intimate massager

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

walraven
Berichten: 153
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 18:03
Locatie: noorden v/h land

intimate massager

Berichtdoor walraven » zo 14 februari 2010, 22:24

Wie heeft ervaring met het nieuwe Philips speeltje Dual Intimate Massager?
Overweeg dat aan te schaffen maar wil eerst eens horen hoe die dingetjes in het gebruik zijn.

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor stoeipoes » ma 15 februari 2010, 10:16

Hoi
Ik weet niet eens wat z,n ding doet en kan mss kan hier wat uitleggen.
Gr stoeipoes

walraven
Berichten: 153
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 18:03
Locatie: noorden v/h land

intimate massager

Berichtdoor walraven » do 18 februari 2010, 11:09


Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » do 18 februari 2010, 20:55

Ik heb er ook iets over gelezen en dacht dat ze nog niet echt op de Nederlandse markt waren geïntroduceerd.

Ik heb zelf geen ervaring met deze nieuwe speeltjes, maar denk eigenlijk dat de traditionele speeltjes beter en veelzijdiger zijn. Het idee van de nieuwe producten is (denk ik) dat een breder publiek bereikt kan worden. Het ziet er allemaal wat minder als seksspeeltje uit dan de Tarzan. Een instapmodelletje, zullen we maar zeggen.

Elfri

Berichtdoor Elfri » vr 19 februari 2010, 8:50

http://www.youtube.com/watch?v=5Tpq-5Qe ... re=related

Dit is een soort van promo filmpje over het product. Misschien kan je hier wat mee.
Wij hebben het idee dat het meer voor een 'echte' massage is maar het is van hetzelfde materiaal als de modernere vibratoren (Lelo e.d.) dus mocht je het intiemer willen gebruiken is dat met wat glijmiddel geen probleem. Gebruik dan wel glijmiddel op waterbasis anders gaat het dure speeltje (110 euro!!) stuk.

Het is maar net wat je van een speeltje verwacht. Persoonlijk zijn wij meer van het doeltreffendere werk en hebben daardoor meer verschillende dingen in de lade liggen. Als je meer een multifunctioneel speeltje wilt, is dit wel een leuk 'begin'. :lol:


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten