hoe ga je hier mee om

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

hoe ga je hier mee om

Berichtdoor stoeipoes » zo 03 januari 2010, 17:00

Hoi Allemaal, (wist niet waar ik het moest plaatsen)
Het zal mss wel een keer besproken zijn ,maar mijn man wil graag dat ik het met n ander doet, hoe ga je hier me om . ik zelf vind het heel gek weet ook niet of ik het moet gaan doen. Wij hadden vroeger wel eens n fantasie hier over, maar dat is heeel wat anders.zijn hier ook vrouwen die z,n man hebben en hoe gaan die hier mee om.
Gr Stoeipoes

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » zo 03 januari 2010, 17:04

Lijkt me dat je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Als het idee jou ook aanstaat, doen, anders niet!

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » zo 03 januari 2010, 21:39

Er zijn enorm veel mannen met een dergelijke fantasie. Monogamie is niet alles. Een gekooide vogel zit maar in die kooi. Het te ervaren dat je vrouw begeerd wordt door anderen is zonder meer opwindend. Dus ja, ik begrijp de wens wel.

Maar het moet natuurlijk ook jouw fantasie zijn en je moet die fantasie ook wel in de praktijk willen brengen.... Wil je dat?

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 03 januari 2010, 22:25

Stoeipoes, er is in het archief en in de huidige aktuele database een hoop over te vinden, even goed zoeken

Al met al komt het er op neer dat je niets moet doen waar je je niet goed bij voelt maar praten kan nooit kwaad. Soms zijn fantasieeen iets om een fantasie te laten, soms moet je het uitproberen

Lees maar bij alle topics hierover

Joan
moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: za 30 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Joan » zo 03 januari 2010, 22:40

Op slot wegens dubbele plaatsing. Reageren kan nog in 'vreemd dat mijn man...etc' in verhalen en discussie.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten