zoenen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Berichtdoor janfreak » wo 17 maart 2010, 22:58

Lekker vurig tongzoenen geeft me overal kippevel en die heerlijke bijna-pijnsteken van binnen. En liefst ook veel kusjes in m'n nek.

Zijn jullie trouwens dominante of passieve zoeners? Ik heb gemerkt dat ik een extreem dominante zoener ben: ik bepaal, mijn tong móet in zijn mond, andersom gaat alleen heel eventjes.
Als ik dat zo lees dan hoop ik ook met een tongzoener als jij te maken te krijgen, lijkt me wel lekker.
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » wo 17 maart 2010, 23:04

Lekker vurig tongzoenen geeft me overal kippevel en die heerlijke bijna-pijnsteken van binnen. En liefst ook veel kusjes in m'n nek.

Zijn jullie trouwens dominante of passieve zoeners? Ik heb gemerkt dat ik een extreem dominante zoener ben: ik bepaal, mijn tong móet in zijn mond, andersom gaat alleen heel eventjes.
kussen in mn hals! :shock:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :P :P :P :P
pppffft
en dan liefst niet te zacht...geen mini kusjes..maar lekkere 8)

nu je dat zo zegt van dat dominante kussen...
ik geloof dat ik nooit veel anders kus dan mijn tong in zijn mond.. :shock:
maar dat doe ik niet bewust
ik denk er ook niet bij na of zo
ben hem dan gewoon aan het opeten, proeven, enz
hoe omschrijf je dat eigenlijk..
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Berichtdoor janfreak » wo 17 maart 2010, 23:30

Lekker vurig tongzoenen geeft me overal kippevel en die heerlijke bijna-pijnsteken van binnen. En liefst ook veel kusjes in m'n nek.

Zijn jullie trouwens dominante of passieve zoeners? Ik heb gemerkt dat ik een extreem dominante zoener ben: ik bepaal, mijn tong móet in zijn mond, andersom gaat alleen heel eventjes.
kussen in mn hals! :shock:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :P :P :P :P
pppffft
en dan liefst niet te zacht...geen mini kusjes..maar lekkere 8)

nu je dat zo zegt van dat dominante kussen...
ik geloof dat ik nooit veel anders kus dan mijn tong in zijn mond.. :shock:
maar dat doe ik niet bewust
ik denk er ook niet bij na of zo
ben hem dan gewoon aan het opeten, proeven, enz
hoe omschrijf je dat eigenlijk..
Als we toch niet zouden kunnen kussen, wat zou dat jammer zijn!
Glimlach, morgen is het erger!

O
Berichten: 207
Lid geworden op: za 27 februari 2010, 15:45

Berichtdoor O » do 18 maart 2010, 1:29

heerlijk hoor, al deze verhalen over zoenen.

ik denk dat ik zelf toch meer een onderdanige zoener ben. lekker als een man m'n gezicht in z'n grote mannenhand neemt en me zachtjes dwingend naar zijn mond brengt. en tijdens het zoenen ben ik meer een volger, ik ga gewillig mee in zachte, tedere, teasende, harde, wilde, hartstochtelijke, rauwe, geile zoenen.. maar neem ook zeker wel zelf initiatief tot zoenen.

kussen in m'n nek en hals.. jaaa, hier nog zo één :oops: z'n ademhaling voelen, de vochtige sporen die hij achterlaat, vlinderlichte kusjes, zacht zuigen of een beetje bijten.. wat ik ook zalig vind? op z'n hondjes of plat op je buik geneukt worden en dán in je nek gekust of gebeten worden.. en inderdaad, tongzoenen tijdens het neuken is subliem!

wanneer een man niet kan zoenen, haak ik inderdaad ook af.

sarah
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 15 december 2003, 12:18
Locatie: noord holland

Berichtdoor sarah » do 18 maart 2010, 9:47

Nou.. ik ben een beetje een vreemde eend in de bijt.
Ik vind tongzoenen wel fijn, en met de juiste persoon heeft het wel eens vuurwerk gegeven.
Maar ik doe het niet zo veel. Ik vind kussen met een beetje tong wel lekker. Dat je een beetje plagerig met je tong speelt. Maar echt tongen... neh dat hoeft niet altijd voor mij.
Kleine kusjes over mijn lichaam, liefst met tong erbij. En af en toe een beet... Hmmm!! Vooral op mijn schouders :D

Het heeft overigens niets te maken met religie, opvoeding of "vies" zijn van andermans lichaamsvocht.

Bedenk me net dat met de paar vrouwen waarmee ik heb gekust, tongzoenen wel erg lekker was... die zachte lippen.. hmmz... 8)

Enjoy69
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 21 mei 2010, 5:40
Locatie: NB
Contacteer:

Berichtdoor Enjoy69 » wo 02 juni 2010, 15:53

Zoenen is het meest erotische beginpunt wat er is. Zonder zoenen geen sex omdat de zoen de motor is van de rest. Ik kan het lang vol houden met zoenen en heb niet altijd de behoefte om er meteen op te gaan. Heerlijk elkaars mond en tong ontdekken, ondertussen met de handen het hele vrouwelijke lichaam aftasten waardoor de zoen nog heftiger wordt. Ultiem voorspel dat zoenen
Enjoy life with your self and the rest

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Berichtdoor Lovelife1958 » zo 20 juni 2010, 0:22

Zoenen is voor mij uitermate belangrijk. Van horen zeggen heb ik goddelijke zoenlippen :oops: .
Zoenen! Ik kan er lyrisch van worden.
<....>
Zo´n onderbuiksamentrekkendubergeile zoen. Hmmmmm. Ik krijg er spontaan zin in.
Hmmmm, wat een definitie, op 1 of andere manier herken ik dit zeker en heb er zin in :oops: :wink:
elkaar proeven... 8)
jaaaaa...dat is ook wat ik zo heerlijk vind, maar ook het elkaar voelen via een van de meest gevoelige plekjes, de lippen en de tong,
en elkaar daarmee liefhebben.
eigenlijk is het elkaar liefhebben met een deel van je lichaam waar alles zo fijn samenkomt...intens gevoel, smaak, en ruik...en closeness :oops:
Ohhh, ga door. Elkaar proeven is ook wat ik zeg. 8) Het is bij een eerste date het moment om te bepalen of er ook een lichamelijke klik is. Als zoenen niet gaat, is het vaak einde oefening. :?
kussen in mn hals! :shock:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :P :P :P :P
pppffft
en dan liefst niet te zacht...geen mini kusjes..maar lekkere 8)

nu je dat zo zegt van dat dominante kussen...
ik geloof dat ik nooit veel anders kus dan mijn tong in zijn mond.. :shock:
maar dat doe ik niet bewust
ik denk er ook niet bij na of zo
ben hem dan gewoon aan het opeten, proeven, enz
hoe omschrijf je dat eigenlijk..
TJee, deze beschrijving, ik wordt warm, ik wil ik wil ...... :oops: :oops:

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Elfri

Berichtdoor Elfri » zo 20 juni 2010, 11:12

Voor mij is zoenen altijd het startschot. Een ontdekkingsreis of juist het herontdekken van wat al bekend terrein is. Vanaf dat punt is voelen nummer 2, de zintuigen pirkkelen en laten komen wat er gebeuren gaat.

meneer Elfri kwam er maar weer eens achter dat zoenen niet enkel voor de verliefde partners gereserveerd hoeft te blijven. :lol:
Lang en lekker zoenen met iemand die niet bij je hoort, die je wel lief vind maar waar je geen liefde mee deelt, is net zo goed zeer erotisch. Het heeft hem zeer opgewonden om dat te ondervinden, net zoals hij het zeer opwindend vond om te zien hoe ik met mijn vriendin zoende. Ook ondervond hij niet de hinder die hij had verwacht toen ik met de andere partner zoende. Het hoort er gewoon bij 8) .

Maar zoenen met elkaar verbind meneer Elfri en mij. samen zoenen is voor ons een liefdesuiting naar elkaar. Heerlijk!

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » zo 20 juni 2010, 11:30

Mmmm, zoenen...
Neuken zonder te zoenen, sommige mensen kunnen/willen dat, maar is voor mij echt ondenkbaar.
Een goede zoen voor mij: warme lippen, stevige brutale tong, sterke armen, adembenemend.
Ik ben geen passieve kusser, maar meer een actieve ontvanger, ik laat de man graag het initiatief tot invasie nemen. Werkt dit goed, dan ga ik echt compleet voor de bijl en wordt ik onverzadigbaar :twisted: .
Bij vrouwen ben ik wat dominanter heb ik gemerkt.

Liefs
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Berichtdoor Lovelife1958 » zo 20 juni 2010, 13:26


You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » zo 20 juni 2010, 13:51

Voor wie nog tips wil:

http://www.youtube.com/watch?v=z1HmFU8VekE

En als we lekker opgewarmd zijn:

http://www.youtube.com/watch?v=8Q3u5NE9X4Y

Zucht ...

Liefs
Afbeelding

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » zo 20 juni 2010, 15:39

Ik vind het zaaaalig om te zoenen!

Niets erotischer dan lekker lang en uitgebreid tongzoenen met manlief als we vrijen... Maakt de rest nog intenser als het gepaard gaat met een geile tongzoen!

Maar sinds kort weet ik dat het ook heel geil, spannend en erotisch is om te tongzoenen met iemand anders dan manlief.
De eerste voorzichtige zoen... de kennismaking....elkaar letterlijk en figuurlijk aftasten en proeven.... mmm... heerlijk vind ik dat :oops:

En dan het verschil tussen een mannenzoen en een vrouwenzoen....
pffff... wist niet dat je de vrouwelijke zachtheid zou merken in haar manier van zoenen... Had ik dat maar eerder geweten.... :wink: :oops:
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
Viking
Berichten: 1318
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 10:10

Berichtdoor Viking » zo 20 juni 2010, 15:57

Ik vind het zaaaalig om te zoenen!

Niets erotischer dan lekker lang en uitgebreid tongzoenen met manlief als we vrijen... Maakt de rest nog intenser als het gepaard gaat met een geile tongzoen!

Maar sinds kort weet ik dat het ook heel geil, spannend en erotisch is om te tongzoenen met iemand anders dan manlief.
De eerste voorzichtige zoen... de kennismaking....elkaar letterlijk en figuurlijk aftasten en proeven.... mmm... heerlijk vind ik dat :oops:

En dan het verschil tussen een mannenzoen en een vrouwenzoen....
pffff... wist niet dat je de vrouwelijke zachtheid zou merken in haar manier van zoenen... Had ik dat maar eerder geweten.... :wink: :oops:

pfff warm hier :oops:

Gebruikersavatar
Viking
Berichten: 1318
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 10:10

Berichtdoor Viking » zo 20 juni 2010, 16:00

Lang zoenen en tongen kan inderdaad een heerlijk voorspel zijn.

Ik vind het heerlijk om te doen!

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Berichtdoor carpe diem » ma 21 juni 2010, 7:57

Tussen manlief en mij is het intens, liefdevol, zit in iedere zoen een boodschap. Er is de ik-houd-zoveel-van-je-zoen, de -ik-wil-je-nu-zoen, de God-wat-ben-je-lekker-zoen... en zo kan ik nog wel even doorgaan... Heerlijk!

Ik heb recent ook mogen ervaren hoe het is om met een vrouw te zoenen... Poeh :oops: ! Zoals Jenda beschrijft, je voelt de zachtheid gewoon. Zachte lippen, zachte tong... Voorzichtig elkaar verkennen... De spanning van zo'n eerste zoen, het aftasten...

Carpe Diem, die het zo vroeg in de ochtend al erg warm heeft... :oops:
Live, Love and let BE


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 50 gasten