Ervaringen gangbang

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Ervaringen gangbang

Berichtdoor Sletje » za 12 december 2009, 20:02

Zijn er mensen die ervaring hebben met een gangbang, bijvoorbeeld Dutch Gangbang die regelmatig wordt georganiseerd bij Monique's parenclub? Ik ben benieuwd naar ervaringen van zowel mannen die mee hebben gedaan als deelnemer en van vrouwen die hebben meegedaan als leidend (of lijdend :wink: ) voorwerp (bij wijze van spreken, ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen).

Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar ik fantaseer er wel vaak over en overweeg misschien deze fantasie werkelijkheid te laten worden.

Liefs
M.
Afbeelding

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Berichtdoor DeJut » za 12 december 2009, 23:35

Monique heeft op 15 januari weer een Dutch gangbang-avond op het programma staan. Er zijn nog enkele plaatsen over, als je via haar website contact met haar opneemt, dan zal ze telefonisch contact met jou opnemen om het een en ander door te nemen.
Eerlijksheidhalve gebiedt mij te zeggen dat daarna 3/4 van de vrouwen afhaakt. :shock: :wink:
Gisteravond was er weer een gangbang georganiseerd, en die was al 2 weken geleden vol gereserveerd door 26 vrouwen.

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » zo 13 december 2009, 14:33

Club M. wordt toch wel heel erg vaak genoemd de laatste tijd in verschillende topics. Zijn er toch commerciële belangen!?
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Berichtdoor DeJut » zo 13 december 2009, 16:30

Club M. wordt toch wel heel erg vaak genoemd de laatste tijd in verschillende topics. Zijn er toch commerciële belangen!?
Beste Paniscus,

Op jouw vraag hoeven wij niet in te gaan, want dan had jij betere research moeten en kunnen plegen. Onze favoriete parenclub is Inn4Love in Waterhuizen (Groningen). De posten aangaande parenclub Monique waren grotendeels reacties op verschillende forumleden. Is jouw vraag hiermee voldoende bevredigd?

Groetjes, DeJut.

PS. Een vraagje onzerzijds: Heb je na op deze vraag gezinspeeld te hebben in ander topic, eindelijk de stoute schoenen kunnen vinden om deze voor jou een prangende vraag te stellen? :roll:
Het had niet nodig geweest om dit topic met deze niet ter zake doende vragen te vervuilen.

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » zo 13 december 2009, 20:14

Monique heeft op 15 januari weer een Dutch gangbang-avond op het programma staan. Er zijn nog enkele plaatsen over, als je via haar website contact met haar opneemt, dan zal ze telefonisch contact met jou opnemen om het een en ander door te nemen.
Eerlijksheidhalve gebiedt mij te zeggen dat daarna 3/4 van de vrouwen afhaakt. :shock: :wink:
Gisteravond was er weer een gangbang georganiseerd, en die was al 2 weken geleden vol gereserveerd door 26 vrouwen.
DeJut, dank je. Ik had deze info inderdaad ook al van hun website gehaald. Had nog niet gehoord dat 3/4 van de vrouwen na het intake gesprek afhaakt, hihi, keiharde selectie methodes dus, hmmmm, dat maakt me eigenlijk alleen nog maar nieuwsgieriger :oops: .

Op de site staan ook verslagjes van ervaringen van zowel deelnemende mannen als vrouwen, maar dit zijn wel een beetje "hallelujah"-verhalen (die ik waarschijnlijk wel met een korreltje zout moet nemen) en allemaal vrij, eh, technisch beschreven. Ik ben zo benieuwd hoe het nu echt voelde om aan zoiets mee te doen: twijfels, onzekerheid, overwinning, bevrijding, tegenvaller, verrassing. Kan van alles zijn.
Afbeelding

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Berichtdoor DeJut » zo 13 december 2009, 20:37

Het is niet zozeer een selectie die je zou moeten doorstaan, want het maakt niet uit hoe je eruit ziet of wat je bent. Maar Monique wil jou graag persoonlijk vertellen wat je te wachten staat en wat er min of meer van jou verwacht wordt.
Zij wil jou voorbereiden op wat er gaat gebeuren en ze waakt ervoor dat je niet voor verassingen komt te staan, wat uit kan monden in een grote deceptie. Succes en geniet ervan wanneer jij de stap gaat nemen! :wink:

Hou je ons op de hoogte wanneer je deze ervaring rijker bent? :)

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » zo 13 december 2009, 21:58

Op jouw vraag hoeven wij niet in te gaan, want dan had jij betere research moeten en kunnen plegen. Onze favoriete parenclub is Inn4Love in Waterhuizen (Groningen). De posten aangaande parenclub Monique waren grotendeels reacties op verschillende forumleden. Is jouw vraag hiermee voldoende bevredigd?

PS. Een vraagje onzerzijds: Heb je na op deze vraag gezinspeeld te hebben in ander topic, eindelijk de stoute schoenen kunnen vinden om deze voor jou een prangende vraag te stellen? :roll:
Het had niet nodig geweest om dit topic met deze niet ter zake doende vragen te vervuilen.
Ojeee maar ik heb helemaal geen onderzoek gedaan. Ik heb gelezen dat club M. wel heel erg vaak voorkomt de afgelopen periode in meerdere topics. Ik vind dat opvallend en vraag me nog steeds af of er toch commerciële belangen zijn. Of jij daar nu achter zit of iemand anders dat kan ik natuurlijk niet weten.

Opvallend vond ik wel dat de TS met een open vraag kwam en vroeg om ervaringen. De daaropvolgende reactie was nou niet bepaald een antwoord op die vraag, Maar gaf een zeer getailleerde omschrijving van Club M.

Je tweede vraag die je stelt over mijn stoute schoenen die kan ik niet beantwoorden want ik weet niet wat je bedoeld of suggereert met deze vraag. En waarom is je vraag geschreven in de wij vorm eigenlijk.
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Joan
moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: za 30 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Joan » zo 13 december 2009, 23:46

Graag on topic blijven, dat wil zeggen gangbangs. Heb je geen behoefte hier iets over bij te dragen, lees dan alleen mee of richt je op andere topics die je meer aanspreken.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Gangbangervaringen.

Berichtdoor thisWaltz » di 15 december 2009, 22:04

Ik heb wel ervaring met gangbangs en niet alleen bij Monique.
Daar ben ik een keertje geweest een vijftal jaren geleden, maar voor mij is Wieringerwerf zeeer ver: 400 kilometer heen en terug.
Moet zeggen het loonde wel de moeite. Geen parade, maar gewoon harde actie. Sex, sex en nog eens sex. Geen enkele vrouw die weigerde. Behalve eentje die met de heren een spelletje speelde, maar niet meer op de lijst van dames voorkomt.
Het is een serie mannen "afwerken", rusten en verder doen. Het heeft dus niets met parade te maken. Je moet ervoor zijn.
Een andere gangbang, waar ik vroeger vaak heen trok, was een gratis privé-gangbang, waar een onverzadigde dames een man of 20 bedienden. Je kon die eroparty (is er niet meer) langs de maas ook als gangbang beschouwen want eens het hek van de dam was, was het sex, sex en nog eens sex.
'k ging ook naar de gangbang in de Mystique, maar daar is het te druk geworden. Bovendien heb je ook het fenomeen dat de "begeleider" van de dames beslist, wie binnen mag en wie niet, niet de vrouwen zelf. Het kan zijn dat je je beurt afwacht, maar dat de partner/begeleider je wegwuift, wat die dag niet de deal is. Ook in het donker steegje is het te veel een haantjesgedoe en gedruk...
Neen, geef mij naar MaxFollies: een parenclub waar iedereen weet waar het om gaat: sex. Zeker tijdens de gangbang met een drietal professionelen en 47 andere vrouwen (deel uitmaken van een paar of soms alleen), waar je geen haan moet spelen, maar waar je door de vrouwen zelf wordt uitgenodigd of waar er bij sluitingstijd zich nog een dame een vent moet zoeken om haar brand te blussen na een tiental man.
De neukmarathon van het hetzelfde. Max is de enige club met een gezellig authentiek publiek dat weet waarvoor het daar is en waar ik een rij dames van 40 heb zien aanschuiven voor een jongeman van halfweg de twintig. Niet om in zijn ogen te kijken, maar om er mee te neuken.
Of waar ik een vrouw tegen haar partner zei: Kom, schat we gaan neuken en tegen mij, ga je mee?
Spijtig dat het ook niet bepaald naast mijn deur is. Hopelijk vind ik in het voorjaar wat tijd om er nog eens heen te gaan en te "feesten gelijk de beesten".
Gewone parenclubavondengangers, dwz paradepaard/tjes, die hun lingerie komen showen en voorzichtig de boel komen aftasten, blijven tijdens gangbangs beter weg.

"Ik ben zo benieuwd hoe het nu echt voelde om aan zoiets mee te doen: twijfels, onzekerheid, overwinning, bevrijding, tegenvaller, verrassing. Kan van alles zijn".

Hang ervan af hoe je tegenover sex staat. Als de daad met de ridder op het witte paard of enkel met je eigen partner of een man, die je toevallig bevalt? Kan je een serie mannen aan zonder je daarbij slecht te voelen?
Kan je een kloppende kut aan (dat weet is van de vrouwen die aan gangbangs deelnemen dat ze na een reeks heren een kloppende kut krijgen).
--*-*-
"Leidend" of "lijdend" voorwerp als vrouw hangt er van af hoe heet je bent en hoe gulzig. Neen, de dames tijdens de gangbang liggen wel te kreunen, maar niet van pijn. Het zijn "sexlekkerbekken". :)

Of dit een hallelujah verhaal is weet is niet. Ik weet wel dat ik bij de Max altijd met kleine oogjes buitenkom... Uniek in zijn soort.

-*-*-
Van privé-initiatieven heb ik geen weet meer. Die waren er vroeger.
Maar toen microsoft msn opdoekte zijn de meeste verdwenen. Spijtig.
Wie er kent, mag me altijd mailen.
*-*--
Hopelijk heb ik een volledig beeld geschetst. Het hangt er allemaal van af wat je ervan verwacht en hoe stevig je in je schoenen staat. Als man is het simpel: ik ga naar een gangbang voor de sex en kom meer dan ruim aan mijn trekken in de gelegenheid waar ik ga.

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » wo 16 december 2009, 17:17

thisWaltz, dank je voor je openhartige verhaal!
De prins op het witte paard zal ik daar inderdaad niet zoeken, want die heb ik al gevonden, haha, maar misschien een bataljon ridders op zwarte paarden? :P

Het feit is dat ik toch soms wat actie mis bij onze "normale" bezoekjes aan een parenclub. Bij partnerruil loop je soms toch tegen de beperking aan dat het van vier kanten moet klikken en ik maak ook regelmatig mee dat de mannen het uiteindelijk niet waar kunnen maken. Begrijp me niet verkeerd, alleen vrijen is ook lekker, maar ik heb ook een ander verlangen. Ik wil graag gebruikt worden, ondergeschikt bezit zijn, en ik denk dat het publiek op een gangbang avond daar misschien geschikter voor is.

Maar, zoals gezegd nog wel een beetje koud water vrees. Het is waarschijnlijk net als de eerste keer naar een parenclub gaan. Wel of niet, op de parkeerplaats nog twijfels, maar achteraf denk je: had ik het maar eerder gedaan, haha.

Ik ben trouwens nog steeds ook wel benieuwd naar de reacties van vrouwen die dit hebben ondergaan, maar ik besef ook wel dat deze populatie waarschijnlijk veel kleiner is dan die van deelnemende mannen.

Liefs, M.
Afbeelding

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Berichtdoor konijn » do 17 december 2009, 9:37

Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van vrouwen. En ik hoop dan ook dat ze reageen, of dat Sletje anders haar ervaringen deelt.

Ik ben altijd bang dat de vrouwen op gangbangs in parenclubs ofwel betaald worden of daar zijn omdat hun partner daarop kikt. En dan hoeft het van mij allemaal niet meer.

Ik hoop dus ervaringen te lezen van vrouwen die daar vrijwillig aan deelnemen. Hoe is het en wat trekt je? Is de kick dat je door zoveel man verwend wordt of is het juist de kick om door zoveel man misbruikt te worden?

Mijn ervaring:
Een ex van me heeft zich weleens door 4 man laten neuken. Ik heb toegekeken. Zij wilde dit graag eens meemaken en ze heeft er veel plezier aan beleefd. Mijn rol was dat ik toekeek en zorgde dat het niet uit de hand liep. Zij was alle remmingen kwijt en hoewel ik eigenlijk niets hoefde te doen vond zij het een prettig idee dat ik zorgde voor haar "veiligheid". Ik vond dat wel een hele spannende rol en 's nachts hebben wij het gedaan en was ik de 5e man die nacht.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

De rol van de man: geen

Berichtdoor thisWaltz » do 17 december 2009, 16:01

een drietal zijn betaal, maar of de overige 50 in de max dat ook zijn?
De rol van de man moet zich herleiden tot niets, de vrouwen zijn groot genoeg. Anders ga je maar naar parenavonden waar je 75-90euro neertelt in plaats van gratis binnen te mogen.
www.maxfollies.be (gangbang klikken) en lemystique.nl (idem)

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » vr 18 december 2009, 22:48

Wat is voor mannen de lol van een gangbang?
Wetende dat er al een aantal mannen je voor zijn gegaan.......
Het puur om het neuken gaat?

Daar is toch niks aan lijkt mij

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » vr 18 december 2009, 22:59

Mss de ervaring van het willen voldoen aan de geile gulzigheid van 1 vrouw, in de oerdrift de ultieme nijging van de ene stier de ander weer te willen verdringen, dit wijfje met meest grote aantrekkingskracht blijkbaar, want die mannen staan in de rij voor haar ook te mogen passeren en mogen medelen in de magie - maar wellicht moeten we eerder spreken van (hormonen en feromonen) illusie? :wink:

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » za 19 december 2009, 0:05

Wellicht Maurice

Feromonen en hormonen,de oerdrift, iets wat we soms kwijt zijn.

het populistische boek "De sperma oorlog' kan ons dan wellicht verder helpen, al ga ik meer voor de bijbel van Geoffrey Miller "The Mating MInd".

Ik beken: mijn eerste idee is nongeloof, wat voor lol hebben mannenen vrouwen hierin, maar als je deze 2 boeken leest dan is het wel anders.
Zowel voor mannen als voor vrouwen


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten