Love Swing

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » vr 11 september 2009, 20:18

Lieve lieve VK, met altijd de beste bedoelingen:

lees even je laaste post en zie hoe je hier zelf i je eerste posting al je eigen regel overtreedt (niet mijn regel, je eigen!)

Het gaat om ervaring en niet om een mening (zeg je zelf in je laastse post) en wat die je in je eerste post? Juist ja: een mening.

geeft niks, dat mag en ik ben het er ook nog deels mee eens. Wat er overigens niet toe doet.

And let's be straight: van alle gekunstelde sexzaken is de swing misschien nogvan een grote toegevoegde waarde......de volledige vrijheid van bewegen.

lieverd
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 03 juli 2009, 23:00

Berichtdoor lieverd » vr 11 september 2009, 20:27

hoe lang en vooral hoe vaak moet er op vingers getikt worden? :shock:

ga ff all the way ontopic en niet eerst een plasje over iemand heen doen. 8)
en dan nog snel onderaan even op het topic zelf reageren. :roll:
Oeps,i did it again!

Von Kakelstein

Berichtdoor Von Kakelstein » vr 11 september 2009, 20:29

Beste Suzette ...

Ik heb die regel niet en ook nergens op het forum verder.
Ervaringen werden gevraagd, een mening werd gegeven door mij, maar daarvoor al door anderen. Ik was niet positief in mijn mening. De andere meningen waren dat wel. Consequent gedrag zou zijn geweest dat alle berichten met een mening afgepoeierd zouden worden als zijnde overbodig, maar de praktijk hier was dat alleen mijn (niet positieve) mening wordt afgebrand. Dat is wat niet klopt en ik denk dan ook dat je ergens iets verkeerd interpreteert aangaande wie er wel of geen meningen als reactie wenselijk of overbodig vindt in dit topic.

Over mijn laatste post: Ik steek de draak met het geheel als gevolg van het vreemde gedrag. Pure satire dus .. ;)

Von Kakelstein

Berichtdoor Von Kakelstein » vr 11 september 2009, 20:29

Beste Suzette ...

Ik heb die regel niet en ook nergens op het forum verder.
Ervaringen werden gevraagd, een mening werd gegeven door mij, maar daarvoor al door een ander en daarna vele anderen. Ik was niet positief in mijn mening. De andere meningen waren dat wel. Consequent gedrag zou zijn geweest dat alle berichten met een mening afgepoeierd zouden worden als zijnde overbodig, maar de praktijk hier was, dat alleen mijn (niet positieve) mening werd afgebrand. Dat is wat niet klopt en ik denk dan ook dat je ergens iets verkeerd interpreteert aangaande wie er wel of geen meningen als reactie wenselijk of overbodig vindt in dit topic.

Over mijn laatste post: Ik steek de draak met het geheel als gevolg van het vreemde gedrag. Pure satire dus .. ;)

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » vr 11 september 2009, 20:39

VK

hoewel ik probeer metadiscussies te vermijden:

Het zal me een worst zijn of iemand een ervaring of een mening post. STerker: jouw mening in deze post over speeltjes raakte kant.

En ik werd getriggerd door het feit dat je zelf begon om de topic weer recht te krijgen, nl die over ervaringen en niet de mening. Realiseer je dat satire niet te lezen is op het web, we missen je lichaamstaal en stemintonatie immers. Dat moet je dan compenseren met smiley;s o.i.d.
(Het grote nadeel van digitale communicatie).

Ach en laat het een compliment zijn zijn dat ik (we) op jou reageerde(n): hoogste bomen vangen veel wind VK. Jij bent hier prominent aanwezig op de site (prima!) en dus val je op en dus rijg je wellicjt meer kritiek.

Von Kakelstein

Berichtdoor Von Kakelstein » vr 11 september 2009, 20:55

Wees gerust Suzette.
Ik ben al weer weg nu hier, maar het verder gewoon niet met je eens.
Ik had namelijk zelf al gezegd dat mijn mening van geen waarde was voor wat betreft het hebben van ervaringen. Dat mijn mening niet de jouwe is vraag ik ook niet. Voor mij raakt het alle kanten en ook nog de wal. Ik wil en kan op die manier geen seks. Het is voor mij geen toevoeging dus. Anders had ik het ook niet gepost.

Satire was duidelijk genoeg vind ik ook zelf, maar dat hoef jij dan weer niet te vatten of te vinden .. ;)

Kipje
Berichten: 2
Lid geworden op: di 08 september 2009, 20:01

Berichtdoor Kipje » wo 16 september 2009, 20:46

Jammer dat m'n draadje zo vervuild wordt door een stel ruziemakers. Ik ben er nog steeds niet over uit of de loveswing nu wel of niet 150 euro waard is.....
Is het met een loveswing lekkerder dan "gewoon" missionarissenstandje? (dan krijg ik nl altijd last van m'n benen als ik ze lang opgetrokken heb)
Als er nog een paar ervaringsdeskundigen willen reageren: graag!

Bloopertje
Berichten: 849
Lid geworden op: wo 16 september 2009, 14:47

Re: Love Swing

Berichtdoor Bloopertje » do 17 september 2009, 9:53

xxxxxxxxxxxx
Laatst gewijzigd door Bloopertje op di 09 februari 2010, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.

in10cities
Berichten: 28
Lid geworden op: do 13 maart 2008, 13:26

Berichtdoor in10cities » do 17 september 2009, 15:35

En moet je dan echt haken in je plafond voorzien of hang je dat ook wel eens buiten aan een stel takken?

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 17 september 2009, 15:42

:lol: Ja, in het vondelpark. 8)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Bloopertje
Berichten: 849
Lid geworden op: wo 16 september 2009, 14:47

Berichtdoor Bloopertje » do 17 september 2009, 16:15

xxxxxxxxxxxxxxxx
Laatst gewijzigd door Bloopertje op di 09 februari 2010, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Yo soy yoy y mis: ik ben mezelf en m'n omstandigheden.

in10cities
Berichten: 28
Lid geworden op: do 13 maart 2008, 13:26

Berichtdoor in10cities » do 17 september 2009, 16:25

Leuk, nu begrijp ik waarom mijn lief zo graag de zolder wil inrichten.

Bloopertje
Berichten: 849
Lid geworden op: wo 16 september 2009, 14:47

Berichtdoor Bloopertje » do 17 september 2009, 16:28

............................
Laatst gewijzigd door Bloopertje op za 03 april 2010, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Yo soy yoy y mis: ik ben mezelf en m'n omstandigheden.

anjap
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 28 september 2009, 15:24
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor anjap » ma 28 september 2009, 15:33

Hoi Kipje,
De loveswing is helemaal te gek, en zijn geld meer dan waard!
Wij hebben 'm al een paar jaar en in perioden (lees warm weer) hangt hij 's avonds in onze huiskamer (het scheelt dat er overdag een 'normale schommel voor de kinderen hangt haha).
Je kunt er heel veel verschillende standjes mee uitvoeren, maar hij is ook geweldig om je vriend/vriendin te verwennen (blindoekje op en verrassen maar) :P


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten