Ervaringen gangbang

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » di 02 november 2010, 20:03

:twisted: je regelt het maar :twisted:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » wo 03 november 2010, 9:59

Niet zo bespottelijk. De deal op die dagen is dat paren gratis binnenmogen als de vrouw van dat paar actief is met andere mannen naar </b>keuze van de vrouw</b>.

Ik ga liever naar Monique alwaar de vrouwen vrouws genoeg zijn om er zelf over te beslissen mt wie ze het doen en met wie niet en er zelden een man wordt weggewuifd. Spijtig dat het zo ver is.
Gelukkig is er nog zo een club waar vrouwen mans genoeg zijn om zelf te beslissen.

Gangbang is een sexfeest, gratis voor de paren. Wie waakhond wil spelen, gaat maar naar alleen voor paren-avonden en betaalt de volle pot. In 1 bepaalde club kijken ze er wel op toe dat de paren zich aan de deal houden. Zoniet worden ze bij buitengaan verzocht dezelfde prijs als de mannen te betalen.
Laatst gewijzigd door thisWaltz op wo 03 november 2010, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » wo 03 november 2010, 10:50

Juist TW. een gangbang is een feest. voor alle deelnemers, dus ook voor de vrouw. en als zij niet met elke wachtende man wil neuken, is dat haar goed recht en vette pech voor jou. alleen maar fijn dat er aan het begin van de wachtrij iemand staat om te melden dat de vrouw jou niet wil. Kan je je geluk bij een ander proeven.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » wo 03 november 2010, 20:26

[quote="thisWaltz"]Niet zo bespottelijk. De deal op die dagen is dat paren gratis binnenmogen als de vrouw van dat paar actief is met andere mannen naar </b>keuze van de vrouw</b>.


Ik dacht dat NL bekend stonden om hun gierigheid.

Wat kan jou het nu boeien wie er wel of niet betaald heeft.... jij komt er toch om te neuken? Niet om geld te tellen.

Hoewel een gangbang helemaal niet tot mijn wens/fantasie behoort, kan ik me enigzins voorstellen dat andere vrouwen dat wel hebben.Maatr mannen dan........ wat is de lol/wens/fantasie om nmmer 8 in de rij te staan?

Bassie88
Berichten: 89
Lid geworden op: za 24 april 2010, 20:30
Locatie: Oosten van het land

Berichtdoor Bassie88 » wo 03 november 2010, 21:37

Niet zo bespottelijk. De deal op die dagen is dat paren gratis binnenmogen als de vrouw van dat paar actief is met andere mannen naar </b>keuze van de vrouw</b>.


Ik dacht dat NL bekend stonden om hun gierigheid.

Wat kan jou het nu boeien wie er wel of niet betaald heeft.... jij komt er toch om te neuken? Niet om geld te tellen.

Hoewel een gangbang helemaal niet tot mijn wens/fantasie behoort, kan ik me enigzins voorstellen dat andere vrouwen dat wel hebben.Maatr mannen dan........ wat is de lol/wens/fantasie om nmmer 8 in de rij te staan?
Dat vraag ik me dus ook al af, ben dol op seks maar van zoiets kan ik niet warm worden :roll:

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » do 04 november 2010, 11:25

Niet zo bespottelijk. De deal op die dagen is dat paren gratis binnenmogen als de vrouw van dat paar actief is met andere mannen naar </b>keuze van de vrouw</b>.


Ik dacht dat NL bekend stonden om hun gierigheid.

Wat kan jou het nu boeien wie er wel of niet betaald heeft.... jij komt er toch om te neuken? Niet om geld te tellen.

Hoewel een gangbang helemaal niet tot mijn wens/fantasie behoort, kan ik me enigzins voorstellen dat andere vrouwen dat wel hebben.Maatr mannen dan........ wat is de lol/wens/fantasie om nmmer 8 in de rij te staan?
Juist daarom dat ik mystique mijdt. Teveel in de rij met daar soms een waakhond bij :D en gierig op het buffet.

Maar dat is niet bij alle gangbangs zo. Het hangt ook wat af van de schikking van de stoeiruimtes en of de vrouwen je zelf uitnodigen of niet.
Was vroeger in Mystique zo, nu niet meer.

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » do 04 november 2010, 11:57

Ik heb het al een keer eerder geschreven maar wil het een keer schrijven.
Het trekt mij totaal niet. In een rijtje gaan staan om een vrouw te neuken omdat die onderdanig wil zijn of die genomen wil worden om het nemen. Nee dank je wel.

Ik zou werkelijk heel boos worden al er iemand is die richting gaat bepalen die ik op moet gaan. Heb ik een sikje!! dan mag ik niet, heb ik grijs haar ... dan mag ik niet.
Ben ik een aantoonbare moslim: jaaaa dan mag ik..
Zo'n selectie procedure brrr het idee alleen al, nee dank je.

Ik vind het sowieso discriminerend dat mannen de hoofdprijs betalen en de vrouwen gratis of bijna gratis naar binnen mogen. Kan iemand dat uitleggen, zonder terug te vallen op de kreet dat er anders "enge vieze mannetjes" binnenkomen ?
Doen die clubs het om de vrouwen te helpen emanciperen om taboes te doorbreken?

Nee ik vind het het geen glanzende donkerrode kastanje omgeving
(citaat Inqui :-) )
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Sexbusiness, good business.

Berichtdoor thisWaltz » do 04 november 2010, 19:12

Clubs zijn arbeidsintensieve bedrijven, die winst moeten maken.
Ze doen het niet om de vrouwen te emanciperen, ook niet als de eigenares van een club in het Noorden haar "vriendinnen" uitnodigd. Gangbang en neukmarathon houden de clubs financieel overeind. De combinatie van parengericht + 1 keer een ladies night en een keer de maand een erg sexgerichte activiteit zorgen ervoor dat ze winst maken.
De sexgerichte activiteit brengt het meest op.

Mannen, zowel alleengaanden als ik die aan hun trekken willen komen als mannen in een relatie, die eens een scheve schaats willen rijden, zijn bereid voor de zekerheid dat ze aan hun trekken komen een cent neer te tellen.
Ook de gedachte dat er niemand naar omkijkt als je op een namiddag met verschillende vrouwen neukt, waarbij het bij de vrouwen volgens wat ik alhier lees het erom gaat zoveel mogelijk te genieten en geil te zijn.

Niets is als man zo frustrerend als in een club tijdens een avond waar ook alleengaande mannen binnen mogen, je 85 euro neer te tellen om met een broek vol goesting binnen te gaan en er met een broek vol goesting weer buiten te komen.

Clubs weten dat en laten daarom paren gratis binnen op voorwaarde dat mevrouw ook met een/meerdere andere man(nen) sekst.
Reken zelf : 50 paren, die gratis schransen en van de faciliteiten genieten. Opbrengst: 0 euro. Om Mystique te nemen en het hierboven geciteerde aantal personen aan te halen 300 man x 85 euro: 25500 euro per gangbang - werkingskosten en belastingen, laat ons zeggen 50%. Hoeveel houdt de bv.Mystique dan over?

Uitleg over gangbang: www.maxfollies.be met als belangrijkste activiteit van de maand: gangbang.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » do 04 november 2010, 19:28

Ik zou werkelijk heel boos worden al er iemand is die richting gaat bepalen die ik op moet gaan. Heb ik een sikje!! dan mag ik niet, heb ik grijs haar ... dan mag ik niet.
Ben ik een aantoonbare moslim: jaaaa dan mag ik..
Zo'n selectie procedure brrr het idee alleen al, nee dank je.
Ieder mens past toch een bepaalde selectie procedure toe, bewust of onbewust, als je een partner uitzoekt om sex mee te hebben?
Waarom zou het dan niet in een parenclub mogen?
Zou toch vreemd zijn omdat je daar bent dat je dan maar met iedereen sex moet hebben...

(en nee, ik heb totaal geen ervaring met parenclubs, gangbangs of dergelijke.)
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Sexbusiness, good business.

Berichtdoor Paniscus » vr 05 november 2010, 11:17

Clubs weten dat en laten daarom paren gratis binnen op voorwaarde dat mevrouw ook met een/meerdere andere man(nen) sekst.
Ik geloof niet dat vrouwen zich om deze reden laten overhalen om een bezoekje te brengen. Vrouwen in Nederland en België die mee willen doen aan een gangbang kiezen daar bewust voor en financiën spelen daarbij nauwelijks een rol. Ik vind het nog al een conservatieve gedachte, die niet meer past in deze tijd om vrouwen op die manier te teasen.

Aan de andere kant zal het de vrouwen ook wel weer een machtig gevoel geven als ze zo worden behandeld. Is ook niks mis mij! :D


edit wegens woordjes vergeten
Laatst gewijzigd door Paniscus op vr 05 november 2010, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » vr 05 november 2010, 11:30

ik vind het toch een vorm van verkapte prostitutie om vrouwen niet te laten betalen maar dan wel de eis stellen dat ze met meerdere mannen sex heeft.
al doe je het als vrouw vrijwillig...een prostituee doet het ook vrijwillig.

ik zou liever betalen, en dan vrij zijn te weigeren wie ik wil.
Zou daar zijn voor mijn eigen plezier, niet die van de mannen, net als de mannen er zijn voor hun eigen lol.
De mannen bepalen toch ook zelf met welke vrouw ze wel en niet willen?
Wordt aan de man de eis opgelegd dat ze het wel met meerdere vrouwen moeten doen?
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » vr 05 november 2010, 15:12

Hahaha, Dominique, tegen die mannen zeggen: je mag wel binnen maar je moet het wel met alle vrouwen doen, anders voelen ze zich gediscrimineerd :lol: ...

Nee, maar alle gekheid op een stokje, het heeft wel de schijn van een verkapte vorm van prostitutie, daar ben ik het wel mee eens. Eerlijk gezegd vind ik het ook een kromme situatie. De reden dat ik voor een gangbang in een club heb gekozen is meer vanuit het oogpunt van de beschikbare faciliteiten en het "toezicht" dat in een club aanwezig is. Dat geeft me een veilig gevoel.
Puur vanuit de seksuele beleving zou ik persoonlijk liever ook gaan voor een vorm van privé/niet commerciële gangbang, waar iedereen gewoon alleen voor zijn plezier/genot aan meedoet. Maar dat brengt heel wat onzekerheden met zich mee, wat ik vooralsnog niet heb aangedurft.
Afbeelding

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » vr 05 november 2010, 19:50


De mannen bepalen toch ook zelf met welke vrouw ze wel en niet willen?
Wordt aan de man de eis opgelegd dat ze het wel met meerdere vrouwen moeten doen?
Ja, met zoveel als ze kunnen op 1 avond :D
Zoveel als ze zin hebben.

Sletje
Berichten: 5329
Lid geworden op: zo 15 juli 2007, 19:03
Contacteer:

Berichtdoor Sletje » vr 05 november 2010, 20:07

Eh, dat zijn twee heel verschillende dingen TW ... (willen en kunnen :lol: )

(Maar dit even terzijde)
Afbeelding

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » vr 05 november 2010, 22:28

Erratum: er moest staan: vrouwen zoveel als ze willen/zin hebben.
Hoeveel zin een man ook heeft als de jongeheer niet meer mee wil, is het uit.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten