Orgasme niet mogelijk door neuken alleen?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

evy_gray
Berichten: 17
Lid geworden op: do 29 april 2010, 21:33

Berichtdoor evy_gray » do 29 april 2010, 22:30

Ik kan van neuken alleen niet klaarkomen, maar het kan mijn orgasme wel heel erg veel intenser maken. Ik vind het zelf niet zo erg dat ik niet van enkel penetratie klaar kan komen.

ReneGeniet
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 15 maart 2010, 20:12
Locatie: arnhem
Contacteer:

oxytocine

Berichtdoor ReneGeniet » zo 19 december 2010, 19:50

Oxytocine: de sleutel tot het vrouwelijk orgasme.

Oxytocine is een lichaamseigen hormoon dat het mechanisme van het vrouwelijk orgasme opgang brengt en in staat is een heftige, sexuele reactie te veroorzaken.
Hoe hoger de concentraties, hoe intenser het orgasme.

Hoe verhoog je de concentraties oxytocine ?

Stap 1. Ontspanningsmassage
Zorg voor een warme, aangenaam ruikende (bijv. geurkaarsjes of wierrook ed) slaapkamer.
Op de achtergrond een ontspannend muziekje. Geef complimentjes.
Tijdens de massage daalt de bloeddruk en ontspannen de spieren. Een algeheel gevoel van welbehagen.

Stap 2 Erotische massage
Zodra de vrouw volledig ontspannen is start de man de erotische massage.
Masseer de erogene zones (met name de ruggemerg, haren, nek/hals, schouders/rug, achterzijde knien, binnendijen, voeten, buik/navel).
Door de ontspannen sfeer en de prettige aanraking start het lichaam de productie van
oxytocine.. De vrouw is relaxed, ontspannen en geniet.
De vrouw ontvangt liefdevolle aandacht en erotische spanning wordt langzaam opgebouwd.
Het lange voorspel maakt het lichaam klaar voor ontvangst van de man.
Doorbloeding is optimaal. Vagina is opgezwollen en vochtig.

Stap3 Intiem contact
Tijdens het vrijen wordt de huid gevoeliger; hartritme en ademhaling stijgen; bloedtoevoer
naar genitalieen en borsten wordt verhoogd.
Oxytocine concentraties stijgen tot maximale hoogte.
De sexuele spanning bereikt een climax en leidt tot een ongecontroleerde samentrekking van de bekkenbodemspieren .Tijdens het orgasme wordt het lichaam overspoelt met endorfines; een gevoel van totale gelukzaligheid overspoelt de vrouw.

De moeite van het proberen waard. Succes!
geniet!

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » zo 19 december 2010, 19:56

ReneGeniet, wat is de bron van je posting?
Gegoogled?
Eigen bevindingen?
♥ humor is the saving grace ♥

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » zo 19 december 2010, 20:18

Je kan ook gewoon een oxytocine spray kopen..... :wink: :lol:

Die zijn verkrijgbaar bij de apotheek als hulpmiddel bij het afkolven van borstvoeding. Het zorgt namelijk voor een toeschietreflex!

euhm..... geloof niet dat ik gemerkt heb dat in de 5 maanden dat ik die spray gebruikte mijn orgasmes nu zoveel heftiger werden! :roll:
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Elfri

Berichtdoor Elfri » zo 19 december 2010, 22:29

Uit eigen bevinding denk ik zelf dat klaarkomen van neuken alleen een combi van vele elementen is.
De dikte, lengte en eventuele kromming van de penis. Het standje wat je uitoefent en natuurlijk de ontspanning. Té ontspannen is geen garantie, te ónontspannen is geen garantie. Eigenlijk is er uberhaupt geen garantie dat het lukt :wink:.

Maar zoals gezegt; uit eigen bevindingen moest ikzelf ouder dan 25 zijn om het te kunnen ervaren. Het is in ieder geval geen mythe, zoals mijn vriendinnen dachten :lol:.

Ons favo standje en voor mij het makkelijkst om gewoon van neuken klaar te komen is cowgirl. Heerlijk!

ReneGeniet
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 15 maart 2010, 20:12
Locatie: arnhem
Contacteer:

oxytocine

Berichtdoor ReneGeniet » do 30 december 2010, 22:03

Uit alle onderzoeken blijkt dat het gros van de vrouwen niet klaarkomt TIJDENS het vrijen. Na een voorspel van ontspannings- en erotische massage blijkt dat het veel vrouwen wel lukt tot een orgasme te komen tijdens het vrijen. Een intiem en intens moment. De moeite van het proberen waard.

Het schijnt dat chemische oxytocine niet werkt.
Alleen de natuurlijke lichaams-eigen oxytocine werkt.
geniet!

Bieke
Berichten: 17
Lid geworden op: di 05 augustus 2008, 16:01

Berichtdoor Bieke » do 30 december 2010, 22:28

Bij ons lukt het wel regelmatig dat ik klaarkom enkel en alleen door penetratie, maar dat is dan enkel op momenten dat ik zoooooo geil ben en denk "nu moet je mij echt nemen, nu wil ik hem in mij voelen" :oops: :oops:
Dat is dan zo als ge es de hele avond geil met elkaar hebt gedanst of zo, of ja, gewoon, dat gebeurt nu éénmaal he... :lol:


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten