geen sex in huwelijk

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Nanna
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 18 juli 2010, 1:07

Berichtdoor Nanna » ma 26 juli 2010, 10:54

Dank je Venus, ja mijn laatste zijn was idd zo bedoeld.

En wat je schrijft...zo is het...het is niet eenvoudig..ik kan en wil dit ook niet heel snel beslissen, ik heb in mijn leven zo vaak dingen heel impulsief gedaan..en dat is nooit zo goed geweest..

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Berichtdoor janfreak » ma 26 juli 2010, 10:58

Goed lezen JF!! De laatste zin van Nanna gaat niet over mensen die gereageerd hebben, maar over mensen die oordelen over anderen!!
Als het als onderschrift bedoeld was dan heb ik dat niet goed begrepen omdat bij andere respondenten er een streep boven staat. Dat was hier niet het geval, vandaar dat ik op het verkeerde been werd gezet.
Het is ook niet dat ik over haar oordeel, ik stel alleen dat een vrouw het recht heeft gerespecteerd te worden en een vrouw met voldoende zelfrespect zal dat ook van haar man eisen. Wat Nanna voorstaat is volgens mij een lapmiddel, maar goed het is haar keuze.
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » ma 26 juli 2010, 12:10

Pfff......nee, het is geen onderschrift, het sloeg op de alinea daarboven!!

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Berichtdoor janfreak » ma 26 juli 2010, 12:19

Pfff......nee, het is geen onderschrift, het sloeg op de alinea daarboven!!
Sorry hoor, nu ben ik even de draad kwijt, zal wel aan mijn leeftijd liggen 8)
Glimlach, morgen is het erger!

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » ma 26 juli 2010, 21:57

@JF
Moet kunnen toch? Een kleine vergissing …
Maar JF toch leuk dat je ook de denkwijze van de oudere shespotter even belicht, jij bent tenslotte van een andere generatie……door jouw reactie heeft het (of de ?) topic een mooie ‘staart’ gekregen!!
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Berichtdoor janfreak » ma 26 juli 2010, 22:47

@JF
Moet kunnen toch? Een kleine vergissing …
Maar JF toch leuk dat je ook de denkwijze van de oudere shespotter even belicht, jij bent tenslotte van een andere generatie……door jouw reactie heeft het (of de ?) topic een mooie ‘staart’ gekregen!!
Bedankt Laars, het is toch wel leuk om te constateren dat niet iedereen over je heen valt. Ik denk ook dat ik tegen sommige zaken anders aankijk vanwege de generatiekloof alhoewel ik wel moet bekennen dat de preutsheid waarmee ik opgevoed ben totaal op de achtergrond is geraakt.
Volgens van Dale is het de topic, maar volgens de Nederlandse Taalunie zijn de topic en het topic beide correct. :oops:
Glimlach, morgen is het erger!


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten