Orgasme niet mogelijk door neuken alleen?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

silly
Berichten: 9649
Lid geworden op: ma 23 februari 2009, 18:37
Locatie: friesland

Orgasme niet mogelijk door neuken alleen?

Berichtdoor silly » zo 15 november 2009, 18:07

gisteravond een feestje met alleen dames.en daar kwam het onderwerp ter sprake en er was maar 1 vrouw (van de 11) die kon zeggen dat ze regelmatig klaarkwam door alleen neuken. de rest van de dames vertelde dat beslist niet te kunnen, die hadden dus alleen een orgasme door de clitoris aan te raken ... ook ik .. en ik vind dat niet erg , maar er waren ook vrouwen bij die zeiden dat ze nooit klaarkwamen door dat de man het niet wist hoe het moest of dat ze zelf niet durfden te zeggen hoe of wat. maar ik vond het wel frappant dat er eigelijk zoveel vrouwen zijn die dus echt nooit klaarkomen.,en ook dat ze doen alsof om dat hun mannen geloofden dat ze ook klaarkwamen als hij klaarkwam.eigelijk ingewikkeld bij sommige vrouwen, hoe denken jullie daarover? en denken jullie dat je echt kan klaarkomen door alleen penetratie?
: )

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » zo 15 november 2009, 18:10

Ik kan niet alleen klaarkomen door penetratie,
er moet vooraf heel veel gestimuleerd zijn, vingeren, likken etc,
en dan is het een toetje als hij in me komt, en dan kom ik wel klaar.

Ik moet zeggen dat ik vroeger nooit klaarkwam,
altijd prachtig faken, hahaha.
Nu sinds 2 jaar kanik wel klaar komen,
ik kan het nu zelf ook, dmv vibo,en zoals gezegd, na enig voorwerk door penetratie.
elke dag genieten van het leven!

EstherC
Berichten: 5129
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » zo 15 november 2009, 18:43

Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat ik hoorde bij de categorie vrouwen die niet kunnen klaarkomen tijdens het neuken. Ongeveer anderhalf jaar geleden ontdekte ik dat die veronderstelling onjuist was. Het gebeurde toen volledig onverwacht, ik voelde het letterlijk opkomen in mijn hele lichaam. Dat orgasme telt voor mij als mijn lekkerste ooit. :D
Toen ik eenmaal ontdekte dat ik dat blijkbaar toch ook kan, ben ik ook aan het experimenteren geslagen met een vibrator en nu gaat het me zelf vrij makkelijk af.
Dezelfde man als van die eerste keer lukt het nu ook vrij makkelijk om mij te laten klaarkomen door me vrij hard en snel te vingeren. Wat hij precies doet weet ik niet, maar pfffff...het is wel errug lekker :oops:
(Hij is trouwens ook de eerste en tot op heden enige man die dat überhaupt voor elkaar krijgt.)

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 15 november 2009, 19:16

Ik kon vroeger alleen klaarkomen als ik mezelf vingerde. Met vriendje-lief kwam ik een heel eind (met wat dan ook) maar het laatste stukje deed ik zelf. In de loop der jaren lukte het hem wel, maar mijn eigen gevinger gaf wel diepere orgasmes.

Later werd ik steeds minder specifiek erin, het maakte niet meer uit hoe ik lag/zat, dat scheelt denk ik ook. Je hebt immers toch vaak de neiging om solosex op 1 en dezelfde manier te doen.

Mijn 2de partner kon me prima klaarvingeren maar door likken lukte het nog steeds niet, dan toch laatste stukje vingerwerk erbij. Totdat ineens........ ik weet het nog goed, ik lag op de bank en voelde het opkomen en ik siste hem toe 'en nu niets anders meer doen' LOL.


Door neuken kan ik al lang klaarkomen, al vanaf jonge leeftijd. Kwestie van de juiste spieren aantrekken vanbinnen geloof ik. Later wel de G-spot erbij weten te betrekken. Er zijn standjes waarin mijn clitoris flink wordt gestimuleerd en dan is het orgasme toch vnl daar, maar het lukt me dus ook zonder dat.

Ik ken inderdaad ook wel vrouwen die nooit klaarkomen. Volgens mij heeft dat tcoh ook te makenmet vrij zijn over je eigen lijf, over sexualiteit in het algemeen. Ik weet nog heel goed dat ik als jong meisje experimenteerde met masturberen en dat ik niet over dat laatste drempeltje durfde, zo'n eng gevoel.

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » zo 15 november 2009, 19:58

Ongeveer na 2, 3 jaar seks lukte het me om ook tijdens het neuken klaar te komen. Nu gebeurt het de ene keer wel en de andere keer niet. Maar meestal gaat er wel enig voorspel aan vooraf. Het is wel anders dan wanneer hij me likt of wanneer ik mijn speeltje gebruik. Maar het is wel degelijk een heftig orgasme en zelfs als er sprake is van een vluggertje komt het voor dat ik zonder enige moeite klaar kom.

BrownEyedGirl
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 02 november 2009, 16:16
Contacteer:

Berichtdoor BrownEyedGirl » zo 15 november 2009, 20:14

Ik kan het sinds kort ook! En af en toe ook tegelijk met mijn mannetje...

Voor mijn huidige vriend dacht ik dat ik wel kon klaarkomen, achteraf was dat niks vergeleken met wat mijn vriend voor elkaar krijgt...

geweldig zeg!

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » zo 15 november 2009, 23:22

Ik kan wel klaarkomen door alleen te neuken.
Maar dan ben ik geloof ik wel daarvoor al door anderszins stimulerende bezigheden klaar gekomen. Of kan het ook als ik al bijna ben klaargekomen?
Ik zal er eens op letten. :)

silly
Berichten: 9649
Lid geworden op: ma 23 februari 2009, 18:37
Locatie: friesland

Berichtdoor silly » ma 16 november 2009, 17:29

leuke antwoorden :D eigelijk komt het er op neer dat het bij elke vrouw weer anders is. maar ik ben dus niet de enige die dacht dat ze de enige is die niet klaarkomt door neuken alleen...
: )

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 16 november 2009, 17:55

Nee silly

als je de literatuur erop na leest is het een uitzondering. Het kan wel.

Zonder enige verdere stimulatie lukt het me door mijn spieren aan te spannen, bekken wisselend te kantelen.
Als ik erg gestimuleerd ben vooraf, kom ik zelfs wel eens klaar binnen 2-3 sec door penetratie. Zoooooo heftig.

Mijn kunnen (cq techniek om door neuken klaar te komen) is geperfectioneerd door een lover die waanzinnig kon neuken, hield het lang vol en wist exact wat hij deed. Hij sprak geen NL en zijn zwoele not native engels wond ook al op als hij me aansprak op wat hij deed en dus wat ik voelde.
Hij maakte me ook bewust van zijn aankomend orgasme (opzwellende eikel), zaken die ik nooit meer vergeet en nog steeds gebruik.

Er zijn standjes die beslist helpen.
- Ik op mijn rug en benen hoog, knieen op mijn borst zeg maar of op zijn schouder, lief op zijn knieen tussen mijn benen
- ik op mijn rug, benen opgetrokken, lief op zijn zij naast me
- ik op mijn knieen

Feitelijk is het begin van de vagina het gevoeligst, daar de concentratie op helpt. Diepe stoten voor de geilheid.

Het randje van mij (is schaambeen) waar steeds langs wordt gestoten in combinatie met het aantrekken van mijn spieren

ALs ik bovenop zit is het toch mn de clitorale stimuatie die het hem doet, en mijn neuktechniek (kantelen bekken tesamen met aantrekken spieren) die voor ons beiden zeer effectief is.

Eigenlijk denk ik dat als je je gewoon laat neuken (niks mis mee) dat er weinig gebeurt voor je, maar als je zelf actief meedoet je een heel eind komt.

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » ma 16 november 2009, 22:49

Ik kan mij helemaal aansluiten bij Suzette.
Ook ik heb weinig moeite met klaarkomen tijdens penetratie als het op de volgende manier gaat:
Ik op mijn rug, knieen opgetrokken op mijn borst, voeten tegen zijn schouders, hij op zijn knieen tussen mijn benen en zijn handen op de achterkant van mijn benen. Kan dan soms voor mijn gevoel in een groot orgasme terecht komen als hij daarmee door gaat.

En soms kan hij mij zo vingeren,dat ik alleen op zijn vinger in mijn kutje al klaar kom. Hoe hij het doet weet ik niet... zelf kan ik het niet.
Maar hij stelt graag zijn diensten beschikbaar.... :wink:

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » ma 16 november 2009, 23:03

:wink: :lol: Misschien moeten we een topic starten met favoriete standjes en waarom die favoriet zijn..... :D :oops: :wink:

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Berichtdoor Hotje » ma 16 november 2009, 23:17

ik hou je niet tegen Jenda?

:lol: :lol: :lol:
Kleren zijn er zodat we naakt kunnen rondlopen,zonder dat iemand het merkt.........

silly
Berichten: 9649
Lid geworden op: ma 23 februari 2009, 18:37
Locatie: friesland

Berichtdoor silly » di 17 november 2009, 16:21

doe maar jenda ... :wink:
: )

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » di 17 november 2009, 18:37

Ik kom door vingeren, likken en penetratie (moet ik wel bovenop zitten/liggen) klaar.
Dan het ene en dan weer eens het andere, beetje afwisseling. :lol:

Het was soms wel zoeken hoe het het lekkerste is. Zeggen wat je lekker vind en niet lekker vind is belangrijk vind ik. En lekker uit proberen. 8)

Ik zou het heel erg vinden als er geen openheid was in de sex. Dat je altijd maar faked als vrouw...... zo hoort het toch niet.

Anneniem
Berichten: 246
Lid geworden op: do 16 juni 2005, 14:38
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Anneniem » vr 20 november 2009, 11:59

Ik kan klaarkomen door penetratie, alleen is het een anders soort orgasme. Als ik masturbeer kom ik anders klaar dan tijdens het vrijen met mijn lief. Het ene orgasme is het andere niet.

Het leren aan en ontspannen van mijn vagina spieren zijn hierbij wel een grote hulp. Nu ik zo zit te schrijven besef ik eigenlijk dat ik het niet goed uit kan leggen, wat het verschil is, het een is niet beter of intenser dan het andere, het is anders, maar beide goed en lekker. Samen met hem is liefde, intimiteit, vooral als ik heerlijk diep gevingerd wordt door hem...dat kan ik zelf niet op die manier....

Genieten is genieten alleen of samen, en daarbij is klaarkomen door penatratie een voor mij intens en intiem moment.
Ik ben meer dan dat wat mij overkomt.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten