Ervaringen gangbang

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Elfri

Berichtdoor Elfri » ma 23 augustus 2010, 7:59

Sletje,
wat fijn dat je er zo van genoten hebt. Zo te horen was het alles wat je hoopte en meer. Voor herhaling vatbaar mag ik opvatten als een complimentje naar jou en de organisatie toe. Absoluut heerlijk om jouw belevingen te lezen!! :lol:

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » ma 23 augustus 2010, 12:53

Nu vraag ik me af, hoe lang doet zo'n man erover ?
Is er een afspraak omtrent die tijd.
Komen die mannen meteen klaar of voegen die zich acteraan de lijn opnieuw bij om een 2de maal.
Krijg je daar als vrouw een orgasme, 1 of meer, neem aan dat dit niet de bedoeling is ?
Tissot is een grpentje op dat vlak daarom mss domme vragen.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » ma 23 augustus 2010, 13:37

Bedankt voor het verslag maar ik wacht nog effe op de videobeelden. :mrgreen:

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » ma 23 augustus 2010, 15:34

Nu vraag ik me af, hoe lang doet zo'n man erover ?
Is er een afspraak omtrent die tijd.
Komen die mannen meteen klaar of voegen die zich acteraan de lijn opnieuw bij om een 2de maal.
Krijg je daar als vrouw een orgasme, 1 of meer, neem aan dat dit niet de bedoeling is ?
Tissot is een grpentje op dat vlak daarom mss domme vragen.
Tissot, geen domme vragen hoor. Er is geen tijdslimiet omtrent het klaarkomen, haha, dat zou wel heel veel mentale druk geven. Sommige mannen doen er langer over dan anderen, sommigen komen helemaal niet klaar, maar vrijen en neuken gewoon even lekker (ik bedoel, er zijn 26 vrouwen, je kunt als man natuurlijk niet bij allemaal klaarkomen, hihi). Het is echter niet zo dat je als man, met een hele rij wachtenden achter je eens even lekker een half uur uit je dak gaat bij een vrouw. Ik heb wel gezien dat een aantal vrouwen op het eind van de avond met een kleiner groepje mannen apart gingen liggen in een kamertje voor wat meer één op één aandacht. Er waren inderdaad ook mannen die meerdere malen bij dezelfde vrouw langskwamen.

Tuurlijk ben ik ook klaargekomen, waarom zou dat niet de bedoeling zijn?? Meerdere malen zelfs, haha, dat vonden die mannen geweldig, ze stonden me aan te moedigen.

Spot, geen video alleen live (maar je bent van harte uitgenodigd hoor de volgende keer :twisted: ) ...
Afbeelding

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » ma 23 augustus 2010, 16:01

Voila ik weet weeral wat meer. Nooit te oud om te leren.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Dutchgangbang.

Berichtdoor thisWaltz » do 26 augustus 2010, 15:15

26 vrouwen. Dat klinkt familiair in de oren=Dutchgangbang?
Bij Monique dus, (in de koeienkamer) maar de Monique "hard versie", waarbij monique haar vriendinnen uitnodigd?
Of is er nog een andere gangbang in Nederland. Mystique heeft er een, maar die is gewoonlijk op donderdag en die waar ik in België ging gewoonlijk op woensdag.
Hoedje af voor jou, sletje.
Eindelijk eens iemand op deze site, die geen ridder op een wit paard nodig om sexueel eens goed uit d'r dak te gaan. Meestal is de toon hier "met andere mannen", ik moet er niet aan denken" of "mijn vrouw met andere mannen", neen.

---
Spot: Voor een gangbang: zie bovenvermelde clubs. Privaat was er vroeger eentje in den Haag, maar of die nog bestaat.

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » do 26 augustus 2010, 15:36

thisWaltz,

Proef ik in je posting dat alleen maar Sletje (en jou natuurlijk) in jouw ogen deugt op She omdat zij deze ervaring rijk is? Of erger dat een gangbang ondergaan de enige manier volgens jou is om "sexueel eens goed uit d'r dak te gaan"?
♥ humor is the saving grace ♥

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Dutchgangbang.

Berichtdoor Savanne » do 26 augustus 2010, 15:42

Eindelijk eens iemand op deze site, die geen ridder op een wit paard nodig om sexueel eens goed uit d'r dak te gaan. Meestal is de toon hier "met andere mannen", ik moet er niet aan denken" of "mijn vrouw met andere mannen", neen.
* geeft een leesbril aan TW* , je moet nu toch echt een keer leren lezen, er zijn er veeeeeeeel meer hier die of een open relatie hebben of buiten de deur eten...
Tevens zijn hier genoeg verhalen over stellen die een trio oid beleven .....

TW foei .. je leest enkel wat je wil lezen.....
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » do 26 augustus 2010, 15:46

Ik ben heel erg verwend, want de ridder op het witte paard heb ik óók gevonden :oops:
Afbeelding

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Re: Dutchgangbang.

Berichtdoor thisWaltz » do 26 augustus 2010, 17:29

Eindelijk eens iemand op deze site, die geen ridder op een wit paard nodig om sexueel eens goed uit d'r dak te gaan. Meestal is de toon hier "met andere mannen", ik moet er niet aan denken" of "mijn vrouw met andere mannen", neen.
* geeft een leesbril aan TW* , je moet nu toch echt een keer leren lezen, er zijn er veeeeeeeel meer hier die of een open relatie hebben of buiten de deur eten...
Tevens zijn hier genoeg verhalen over stellen die een trio oid beleven .....

TW foei .. je leest enkel wat je wil lezen.....

Heb me een bril met straffer glazen gekocht. Open relatie of buiten de deur eten mmmmm...
Het verste dat ik hier lees, zijn de p.c.-ervaringen van mevrouw.E., waarbij de limiet penetratie door een andere man is. Enkel eigen ventje mag binnen, anderen blijven "buiten". Dat wordt dan swingen geheten. Dus zééééér voorzichtig.
Zal eens verder lezen bij trio enz...


Hoeveel zouden het hier aandurven eens naar een gangbang of sexfuif te gaan. Shespotgangbang in plaats van shespotbijeenkomst.
---

thisWaltz,

Proef ik in je posting dat alleen maar Sletje (en jou natuurlijk) in jouw ogen deugt op She omdat zij deze ervaring rijk is? Of erger dat een gangbang ondergaan de enige manier volgens jou is om "sexueel eens goed uit d'r dak te gaan"?

Niet de enige manier. Masturberen is ook een manier, neuken met de ridder op het witte paard ook. Elk zijn meug, maar sommigen hun appetijt is groter dan die ene echte ware... met als toetje: de enige echte ware.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Dutchgangbang.

Berichtdoor Savanne » do 26 augustus 2010, 18:43



Hoeveel zouden het hier aandurven eens naar een gangbang of sexfuif te gaan. Shespotgangbang in plaats van shespotbijeenkomst.

Ik denk meer dan jij durft te vermoeden... alleen denk ik wel dat een setting waarbij het shespotters zijn het te "onveilig" wordt doordat je daarna ook weer met elkaar om wil kunnen gaan. Als nu een man me tegen zou vallen (op zo`n feest) is de kans groot dat ik m daarna nooit weer tegenkom....hier zou ik m niet kunnen ontwijken.... snap je ? Beetje lastig onder woorden brengen...

Sav, die in dr hoofdje wel leuke plaatjes zag bij het denken over
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Re: Dutchgangbang.

Berichtdoor carpe diem » do 26 augustus 2010, 19:40

[Hoeveel zouden het hier aandurven eens naar een gangbang of sexfuif te gaan. Shespotgangbang in plaats van shespotbijeenkomst.
Het is geen veelal geen kwestie van DURVEN, maar een kwestie WILLEN... Daar zit een groot verschil in...
Live, Love and let BE

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Re: Dutchgangbang.

Berichtdoor @Lily » do 26 augustus 2010, 20:03

Niet de enige manier. Masturberen is ook een manier, neuken met de ridder op het witte paard ook. Elk zijn meug, maar sommigen hun appetijt is groter dan die ene echte ware... met als toetje: de enige echte ware.
Dan zijn dus drie manieren, volgens jou, als je gelooft dat de ridder op het witte paard 'bestaat'... anders twee. Dat vind ik erg gelimiteerd. Ik dacht dat er evenveel manieren waren als er mensen op deze aarde seks hebben!
Op mijn andere vraag heb je nog geen antwoord gegeven.
♥ humor is the saving grace ♥

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » do 26 augustus 2010, 20:04

Ik ben heel erg verwend, want de ridder op het witte paard heb ik óók gevonden :oops:
Verwende jij!!! :wink:
♥ humor is the saving grace ♥

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Re: Dutchgangbang.

Berichtdoor thisWaltz » vr 27 augustus 2010, 8:42



Hoeveel zouden het hier aandurven eens naar een gangbang of sexfuif te gaan. Shespotgangbang in plaats van shespotbijeenkomst.

Ik denk meer dan jij durft te vermoeden... alleen denk ik wel dat een setting waarbij het shespotters zijn het te "onveilig" wordt doordat je daarna ook weer met elkaar om wil kunnen gaan. Als nu een man me tegen zou vallen (op zo`n feest) is de kans groot dat ik m daarna nooit weer tegenkom....hier zou ik m niet kunnen ontwijken.... snap je ? Beetje lastig onder woorden brengen...

Sav, die in dr hoofdje wel leuke plaatjes zag bij het denken over
Oeie, dan slik ik mijn woorden in. Dat klopt. Er zou nogal wat nagepalaverd en nagepmd worden en dat is noch bij parenclub, noch bij gangbang de bedoeling. Het is de bedoeling om ter plaatse uit je dak te gaan en dan weer het normale leven in te rijden in de normale relatie met/op de ridder op het witte paard :).


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten