel veel vrouw. Maar toen begon hij af en toe dingen in mijn oor te fluisteren, en dat was wel erg lekker. Toen hij de tweede keer mijn hals rook, fluisterde hij: "Je begint al anders te ruiken..." En ik wist waar hij aan refereerde... Toen voelde ik me wel ondeugend en moest vrolijk glimlachen. Ik had van tevoren gevraagd of hij wilde dat ik mijn haar in een vlecht deed, en hij had gezegd dat dat niet per se hoefde. Nou, okee dan. Resultaat was dat mijn haar constant in de weg zat, en vooral in mijn gezicht, terwijl hij veel speelde met wang-tegen-wang. Terwijl hij ietwat pijnlijk de touwen rond mijn polsen achter mijn rug aantrok, fluisterde hij in mijn oor: "Je had een vlecht in moeten doen. Nietwaar?" "Ja" zei ik zacht, en voelde zijn dominantie. Dat begon al interessanter te worden.
Hij bond een touw onder mijn string en trok die daar flink naar boven, wat een beetje pijnlijk was tussen mijn benen, en ik er alles aan deed om in de minst pijnlijke houding te liggen, en toen fluisterde hij in mijn oor: "Wat zeg je dan?" "Dankjewel", zei ik verlegen en half beschaamd, als iemand die blijkbaar iets vergeten heeft te doen zonder het te weten. Hij rook weer aan mijn hals, uitgebreid, en fluisterde: "Hmmm....dat ruikt beter..." Mijn borsten had hij inmiddels ook al ontbloot. Hij raakte ze niet veel aan, soms een beetje erlangs, of met het touw. Hij fluisterde dat ik mijn benen open moest doen, zodat zijn vriendin misschien zin zou hebben om me daar te likken. Dus ik deed ze open, maar hij fluisterde weer: "Als je het wat verleidelijker doet, komt ze misschien wel..." Dus ik deed het zo verleidelijk mogelijk, want daar had ik eigenlijk best zin in. Maar hij riep haar niet, zij had dat niet gehoord, en misschien was dat het hele idee ook (nog) niet. Toen bond hij mijn onderbenen aan mijn bovenbenen met een heel netwerk. Duwde mijn benen zo open en streelde mijn dijen.
Daar stopte hij en vroeg me wat ik ervan had gevonden. Ik had bijna de hele tijd geleund tegen hem gezeten, of hij had me tijdelijk soms op de grond gelegd maar met een hand op mijn hoofd of in mijn nek. Ik vond het wel best, het was opwindend en hij was me al wat harder gaan aanpakken, dus het was sowieso al de beste shibari-ervaring tot dan toe. Hij vroeg of ik meer wilde. Ik knikte enthousiast. Ik geloof dat iedereen lachte en hij zei: "Je geeft ons oude mannen ook geen rust, hè?"
Hij keek me weer aan en zei: "Goed, dan gaan we dus verder met deel 2." Ik keek hem verbaasd aan en vroeg: "Ja?" En hij was er dus serieus in geweest. (Joepie! Meer meer!) :lol:

Toen hij eerder mijn jurkje omhoog had geschoven, had hij natuurlijk de enorme blauwe plekken op mijn billen gezien. X is niet zo tevreden over zulke plekken, maar A. is dus een fysieke sadist en wordt erg blij (om niet te zeggen opgewonden) van zulke uitzichten. Daardoor zal hij de moed hebben gehad om de cane te pakken. Ah, caning, dat is tot nu toe altijd fijn geweest. Maar....die cane ging naar mijn liezen. Je moet je indenken met dat touwwerk dat mijn onderbenen aan mijn bovenbenen had gebonden, dat mijn benen een soort kikkerhouding hadden, en dan dus met de knieën helemaal uit elkaar zodat de voetzolen elkaar aanraken. De cane ging dus naar een stukje huid tussen twee touwen, aan de binnenkant van een bovenbeen. Oh, oh, dacht ik. "Daar ben ik nog nooit met de cane geslagen", zei ik half lachend, half bang. "Mooi", zei hij.
En hij begon met vele klapjes achter elkaar, dat viel eigenlijk best mee, dacht ik eerst. Maar ze werden steeds sterker en dat begon al aardig pijn te doen. Ik hield netjes vol, en het viel toch wel mee. Hij fluisterde in mijn oor: "Wat zeg je dan...?" Oeps. "Dankjewel." Hij ging toen naar een tweede stukje, meer naar beneden toe, deed hetzelfde, en gaf toen een hardere slag op het stuk waar hij eerder was geweest. Dat was lekker! Ik bedankte hem netjes. Toen ging hij naar een volgend stukje, maar hij had gemerkt dat ik dat allemaal best aankon, dus het ging naar nog sterker toe, en ik begon te tellen tot ongeveer 20 in mijn hoofd om door de pijn heen te komen, hij hield op, en gaf weer een hardere slag op het stukje waar hij eerder was. En zo ging hij voort. Alleen waren de eerste slagen op een stukje, die allemaal achter elkaar van zacht naar steeds harder gingen (of misschien niet, misschien was het gewoon door het aantal slagen), steeds pijnlijker. Echt pijnlijk. Het begon met mentaal tot 20 tellen, maar al gauw moest ik flink doorademen, en op een gegeven moment heb ik half hardop zitten tellen en zitten puffen. Alleen de enkele hardere slagen waren heerlijk. Mijn lijf begon erg te trillen... Sommige plekken waren behoorlijk pijnlijk... Mijn onderbenen, en dicht bij mijn lies... Ik begon steeds meer te trillen en kon dat niet controleren. Ik genoot hier wel erg van, van de combinatie met de cane. Toen legde hij me op mijn rug, ik lag als een kikkertje. Ik heb mijn handpalmen omhoog gelegd, ik wilde me overgeven, dat was mijn manier om mezelf daarin te helpen. Hij gaf ook een caning op mijn venusheuvel, maar natuurlijk niet mijn clitoris rakend, daar een stuk boven, waar bot is, denk ik. Waar het landingsbaantje zou kunnen liggen bij degenen die dat hebben, zeg maar. Het was pijnlijk en ik begon mijn lichaam te krommen onder die pijn. Hij wenkte zijn vriendin en die blies zachtjes in mijn gezicht, ik weet niet of dat was wat hij wilde wat ze deed. X kwam toen ook even en aaide mijn voorhoofd, dat hielp allemaal. Toen trilde zelfs mijn kaak en mijn lippen. Dat was het enige moment dat A. me even losliet, ik denk dat hij even naar achteren ging zitten om misschien te kijken, ikzelf had mijn ogen gesloten. Daarna voelde ik hem weer op mijn benen, hij liet me mijn benen sluiten, en maakte me zachtjes los. Hij duwde me op een zij en duwde mijn benen naar mijn torso, zodat ik helemaal als een bolletje lag. Hij gooide de touwen over me heen, toen moest ik lachen, en hij lachte toen ook. Ze kwamen over mijn gezicht en ik vond het gewoon grappig. Hij trok me weer overeind, denk ik, even in zijn armen, en dat was het einde. Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd denk ik, en ik omarmde hem even en bedankte hem.

Het was ook een positieve ervaring voor hem geweest. Hij vond dat ik erg responsief ben. En dat ik fragiel lijk, maar dat ik in het echt veel sterker ben, en dat ik dus vanaf het begin veel sterker moet worden aangepakt, die kracht direct vanaf het begin moet voelen. Hij zei, en dat bevestigde X, dat ik in het begin een houding had gehad van "okee, laat maar eens zien"... Dat wilde ik natuurlijk helemaal niet, maar goed, dat gebeurt bij mij dus altijd.
Ik vond het een heel positieve ervaring, vooral vanaf het canen, maar ook op persoonlijk niveau met hem was het vertrouwd genoeg en ook spannend. Er was vertrouwen van alle kanten, en dat krijg je niet zo snel. Ook van X in hem. En van hem in X.
Hij is wat mij betreft zeker één van de beste Dominanten die er zijn. Gewoon van nature, met rust, maar in staat mij daarin met gemak onderdanig te krijgen. Ook X zegt dat hij één van de beste Dominanten is die hij kent (en hij kent er veel meer dan ik).
Daarna zaten we een tijdje op de banken daar in de kerker, en toen X vroeg of A. nog die singletail had die hij zich herinnerde van iets, pakte A. die singletail en begon die te gebruiken op de rug van zijn vriendin, die op de grond zat. Ook al had ze kleren aan, sommige slagen deden echt veel pijn, ik zag aan haar gezicht hoe ze sidderde en het heel moeilijk had onder sommige slagen. Al gauw kreeg ze het bevel haar bovenkleren uit te doen en haar broek en onderbroek te laten zakken op haar enkels. Er hing een ring in het midden en die pakte ze vast en ging ervoor staan. Toen kregen we een singletail-sessie te zien, een sessie die intiem was en één zoals we er niet vaak één zullen zien. Voor mij was het vergelijkbaar met een te spannende film, sommige slagen waren zo moeilijk voor haar om te nemen, en de singletail is zó pijnlijk... Ze had markeringen die ik nooit heb gehad, ik zit niet op dat pijnniveau. Dat zijn namelijk markeringen waarbij de huid omhoog gaat staan, en sommige hadden ook een open opperhuid. Oef...wat een pijn. Maar het was ergens ook erotisch om te zien, als een fantasie waarin een echte slavin wordt afgeranseld door haar Meester. Dat soort fantasieën zijn de favoriete van mijn Meester, en ik wist dat hij opgewonden werd door de aanblik, want als ik zeg dat het ergens erotisch was om te zien, is dat omdat ik het dan bekeek door zijn ogen, ik heb namelijk plaatjes gezien die zo'n situatie illustreren en die erg favoriet zijn bij X, en hij heeft me uitgelegd waarom... Dus terwijl ik wegkroop half op Meesters schoot, voelde ik me ook blij omdat ik wist dat hij stiekem opgewonden was. :wink:

Het was zo'n goede ervaring dat we meer ervaringen willen samen met hen. We komen dus zeker terug, en dan wil X met A. hebben overlegd en dingen bedacht hebben voor mij en haar. Tussen X en haar is er niets gebeurd en was er ook amper communicatie, wat moeilijk is voor X om dan iets met haar te doen. Misschien wil ze het niet. Ik was wat langere tijd bij haar in de keuken en toen hebben we wel gekletst, maar ze praat niet uit zichzelf. Ze is wel lief en heeft een mooi lijf. Zij zeggen zelf dat ze lesbisch is maar dat ze voor hem een uitzondering heeft gemaakt. Vandaar dat ze misschien geen spel met X wil. Met mij, dat weet ik niet, ik heb niets bijzonders van haar kant gevoeld, maar ik denk niet dat ze er tegenzin in zal hebben. Ze is 5 jaar ouder dan ik en heeft haar karakter gevormd, ik ben dus totaal niet bang voor rare karakterdingen met haar.

Toen de zweepsessie klaar was, kreeg ik de opdracht om haar markeringen te deppen met alcohol. Leuk hoor (not). Ik zei nog: “Maar ik ben niet sadistisch zoals jullie.” maar toen zei A: "Maar je wilt wel netjes gehoorzamen, toch?" Tja...daar kom je niet onderuit. Dus ik moest die arme E. zelf pijn doen. Ik probeerde het zo zacht mogelijk te doen. Op een gegeven moment zei X zoiets als: "Ze heeft ook wel een streling nodig hoor", dus streelde ik ook wat, zo lief mogelijk; maar ik was gewoon te ongemakkelijk met het pijn doen (ook al geniet ze daar misschien van).
A. heeft X gezegd dat hij buitengewoon veel geluk heeft met een sub als ik..... (Super glimlach kreeg ik daarvan!)

Ook hierna waren er allerlei vragen in mijn lijf, mijn hoofd. Wat heb ik daar precies gedaan? Wat betekende het? Wat heb ik voor mijn Meester gedaan?
Om die laatste vraag te antwoorden, X heeft erg genoten van het zicht van A met mij spelend. Hij vond het opwindend. Ook was het interessant voor hem, hij heeft er nieuwe ideeën door gekregen.
Ik vind het dan wel weer verrassend dat hij dat wél opwindend vindt maar (tot nu toe) moeite heeft met het zien van zijn vrouw die geneukt wordt door een ander. Voor mij is dat toch veel mechanischer, minder persoonlijk. Er is hier niet gepenetreerd, hij heeft mijn clitoris niet aangeraakt, en heeft me niet op mijn mond gezoend. Dat schijnen codes te zijn, en dat begrijp ik natuurlijk wel.
Vroeger, toen ik aan swingen deed, en niet gelukkig was in mijn eigen leven, had ik zoveel moeite om terug te komen van die wolk. Ik ben erg voorzichtig nu met mijn reacties op het spelen met anderen. Wat brengt het bij mij teweeg?
Ten eerste merk ik gek genoeg dat de terugkomst op aarde heel makkelijk is geweest dit keer. Ik ben zelfs met plezier naar mijn werk gegaan. Vandaag, nu ik uitgeslapen ben, komen de emoties wel sterker op en ben ik dus veel gevoeliger.
Een andere vraag voor mezelf: als het zo bijzonder is wat ik met X heb, waarom wil ik iets beleven dat het niet haalt bij die diepe reis met X?
Vroeger stelde ik mezelf nooit die vraag. Neuken was neuken, met anderen spelen maakte het interessanter. Maar nu merk ik dat wat ik het fijnste vind, is mijn Meester dienen. Wat mij betreft staat nu alles in het teken daarvan, dient alles dat. Als ik in het spel met anderen een manier kan vinden om mijn Meester te dienen, maakt dat me gelukkig en heeft het een doel.
Bij de nacht ervóór, met J., was dat gauw duidelijk. Ze speelde met mij, maar eigenlijk was mijn overgave een overgave aan mijn Meester, door middel van een ander.
Maar deze avond? A. was geen instrument geweest van X. X had me aan hem uitgeleend. En dat is ook een dienen aan mijn Meester: als hij me wil uitlenen aan een ander voor zijn plezier, dan kan dat. Ik ben zijn eigendom.
Mag het dan geen plezier om mijn eigen plezier meer zijn? Heb ik daar nu een taboe? Waarom nu wel en vroeger niet?
Ik voel me er gewoon fijner bij... Dat het niet enkel plezier is, een speelgoed, een kermisattractie, maar dat het een stukje overgave is, een dienen. Dat is mooier voor me, dat is dieper, dat is ons.
En ja, er is een stukje taboe. Er komen nog teveel herinneringen boven. Het is een stukje zelfbescherming, een stukje ons-bescherming. Maar ik begin te leren dat ik geen extra beschermingen om ons heen hoef te creëren.
Hoe zal ik het vinden als hij een vrouw domineert... Ik weet het niet... Als het A is, vind ik het prima, want ik weet dat er geen enkele kans is dat ze wat voor elkaar gaan voelen. En nee, ik ben niet toe aan polyamorie. X trouwens ook niet.
Emoties... niet hetzelfde als gevoelens. Ze moeten onderscheiden worden, en ik ben nu in het proces van het erop vertrouwen dat ik dat kan (door mijn eigen verleden ben ik zó onzeker, ja). Dat is iets positiefs, maar heeft tijd nodig.

Vandaag ben ik dus gevoeliger en heb totaal emotioneel op een klein detail gereageerd. Huilend zat ik aan de telefoon met X (dat is niks nieuws hoor). X zei dat het normaal is dat ik deze dagen wat emotioneler ben.
Het hele positieve is dat ik weliswaar emotioneler ben maar niet helemaal uit mijn balans en ik voel me ook gelukkig. En dat ik X miste vanaf het moment dat elk van ons in zijn eigen trein stapte. En niet die andere mensen. Iets wat dus wel gebeurde toen ik jaren geleden aan swingen deed. Maar ik ben die persoon niet meer; ik ben gegroeid, ik ben sterker nu, ik heb geleerd van mijn fouten, ik ben duizend keren gelukkiger en ik ben ook nog eens samen met een man waar ik in en in van hou. Dus dat verleden van mij moet ik loslaten. Voor nu is het allemaal een hele stap geweest en erg positief geweest, en een leerervaring dat ik altijd mijn Meester dien ook al is het dan door middel van een situatie met anderen.

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2187
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor tes » di 23 april 2013, 17:13

poeh, ik ben er stil van! Wat heb jij weer veel meegemaakt..
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
dragonfly
Berichten: 262
Lid geworden op: do 07 juni 2012, 15:02
Locatie: Drenthe nl

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor dragonfly » wo 24 april 2013, 9:13

Wauw lf je hebt weer heel wat meegemaakt en het allemaal zo mooi beschreven dat je echt helemaal in het verhaal zit.Al vind ik het slot erg mooi,jullie houden van elkaar en dan kun je dit allemaal zo meemaken,met veel liefde en respect. :kiss:

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » vr 03 mei 2013, 18:45

Dank jullie wel, lieve tes en dragonfly!

Inmiddels zijn er 2 weken, denk ik, voorbijgegaan. De markeringen van de vrouw op mijn billen zijn toch wel eerder weggegaan dan die van A. Daar heb ik nog steeds lichtroze streepjes van op mijn been staan en hetgeen over is gebleven van de heel blauwe plekken op mijn liezen.
Okee, ook weer wat geleerd: ik hou echt wel van gemarkeerd te worden (door mijn eigen Meester), maar niet zó gemarkeerd. Er is een groot verschil gevoelsmatig tussen gemarkeerd te zijn door mijn Meester of door een ander...
Grappig trouwens dat "echte" masochisten en sadisten zo van langdurige, "lelijke", markeringen houden, is mijn gedachte; al komt dan weer bij me op hoe relatief alles toch is (aangezien die woorden van mij komen, een "gek" die zich blij laat markeren). :P

Er is nu contact tussen X en A; die gaan samen wat plannen voor ons "arme" subs in juni... Best wel spannend!

Voor de rest nu niets spannends, ik ben nog steeds zonder X en heb het hartstikke druk. Als hij komt, hebben we het samen druk. :wink:

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » wo 04 september 2013, 20:32

Weer back from weggeweest! Noem het een relatiecrisisje gevolgd door vakantie. (Tja, helaas.)
Er valt heel wat te schrijven, dus daar ga ik nu mee beginnen.

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » wo 04 september 2013, 21:37

Ik ben een viertal maanden geleden verhuisd. Dat was een rotverhuizing, vooral omdat X er eigenlijk had moeten zijn en er echt niet kon zijn. Ik heb gelukkig hele lieve vrienden die me met het pakken en de eigenlijke verhuizing hebben geholpen, zoniet, dan had ik niet geweten hoe ik het had moeten doen.
Aangezien ik dus GEEN kracht heb en GEEN electriciteits-, meet- en ophangklusjes kan, was het de eerste weken in mijn nieuwe huis slapen op de grond en tussen stapels dozen leven. Ondertussen deed mijn oude huisbaas egoïstisch moeilijk over de borg, en kreeg ik ook nog eens ongewenste post van de belastingdienst. En het rook ook nog eens onbekend in het nieuwe huis.
Toen kwam X en ging er in zijn eentje (met mijn mierenhulp) tegenaan in het nieuwe huis. Dag in dag uit werkte hij eraan. Hij had zelf een lange tijd met een ziek familielid gehad en kwam al aan met de zin om gewoon alleen te zijn, maar ik had hem toch eigenlijk echt wel nodig... Gelukkig kwam er ook familie van mij om te helpen, met zijn drieën hebben ze me zo geholpen.
Toen die weer weggingen en het meest noodzakelijke gedaan was, wilde X het toch nog áfmaken. En dan blijven er maar dingetjes komen. En vervolgens moest hij me ook nog helpen bij de correctie van een project dat belangrijk was voor me, waar ook weer een behoorlijke tijdsdruk op zat.
Kortom, hij had zeker 2 maanden gehad waarin hij nooit rustig iets voor zichzelf deed. En hij had er helemaal genoeg van. Hij begon soms te snauwen, en daar kan ik helemaal niet tegen. :(
Naarmate de tijd voorbijging, inmiddels bijna 3 maanden, snauwde hij vaker en was hij vaker nors. Ik werd er verdrietig van, soms heel boos ook van binnen. Een paar keer leek het erop dat hij weg wilde, en ik werd daar zo depressief van dat ik eigenlijk alleen maar in mijn bed wilde liggen die dagen.

Op een dag, toen ik weer heel verdrietig-boos was geworden van een snauw en we verdrietig bij elkaar zaten, zei hij: "Ik wil je wat over mezelf vertellen. Laten we een stuk gaan wandelen."
Op die wandeltocht vertelde hij me de reden voor al dat gesnauw. Het is een beschermingsmechanisme van iemand die bindingsangst heeft, en nu onze relatie hechter wordt en onze liefde sterker, is dat beangstigend voor hem. Tegelijkertijd houdt hij zoveel van me dat hij heel hard aan het vechten was tegen dat mechanisme en dat hij het me ook vertelde. Het feit dat hij maar nooit alleen was én iets helemaal van hemzelf deed, deed dat hele proces heel erg versnellen. We gaan dat ook niet meer zo doen en we hebben al besproken hoe we dat anders gaan doen, mocht er weer een tijd zijn waarin we maanden achter elkaar samen zijn.

Maar die drie maanden hebben onze relatie een klein knauwtje gegeven, wat tijd nodig heeft gehad om te herstellen. Dat stemt me best een klein beetje triestig. Maar het is nu zo goed als hersteld... Van mijn kant moeten mijn kriebeltjes nog wat herstellen... maar dat heeft alleen tijd nodig. Ik hou heel veel van hem en hij is zo'n bijzondere man. Wij zijn allebei op zo'n zelfde soort manier apart...dat ik ooit iemand als hij zou vinden, had ik nooit durven dromen.

We gingen samen op vakantie en dat was een leuke vakantie , hoewel niet al te comfortabel, waarin we echt even ontkoppelden van het dagelijkse leven. Daarin zaten we in een huis op een afstandje van de bewoonde wereld (zonder bijna mobiel bereik). Een heel oud huis, van een paar eeuwen geleden, maar dan zonder stromend water en electriciteit. Vandaar dat het niet te confortabel was. :wink:
Mijn perverse hoofd en lijf hoopte op een aantal dagen achter elkaar in de boeien, naakt, gebruikt op middeleeuwse manier...enz enz.
Ik moet hierbij zeggen dat, met alle werkzaamheden en tijdsdruk, bij X alle seksuele zin weg was in de 2 en een halve maand die we al samen waren. Dus inderdaad had ik een achterstand van 2 en een halve maand. Ik wilde héél, héél erg graag, en héél, héél erg veel.

Mag ik nu ook tussendoor de aantekening maken dat ik altijd seksueel ben geweest, maar dat het bij X wel overdreven is geworden. Ik wilde altijd ongeveer wel 2 keer per week. Nu wil ik het liefst elke 2 dagen op zijn minimum (maar niet perse penetreren), wat niet gebeurt. Deze zin van mij is ongekend tot nu toe. Bovendien heb ik wel 3 orgasmes nodig om rustiger te worden als X me onder handen neemt. Dat is ook helemaal ongekend. En dat terwijl ik de pil slik!
Verklaring volgens mij: X stimuleert me verschrikkelijk. BDSM stimuleert me verschrikkelijk. De combinatie is een BOM. En omdat ik nooit meer krijg dan ik wil, word ik er ook nooit moe van. Het is frustrerend, maar ik denk dat het zo beter voor me is dan als ik krijg wat ik wil. Dat betekent natuurlijk niet dat 2 maanden zonder niks goed zijn, dat zijn ze niet. Dan krijg ik een achterstand die moet worden ingehaald, zo trekt het aan me van binnen. Ook voor ons is dat niet goed. Het is dan ook een uitzondering sinds zijn ziekte 2 jaar geleden.

Die week hebben we 2 dagdelen BDSM gehad, sex gehad, heeeeeeeeeeele goede.

O ja, kanttekening: okee, we doen het minder. Maar alle sex en alle BDSM die we hebben gehad tot nu toe zijn fantastisch geweest. Zonder uitzondering.

Ik heb die dagen niet willen opschrijven. Dus hier komen de restjes uit mijn herinnering. Omschakelend naar een Meester.
Éen dag waarop Hij me naar een donkere kamer heeft meegenomen, op de koude vochtige tegelvloer heb ik aan Zijn voeten gezeten, Hem moeten pijpen waarna Hij volop over me heen kwam. Daarvóór was ik tegen de keukentafel aan gezet, aan mijn haar werd mijn hoofd tegen het oppervlak gedrukt, en zo werd ik lang en hard geneukt, na twee maanden opnieuw me een maagd voelend. De tafel schudde en ik voelde Hem keihard van binnen beuken, maar ik had het ook zo nodig tegelijkertijd...

Ik mocht op een opblaasbed (creatief zijn op vakantie heet dat) naast Zijn stoel als een hondje zitten... en onder de tafel liggen... Ik was zo blij daar weer te mogen zijn...

En de tweede dag...werd ik wakker met mijn halsband om, die mijn Meester me de vorige avond al had omgedaan. Met de halsband om mag ik niet zomaar uit bed, maar ik werd altijd veel eerder wakker dan Hem. Dus ik lag te wachten en begon toch al wat te bewegen blijkbaar, want Hij werd wakker, en steeds wakkerder terwijl Hij me in Zijn armen had. Hij lachte, nam me stevig vast van achteren, en toen begon er iets opeens heel erg bij Hem te kriebelen blijkbaar, want Zijn lid werd hard en groot tegen mijn billen, en Hij pakte me met geweld en penetreerde me, gebruikte Zijn eigendom, zomaar bij het wakker worden. Iets wat bijna niet voorkomt...en het was een zalig gevoel gebruikt te worden door Hem bij het wakkerworden, Zijn speeltje... Daarna mocht ik klaarkomen van Hem, en dat gebeurde al gauw...

Het was een terugkomen naar waar ik zo naar verlangde...
Ik heb een avond, bij kaarslicht want anders was het pikkedonker, tegen Zijn benen aan gezeten, naakt, terwijl we allebei lazen, en ook dat was zó fijn.
Ik had meer gewild maar dat zat er niet in. Die plek gaf me zulke kinky gedachten...ik kon ze niet vermijden. Maar het was inderdaad geen confortabel huis en een stoffige vloer. Bovendien had X tijd nodig na die vervelende tijd.

Daarna zijn we een week apart geweest en hebben we daarin ook amper contact gehad. Één berichtje en één telefoontje. Dat was even nodig. Vanaf de vierde dag miste ik hem opeens de hele dag, zo'n zacht gemis wat op zich niet al teveel je dag in de weg zit, een mooi gemis.

Daarna zagen we elkaar weer. Ik post dit en ga dan verder over onze opwaartse ontwikkeling na die week. :)

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » wo 04 september 2013, 22:15

Na die week stond ik hem op te wachten, en tot onze eigen verbazing vlogen we in elkaars armen, moesten we even heel dicht bij elkaar zijn, helemaal in elkaar kruipen, we hadden elkaar zo gemist toch... Hij rook lekker, naar X, hij voelde zo fijn, hij was er weer... Toen we elkaar in de ogen keken, was er bij allebei even een traantje..

Toch zaten er binnen in me onweerswolken die nog steeds niet weg waren, en waren gaan broeien.
Het was best verwarrend dus stopte ik ze weg.

Ik verlangde seksueel natuurlijk héél véél naar hem in de combinatie van BDSM. Hij vroeg me of ik veel aan hem gedacht had. En of ik gefantaseerd had. En wat dan. Maar dat wilde ik niet vertellen. Ik schaamde me een beetje voor mijn fantasie, het was namelijk een Daddy-fantasie geweest. Een vriendin uit het wereldje doet voornamelijk aan dat rollenspel als lilgirl. Zij doen het dus echt als scène, terwijl ik meer als soort mens bij X een lilgirl (little girl) ben en hij "gewoon" mijn Daddy is zonder die term te noemen. We doen niet aan rollenspel hierin, dit wil X ook niet, is niet zijn ding. Die vriendin vertelt wel over sommige dingen die ze doen, en dat heeft me wel een paar nieuwe fantasieën gegeven in mijn "fantasieën-waaier". Mijn fantasie was geweest dat ik op zijn schoot zat en dat hij zachtjes aan mijn borsten ging zitten en voorzichtig zachtjes een vinger tussen mijn benen deed en dat ik dat niet kende maar wel erg lekker vond, iets heel pervers, en dat zijn ding erg groot werd en hij die uit zijn gulp haalde om mijn daar dan helemaal mee te vullen, enfin, dat soort.
Opeens pakte hij me bij mijn nek die middag en deed me de halsband om en mijn kleren uit. "Zo, nu ga je mij die fantasie vertellen." Dat vreesde ik al. Daarom vertelde ik de fantasie, maar liet toch het Daddy-aspect eruit, zei eigenlijk: "Dat je mij tegen mijn wil tussen mijn benen ging aanraken, en penetreren." en niet veel meer. :roll:
Dat deed Hij toen ook! Ik moest staan en Hij ging me ruw tussen mijn benen aanraken. Zonder het Daddy-aspect was het heel anders dan in die fantasie natuurlijk. Daarna moest ik mijn handen tegen de muur aan zetten en neukte Hij me zomaar! En lang, tot ik de muur niet meer kon vasthouden en mijn handen op de grond zette en toen weer terug tegen de muur. Ik had het inmiddels weer nodig om flink geneukt te worden...dus....ik genoot er ook van... Hij heeft het voordeel dat Hij heel lang hard blijft en niet komt, Hij komt van masturberen terwijl ik Hem liefkoos, maar juist niet van neuken, maar daar wordt en blijft Hij wel hard van. Als Hij te lang neukt, kan Hij niet zo makkelijk komen.
En daarna moest ik mezelf tot een orgasme aanraken, maar ik mocht kiezen, en ik vroeg of ik alsjeblieft op Zijn schoot mocht zitten tegen Hem aan en zo tot een orgasme te komen. Ik moest toen op Hem zitten, maar Hem berijdend. En daarna mocht ik me zo aanraken terwijl Hij mijn borsten liefkoosde en ik kwam tot een heerlijk orgasme.
Daarna vertelde ik iets meer over mijn fantasie; waarop Hij zei dat ik nou eenmaal niet meer zo onschuldig ben dus dat dat dan een rollenspel zou zijn, een doen-alsof.

Toen we daarna in de keuken waren, voor wat thee, nam Hij Zijn riem uit Zijn broek, moest ik mijn handen tegen de muur zetten, en gaf Hij me er klappen mee op mijn billen! Mijn vorige en enige ervaring met de riem was niet positief, dat was toen ik straf kreeg en die deed toen zo verschrikkelijk veel pijn... Maar deze deed Hij een stuk zachter, ook omdat het een andere riem was, en het waren licht pijnlijke maar lekkere slagen... Ik heb er lichte markeringen aan overgehouden een paar dagen lang. :)
Toen begon Hij zich opeens tegen me aan te wrijven, en nam me toen tegen het aanrecht, achter me staand...! Pffff, heerlijk, als ik al een orgasme achter de rug heb, voelt dat zo heerlijk van binnen...

Toen kwam Hij niet meer... Hij was te opgewonden.
Het was heel erg fijn, echt een verrassing, zomaar de eerste dag. Ik hoopte wel dat het hier niet weer een aantal dagen bij zou blijven.
Laatst gewijzigd door Levendig Foutje op do 05 september 2013, 0:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » wo 04 september 2013, 23:13

De keer daarna liet toch wel een dag of 4, 5 of meer op zich wachten, geloof ik.
Maar toen had X bedacht dat hij me op een stoel wilde vastbinden... Dat is ongeveer fantasie nummer 1 sinds ik in de BDSM ben gestapt!!

Ik ga te snel. :roll:
Die dag hebben we iets heel belangrijks besproken, waarover ik me heel erg verheug.
Namelijk het probleem dat hij heeft met de zo grote omschakeling tussen onze vanilla en onze M/s, waardoor hij toch vaak moeite heeft om er weer in te komen, om die stap te nemen steeds weer.
Al pratend zijn we tot een nieuwe extra vorm gekomen, die ervoor zorgt dat we de M/s veel gemakkelijker kunnen mengen met ons dagelijks leven, waarin veel makkelijker geschakeld kan worden - eigenlijk iets dat opeens heel dichtbij een vorm komt waarvan ik al lange tijd droom.
We gaan de M/s opdelen in niveau 1 en niveau 2. Het niveau 2 is wat we al kennen: heel streng voor mij (en ook voor hem in indirecte zin).
Het niveau 1 is nieuw. Dit is de oude lossere vorm van M/s die we soms hadden, maar aangepast.
Ik mag hem aankijken en op een stoel zitten zolang hij me niet het tegendeel bevelt. Als ik in een gesprek of andere vorm van communicatie met hem ben, mag ik niet zomaar opstaan en iets anders gaan doen of naar het toilet. Dan moet ik het wel netjes vragen. Maar als ieder rustig met zijn eigen dingen bezig is, mag ik dat weer wel. Er is dus veel meer autonomie. Maar ik blijf zijn eigendom, ik blijf hem dienen, en ik blijf hem natuurlijk 100% gehoorzamen en hem respectvol aanspreken.
Ik mag hem op dit niveau ook bij zijn Meester-naam noemen. Maar geen u, gewoon jij.
Op dit niveau kan hij ontspannen, of juist met me doen wat hij wil. Hij heeft zeg maar een beetje van beide werelden, waardoor ze goed kunnen mengen. Daar ben ik zo blij mee!!!
Op deze manier kunnen we ook de dagelijkse dingen doen, maar met deze mogelijkheden. Ook dit komt niet zomaar vanzelf, er moet nog mee worden gewerkt.

We stonden in de keuken, en hij had een boterham gesmeerd. Ik wilde daar niet een hele boterham voor mezelf van smeren, dus net toen hij niet keek, dacht ik even snel ongemerkt een hapje van zijn boterham te nemen. Maar dat plan ging niet door. Tot mijn verrassing pakte hij me stevig bij mijn nek en nam me naar de huiskamer toe, waar hij me mijn halsband om deed. Dat had me nogal overvallen...! Nu zaten we op niveau 1 en ik moest dus plots mijn gedrag aanpassen...! We moesten toen toch wel even samen lachen. :D
Hij besloot me dus aan een stoel te binden. :D11
Hij deed me een ballgag in en een blinddoek voor. Het was meer dan zalig, ik zat al te soppen toen hij alleen al mijn polsen achter de stoel had vastgebonden, geloof ik... Hij bond ook mijn enkels aan de achterpoten, waardoor die dus net met een teentje op de grond konden en ik mijn bovenbenen niet dicht kon doen. Een touw om mijn middel... Een andere net boven en onder mijn borsten... En weer een ander touw om mijn liezen...pfff....erogene zone.... en ik kon niet meer schuiven van mijn plek.
Mijn fantastische Meester begon me aan te raken... zachtjes....te strelen... Ik kon niets doen.... En toen kwam zijn vinger ein...de....lijk... tussen mijn brandende dijen......maar die ging net iets omhoog, en ik kantelde mijn bekken net hoe de twee touwen rond mijn liezen het toelieten. Meesters vinger bleef omhoog, en ik was veel te heet om nog iets te geven om mijn waardigheid.... kantelde mijn bekken weer, duwde het net het kleine stukje omhoog dat de touwen toelieten. De vinger wilde niet naar beneden komen, en dus begon ik ertegenaan te rijden... Schaamte bestond niet, daar was ik veel te opgewonden voor... En zo kwam ik tot een orgasme... Meester had nooit verwacht dat ik op die manier zou komen, en zo snel.... Tja, dat heb je met fantasie nummer 1... :oops:

Daarna maakte Hij me los. Hè, jammer vond ik dat, dat ik er zo snel vanaf kwam... Maar het was gewoon...helemaal..... pffffffffff.........

Een tijd daarna gingen we bij iemand op bezoek. Het broeide bij mij, ik zat X eigenlijk uit te dagen, ik wilde eigenlijk van binnen meer, en meer, en nog meer. Ik denk dat ik onbewust zo hoopte dat hij me bij terugkomst aan zou pakken... Maar dat deed hij niet.

Ieder ander zou volgens mij juist blij zijn na zoveel sex. Maar ik wilde meer en was verdrietig eigenlijk, ik voelde het aan alsof mijn halsband me wederom was afgenomen.
Hij begreep me ook niet, hij zei ook dat ik juist blij zou moeten zijn. Dat maakte het nog moeilijker...

Die avond laat, bij het slapen gaan, ben ik toen helaas helemaal door het lint gegaan.
Het waren zeker de onweerswolken, die inmiddels stiekem waren gaan opbollen van binnen...door wat ik nog opteerde na de 3 maanden crisis.
En dan het seksuele tekort terwijl ik het gevoel had (I know, half leeg glas) dat mijn halsband me weer was ontnomen.
Plus nog allemaal niet samenhangende flarden van allerlei soorten peinzingen die ik in de loop van de tijd had opgebouwd.

Het resultaat was een hele emotionele huilbui waarbij ik niet meer kon stoppen met huilen en er dus van alles bij haalde waardoor ik nog meer moest huilen. X begreep er niets van en wist ook niet goed of hij nou ongeduldig moest worden of me moest troosten. Gelukkig is hij niet ongeduldig geworden, ik heb hem later verteld dat dat het ergste is wat hij kan doen als dat me gebeurt. Dan raak ik namelijk echt over mijn toeren, ik haat het om hem boos of ongeduldig of snauwend tegen me te zien en in het midden van zo'n bui raak ik dan direct in paniek. Ik heb ze niet vaak...maar goed, ze zijn er soms wel. Mijn emotionele tsunami's.
Maar ik moet zeggen dat zelfs ík van deze tsunami dacht: wat ís dit?
Toen ik eindelijk 's nachts tot rust kwam (gelukkig lag X nog wakker en kon ik hem omhelzen want dat had ik echt nodig), vond ik dat dit echt niet kon, dat er iets niet goed ging.
Ik begon na te denken en kwam tot een belangrijk inzicht. Het is waar dat we nogal wat obstakels hebben gehad qua werk en huis met name het afgelopen jaar, en daarvoor ook wel. De zorgen hebben het misschien verergerd, maar uiteindelijk is het iets wat in mijn bloed zit en waar ik tegenin moet werken: ik heb de neiging om nooit hier en nu te zijn, altijd in een denkbeeldige toekomst, of juist in een verleden, in volgend jaar, in volgende maand, volgende week, na de vakantie, in een "wat als", in morgen, in deze avond, in wat ik ga doen ná wat ik nu aan het doen ben... ja, echt zo erg. Ik heb hier heel serieus aan gewerkt zo'n 5 jaar geleden, en ik dacht dat ik het toen wel "wist", maar zo werkt dat bij mij blijkbaar niet. Ik moet nu dus weer constant werken, of mezelf corrigeren, om maar in het hier en nu te zijn. Daar word ik véél gelukkiger van, en véél minder gespannen.
Sinds die dag ben ik dan ook veel meer aan het genieten. Stom hè. En dat terwijl ik het wist, maar niet deed, en ook niet doorhad dat ik het niet deed! X had het al meerdere malen tegen me gezegd, maar omdat ik het zelf niet inzag ging het oor in oor uit.
Soms is het nog moeilijk. Vaak! Vooral als er dingen zijn die ik niet direct kan oplossen. Dan ga ik er slecht over slapen. Meestal zijn die dingen niet eens echt belangrijk...

De volgende ochtend werd ik triest wakker. Word ik altijd na zo'n aanval en nog veel meer als X daarbij is geweest... Hij kent me gelukkig en weet al bij zo'n aanval dat het weer overgaat. Hij houdt van me, zelfs mét zulke aanvallen. :)
Uiteindelijk gingen we fietsen, dat was fijn. Het duurde wel even voordat de triestigheid wegging, maar ook dat is normaal. Die ging weg en het werd uiteindelijk zelfs nog een hele mooie middag.

En dat is nog niet alles...

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » do 05 september 2013, 0:47

De volgende dag douchte ik na een warme dag. Daarna moest ik naakt blijven. Dat kwam als een kleine verrassing. :D
Ik moest bij X komen en mijn hoofd op zijn schoot leggen. Hij deed me de halsband om met die impliciete kracht waar ik zo van hou. Ik bleef aan Zijn voeten zitten. Na een tijdje nadenken zei Hij dat Hij honger had. Ik ging het avondeten voorbereiden. Hij kwam de keuken na een tijdje in om wat appelmoes te eten. Inplaats van het direct te eten van Zijn lepel deed Hij het op mijn borsten... Brrr...koud en vies en nat. Maar dat heb ik dan maar te doorstaan, mond dicht en handen op mijn rug, ook al zoog Hij dan net wat te hard het laatste beetje van mijn tepels. Ik mocht mezelf daarna schoonmaken.
Daarna kookte ik en Hij kwam achter me staan. Mijn ene bil een klap gevend...dan mijn andere... dan weer mijn ene.... Dat windt me op en dat merkt Hij. Hij heeft inmiddels ook een erg hard lid dat Hij tegen me aan begint te wrijven.... Dan komt Hij los en zegt Hij dat het maar beter is dat Hij in de kamer gaat wachten, anders komt het niet meer van avondeten...
Het eten eenmaal opgediend, mocht ik aan tafel tegenover Hem eten. Hoewel ik in de regel niet lager dan Hem hoef te zitten in niveau 1, merk ik steeds in de praktijk dat ik liever toch "op mijn plek" zit, daar beneden dus. Ik probeerde met betere manieren te eten dan wanneer we niet in M/s zitten (dat is: vork door de lucht heen slingerend als ik iets vertel, ellebogen op tafel enz...), ik zat met rechte rug en probeerde me eleganter te bewegen, en natuurlijk niet te praten als dat niet nodig was. En als ik wat zei, dan met respect. Hij vroeg me of ik verschil merkte met de niet-M/s en ik legde Hem deze verschillen uit. Die andere manieren vind ik opwindend. Mijn borsten steken dan ook vooruit... het heeft iets heel erotisch, juist ook omdat het een gewone handeling is, maar met zulke ongewone details.

Ik moest alles weer afruimen en terwijl ik nog het gootsteenafvoer-deksel aan het afslaan was boven de vuilnisemmer om alles restjes weg te gooien, nam Hij me met dwang naar de kamer. Daar zat ik dan aan Zijn voeten met dat deksel in mijn handen. Net alsof ik zelf een gootsteen was.
Hij vroeg me na een tijdje hoe ik me voelde. Het is....een beetje raar....maar wel lekker inderdaad. Een beetje belachelijk, maar toch mooi en vreemd. "Maar ik hou van vreemde dingen", zei ik.
"Mooi", zei Hij, "Ik zal meer absurde dingen met jou doen."
Ik mocht het deksel weer in de gootsteen gaan plaatsen en een thee zetten. Toen ik terugkwam, zette ik de mokken neer, en ging ik aan Zijn voeten zitten op de manier waarop ik tot dan toe op niveau 1 was gaan zitten: op mijn knieën naar Hem toe, maar met mijn benen gesloten en mijn handen samen op mijn schoot.
Hij zei: "Handen achter je rug. Open je benen." Dat deed ik gauw. Automatisch keek ik naar beneden. Hij zei dat ik Hem vanaf toen niet meer in de ogen mocht kijken. Zo zat ik, geërotiseerd. Zou Hij me enkel zo laten zitten? Zou Hij iets gaan doen?
Hij stond op en ik hoorde Hem achter me, waar de touwen lagen, en de ballgag, en de blinddoek... Hij had een touw gepakt en die voelde ik plots om mijn polsen heen... Hij bond ze samen, en daarna bond Hij een touw boven en onder mijn borsten, en bracht een touw over mijn schouders en om de andere twee touwen, waardoor die mijn borsten omvingen. Dat laatste touw liep via mijn rug via mijn polsen naar mijn enkels, die Hij ook samen bond en zo kon ik niet omhoogkomen. Zolang ik op mijn knieën zat, ging alles goed. :wink:
Dat touw tussen mijn enkels en polsen ging overigens tussen mijn billen door.... Het voelde erg lekker aan.
Het was nu al zo opwindend, overgeleverd te zijn aan Hem, niets te kunnen beginnen, zo vastgebonden te zijn voor Zijn ogen... :D7
Hij streelde zachtjes mijn borsten en toen mijn tepels, zo zacht en zo opwindend.......
Hij zei dat ik dichterbij moest komen. Dat ging niet zo makkelijk, met dat touw van mijn enkels naar mijn polsen en schouders... Hij moet glimlachend hebben gekeken naar mijn vermoeide pogingen steeds een klein stukje naar Hem toe te komen... Hij zei dat Hij ervan houdt me een beetje te zien lijden... Dat wond mij weer nog meer op...
Hij deed de ballgag bij me in en ook de blinddoek op. Hij masturbeerde en met Zijn andere hand bleef Hij mijn borsten strelen... Ik was zo opgewonden...
Toen voelde ik Zijn tepel tegen mijn bovenlip en tegen mijn ballgag. Ik opende een beetje mijn mond en probeerde mijn ballgag nat te maken, en zo had ik een gelubriceerde ballgag om Zijn tepel te liefkozen... Ik voelde me een instrument... Zo opwindend, zo fijn om Hem op te winden op deze manier... Hij deed me mijn ballgag uit en ik moest doorgaan met mijn tong. Heel erg opwindend op dat zo te doen.
Hij kwam tot een orgasme en duwde direct daarna mijn hoofd naar Zijn lid, die ik in mijn mond nam, zo schoonmaakte en nog zachtjes verwende. Ik vond het heerlijk om hem in mijn mond te hebben....
Daarna wilde Hij me losmaken zodat ik zou masturberen, maar ik vroeg Hem zachtjes of ik alsjeblieft nog niet losgemaakt zou worden...het was zo heerlijk om vastgebonden te zijn... Hij stond het toe.
Maar bovendien nam Hij me in Zijn armen en bracht me voorzichtig naar een liggende positie. Dat is eng en fijn tegelijk, ik kon niets doen dus het feit dat ik niet viel, lag totaal in Zijn handen.
Hij begon me tussen mijn benen te strelen......en zachtjes een tepel te likken...... Hij streelde me op verschillende manieren tussen mijn benen, voor sommige manieren probeerde ik mijn benen zover te openen als ik kon, voor anderen sloot ik ze omdat ze een beetje te intens voor me waren.
Plotseling streelde Hij me op een manier die tegelijkertijd heel, heel erg plezierig was en ook een beetje te intens, maar op het randje. Ik speelde met het openen en sluiten van mijn benen. Maar het was zo intens, vol, heerlijk, dat ik kwam.... Tegelijkertijd was het een beetje te intens en kwam ik heel intens, het was een heerlijke kleine marteling...
Toen ik was gekomen terwijl ik korte hoge rare kreetjes had geslagen, ging Hij door.... Me nog een beetje langer martelend, terwijl het ook fijn was.....
Hij stopte.....
Ik had geen kracht, ik voelde me gelukkig, mijn ogen wilden dichtvallen de hele tijd, ik had geen bescherming meer, geen tegenstand. Hij bleef me een tijdje in Zijn armen houden, en toen maakte Hij me los, liet me opstaan en mocht ik nog een tijdje over Hem heen op de bank liggen, helemaal gelukkig...
Na nog meer tijd stuurde Hij me naar de keuken om thee en chocola, en aan Zijn voeten zat ik daarna.
Al gauw zei Hij dat ik me niet meer mocht bewegen (ik was al aan het wiebelen) en ik zat doodstil. Ik concentreerde me en keek naar beneden. Hij zei na een tijdje dat ik van houding mocht veranderen. Ik ging op mijn knieën zitten, handen achter me rug, en zo ging er weer een tijdje voorbij. Hij was hier opgewonden van geworden, en begon te masturberen... Erg opwindend om zo doodstil te moeten zitten terwijl Hij masturbeert, opgewonden van wat Hij ziet, Zijn eigendom, Zijn speeltje.
Ik moest Zijn tepels liefkozen, en daarna moest ik op Hem gaan rijden op Zijn schoot, van Hem af. Zijn lid was groot en het deed een klein beetje pijn....mmm... Maar het was lekker...
Daarna bracht Hij me voorzichtig naar de grond, waar ik tot een orgasme moest komen... :)

Daarna waren we, denk ik, nog zo'n 5 dagen samen, of misschien wel een week. Daarin is niets meer gebeurd qua sex, maar dat was eigenlijk niet erg. Ik geloof dat ik het noodzakelijkste al heb ingehaald. Misschien heeft mijn aandacht voor het hier en nu er iets mee te maken. We hebben namelijk wel een aantal erotische momenten gehad, kleine speelse momentjes waarin niets gebeurde maar het toch een beetje erotisch was. Zoals een klap op mijn billen op de roltrap in een warenhuis, of even mijn borsten strelend in een restaurant als niemand kijkt (echt. Het laatste wat ik wil is dat soort aandacht). Een stalen hand in mijn nek als we over straat lopen. Zalig...

Ik weet van mezelf dat ik weliswaar sinds ik bij X ben, nogal orgasmisch ben; maar dat de erotiek voor me zo belangrijk is; alsof je de hele dag sex hebt, een langdurend plezier, veel langer dan een orgasme. Ik heb daar meer van genoten die dagen.

Nu zijn we weer even een week zonder elkaar. Ik heb zin om hem weer te zien!
Ik ben blij met dat hier en nu; volgens mij gaat het de goede kant op. :)

Ingunn
Berichten: 76
Lid geworden op: do 09 september 2010, 13:02

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Ingunn » vr 06 september 2013, 2:29

Ik ben heel blij voor je dat het weer de goede kant opgaat..
een warme omhelzing

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » vr 06 september 2013, 20:01

Dank je wel lieve Ingunn :kiss: :kiss:

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » za 28 september 2013, 0:29

Het gaat weer goed... Ikzelf ben veel ontspannener dan sinds een lange tijd. En ook X is bezig zich te ontspannen. Een week geleden was X bij me en hadden we een paar dagen die we voor de M/s reserveerden. We gingen samen naar de ruimte die we in mijn huis daarvoor hebben aangepast.
Eerst zat ik naast hem op de bank maar toen ging ik zelf aan zijn voeten zitten. Ik kreeg toen mijn halsband om.
Hij ging naar de kast toe waar Zijn attributen in hingen en bekeek ze. Hij draaide zich om en vroeg waarnaar ik zelf het meest had gekeken. Ik noemde de dingen op en dat bleek dus bijna alles te zijn. :lol:

"Zo", zei Hij, "Ik ga je weer op de stoel vastbinden...maar met een variant."
Dat klonk spannend.
Hij ging meer dingen halen die nog in Zijn tas zaten terwijl ik in het midden van de kamer op mijn knieën met mijn armen achter mijn rug moest wachten. Hij kwam terug met de hele tas en haalde er dingen uit die Hij stuk voor stuk liet zien. Er zaten nogal wat floggers tussen...
Hij kwam naar me toe, streelde me over mijn hele lichaam, en toen moest ik opstaan. Ik moest mezelf tussen mijn benen strelen terwijl Hij op de stoel zat te kijken. :oops:
Hij stond op en kwam achter me staan. Ik moest weer in de houding op de grond gaan zitten, kreeg een ballgag in en een blinddoek om. Ik hoorde Hem toen rommelen...spitste mijn oren.... Het geluid van een condoom...om iets heen... een dildo!
Die dildo is nieuw en van een soort silicoon gemaakt dat heel goed en lekker is, maar hij ruikt erg sterk naar silicoon, en als je hem vasthoudt, ruiken je handen er ook naar. Hij doet daar dus een condoom om.
Ik moest weer opstaan en langzaam op de stoel gaan zitten...en op de siliconendildo die erop geplakt stond...
Hij bond me aan de stoel vast terwijl de dildo in me zat. Toen ik eenmaal goed vastgebonden zat, streelde Hij zacht mijn tepels en begon toen de dildo in en uit me te bewegen...steeds sneller. Het voorste deel van de dildo - een soort halve namaakballen - kwam met klapjes terecht op mijn clitoris. Het gaf me een heerlijk gevoel, een enorme opwinding die me heerlijk en breed naar een orgasme bracht...

De ballgag ging uit. Maar Hij ging door met de dildo, hem soms zelfs wat pijnlijk tegen mijn clitoris aan wrijvend, dan weer meer klapjes, die opwindend waren, ook al was ik nog niet van mijn orgasme bekomen. Het was intens... Maar ik had die intensiteit nodig... Om me te geven, alles uit handen te geven, pijn te ontvangen van Hem.
Hij maakte mijn handen los en ik moest me masturberen. Hij ging achter me staan, nam mijn hals in Zijn handen en deed breathplay. Ik genoot van het totaal aan Zijn handen overgeleverd zijn.
Toen maakte Hij mijn benen los, moest ik opstaan nog met de dildo in en bracht Hij me zachtjes naar de grond. Ik moest doorgaan met masturberen terwijl Hij me steeds harder neukte met de dildo. Mijn handen deed ik weg en ik rolde me op naar een kant terwijl Hij keihard doorging. Ik voelde het te intens van binnen. Ik kreeg een beetje een plasgevoel doordat blijkbaar mijn g-spot geraakt werd. Ik huilde een beetje.
Hij stopte en haalde de dildo er helemaal uit om hem er weer in te doen...en zo een paar keer. Dat was erg lekker. Toen haalde Hij hem er helemaal uit en mocht ik mezelf masturberen tot een orgasme. Het koste moeite maar ik wilde graag... Uiteindelijk kreeg ik een heel intens raar orgasme, alsof hij naar binnen toe ging.
Mijn Meester nam me in Zijn armen. Ik huilde, ik voelde me gelukkig. Ik mocht Hem in zijn ogen kijken, en Hij zei zachtjes: "Weet je dat ik heel veel van je hou?"
Hij nam me naar bed, waar ik sluimerde in Zijn armen.

Na een tijd kregen we honger en gingen we eten. Het was eigenlijk al vrij laat, en we voelden ons dan ook een beetje moe. We gingen naar de speciale kamer om de lampen uit te doen.
Ik zat nog steeds in niveau 2. Normaliter, als we tijdens een niveau 2 gaan eten, is het moeilijk om daar te blijven en schuiven we naar niveau 1 op. Maar sinds we dat gesprek hadden, heeft ieder niveau zijn halsband en mag er niet zomaar van niveau worden veranderd. Ik merkte dat als ik volhou in niveau 2, Hij dan ook veel prettiger op Zijn plek zit.
Hij ging zitten op de bank en ik ging aan Zijn voeten zitten. Netjes in de houding, met mijn blik naar beneden. Het was erg stil, Hij keek blijkbaar naar me. Ik zat doodstil.
Daar werd Hij opgewonden van! Ik moest zelf de ballgag bij me indoen en de blinddoek opdoen. Hij positioneerde mijn handen in de lucht en wreef daar zelf tegen aan... Ik was als een lustobject, een gebruiksvoorwerp...
Hij kreeg een groot orgasme over me heen, en merkte op dat Hij dat heerlijk vindt, om zo over me heen te komen.

Toen was het toch echt bedtijd. Ik moest mijn slaapkamer opruimen van Hem (er lagen veel kleren op bed). Ik vond dat erg fijn... :roll:

De volgende dag hadden we nog een dag voor de M/s...

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » za 28 september 2013, 1:00

De volgende dag zou Hij laat in de middag weer weggaan. Tegen dat soort stress kan Hij niet zo goed, het weten dat er een tijdlimiet is van 2 of 3 uur.
Maar Hij zag hoe graag ik wilde, en ook al probeerde ik Hem niet te stressen en mijn zin te verbergen, het was duidelijk dat ik er niet echt blij uitzag naarmate de tijd verstreek. Hij nam me mee naar onze speciale kamer en ik ging aan Zijn voeten zitten bij de bank. Hij lachte toen Hij zag hoe groot de verandering in mijn gezicht was, ik zag er echt gelukkig uit!
Hij vroeg wat ik zelf zou willen. Dat had ik al heel duidelijk in mijn hoofd: zwepen! Ik had zin in de fysieke intensiteit, in het scherp voelen, in het volhouden, in het lijden (maar voor teveel lijden ben ik dan weer bang :mrgreen: ). Hij was erg blij met mijn antwoord en zei dat Hij dat wel zag zitten, liet me Zijn erectie zien, en merkte op dat Hij wel zin had om Zijn technieken te oefenen. :roll:
Ik moest mezelf masturberen aan Zijn voeten, en werd steeds opgewondener. Ik moest Hem liefkozen. Hij vroeg hoe ik daar beneden was. Ah! Eindelijk had ik een excuus gevonden om Hem te kunnen vertellen dat ik daar na gisteren extra gevoelig was en dat Hij wel extra voorzichtig met me moest zijn!
"Nat en gevoelig", zei ik.
Hij liet me opstaan en gaf me een paar flinke klappen op mijn billen.
"Gevoelig was overbodig, nietwaar?", zei Hij.
"Ja, Meester...", antwoordde ik een beetje beschaamd. Ik had willen controleren...
Hij kwam achter me staan en drong Zijn lid in me. Hij neukte me lang en steeds harder. Het was niet gevoelig meer van binnen...het was alleen nog lekker...
Hij ging op de stoel zitten en ik moest op Hem rijden, mezelf op Zijn lul neuken...
De gevoeligheid kwam terug van binnen...
Ik mocht er vanaf en kreeg de blinddoek voor en de ballgag in. Ik hoorde weer het condoom en kreeg dezelfde dildo in als gisteren, en moest hem binnenhouden. Ik moest doorgaan met mezelf masturberen. Hij had een ketting opgehangen aan het plafond, waaraan mijn polsbanden werden vastgemaakt.
Hij plakte de dildo op zijn plek met ductape, het leek wel alsof ik een soort broekje aan had.

Toen begon Hij met de zwepensessie. Hij begon met een paar lekkere floggers, en niet te hard. Er kwam een flogger voorbij die bijtender was. En toen iets dat puntig en dun was, niet zo prettig, maar het werd niet te hard gedaan, gelukkig. Andere zwepen, sommigen zwaar en dik, anderen puntiger. De houten stok (daar hou ik het meest van). En zelfs een paar singletails (dat was dus het puntige dunne)! Ook de riem...die was lekkerder dan gedacht.
Niet alleen op mijn billen kwamen de slagen terecht, ook op mijn rug. Dat geeft een ander soort impact, ikzelf vind het enger omdat het dicht bij mijn hals is, maar goed, Hij weet perfect wat Hij doet.
Het was fijn en nodig, en was te vroeg alweer voorbij.

Ik werd losgemaakt en moest op de grond tot een orgasme komen met de dildo nog in, maar gelukkig niet meer met de ballgag in. Hij liet de singletail over mijn buik en borsten heen komen, heel zachtjes, maar zelfs zo was het nog puntig dun, en ik vond het een beetje eng. Hij streelde mijn lichaam ook met het zachte puntje ervan, dat een soort los touwtje is (vandaar het puntige dunne gevoel). Ik kwam tot een heerlijk orgasme.
Meester kwam een beetje over me heen liggen... Het was fijn. :)
We gingen naar de bank toe en Hij vroeg of het goed was geweest. "Ja, Meester", zei ik, "Ik had het nodig."
Dat antwoord plezierde Hem. Hij zei dat Hij dacht dat ik er niet zóveel zin in had, ze niet echt zo graag wilde... de meesten houden er niet echt van, zei Hij. Maar ik dus wel en dat zei ik Hem ook.
Hij vroeg me welke zwepen ik het fijnst had gevonden. "Eh, nou", begon ik.
"Billen uitsteken", zei Hij. :shock:
Ik leunde met mijn bovenlijf tegen de bank en stak mijn billen uit (ik zat op mijn knieën).
Hij probeerde ze één voor één op me uit om te kijken wat ik ervan vond.
Het was een tandje harder dan toen ik aan de ketenen vastzat.... :roll:
Als het echt pijn deed, gingen mijn handen automatisch richting mijn billen...
"Handen weg. Billen uitsteken", klonk dan Zijn strenge stem...heel opwindend... :oops:

Echt een lievelingsmoment, dat moment... :D
Zijn strenge stem die me beveelt de houding aan te nemen om Zijn pijn in ontvangst te nemen, omdat het Hem pleziert op dat moment de zwepen met me uit te testen...

De uitkomst van de test is dat ik hou van de zwepen met gewicht, en niet van de puntige dunne. Het gevoel dat die veroorzaken, is een soort pijn dat ik heel vervelend vind en ik voel meer angst voor die soort pijn. De zwepen met gewicht geven een soort pijn dat niet puntig is, en die heb ik veel liever.
Daarom hou ik ook van de houten stok, dat is een bepaald oppervlak, helemaal niet puntig, dat neerkomt op mijn billen. Ook de floggers die met gewicht op me neerkomen en me bijna van mijn plek halen, vind ik prettig. De riem vind ik ook interessant...

En nu mis ik Hem behoorlijk...wat een fijn teken is van het feit dat het stukken beter gaat. :D

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » za 19 oktober 2013, 1:21

Eindelijk weer wat rust om te schrijven. We hebben zo'n fijn weekend gehad afgelopen week!
Mijn lief was nogal gespannen door omstandigheden, en ik heb dat met liefde zachtjes van hem afgepeld. Het was heel fijn, heel intiem. Ik masseerde zijn gezicht en we praatten, en ik bleef hem in zijn gezicht strelen en zachtjes masseren, en merkte dat hij het lekker vond als ik zijn hals streelde. En na een tijdje wilde hij dat mijn hand nog wat verder naar beneden ging, naar zijn borst... Hij werd opgewonden en ik was opgewonden door zijn opwinding geworden... En toen duwde hij me zachtjes naar de grond en nam me daar. Hij tilde mijn benen over zijn schouders waardoor hij anders binnenin me voelde...ik geloof dat hij mijn g-spot daar raakte, dat het dat moment was dat dat toch wel erg intensief was. Ik heb toch iets raars met die g-spot hoor... Het maakt me eigenlijk altijd aan het huilen inplaats van komen. Het is zo intensief dat dat gebeurt, maar het zachtjes aanraken is eerder onprettig... Ik zie me er niet door naar een orgasme komen, maar wie weet. Een interessante plek!
We hebben dus hele lieve fijne intense vanillasex op het vloerkleed gehad. Toen ik tot een orgasme kwam, heb ik gehuild van alle emotie die daarbij loskwam. We hebben daarna in elkaars armen gelegen en geluisterd naar de muziek die we hadden opgezet... Het kan niet zo goed in woorden uitgedrukt worden, maar het was zo'n liefdevol moment... We hebben lang gekust en elkaar verteld dat we van elkaar houden...

...Ik had overigens wel mijn halsband om. Maar dat is het voordeel van niveau 1: daarin kunnen we beide werelden mengen, alnaargelang het hem blieft. :love:

Toen we uit onze heerlijke muziekluisterende knuffelende kussende omhelzing kwamen om na een lange tijd thee te gaan zetten, kwam het nooit verder dan dat de waterkoker maar door bleef gaan met het water verwarmen! En ik moest vooral de controle uit handen geven, vooral niet denken aan die waterkoker... :lol:

De Meester in X was wakker geworden...die overigens nog geen orgasme had gehad. Toen ik met de theezakjes bezig was, kwam Hij bij me staan, we kusten nog meer...ik zag (en voelde) dat Zijn lid flink hard aan het worden was... En plots nam Hij me bij mijn pols, legde me over het aanrecht heen, en penetreerde me! Hij penetreerde me lang, heel lang... Van hard naar zacht, van langzaam naar snel...zo afwisselend.... Zo moest het zijn om door een fuckingmachine te worden geneukt, dacht ik...... Lekker dus...... Het voelde als een lesje geleerd worden.... :oops:
Hij nam me naar een pilaar die ik vast moest houden en daar kwam Hij weer in me. En neukte me hard, wel precies tegen mijn g-spot. Ik begon te huilen... Genoot er weer van hoe Hij me liet huilen...

De waterkoker bleef maar borrelen op zijn hoogste punt en dan weer een klik geven om aan te geven dat het verwarmingselement uitging...

Ik werd meegenomen naar de bank en moest aan Zijn voeten zitten in de houding, en Hij kwam al gauw tot een enorm orgasme over me heen...

We gingen ons een beetje schoonmaken, en toen mocht ik eindelijk de thee zetten. :lol:

De thee met chocola diende ik op een dienblad op, netjes aan Zijn voeten. Hij voerde me de chocola. Hij had eerder gevraagd of ik nog een orgasme wilde en ik had gezegd: "Nog niet..."
Ik wilde nog doorgaan....De erotiek door mijn lijf voelen tintelen.... Een orgasme maakt, als hij te vroeg komt, daar zo abrupt een einde aan...daar was ik nog niet klaar voor.

Meester nam me in Zijn armen en genoot van de muziek. Wilde die rust samen met mij. Hij nam me mee naar het bed en van daaruit wilde hij samen rustig van de muziek genieten.
Maar mijn lijf schreeuwde om meer pre-orgastisch genot en, vooruit, veel orgastisch genot.
Ik vocht ertegen. Had ik nu toch maar eerder ja moeten zeggen? Maar ik ken mezelf, het komt dan te vroeg en dan ben ik niet blij als het dan allemaal is afgelopen.
Ik heb het toch maar aangegeven, we hebben het rustig kunnen bepraten, en ik kwam tot rust. Mijn lijf was rustiger nu en ik kon eindelijk van dat moment genieten dat ook juist heel mooi was.
Hij zou me later op de avond strelen terwijl ik me zou masturberen. Uiteindelijk was hij best moe en vooral moest hij de volgende dag vroeg op. Dat begreep ik perfect en het was goed. Mijn lijf was tot rust gekomen. Op de één of andere manier een eerste kleine overwinning. Niet dat ik wil dat mijn lijf niet meer zo seksueel wordt, maar als het niet kan krijgen wat het wil, dan wil ik daar vrede mee hebben op dat moment. Ik heb een grillig lijf. En ook een grillig hoofd. Zie daar maar eens mee om te gaan!

Hij ging slapen maar ik mocht gebruiken uit De Kast wat ik wilde qua vibratos en dildo's. Ik heb uiteindelijk een vibrator gebruikt die ook een beetje op de g-spot drukte en op de clitoris tegelijkertijd. Dat was precies de juiste keuze! Het was lekker en een beetje pittig.
Toch kom ik niet makkelijk van vibrators (ik heb ze bij mij thuis dan ook niet). Ik gebruik liever mijn handen om het af te maken. Dus zodoende en met die combinatie voelde mijn lijf zich helemaal voldaan, en zo actief dat ik daarna moeite had om in slaap te komen. :lol:

Het was alles bij alles dus een supermooi weekend. Supersamen, superintiem, in elkaars armen, ook de rust samen, het praten samen....


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten