Hoe heb je hem/haar ontmoet?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » ma 18 oktober 2010, 15:59

Ik heb mijn vriend leren kennen via een datingsite..
Hij was die jongen, die afwachtte, niet direct in ging op mijn geflirt.
de mailtjes, de msngesprekken, nog steeds leuk en gezllig.
Geen hele lange verhalen van zijn kant, maar er was iets..
Ik wilde daten.. hij hield het af.. nee hij wilde uiteindelijk niet zomaar een date, niet gewoon uiteten, nee wij gingen naar de dierentuin.

Het was vanaf het eerste moment bijzonder gezellig, als een klein meisje rende ik op de eerste mooie lente dag van 2009 door Blijdorp.
Ik ben ontzettend gek op die jongen, hij is veel van wat ik niet ben, maar wij zijn samen 1 en ontzettend sterk al 19 maanden
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Martin1973
Berichten: 758
Lid geworden op: ma 19 juli 2010, 15:06

Berichtdoor Martin1973 » di 19 oktober 2010, 11:18

Hoi IF,

Een top-topic! En nu ik zo gelukkig ben in de liefde wil ik hier ook schrijven.

Ik was een tijdje geleden het daten, datingsites en de vele contacten met vrouwen binnen mijn vrienden/kennissen-netwerk wel even behoorlijk zat, ik zag de liefde echt even niet zitten. Totdat mijn oog viel op een nieuwe datingsite en ik daar uit nieuwsgierigheid eens op keek, en haar profiel zag. Ik voelde me vanbinnen meteen aangespoord om haar te schrijven. Ik MOEST haar gewoon schrijven! Dat heb ik gedaan, en zo is het gekomen.

Dat ik nu voor het eerst echt geniet van de liefde en van het hebben van een relatie, dat ik beter begin te begrijpen wat een relatie inhoudt en me daar prettig bij voel, en dat we beiden het gevoel hebben dat dit voor altijd kan zijn: heerlijk en uniek, en het wordt alleen maar meer en sterker.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » vr 22 oktober 2010, 11:46

Eind 2003 kwam ik via een vriend van mij op Shespot terecht.
Hier raakte ik in contact met Jippie en het klikte gewoon, en nog steeds.

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Berichtdoor Knuff » vr 22 oktober 2010, 12:59

Ik heb hem 2 jaar geleden via internet ontmoet. Na heel veel smsjes en msngesprekken had ik eindelijk de moed om met hem af te spreken. Onderweg naar Groningen heb ik voor het eerst met hem gebeld (voornamelijk omdat het parkeren voor mij, toen beginnende rijder een drama was :oops: ) hihi veel te laat dus.

Uiteindelijk onder de martinitoren hem ontmoet en daarna naar een kroeg om wat te drinken. Ik was super zenuwachtig en hij super zeker van zijn zaak. Het hielp ook niet echt dat hij tijdens het gesprek steeds mijn been streelde :? (haha volgens mij heb ik niet echt duidelijke antwoorden kunnen geven). Maar ondanks alles klikte het erg goed. We hebben gezoend en ik ben laat weer weggegaan.

Daarna veel gedate en het vaak belachelijk laat gemaakt. Steeds meer vonken en steeds meer zin maar geen plek omdat we beiden nog thuis woonden. Uiteindelijk is onze eerste keer achter in zijn auto geweest :D ik kende hem toen 3 weken en het was heel erg fijn.

Nu nog steeds bij elkaar, en ik kom nog steeds elke keer te laat volgens hem :wink:

Knuff
Show the world the warmth of your smile.

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » vr 22 oktober 2010, 16:58

Zomer 1999. Ik was in het buitenland, op een conferentie. Er waren meer dan 100 mensen aanwezig, maar bij binnenkomst viel mijn oog meteen op haar: het mooiste schepsel dat ik ooit had aanschouwd. Minstens 10 jaar jonger dan ik, zongebruind, en dan die ogen…en dan die mond!
Ik had niet het flauwste idee, dat ze Nederlandse was. Maar dat bleek al snel, toen ze zich bij ons gezelschap voegde. En nota bene naast mij ging zitten. Tot m’n ontsteltenis ging m’n knie een eigen spastisch leven leiden. M’n been trilde idioot en steeds tikte mijn knie tegen die van haar aan. Ik bood maar aan, om wat te drinken te gaan halen. Ze lachte haar parelwitte tanden bloot en knikte instemmend. Toen ik terugkwam was het knikkende gevoel in m’n knie weg – en zij ook. :?

Ik besloot maar naar m’n hotelkamer te gaan. De TV stond aan en daarop stond de welkomsttekst : Welcome miss …. En daarachter háár naam! Ik keek om me heen, maar ze was nergens te bespeuren ;-). Het bleek later, dat men onze kamers had verwisseld. Voorteken?

’s Avonds was er een galadiner. De Nederlandse delegatie schoof aan een tafel. Zij en ik kwamen als laatste aan tafel. Er waren nog 2 stoelen vrij in het midden van de lange tafel, tegenover elkaar. Ik heb nauwelijks een hap door m’n keel gekregen. Leek wel een verliefd schooljochie ;-).
Na het diner besloten de mannen naar een nachtclub te gaan. Zij niet. Ik ook niet natuurlijk. We bleven in de hotelbar hangen en we kletsen gezellig. O.a. over haar aanstaande huwelijk, over een maand. En toen, als een donderslag bij heldere hemel zei ze : “denk alsjeblieft niets raars van me, want ik heb dit nog nooit gedaan…maar ik wil met je naar bed”.
Ik was perplex. Begon haar uit te leggen, dat ik 18 jaar getrouwd was, haar goddelijk aantrekkelijk vond, maar dat het beter was om het niet te doen. Geloof het of niet, maar dat heb ik anderhalf uur volgehouden. Toen pas ging ik overstag. En toen zei zij : “hm, ik heb me bedacht, het is toch beter om het niet te doen”.
“Gelukkig maar, je hebt groot gelijk” loog ik. En vervolgens gingen we elk naar onze eigen kamer.

De volgende ochtend stuurde ze een smsje, of ik teleurgesteld was. Dat ontkende ik braaf en tegen beter weten in. We zagen elkaar die dag een paar keer, dronken wat samen en verder niks.
Onderweg in de taxi naar het hotel, kreeg ik opnieuw een smsje. Ze had zich weer bedacht, vanavond wilde ze écht met me naar bed, na afloop van weer een diner.
Maar tijdens het diner deed ze alsof ik lucht was. En na het diner zei ze – hoe verrassend ;-) – dat ze zich weer bedacht had. Ach, alles went ;-)

Maar een paar uur later, op de afsluitende feestavond, kwam ze bij me staan en fluisterde me toe dat ze zich weer bedacht had ;-). En ze stelde voor om stilletjes weg te sluipen, naar haar kamer. Deze keer sputterde ik niet tegen ;-). Maar voordat we de feestzaal hadden verlaten, draaide ze zich om, omhelsde me en gaf me een waanzinnige tongzoen, wat een gejoel aan de menigte ontlokte.

Dat is ruim tien jaar geleden. Ze is een echte weegschaal, ze bedenkt zich nogal eens haha. Maar het leven met haar is nooit saai :D
Niets is blijvend, alleen de verandering

Rojan
Berichten: 20
Lid geworden op: za 23 oktober 2010, 21:53

Berichtdoor Rojan » ma 25 oktober 2010, 15:24

Al jaren meelezend, wat een leuk topic.
En aangezien ik sinds kort tot over mijn oren verliefd ben, hier mijn eerste reactie. :D

Vorig jaar juni na 20 jaar, een supermonogame/vastgeroeste relatie beëindigd. Daarna erg gepuberd :D en mogen ervaren hoe ik me helemaal heb kunnen "openen" door Tantra.

Aug. j.l. na een tip van een vriend, een stevig en uitdagend profiel aangemaakt op Lexa, puur uit stoeierij, kijken welke mannen het lef hadden te reageren en hoe ik in "de markt" zou liggen.

Al snel een "bezoeker" uit mijn eigen woonplaats, 10 jaar jonger.
Iets in zijn profiel deed mij beseffen, dat hij al 6 jaar de duikbuddy was van mijn broer. Spontane mail naar hem toe met die vraag, zonder enige bijbedoeling vanwege het leeftijdsverschil.

Van hem een adremme reactie terug, met hé buurvrouw!!!
Het bleek dat we, na onze beider relatiebreuken, 3 maanden onder één dak hadden gewoond.
Hij had de uitgang aan de andere kant, ik herkende alleen zijn auo.
Er volgde een intense mailwisseling.

Hij bleek echt geinterresseerd te zijn in Tantra, niet uit zijnde op een avontuurtje, en onze eerste afspraak werd een tantramassage van mij aan hem.
Er was meteen een diepe emotionele verbondenheid, heel intens gemasseerd, geen seks.

Het weekend erop heeft hij meteen een 3 daagse tantra workshop gevolgd.

Daarna volgde al snel een tweede date, daarbij heel veel gepraat, heel veel behoefte aan lijfelijk contact, maar ook nu nog niet aan seks. Het voelde als te breekbaar, te kwetsbaar.
Intense intimiteit ervaren in heel tedere strelingen, handje, voetje vrijen, neusje/neusje, adem in adem, met af en toe een zoentje. Kippenvel!!!!!!
Ondanks volledige openheid in gesprek, nog niets uitgesproken.

De dag erna vurige liefdesverklaringen via mail, confronterend! Durfde ik dit aan te gaan, hij 39, ik 48! Pure onzekerheid, maar wat voelde ik me goed bij hem.

De dag erna ben ik overstag gegaan en hebben we voor het eerst heel intens gevreeën. We zijn nu ruim 2 maanden samen en er vormt zich een prachtige (w.s. polyamoreuze) relatie.
We zijn heel bewust bezig met het versteviging van onze basis, om van daaruit, eerst samen, contacten aan te gaan met anderen.
We hebben nu de handen nog te vol aan elkaar :wink: .

Er is volledige openheid, er zijn confrontaties, ik wordt gespiegeld, er is volop beweging en groei! Onder de pure verliefdheid, zit al een heel sterk gevoel van houden van.
Ik hoop dat we nog lange tijd samen op mogen gaan en van elkaar mogen genieten.

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Berichtdoor Mar » di 26 oktober 2010, 10:26

Mooi om te lezen.
Spannend en flitstend, Rojan :D

Ik heb 'hem' leren kennen toen er nog hospita's met streng bewaakte telefoon en telefooncellen waren. Dus schreven we na die eerste ontmoetingen op de Fryske zeedijk. Lange brieven (ik) en korte berichtjes (hij). We zijn blijven lezen en schrijven - met de pen van het dagelijks samenleven op het briefpapier dat leven heet.


Mar

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » di 26 oktober 2010, 12:36

Vijfentwintig jaar geleden, ik was zeventien, hij drieëntwintig. Ik zat aan een tafel in een plaatselijk danscafé met een vriendin. Die vriendin had toen een oogje op P. Toen ik P zag binnenkomen, de eerste seconde, ging door me heen 'met die man ga ik oud worden'.
Er was niets aan hem dat me op het eerste zicht aantrok, het was geen emotie die door me heenging; het was sec, een feitelijk gegeven, een stem in me die het me meedeelde.
Nadien verliefd geworden en nog steeds samen.
Op momenten dat ik twijfel aan de zinvolheid van onze relatie denk ik soms terug aan dat moment, aan dat ene zinnetje. Omdat het voor mij een uitzonderlijke en bijzondere ervaring was. Om er kracht en moed te vinden.

DivaKatinka
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 29 september 2010, 19:10

Berichtdoor DivaKatinka » di 26 oktober 2010, 18:49

Ik ben al 26 jaar (waarvan 20 jaar getrouwd) samen met mijn man. Wij hebben elkaar ontmoet in een jeugddisco, hadden allebei verkering maar vonden elkaar wel meteen leuk. Na een korte tijd bleek hij al aardig verliefd op me te zijn en wat later sloeg ook bij mij de vlam in de pan.......
Mijn secundaire partner heb ik 4 maanden geleden via een poly-datingsite leren kennen, na een tijdje heftig heen en weer mailen hebben we elkaar ontmoet, vonden elkaar erg leuk en bij de tweede date was het echt raak......
Helemaal gelukkig met mijn twee mannen !

KleineEngel
Berichten: 517
Lid geworden op: wo 08 oktober 2008, 0:14

Berichtdoor KleineEngel » wo 27 oktober 2010, 9:34

Ik zag 'm staan in de gang, ik voelde zijn blik mijn hersenpan, mijn lijf en mijn hart binnenkomen, ik keek en durfde niet nóg een keer te kijken. Maar hij wel! Sindsdien verlies ik mezelf regelmatig in zijn blik en elke keer zet hij me weer met beide beentjes terug op de grond. Zo halen we het beste in elkaar naar boven zonder dat ons beider leven daar onder lijdt. Héérlijk!
If you were right and I was wrong
Why are you the one who's gone
and I'm still here?

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » zo 07 november 2010, 20:27

Leuk om te lezen dat er zoveel relaties zijn ontstaan door internet, want op die manier heb ik ook mijn vriendin leren kennen.

Via pm en mailcontact leerden we elkaar kennen en konden ons verhaal bij elkaar kwijt. Hoe verschillend we ook zijn, er was wel direct een klik!
Uit de vriendschap die onstond, groeide langzaam het besef dat het wel eens meer zou kunnen worden....
Hoe zenuwachtig voelde ik mij toen we hen voor het eerst via de cam spraken. Toen ook dat goed en vertrouwd voelde, werd ons contact nog intensiever en zochten we elkaar steeds meer op via mail en msn.
Ik voelde kriebels toen ik in juni in de trein zat om hen voor het eerst te ontmoeten op het station van Haarlem. En de erotische spanning was te snijden toen ik samen met haar kleding stond te passen in een pashokje.... :oops:

Nu zijn we een half jaar verder, en kan ik mij niet meer voorstellen dat ze niet meer in mijn leven zou zijn....en als bonus heb ik er ook nog een hele leuke vent bij gekregen! :wink: :oops:
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten