penismassage

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

penismassage

Berichtdoor Suzette » wo 09 september 2009, 21:22

Voor degene die het doen, wat gebruiken jullie: Siliconen gel of massage olie?

Dat laatste blijft nog langer glijden maar irriteert dat niet bij de man? (en dan refereer ik aan mezelf als vrouw, ik krijg daar liever een massage met glij)

en wat als je olie gebruikt, kun je dan zonder irrtatie bij de vrouw penetreren?

Of moeten we zorgen voor volledig parfumvrije olie en waar koop je dat dan?

cornelis69
Berichten: 137
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 19:12
Locatie: midden NL bij het Gooi a/h water

Berichtdoor cornelis69 » wo 09 september 2009, 21:32

Dit is een goede Suzette !
Was met Enola al begonnen over dit onderwerp.

Er zijn nogal wat forumleden die zweren bij Pjur (siliconen)in eerdere onderwerpen. Voor anaal prima, maar gebruik je dit ook in je kutje........ :shock:

Heb me er voor de fun wel eens mee afgetrokken onder de douche. Levensgevaarlijk..... op de douchevloer dan waar je het nauwelijks afkrijgt behalve met krachtig schoonmaakmiddel. Van m'n pik en handen kreeg ik het ook niet goed af, bleven lang waterafstotend.

Het alternatief is véééél Sensilube maar dat zijn prijzige grappen. Wel neutraal, geur en smaakloos en gewoon afwasbaar.

Dus idd zijn er vrouwen die siliconenglijmiddel zonder irritatie in hun kutje gebruiken ?
Of massageolie of babyolie ?
Dit IS het leven en geen generale repetitie

Sterre
Berichten: 296
Lid geworden op: vr 05 juni 2009, 22:54

Berichtdoor Sterre » wo 09 september 2009, 21:33

Wij gebruiken meestal eros... omdat dat zo lang blijft werken...

Maar gewoon olijfolie doet het ook hoor... of amandelolie... Tis maar net waar in huis we ons op dat moment bevinden zeg maar :D
Maar zonder parfum en op natuurlijke basis, dan is het voor vrouwen ook geen enkel probleem...

De amandelolie kopen we bij de reformwinkel... de olijfolie ook trouwens... de eros dan weer niet... :wink:

Von Kakelstein

Berichtdoor Von Kakelstein » wo 09 september 2009, 21:35

Pjur gaat hier probleemloos op en in het lijf :)
Ruikt niet, geen irritatie, gewoon prima spul.
Voor een bodymassage vinden wij olie weer prettiger overigens.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » wo 09 september 2009, 21:50

Goede slico glij kan ik daarna prima in mij hebben, eros (= pjur).

Maar voor een massage dieo p het lijf begint gebruik je meestal toch een olie....... ga je dan genitaal verder met een glijmiddel of toch die olie en wat doet dat dan vaginaal als er daarna gepenetreerd wordt?

Enola
Berichten: 675
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 1:05

Berichtdoor Enola » wo 09 september 2009, 21:58

bij mij met massageolie geen probleem alleen maar warm en lekker, hij heeft er echter wel last van vooral met de massageolie van Nivea krijgt hij een onprettig brandend gevoel
a dirty mind is a toy forever

Sterre
Berichten: 296
Lid geworden op: vr 05 juni 2009, 22:54

Berichtdoor Sterre » wo 09 september 2009, 21:58

Maar zonder parfum en op natuurlijke basis, dan is het voor vrouwen ook geen enkel probleem...
Dat dus ;)

Als we niet in de slaapkamer of badkamer zijn, is er geen eros voorhanden... ook geen zin om dat te gaan halen... dus dan gaan we gewoon verder met wat er wel voorhanden is ;)

dalinka
Berichten: 318
Lid geworden op: ma 21 april 2008, 20:11
Locatie: brabant,redelijk actief

Berichtdoor dalinka » do 10 september 2009, 10:02

Gewoon neutrale babyolie van het kruidvat ofzo.
Werkt prima,geen irritaties (ook niet inwendig) en ook nog lekker om mee te scheren. :)

lieverd
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 03 juli 2009, 23:00

Re: penismassage

Berichtdoor lieverd » do 10 september 2009, 10:04

Voor degene die het doen,
noem me groen,noem me bleu.....
maar wat is nu precies een penismassage?
zijn dat speciale technieken of is het een soort ''uitgebreid'' aftrekken?


pleas teach me!! :)
Oeps,i did it again!

Sterre
Berichten: 296
Lid geworden op: vr 05 juni 2009, 22:54

Berichtdoor Sterre » do 10 september 2009, 11:38

ow... penismassage kan heel aangenaam zijn... kan, beetje afhankelijk van de gevoeligheid van de man :D

Bij alles geldt: veeeeeel olie...

men neme een stijve penis, neme deze met een hand vast en van de andere hand vormen wij een kommetje... dit kommetje plaats je bovenop de eikel en zo draai je zachtjes rondjes...

men neme 2 handen en vouwe de vingers in elkaar, alsof men vroom gaat bidden... men neme wederom de stijve penis en begeleiden deze door de opening die ontstaat tussen de vingers en de duimen... dan bewege men zachtjes van boven naar beneden en weer terug... eventueel draaiende bewegingen met de handen maken kan door de heer in kwestie ook bijzonder worden geapprecieerd...

enzovoorts enzovoorts...

allerlei verschillende handgrepen en rustig werken... niet zozeer gewoon rukken dus, of dat even ter afwisseling tussendoor...
Leuk effect is als je rustig aan doet dat je het wel eens kunt treffen dat een man een orgasme krijgt zonder te spuiten en dat kan vaker achter elkaar... net zolang de conditie van de man het toelaat dan 8)

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » do 10 september 2009, 12:08

tis dat ik geen erectie kan krijgen maar anders dan kreeg ik het wel bij het lezen van sterre dr "handleiding"
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

digigraaf
Berichten: 770
Lid geworden op: zo 25 november 2007, 0:16
Locatie: noorden v h land

Berichtdoor digigraaf » do 10 september 2009, 13:14

Klopt......Vir.....ik heb ummmmmmm. :oops:
Elk Vogeltje Zingt ...Afbeelding

Gebruikersavatar
Viking
Berichten: 1318
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 10:10

Berichtdoor Viking » do 10 september 2009, 16:06

bij mij met massageolie geen probleem alleen maar warm en lekker, hij heeft er echter wel last van vooral met de massageolie van Nivea krijgt hij een onprettig brandend gevoel
Klopt hebben wij ook, of jeuk er van....

Guusje
Berichten: 151
Lid geworden op: di 14 april 2009, 19:25

Berichtdoor Guusje » do 10 september 2009, 18:32

Voor massage en zo hebben we een massageolie van Nivea en een heel sterk geurend massageblokje van Lush, de Mange Too. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar hij schijnt dus ook (volgens Lush zelf) eetbaar te zijn. Likbaar lijkt me eerder, maar die zou eventueel gebruikt kunnen worden op hem en zijn geslacht. Je maakt hem warm tussen je handen, de massagebar wordt zacht en glijd door aanraking met het lichaam zo over het lichaam en je handen. Kan-ie daarna wel gelijk gaan douchen, de geur is heel overheersend.

Pjur hebben wij alleen als glijmiddel voor vaginaal en anaal gebruik. Volgens mij hebben wij de meest gewone, echt ideaal spul, maar best prijzig en zou hem dan ook enkel voor zo'n penismassage gebruiken en niet voor het hele lichaam.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8418
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » do 10 september 2009, 19:23

the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten