spuitend klaarkomen

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

spuitend klaarkomen

Berichtdoor DeJut » wo 02 december 2009, 15:01

Oproep:

Hallo,

Na een spannende date met een gigolo, waarvan iedereen hier het beloofde verslag heeft kunnen lezen, hebben wij een vraag. Tijdens die date ben ik, vrouw DeJut, spuitend klaar gekomen. Dat was een hele aparte en spannende ervaring. Wie van de mannen hier (of misschien wel vrouwen) heeft daar meer ervaring in en wil dat met ons delen? Ik hoor graag serieuze reacties...

Groetjes,

Vrouw DeJut.
Laatst gewijzigd door DeJut op do 03 december 2009, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » wo 02 december 2009, 15:02

Volgens mij zou je daar al eerder bestaande topics over moeten lezen...

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » wo 02 december 2009, 15:14

En het zoeken kan makkelijker via het onderdeel "vinden" op deze site..
Het forum is niet voor het maken van sexafspraken volgens mij
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Berichtdoor DeJut » wo 02 december 2009, 15:27

We hebben er veel over gelezen, heel veel, maar om de theorie in praktijk te brengen...is een ander verhaal. Dit gaat niet om een sexafspraak, maar we vragen onderricht...onderricht in het kunnen (laten) spuiten. Vragen om hulp lijkt mij op een forum op zijn plaats. Als er iemand is die denkt ons te kunnen helpen, stuur maar een pb.....

Vrouw DeJut.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » wo 02 december 2009, 21:01

Ik heb er her den der wat over gepost, even zoeken denk ik

Als ik jou verhaal lees, lijjt het een trucje. Misschien is die er wel, ik ken het niet en kom toch vaak spuitend klaar, zonder gebruik te maken van deGspot

eerlijk gezegd staat me een trucje tegen, klinkt erg geforceerd en is een no go voor mij in de sex. Als of je op een knopje drukt en dat gebeurt het.

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Berichtdoor DeJut » zo 07 februari 2010, 21:38

Is het mogelijk dat er ontlasting vrij komt als je spuitend komt? Dat lijkt me heel genant en zou me er voor schamen. Wie heeft hier ervaringen mee en/of een antwoord op? Adviezen om t te voorkomen? Bij voorbaat thanx...
Laatst gewijzigd door DeJut op ma 08 februari 2010, 3:26, 1 keer totaal gewijzigd.

KleineEngel
Berichten: 517
Lid geworden op: wo 08 oktober 2008, 0:14

Berichtdoor KleineEngel » zo 07 februari 2010, 21:43

Ga eens bij de dokter langs want poep verliezen hoort niet bij spuitend klaarkomen en lijkt een technisch probleem. (of hoort het bij een truukje waar anderen niks van weten?)

Je kunt hier op het forum voldoende info vinden over spuitend klaarkomen, even kijken onder "zoeken".

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 08 februari 2010, 23:06

Ik heb er in het verleden wel wat over geschreven hier, wellicht is dat nog na te zoeken.



Overigens geloof ik beslist niet dat aan het de techniek van de man ligt, misschien wel aan de omstandigheid
Maar ik heb het ook met solosex en daar komt geen man of Gspot aan te pas

Na de 1ste keer is het pas jaren later weer gebeurd, toen vaker en vaker, als ik superbloedje opgewonden was. Nu is het vaker wel dan niet, maar met een vluggertje zal het me niet lukken denk ik.

Nogmaals, ik heb er best het een en ander over geschreven, zoek maar en anders stuur je maar een PM

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Techniek

Berichtdoor DeJut » di 09 februari 2010, 15:30

Al geruime tijd zijn wij bezig met dit fenomeen door informatie te zoeken en te experimenteren met de tips die op internet te vinden zijn. Door ervaringen met anderen te delen en onze eigen bevindingen komen wij tot onze conclusie dat door middel van stimulering van de G-spot, een techniek, een ejaculerend orgasme beleefd kan worden. Dit orgasme is van de 3 orgasmes (clitoraal, vaginaal en ejaculerend) de meest heftige en intens van gevoel.
De vrouw dient volledig ontspannen te zijn en zich over te geven aan de man, in ons geval. Voordat het ejaculerend orgasme mogelijk is, is het stimuleren van de G-spot noodzakelijk waardoor deze opzwelt. Dit wordt bereikt door rustig aan de voorkant van de vagina ronddraaiende bewegingen te maken, cirkelvormig of de welbekende "kom-hier-beweging". De diepte waarop dit gebeurt, is uiteraard persoonsafhankelijk, bevindt zich ongeveer bij de overgang van 2e naar 3e vingerkootje. Na het opzwellen kun je aan de vrouw zien en voelen dat deze genoeg gestimuleerd is. Zij reageert erg gevoelig en intens bij aanraking hiervan.
Op dat moment wordt ze ineens heel erg vochtig en vanaf dat moment kan de fase van het ejaculeren beginnnen. Met een stevige en ritmische vingerbeweging kan de vrouw dan ejaculeren. De middel- en ringvinger bevinden zich in de vagina en de wijsvinger en pink wijzen naar beneden, wanneer de vrouw ligt. De muis van de hand is ter hoogte van de clitoris. Door deze stevige beweging, van boven naar beneden, waardoor het voelt alsof er een vacuum ruimte ontstaat, wordt tevens de clitoris getoucheerd en gestimuleeerd. Dit is niet noodzakelijk voor een ejaculerend orgasme, maar kan erg opwindend zijn.
Het vocht, licht van kleur en meestal zoet van smaak, wordt met kracht naar buiten gestuwd. Door de nog steeds makende handbeweging wordt het vocht flink in het rond gespetterd.
De vrouw is niet in staat om dit orgasme tegen te houden, het overvalt en overkomt haar. In ons geval is de vrouw niet in staat om het zelf te realiseren en kan niet vertellen hoe de man dit doet. De man doet dit telkens op dezelfde manier, waardoor het wel degelijk een techniek lijkt te zijn. Afhankelijk van de conditie van de vrouw kan dit keer op keer herhaald worden. Deze vorm van orgasme kost de vrouw ontzettend veel energie en wordt als "slopend" ervaren. Tijd om weer tot positieven en tot rust te komen is onontbeerlijk.
Overigens doen wij dit alleen wanneer wij ervoor in de stemming zijn, waardoor het niet geforceerd aanvoelt. De gigolo (http://www.geniet.info/NL/home/) van onze eerste MVM-trio heeft ons dit verrijkende fenomeen laten zien, waarna wij er zelf mee aan de slag zijn gegaan.
Er zijn ook workshops te volgen waarbij zelfs de vrouw het bij haarzelf kan doen en leren. Zie link: http://seks-coach.nl/G-spot-workshop.html
Het vereist wel de nodige oefeningen waarbij de vrouw kan aangeven wat ze voelt. Doe dit achteraf, want tijdens het oefenen staat genieten op de eerste plaats. Door er obsessief mee bezig te zijn zal de kans van slagen minder groot zijn. Probeer het wanneer je er beiden voor in de stemming bent en geniet al van het oefenen.
Om de vrouw in de stemming te kunnen laten komen kun je beginnen met een uitgebreide ontspannende erotische massage waarbij de olie rijkelijk mag vloeien. Hierna kun je langzaam overgaan met de vrouw heel teder vaginaal te toucheren wat overgaat in stimulering van clitoris en vingeren. Op dat moment zal de G-spot al goed gestimuleerd worden waardoor de vrouw gereed is om een ejaculerend orgasme te beleven.
Wij vinden het fijn om onze ervaringen te delen met anderen, omdat wij ons heel goed beseffen wat een verrijking dit fenomeen aan de sexuele relatie kan geven voor zowel de man als de vrouw. Uiteraard is bovenstaande wellicht een van de mogelijkheden om een ejaculerend orgasme te beleven. Maar dit is de manier zoals wij het realiseren en het beleven. Wanneer iemand vragen (PM of middels post op dit topic) hierover heeft, willen wij die graag beantwoorden naar wat in onze mogelijkheden en machte van kennis ligt.
Een van de fantasieen van ons is ook om een andere vrouw samen te verwennen en haar dit te laten beleven, maar dit terzijde.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » wo 10 februari 2010, 20:50

Als ik dit zo lees dan komt het heel plastisch over, klinkt als een trucje en of ik daar als vrouw blij van zou worden? Mwah........

Ik ejaculeer vaker wel dan niet en hetheeft niets met mijn Gspot te maken.
Stimulatie op die plek geeft wel veel vocht vrij maar puur op de stiumulatie ter plekke en op dat moment

Ik kom meestal kaar door clitorale stimulatie en ejaculeer meestal, geen Gspot die er aan te pas komt.

Nogmaals, als een man zo zijn best zou doen op die plek, zou ik me niet kunnen ontspannen en ik geloof echt dat erdan niets zou gebeuren, veels te geforceerd

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » wo 10 februari 2010, 21:14

Dat het slopend is kan ik beamen... zeker niet doen als je al gesloopt was want dan kan je rare dingen meemaken..

Er is inderdaad een trucje en eenmaal uitgevonden werkt ie meestal wel, mits je goed opgewonden bent, en je kan overgeven aan het genot.

Suzette, ik herken wat je zegt , ik kan het ook zonder stimulatie van de G-spot bij solosex maar meestal ben ik dan wel al een tijdje bezig met mezelf op het randje houden...

sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » do 11 februari 2010, 0:04

Ik zou echt niet weten hoe ik dat bij solosex voor elkaar kan krijgen...

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » do 11 februari 2010, 0:05

en die ontlasting.
Ik heb geen idee.
maar ik kan me er iets bij voorstellen dat het zou kunnen gebeuren.
Het voelt wel als een soort druk, als bij persen

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » do 11 februari 2010, 19:03

Dan is dat ejaculeren bij vrouwen tocj een apart fenomeen....

Bij mij staat het echt los van de Gspot, het staat zelfs soms los van een orgasme omdat het ook wel net ervoor of erna komt. Soms een golfje, soms zijn mijn/zijn enkels nat :lol:

Stimulatie vande Gspot, dus het wrijven erover, zorgt wel voor veel extra vocht, alsog je iets leegknijpt/wrijft maar als ik klaarkom op mijn Gspot heeft dat lang niet altijd een ejaculatie tot gevolg.

@Amada: over die solosex:
Ik weet niet of je kinderen hebt? MAar ik ben het ooit gaan vergelijken met persdrang tijdens een bevalling. Dat is een gevoel waaraan je je niet kunt onttrekken. In de loop naar het orgasme toe voel ik mezelf opzwellen van binnen en dat geeft druk. Ooit had ik de neiging om naar binnen toe aan te trekken, spieren aan te spannen van binnen zeg maar. MAar eigenlijk gaat dat tegen het gevoel in, het is een druk die naar buiten wil,
Ik blijf tot op het allerlaatst een diepe buikademhaling houden, dan wordt sowieso het pre-orgastisch gevoel sterker en intenser, mn intenser. En op een gegeven ogenblik gaat dat niet meer en kom ik klaar en ejaculeer ik.

en dat heb ik al eerder gepost: eigenlijk is het reuze onhandig, het weerhoudt me soms van sex te hebben in bepaalde situaties. Het is nogal een kliederboel.
Niks kleren half uit als je daarna nog verder moet in die kleren bijv.
Jaaaaaaaaa lach er maar om :lol: (doe ik wel hoor)

Maar als ik de laatste post van DeJut lees, ik neem aan een copy-paste van een site, dan word ik wat recalcitrant, alsof je een knop op een robot aanzet om iest te laten gebeuren.
Als ik in bed zou liggen met een man die doelbewust een trucje zou willen toepassen, brrrrrr, nee, dank u

Het is bij ons nooit een doel, het gebeurt en vaker dan me lief is. Ondanks handdoeken toch een nat bed telkens, niet in een auto willen sexen etc...

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Berichtdoor DeJut » do 11 februari 2010, 22:29


Maar als ik de laatste post van DeJut lees, ik neem aan een copy-paste van een site, dan word ik wat recalcitrant, alsof je een knop op een robot aanzet om iest te laten gebeuren.
Als ik in bed zou liggen met een man die doelbewust een trucje zou willen toepassen, brrrrrr, nee, dank u

Het is bij ons nooit een doel, het gebeurt en vaker dan me lief is. Ondanks handdoeken toch een nat bed telkens, niet in een auto willen sexen etc...
Bedoel jij copy-paste van bovenstaande post met deze datum/tijd-groep, Di 09 Februari 2010, 14:30 ?

Dat is in geen geval copy-paste, maar onze eigen ervaring op het gebied van spuitend klaarkomen.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten