zoenen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

onbekende
Berichten: 23
Lid geworden op: za 24 september 2011, 23:19

Re: zoenen

Berichtdoor onbekende » zo 25 september 2011, 9:20

Ja, tongzoenen kan zo geweldig en erg lekker zijn, dat je gewoon vanzelf opgewonden van kan raken en wensen hebt naar meer.

EstherC
Berichten: 5125
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: zoenen

Berichtdoor EstherC » do 26 april 2012, 21:54

Dit topic nog maar eens even onder het stof vandaan halen...

Ik lees hier heel veel lyrische berichten over zoenen. Kom ook vaak tegen dat mensen zeggen dat ze zonder zoenen geen seks willen hebben.

Gisteren heb ik met twee mannen seks gehad. Na elkaar, niet tegelijk :wink: . Dus dit geeft mooi de gelegenheid om te 'vergelijken'.

Met de eerste heb ik in de afgelopen jaren al een paar dates gehad. Het zoenen is met hem heerlijk. Ik krijg ook heel sterk het gevoel dat hij er echt dol op is om lang en intens met me te zoenen. Ook gisteren was het weer heerlijk. Zo lekker zelfs dat dat me deed besluiten om hem mee naar boven te nemen om verder te gaan. De seks die volgde was oké, maar niet denderend. Ondanks het lekkere voorspel zat ik gedurende de seks bijna alleen maar gevangen in mijn hoofd, in plaats van te genieten vanuit mijn lichaam. Voornamelijk dus liggen denken in plaats van voelen.

Met de tweede ging het anders. Met hem heb ik al minstens 6 jaar msn-foon-sms-whatsappcontact, maar we hadden elkaar nog nooit irl gezien. Nu was het dan eindelijk een keer zover. We hadden afgesproken dat we niks sexueels zouden gaan doen. Dit ging lange tijd goed, totdat hij me herinnerde aan een belofte van jaren geleden. Ik had nog een massage tegoed. Twijfel, twijfel... Het feit dat dit misschien wel de mooiste man is die ik ooit heb gezien zorgde ervoor dat ik overstag ging. Uiteindelijk liep de massage natuurlijk volledig uit de hand :P Met hem heb ik werkelijk overheerlijke seks gehad, waarvan ik echt buitengewoon heb genoten. Ik zat volledig in mijn lichaam, mijn gedachten leken wel uitgezet. Echt heel fijn. Maar zoenen? Nee, dat hebben we helemaal niet gedaan. Heb ik het gemist? Nee, eigenlijk helemaal niet. Het was misschien lekker geweest, dat zal best wel zo zijn. Maar blijkbaar is het dus voor mij geen vereiste voor fijne seks. Net zomin als heerlijk zoenen een voorbode hoeft te zijn voor goede seks.
Dream it. Wish it. Do it!

tijgerbruce
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 29 augustus 2011, 14:38
Locatie: gelderland

Re: zoenen

Berichtdoor tijgerbruce » do 26 april 2012, 21:58

Dit topic nog maar eens even onder het stof vandaan halen...

Ik lees hier heel veel lyrische berichten over zoenen. Kom ook vaak tegen dat mensen zeggen dat ze zonder zoenen geen seks willen hebben.

Gisteren heb ik met twee mannen seks gehad. Na elkaar, niet tegelijk :wink: . Dus dit geeft mooi de gelegenheid om te 'vergelijken'.

Met de eerste heb ik in de afgelopen jaren al een paar dates gehad. Het zoenen is met hem heerlijk. Ik krijg ook heel sterk het gevoel dat hij er echt dol op is om lang en intens met me te zoenen. Ook gisteren was het weer heerlijk. Zo lekker zelfs dat dat me deed besluiten om hem mee naar boven te nemen om verder te gaan. De seks die volgde was oké, maar niet denderend. Ondanks het lekkere voorspel zat ik gedurende de seks bijna alleen maar gevangen in mijn hoofd, in plaats van te genieten vanuit mijn lichaam. Voornamelijk dus liggen denken in plaats van voelen.

Met de tweede ging het anders. Met hem heb ik al minstens 6 jaar msn-foon-sms-whatsappcontact, maar we hadden elkaar nog nooit irl gezien. Nu was het dan eindelijk een keer zover. We hadden afgesproken dat we niks sexueels zouden gaan doen. Dit ging lange tijd goed, totdat hij me herinnerde aan een belofte van jaren geleden. Ik had nog een massage tegoed. Twijfel, twijfel... Het feit dat dit misschien wel de mooiste man is die ik ooit heb gezien zorgde ervoor dat ik overstag ging. Uiteindelijk liep de massage natuurlijk volledig uit de hand :P Met hem heb ik werkelijk overheerlijke seks gehad, waarvan ik echt buitengewoon heb genoten. Ik zat volledig in mijn lichaam, mijn gedachten leken wel uitgezet. Echt heel fijn. Maar zoenen? Nee, dat hebben we helemaal niet gedaan. Heb ik het gemist? Nee, eigenlijk helemaal niet. Het was misschien lekker geweest, dat zal best wel zo zijn. Maar blijkbaar is het dus voor mij geen vereiste voor fijne seks. Net zomin als heerlijk zoenen een voorbode hoeft te zijn voor goede seks.
mooi geschreven esther zoenen is heerlijk maar zegt niets over de sexs, beide is heerlijk

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: zoenen

Berichtdoor Lovelife1958 » do 26 april 2012, 22:14

Zoenen is heerlijk, ik ben er gek op. Maar het verhaal van Ester herken ik ook. Je kunt heerlijk sexen zonder "echt" gezoend te hebben. Maar als ik kan zoenen zoals ik echt wil, ben ik niet meer te houden haha. 8)

Schijnt dat ik zoenlippen :D7 heb, maar kreeg nog wel eens commentaar dat ik te eager was. Haha ja kan ik er wat aan doen 8)
Maar het moet wel klikken met zoenen, vorige week voor het eerst sinds lange tijd weer eens super gezoend, ja echt, de lippen, de hap, de smak, het tonggevecht het klikte compleet. :kiss: :kiss: :kiss: Mmmm, voor meer.....

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

tijgerbruce
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 29 augustus 2011, 14:38
Locatie: gelderland

Re: zoenen

Berichtdoor tijgerbruce » do 26 april 2012, 22:27

ben dol op tongzoenen heerlijk lang zoenen dan vervolgens heerlijk lang vrijen

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: zoenen

Berichtdoor Djinniyeh » do 26 april 2012, 23:43

Dit topic nog maar eens even onder het stof vandaan halen...

Ik lees hier heel veel lyrische berichten over zoenen. Kom ook vaak tegen dat mensen zeggen dat ze zonder zoenen geen seks willen hebben.

Gisteren heb ik met twee mannen seks gehad. Na elkaar, niet tegelijk :wink: . Dus dit geeft mooi de gelegenheid om te 'vergelijken'.

Met de eerste heb ik in de afgelopen jaren al een paar dates gehad. Het zoenen is met hem heerlijk. Ik krijg ook heel sterk het gevoel dat hij er echt dol op is om lang en intens met me te zoenen. Ook gisteren was het weer heerlijk. Zo lekker zelfs dat dat me deed besluiten om hem mee naar boven te nemen om verder te gaan. De seks die volgde was oké, maar niet denderend. Ondanks het lekkere voorspel zat ik gedurende de seks bijna alleen maar gevangen in mijn hoofd, in plaats van te genieten vanuit mijn lichaam. Voornamelijk dus liggen denken in plaats van voelen.

Met de tweede ging het anders. Met hem heb ik al minstens 6 jaar msn-foon-sms-whatsappcontact, maar we hadden elkaar nog nooit irl gezien. Nu was het dan eindelijk een keer zover. We hadden afgesproken dat we niks sexueels zouden gaan doen. Dit ging lange tijd goed, totdat hij me herinnerde aan een belofte van jaren geleden. Ik had nog een massage tegoed. Twijfel, twijfel... Het feit dat dit misschien wel de mooiste man is die ik ooit heb gezien zorgde ervoor dat ik overstag ging. Uiteindelijk liep de massage natuurlijk volledig uit de hand :P Met hem heb ik werkelijk overheerlijke seks gehad, waarvan ik echt buitengewoon heb genoten. Ik zat volledig in mijn lichaam, mijn gedachten leken wel uitgezet. Echt heel fijn. Maar zoenen? Nee, dat hebben we helemaal niet gedaan. Heb ik het gemist? Nee, eigenlijk helemaal niet. Het was misschien lekker geweest, dat zal best wel zo zijn. Maar blijkbaar is het dus voor mij geen vereiste voor fijne seks. Net zomin als heerlijk zoenen een voorbode hoeft te zijn voor goede seks.

Ok, 't is officieel, ik voel me een saaie non!! lol
Nee serious, god I need to be kissed! Properly!!! Niet je hele kin, mond, gezicht onder 't speeksel maar zo tongpunten, likjes, zacht zuigen, lippenwerk mmmmm heerlijk!!
Life is a gift, live it to the fullest ...

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: zoenen

Berichtdoor WhoAmI » vr 27 april 2012, 11:41

Hey Djin, je bent niet de enige....

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8416
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: zoenen

Berichtdoor vir40 » vr 27 april 2012, 14:43

ik ben al 2 jaar niet kust..zullen we in het klooster gaan djin :D vir moederoverste

en het kan zoooooooooooooooo lekker zijn
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: zoenen

Berichtdoor tes » vr 27 april 2012, 22:02

Voor mij is zoenen zeker een van de belangrijkste dingen binnen een relatie. Voor een keertje sex met iemand die minder graag zoent, of minder goed kan ik ook van genieten. Maar zoenen is voor mij dusdanig intenser en intiemer dan wat dan ook en ik zou het ook nooit kunnen missen.

Soms zou ik wel eens willen dat het anders was, ik kan helemaal weg van iemand zijn maar als diegene mij niet genoeg doet met zijn zoen zal ik nooit een relatie aan kunnen gaan.
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: zoenen

Berichtdoor Suzette » za 28 april 2012, 3:42

Voor mij is zoenen zeker een van de belangrijkste dingen binnen een relatie. Voor een keertje sex met iemand die minder graag zoent, of minder goed kan ik ook van genieten. Maar zoenen is voor mij dusdanig intenser en intiemer dan wat dan ook en ik zou het ook nooit kunnen missen.

Soms zou ik wel eens willen dat het anders was, ik kan helemaal weg van iemand zijn maar als diegene mij niet genoeg doet met zijn zoen zal ik nooit een relatie aan kunnen gaan.

LOL,

mijn topic weer ophoog geschopt

Kan me Esther heel goed voorstel (snol dat je bent haha)
Ik had met mijn ex goede en bijzondere seks maar zoenen deden we nauwelijks, geloof ook dat ik niet zo'n zoener zelf was en hij zeker niet

Na die ex had ik een vaag liefje die wel van zoenen hield maar het niet eens zo goed kon maar de interesse was wel gewekt. Een paar jaar gingen voorbij daarna voor ik huidig lief leerde kennen die erg van zoenen hield/houdt en er ook nog eens werk van maakt en het zoooooooooo lekker kan
Ik kon niet anders dan mee doen, hemel

*bloos* in de begintijd met lief toch nog wel eens aangerommeld met anderen en dat waren altijd mindere zoeners maar de seks kon idd toch errug lekker zijn!
Maarrrrr, het zoenen met lief blijf ik wel gruwelijklekkeropwindend vinden, heel bijzonder, kan ook heel ontspannend zijn, bonding naast opwinding.

Zou ik een relatie kunnen hebben met iemand die niet zo'n zoener is? ja, denk het wel
ZOu ik het missen? ja, ondertussen weet ik dat ook dus

Maar als oud wijf weet ik ook dat een relatie niet van 1 ding afhangt;)

(edit vanwege typefoutjes)

tijgerbruce
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 29 augustus 2011, 14:38
Locatie: gelderland

Re: zoenen

Berichtdoor tijgerbruce » za 28 april 2012, 15:12

zoenen is zo lekker zou het heel graag weer willen doen

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: zoenen

Berichtdoor bestwomanlover » za 28 april 2012, 16:24

Ik vind het ook een heel belangrijk iets. Laatste tijd zoenen we weer vaker en dat is intiemer dan platte sex.
En lekker zoenen vind ik ook belangrijk ik had ooit een mevrouw die niet zo lekker zoende .....

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8416
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: zoenen

Berichtdoor vir40 » za 28 april 2012, 19:33

zoenen is zo lekker zou het heel graag weer willen doen

zolang het maar niet met mij is
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

tijgerbruce
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 29 augustus 2011, 14:38
Locatie: gelderland

Re: zoenen

Berichtdoor tijgerbruce » za 28 april 2012, 20:03

zoenen is zo lekker zou het heel graag weer willen doen

zolang het maar niet met mij is

nee hoor vir40

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: zoenen

Berichtdoor tes » za 28 april 2012, 23:26



Zou ik een relatie kunnen hebben met iemand die niet zo'n zoener is? ja, denk het wel
ZOu ik het missen? ja, ondertussen weet ik dat ook dus

Maar als oud wijf weet ik ook dat een relatie niet van 1 ding afhangt;)

(edit vanwege typefoutjes)

Helaas (anders zou een stuk makkelijker zijn) is dat bij mij in het geval van zoenen wel zo, ik kap per direct af bij een slechte zoener.. dan is al mijn gevoel direct verdwenen, heel vervelend soms. Maar dan gaat het bij mij wel om echt slecht voor mijn gevoel, redelijk is ook goed genoeg ;)

Als ik mezelf zo hoor ben ik echt een zeur :lol:
live your life to the fullest!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 79 gasten