Ervaringen gangbang

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » zo 29 augustus 2010, 23:28

TW, is er dan iets mis mee om het alleen maar, heel saai misschien in jouw ogen, leuk te hebben met die ENE prins op het witte paard. (die ook wel eens van zijn paard valt en dan minder leuk is hoor :wink: , maar dat vind die prins mij ook wel eens :lol: )

Ik, en die prins, voelen ons er prima bij. Genieten van de sex, saai ja, alleen met elkaar.... voor jou misschien, voor ons niet.
En ja hoor, heb ook m'n fantasien over een trio. Leuk om van te dromen, maar daar blijft het ook bij, en dat vind ik prima!
We doen ons best om het mét en voor elkaar leuk te houden. En tot nu toe lukt dat aardig. :wink:

En ja, ik geniet van verhalen van anderen hoe die met sex omgaan, in welke vorm dan ook. Kan me ook nog wel opwinden ook als ik me er wat bij voorstel.

Breker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 30 oktober 2010, 9:02

We hebben het gedaan, wat een belevenis

Berichtdoor Breker » za 30 oktober 2010, 11:35

Ik heb ook een ander account op shespot maar heb redenen om deze post niet onder mijn shespot-account te plaatsen, maar wilde deze ervaring wel graag met jullie delen.

Eerst een stukje voorgeschiedenis. Nathalie had nog niet zo heel veel ervaring en ik was haar derde man en daarmee ging voor haar een wereld open. Niet omdat ik zo'n geweldige minnaar ben maar omdat ik vrij open sta in sex. Het was voor haar de 1e keer dat ze een man pijpte en gebeft werd. Het was de eerste keer dat een man haar kut mocht zien, dat een man haar uitgebreid verwende en dat een vrijpartij langer dan 20 minuten duurde. Ik vertelde haar over mijn parenclub ervaringen en ze was meteen nieuwsgierig, zo nieuwsgierig dat we het hebben uitgeprobeerd waar we een trio met een andere man hebben gedaan.
Nathalie is helemaal opengebloeid en ontvangt graag veel. Ze heeft zich door de man in alle gaten stevig laten neuken.

De volgende stap was de gangbang. Ze vindt dat ze met haar 44 jaar een achterstand heeft in te halen. Ze wilde graag door meerdere mannen worden geneukt.

Wat een drukte in Club Mystique, en wat een hoop vrouwen. Ik schat meer dan 50 vrouwen en 300 mannen. En overal werd geneukt, gepijpt en geneukt, echt overal waar je keek.
Nathalie wilde niks drinken, ze wilde meteen aan de slag. Rondje gedaan waarbij ze overal vreemde mannen handen voelde. Ze gaf duidelijk signalen dat ze er wel oren naar had, het was zwaan kleef-aan. Ik voorop met haar in de hand en 5/6 mannen er achteraan.
Een wens van haar was de darkroom. Hier waren de mannenhanden overal, toch zeker 10 mannenhanden tegelijk. Al snel werd ze gevingerd, maar wilde ze ook weg omdat ze geen bewegingsruimte had. (Grappige was dat twee mannen haar niet wilde loslaten en dat ik haar echt moest lostrekken).
In de volgende ruimte kreeg ze kontakt met drie mannen die haar hebben meegenomen naar een mooi plekje. Dit waren duidelijk mannen met GB-ervaring. Heel ontspannen, relaxed, maar ook heel gehaaid Nathalie benaderd. De man met de grootste mond was heel netjes tegen haar en vertelde haar wat ze moest doen. Hij zorgde keurig voor de beste zichtplek voor mij. Met zijn driën hebben ze Nathalie verwend. Ze is door alle drie geneukt en gebeft en ze heeft ze alledrie gepijpt (zonder condoom). Behalve geil was het ook gewoon gezellig. Toen ze zich omdraaide kwam ze met haar billen tegenover een vierde man te zitten. Die bedacht zich geen seconde en stak zijn lul meteen in haar kut. Nathalie had niet door dat ze ook nog door hem was geneukt.

Na een uurtje terug naar de bar om even wat te drinken. En daarna weer een rondje. Het 2e rondje was toch minder. We hadden het idee dat later op de avond de leuke mannen op waren en de kneuzen, kanslozen overbleven. Toch heeft ze nog twee leuke mannen gevonden waar ze sex mee heeft gehad (waarbij één van de twee misschien wel 20 jaar jonger was dan haar). De plek was alleen wat minder. Veel oude mannen stonden om haar heen en omdat ze hier niet van gediend was, moest ze iedere keer weer vertellen dat ze hun hand weg moesten halen. De 2e keer was toch wat minder.

Op de terugweg, in de auto, hebben wij nog uitgebreid gevreeën.

Wat verder opviel:
- groepjes mannen die zo dicht om elkaar heen stonden dat je de vrouw die er tussenin lag niet eens meer kon zien.
- Mannen die bij een vrouw staan en de hele tijd bezig zijn om hun penis stijf te houden/krijgen omdat ze meteen aan de slag moeten als het zover is. Vaak genoeg ook voor niets
- Het gewone van sex. Na een uurtje loop je rond alsof het heel gewoon is dat rondom je heftig wordt geneukt. Na een uurtje is ook de gêne weg dat je iets heel "fouts" doet.
- Veel 35+ vrouwen en mannen. Meer vrouwen dan verwacht en toch ook veel bejaarde mannen.
- Een bloedmooie vrouw van begin twintig. Mooi figuur, mooi hoofd die zich door alle mannen liet neuken.

Nathalie was erg enthousiast en zou graag de volgende keer weer gaan. ik ook.
Ze heeft haar aantal bedpartners in één avond meer dan verdubbeld en heeft met mij erbij deze avond sex gehad met 7 man.
Ze vond het heel geil en heeft van alle mannen genoten. Ik vind het heel stoer van d'r en vond het waanzinnig om te zien hoe zij zich kon verliezen in geiligheid.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » za 30 oktober 2010, 13:10

Hoezoe niet onder je gewone nick er durven voor uitkomen dat je gratis richting gangbang bent geweest? 'tja wat moet het brave publiek hier van je denken.

IK WEL. Hoewel wegens afstand en besparingen is mystique ook alweer zo'n twee of drie jaar geleden (de tijd gaat snel).

Ook in het steegje gestaan?
Niet neuken in de jacuzzi, maar toch laten de meesten vrouwen daar zich over hun begeleider glijden.
Mystique, daar ga ik niet meer. Niet alleen wegens besparing, maar ook omdat er daar een paar onbeschofte mannen op gangbangdagen als bewakers van hun vrouw/vriendin/ fungeren.
Jij mag wel en jij mag niet of je mag dit niet of dat niet. De regel bij gangbang : Paren mogen gratis binnen, als ze actief zijn. Neen, toen ik nog ging was ik geen "oude kneus", maar een tweetal jaar ouder als je vriendin. In den beginne, toen ik zo oud was als je vriendin was het leuk. De vrouwen (ook de kneuzinnen) lieten begaan. Een mailtje naar Mystique leerde dat ik bij weigering die waakhonden moest komen melden aan de ingang en dat ze dan de volle pot moesten betalen.
Tijdens de gangbang zou je een tweede mystique moeten bijzetten. Zo druk.
Ik ga liever naar de maxgangbang. Minder show, geen waakhonden en elkeen (50 paren) actief. Hoewel, dit jaar ben ik braaf :D :) en heb gewoon een paar erodates en een triootje gedaan. Wordt tijd dat ik volgend jaar het er weer eens ga van nemen.
Ja, gangbang kan een avontuur en een eye-opener zijn. Met alle respect voor de vrouwen die de gangbang doen draaien.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 30 oktober 2010, 13:20

Tw luister , ik heb je al eens uitgelegd hoe dat werkt met wel en niet open en eerlijk zijn.. en na jouw verhaal over Facebook vraag ik me af waarom je het niet lijkt te snappen.

Stel dat vrienden van jou weten dat je op dit forum TW bent, en je doet iets wat in je omgeving , familie of vrienden niet geaccepteerd wordt, wordt het moeilijker om er hier over te praten.. een andere nick zou wel kunnen helpen dan om het hier te delen, zonder dat familie of vrienden die hier niet zitten maar wel kunnen lezen weten wat je gedaan hebt...

Laat het nou gewoon los TW dat je nooit precies zal weten wie er net zoals jij van gangbangs houden...... dat er meerderen zijn die er open over spreken zou je al moeten steunen ...

sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » za 30 oktober 2010, 13:52

Ja, maar ik ga mijn nick niet veranderen om commentaar te geven over een topic om een met een nick opgebouwd beeld op een website "zuiver" te hoeden als ik een commentaar/bijdrage lever geef over een tendentieus topic, zoals gangbang.
Trouwens als ik de tijd zou lezen om de bijdragen door te nemen, ken ik genoeg van taal en stijl om deze "breker" eruit te halen onder vorige nick. Ie is Nederlander, want hij lijdt aan de los schrijf ziekte.

Op deze site verschilt nog wat van IRL.
Wat de omgeving en buitenwereld betreft, laat me koud wat ze van me denken.
Facebook is wat anders. Daar geef je je met echte naam, beroep,familie en nog meer bloot aan heel de wereld. Als je bijvoorbeeld zoals ik ernaar snakt tabula rasa te maken met het wonen in je land, omgeving en elders wat op te bouwen, dan kan jezelf op facebook zetten wel eens in je gezicht terugslaan. Iets posten onder een nick niet.

B

Terug naar de vrolijke gangbanggebeurtenis. Wie heeft er ooit aan deelgenomen:
..Sletje,
..TW
..Nathalie...
..Breker alias....

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » za 30 oktober 2010, 14:33

Breker, het maakt mij niet uit onder welke naam je je verhaal post en om welke reden. Ik heb het met een grote glimlach gelezen :D .

Wat goed van Nathalie dat ze deze stappen in het verleggen van haar seksuele grenzen zo moedig neemt. Zo te horen was de gangbang bij Mystique waar jullie zijn geweest nog wel een graadje heftiger als die bij Monique waar ik toen ben geweest.
Het klinkt in elk geval erg goed, wie weet dat ik mijn “neus” daar ook nog wel eens zal laten zien, haha.

Voor wat betreft jullie opmerkingen over het publiek (veel 35+ vrouwen en oudere mannen), klopt wel, hoewel ik vond dat er bij Monique ook best veel jonge mannen (zeg maar begin 20) waren.
Ik denk dat dat wat de vrouwen betreft komt omdat het misschien een zekere seksuele rijpheid vereist om je (met een goed gevoel) op deze manier te laten nemen door zoveel mannen (uitzonderingen daargelaten).
Voor wat betreft die oudere mannen kan ik me voorstellen dat voor hun de kans om te “scoren” op een gangbang waarschijnlijk groter is dan op een gewone parenavond.

Moedig dat je jullie ervaring hier hebt gepost, respect! Jullie hebben een heerlijke, geile en bevrijdende ervaring opgedaan, jullie grenzen verlegd en dat pakt niemand jullie af!

Liefs,
Sletje
Afbeelding

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » za 30 oktober 2010, 21:40

Jeetje...
Door de postings van Sletje en Breker zou ik er zowaar zin in krijgen :)
Zal ik me daar ook eens voor aanmelden *giechel*

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Een rangorde

Berichtdoor thisWaltz » zo 31 oktober 2010, 11:47

1.Monique's Dutch gangbang. Spijtig dat het zoooooooooo ver van mijn deur is.
Iedereen weet daar waarom het gaat. Zeker de "vriendinnen" van Monique.
Geen waakhonden erbij die bepalen wie mag en wie niet.
Aan "de koeienkamer" heb ik goede herinneringen.

2. De maxfollies.be : Iedereen weet waarom het gaat. Ongedwongen sfeer. Ook hier geen waakhonden erbij. Niet aanschuiven in een rij, maar spontaan worden uitgenodigd door de vrouwen.

3. Mystique:
Mooie omgeving, maar té druk geworden en sommige venten bepalen of je bij hun vriendin/vrouw mag neuken of niet. Wat op die dagen niet hoort. Enkel als de vrouw zegt: ik heb genoeg of jij mag niet (gebeurt uiterst zelden), dan mag je niet.
Verder bovenstaande opmerkingen.
Hem proberen stijf te houden met condoom al geplaatst, maar als puntje bij paaltje komt, word je ruw weggeduwd/voorgegaan door een kemphaan of door jezelf wat af te rukken spontaan klaarkomen. ggr.
Ik wachtte soms te lang en kwam dan tegen dat mevrouw geen zin meer had.
Ik vraag me af in hoever je tijdens de gb in mystique haantjesgedrag moet vertonen om als man nog aan je trekken te komen?
-Schaars buffet tijdens de gangbang.
_Parkeren tijdens de gangbang is een hele kunst. Zoveel volk.
-------
Voor NV: als je dit overweegt,vraag je informatie aan Monique (kan je blijven overnachten) ofwel de inrichters van erofeestjes.nl
Dat is eerder in besloten kring en de mannen werden vooraf geselecteerd.

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 31 oktober 2010, 14:43

het is al lang één van mijn fantasieën om door een aantal mannen tegelijk begeerd en dus ook geneukt te worden.
Althans...niet allemaal tegelijk, maar afwisselend, maar tegelijk aanwezig.
of je dat een GB kunt noemen weet ik niet, zal me ook worst wezen hoe het heet eigenlijk, wat ik maar wil zeggen is dat ik de geilheid die het oproept wel herken.

Mijn fantasie reikt echter niet zo ver dat ik ergens in een club wil gaan klaarliggen om door een rij van 20 man te worden genomen, alsof ik op de lopende band lig.
Nooit gedaan, maar het trekt me niet.
Een rij vreemde kerels, die een beetje kwijlend en rukkend staan te wachten, om de een na de ander te mogen pakken.
Vóór jou hebben ze al 10 anderen geneukt, en na jou doen ze er nog een stuk of wat..neee....

doe mij maar een klein clubje mannen voor mij alleen, die neuk ik stuk voor stuk tegen het plafond.
Dan pas voel ik me begeerd, en ervaar ik die dierlijke lust optimaal.
Niet als ik één van de velen ben die haar kutje ter beschikking mag stellen.
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » zo 31 oktober 2010, 15:04

@Dominique: zo zie je maar weer, zoveel mensen zoveel voorkeuren. Het gaat mij juist wel om dat gevoel dat je soort "neukobject" bent zeg maar :oops: . Dat je bent overgeleverd aan al die mannen, een soort machteloosheid (hoewel er natuurlijk niets gebeurd dat ik zelf niet wil). Daar wordt ik geil van.
Afbeelding

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 31 oktober 2010, 17:42

Ik begrijp in deze vanuit Dominique haar standpunt heel wel, hoewel ik ook Sletjes standpunt goed begrijp. Als al eens eerder gezegd lijkt het me ook heerlijk om door een paar vrouwen woest uren lang gebruikt te worden :P :oops:

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 31 oktober 2010, 19:44

@Dominique: zo zie je maar weer, zoveel mensen zoveel voorkeuren. Het gaat mij juist wel om dat gevoel dat je soort "neukobject" bent zeg maar :oops: . Dat je bent overgeleverd aan al die mannen, een soort machteloosheid (hoewel er natuurlijk niets gebeurd dat ik zelf niet wil). Daar wordt ik geil van.
ja, dat bedoel ik ook..
maar dan die mannen voor mij alleen..
ik ben een soort van...hebberig..zal ik maar zeggen 8)
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » zo 31 oktober 2010, 20:24

:lol: Niks mis mee, toch? :wink:
Ik ben dan meer van het "samen delen" denk ik.
Zo'n gevoel kreeg ik ook echt op die gangbang, "wij, de meiden" die samen die mannen deelden. Het klinkt misschien een beetje gek als ik het zo zeg ...
Afbeelding

Snoopey_
Berichten: 87
Lid geworden op: do 23 juli 2009, 10:21

Berichtdoor Snoopey_ » di 02 november 2010, 14:35

@ sletje

Nee klinkt niet gek, klinkt erg leuk juist!

Breker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 30 oktober 2010, 9:02

Berichtdoor Breker » di 02 november 2010, 19:47

@sletje @nachtvlinder @nathalie @dominique @snoopey

let's meet.
Dan regelen we bij de volgende GB een aparte shespot-kamer :-)

Ik blijf wel bij de deur staan voor de selectie.

@TW Bij een gangbang is het de bedoeling dat vrouwen met meerdere mannen sex hebben. Het is een bespottelijk idee dat ze geen mannen mag weigeren.
Nathalie wil bijvoorbeeld geen mannen met snorren en baarden. Het is praktischer als ik ze dat direct zeg. Zodoende kon Nathalie zich met andere zaken bezighouden. En nee, ik gedraag me echt niet als waakhond.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten