Het enige echte vibrator recensie topic

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Faby
Berichten: 10
Lid geworden op: za 09 juni 2012, 23:33

Re: Het enige echte vibrator recensie topic

Berichtdoor Faby » ma 12 mei 2014, 22:26

Goh, dat is een oud topic vanonder het stof gehaald :)
mijn eerste vibrator was een goedkope "pearl shine' van bij 3suisses :mrgreen:
hij voelde hard, onbuigzaam en heel plastiekachtig aan. Maar ik had geen ervaring... dus ik vond het op dat moment lekker... nu ben i, iets meer veeleisend.
door wat ik las op forums over het enthousiasme over leo, kocht ik de 'ina" mooi design, knalgroen... het zou echt in bepaalde interieurs niet misstaan :DD
de Ina is een gecombineerde vibrator, dus voor penetratie met gelijktijdige klitstimulatie. Heerlijk zou je zeggen...toch niet helemaal... het lukt me niet om tegelijk te penetreren en dat deeltje voor klitstimulatie op de juiste plaats te krijgen... het is niet zo plooibaar, tamelijk hard... en als het eindelijk lukt ,ben ik meteen in de zevende hemel... maar heel vlug verplaatst dat klitgedoe zich en is echt pijnlijk. Gadaan met de zevende hemel. Ik gebruik hem bijna nooit meer, als ik hem als eens gebruik is het vooral voor klitstimulatie want vaginaal kom ik niet klaar. Ik zet de stand dan enkel op het klitstuk dat trilt, maar amaai dat is heeeel intens en meestal kom ik bijna meteen klaar... ik weet niet meer precies hoeveel in betaalde, over de 100€ in ieder geval. Foto kan ik niet plaatsen via tablet... sorry. Ik kocht hem bij no ice

wegens geen 100% tevredenheid en promotie bij no ice kocht ik later de liv, een dunnere vibrator maar met heel harde trillingen vind ik... ook verschillede standen en meestal gebruik ik die ook allemaal tijdens 1 masturbatiesessie als lang wil opgewonden, geil zijn eer ik een orgasme krijg. Ik gebruik die om te penetreren en om mijn klit te stimuleren... ik vind die dus ideaal voor als je veel,tijd wil besteden aan het genot.... deze kostte 83 € in promotie

dan heb ik nog een derde, een fun factory big boss.... is een stuk langer en breder dan de lelo's... maar toch kies ik voor lelo. Hiewel de big boss ook uit heel aangenaam materiaal gemaakt is. Voor mij is die iets te dik en ik heb moeite om ermee te penetreren... maar als het me lukt, zelfs maar een 5-tal cm, voelt het wel lekker vind in. Hij trilt minder intens dan lelo, en is op batterijen (de lelo's zijn oplaadbaar) als ik wat kracht zet bij het proberen penetreren loopt er iets mis, hij stopt met trillen...het klinkt misschien grappig, maar ik moet die dus goed schudden en het deel met de batterijen dichter naar vibr duwen.... dat neemt de geilheid wel weg. Ik denk wel dat ik een slechte heb getroffen want ik heb van in het begin wat gesukkeld met de vibraties. Ik denk dat deze zo'n 50 € betaald heb bij 3 suisses.

als ik er nog één koop, zal het waarschijnlijk terug een lelo zijn, die is inderdaad duur, maar geeft mij het meeste genot, en is oplaadbaar....


allé, ik ben nieuwsgierig naar andere ervaringen, who's next? :wink:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten