Sqweel

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

meisje75
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 10 mei 2009, 9:54
Locatie: drenthe

Sqweel

Berichtdoor meisje75 » di 20 juli 2010, 11:58

Hoi Hoi
Onlangs heb ik deze Sqweel Oral Stimulator gekocht via internet. Wat zijn jullie bevindingen? Het tongetje gaat vlot rond, en ik krijg er ook wel een orgasme van, maar dat je zegt een ware sensatie zoals ze schrijven? Graag jullie reactie hierop, alvast bedankt!

lieverd
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 03 juli 2009, 23:00

Berichtdoor lieverd » di 20 juli 2010, 12:13

als dat ding net zo erg is als het filmpje vind ik dat je berooft bent van je centen.
wat een vreselijke promo zeg! :shock:

heb er nog nooit eerder van gehoord......gelukkig,het promo filmpje beneemt mij de zin er ook aan eerlijk gezegt..brr! :?
Oeps,i did it again!

EstherC
Berichten: 5129
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » za 24 juli 2010, 10:07

Hoi Meisje75. Zelf kende ik de Sqweel nog niet. Ik moet wel zeggen dat ik met lieverd mee moet gaan wat betreft het promofilmpje, dat beneemt je toch werkelijk van alle lustgevoelens :lol: .

Maar om op je vraag in te gaan; ik heb nog nooit een verkoper zijn product horen aanprijzen onder het motto: het is wel aardig, en kan ermee door. Nee, natuurlijk worden altijd superlatieven gebruikt, zoals 'waanzinnig', 'ongekend' en in dit geval 'een ware sensatie'. Dat soort termen moet je denk ik altijd met een flinke schep zout nemen hoor.

Knuff
Berichten: 503
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 11:25
Locatie: Groningen

Berichtdoor Knuff » di 27 juli 2010, 22:41

De volgende link staat een review:

http://www.zoemmm.com/test_review/produ ... lator.html

Zelf geen ervaring, maar mischien heb je hier wat aan.

Knuff
Show the world the warmth of your smile.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » wo 28 juli 2010, 11:42

Doet me erg denken aan een sène uit de eind jaren 70 schandaalfilm "Caligula", waar Caligula Tiberius bezoekt, die een soort hal van perveriteiten in de film heeft. Eén er van was een vrouw die naakt op een schommel zit en met haar voeten een soort fietspedalen rond laat gaan die met een ketting aan een radar verbonden is met daaraan bevestigd tongetjes van leer die net als in de sqweel één voor een langs haar gleufje, lipjes en clitje flappen. Vond ik er toen erg opwindend uitzien.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » do 29 juli 2010, 11:57

Caligula......... voor mij 1 van de meest shocking films.
Heb hem hier op mijn HD, afgelopen winter nog eens bekeken. Ik weet welke scene je bedoelt, daar gebeuren nog wel meer bizarre zaken:o)

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » za 31 juli 2010, 2:34

:shock:
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten