Ervaringen gangbang

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » vr 05 november 2010, 22:45

hmm bij mij is rauw ook rauw hoor en haak ik ook af , hoeveel zin ik ook nog heb..
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

pril
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 02 februari 2007, 18:34

Berichtdoor pril » di 23 november 2010, 22:34

ik vind het toch een vorm van verkapte prostitutie om vrouwen niet te laten betalen maar dan wel de eis stellen dat ze met meerdere mannen sex heeft.
al doe je het als vrouw vrijwillig...een prostituee doet het ook vrijwillig.

ik zou liever betalen, en dan vrij zijn te weigeren wie ik wil.
Zou daar zijn voor mijn eigen plezier, niet die van de mannen, net als de mannen er zijn voor hun eigen lol.
De mannen bepalen toch ook zelf met welke vrouw ze wel en niet willen?
Wordt aan de man de eis opgelegd dat ze het wel met meerdere vrouwen moeten doen?
De eis om met meerdere mannen te seksen is zeer relatief bij een gangbang. Natuurlijk kun je daar ook mannen weigeren en maak jezelf wel uit met hoe veel mannen je wilt en doe je dat alleen maar zolang je daar zelf plezier in hebt en voor eigen lol. Nu kan ik ook plezier beleven aan het plezier van een ander, dat wel.
Ik ben samen met mijn partner bij de gangbang van Monique geweest. Ik hoor tot de vrouwen die niet één man na de andere af kunnen en willen werken. Maar de keren die ik was trok ik juist daardoor die mannen aan die dit zeer waarderden en zeer blij met mij waren. De mannen die daar komen zijn niet allemaal hetzelfde. Ze komen niet allemaal om zoveel mogelijk met verschillende vrouwen te seksen en de vrouwen daar zijn gelukkig ook verschillend en gaan niet allemaal liggen om reien mannen langs zich heen te laten komen. Ik heb bij een gangbang daar iemand ontmoet met die ik nu al 4 jaar omga en die een hele goede vriend van mij geworden is en ik heb nog meer mannen daar ontmoet met die dat ook gekund had als ik de tijd en aandacht zou hebben voor meerdere intensieve contacten. Met de man met die ik wel bevriend ben geraakt had ik op de gangbang zelf niet eens sekscontact gehad, wel een goed gesprek aan de bar.
groetjes van Pril

erix69
Berichten: 18
Lid geworden op: za 18 december 2010, 23:25

Berichtdoor erix69 » za 18 december 2010, 23:36

helemaal mee eens Pril, ook hier geldt natuurlijk vrijheid blijheid...een vrouw moet in een dergelijke situatie altijd kunnen weigeren vind ik...
het spannende van een fantasie is, dat ie werkelijkheid kan worden...

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: We hebben het gedaan, wat een belevenis

Berichtdoor Suzette » zo 19 december 2010, 19:00

Ik heb ook een ander account op shespot maar heb redenen om deze post niet onder mijn shespot-account te plaatsen, maar wilde deze ervaring wel graag met jullie delen.

De volgende stap was de gangbang. Ze vindt dat ze met haar 44 jaar een achterstand heeft in te halen. Ze wilde graag door meerdere mannen worden geneukt.

De man met de grootste mond was heel netjes tegen haar en vertelde haar wat ze moest doen. Hij zorgde keurig voor de beste zichtplek voor mij. Met zijn driën hebben ze Nathalie verwend. Ze is door alle drie geneukt en gebeft en ze heeft ze alledrie gepijpt (zonder condoom). Behalve geil was het ook gewoon gezellig. .

Niet dat ik wil veroordelen etc maar toch schrik ik een beetje van het feit dat er wordt gesext zonder condoom en for some reason je het er ook zo expliciet neerzet.

Is daar een reden voor?

Breker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 30 oktober 2010, 9:02

Berichtdoor Breker » za 25 december 2010, 11:54

Niet dat ik wil veroordelen etc maar toch schrik ik een beetje van het feit dat er wordt gesext zonder condoom en for some reason je het er ook zo expliciet neerzet.

Is daar een reden voor?
Je hebt gelijk Suzette. Het expliciet vermelden dat ze pijpte zonder condoom was dat we van te voren hadden afgesproken dat ze ook bij het pijpen een condoom zou gebruiken.

Ik vond het pijpen zonder condoom ook minder geslaagd.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » za 25 december 2010, 13:27

@ Breker

Gewoon nieuwsgierig:


maakt dat dan nog iets uit voor jullie dat er iets gebeurde wat jullie anders hadden afgsproken? (in feite maakte het niet uit wat dat dan precies is)

Breker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 30 oktober 2010, 9:02

Berichtdoor Breker » wo 29 december 2010, 8:41

@ Breker

Gewoon nieuwsgierig:


maakt dat dan nog iets uit voor jullie dat er iets gebeurde wat jullie anders hadden afgsproken? (in feite maakte het niet uit wat dat dan precies is)
Nee, deze avond niet. We hadden allebei carte blanche en konden doen wat we wilden doen. Hoewel, we hadden het niet leuk gevonden als we los van elkaar aan de slag waren gegaan.
Het pijpen zonder condoom vond ik minder leuk vanwege de kans op een SOA, het was geen emotionele grens.

Ik ben wel eens met iemand anders naar een parenclub gegaan en daarmee had ik wel duidelijk afspraken over hoever we konden gaan. Je moet van elkaar weten dat die grens bestaat en het vertrouwen hebben dat je partner zich daar ook aan houdt.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten