Love Swing

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Kipje
Berichten: 2
Lid geworden op: di 08 september 2009, 20:01

Love Swing

Berichtdoor Kipje » di 08 september 2009, 20:04

Wie heeft ervaring met de Love Swing? Lijkt me een leuk hulpmiddel, maar krijg je ook echt wat leuks voor de 150 euro waar de PABO em voor verkoopt?

ilro
Berichten: 618
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 18:05

Berichtdoor ilro » di 08 september 2009, 20:54

erg leuk !!! maar zorg wel voor goede haken in het plafond !! (en een excuus waar die haken voor zijn ...geheid gaat je (schoon) moeder vragen waar die haken voor dienen ...)

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 08 september 2009, 22:13

Geen ervaring mee maar stiekem lijkt het me erg ehhhh geil om flink genomen te worden in een swing.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

eric46
Berichten: 2546
Lid geworden op: ma 09 oktober 2006, 4:01

Berichtdoor eric46 » di 08 september 2009, 22:36

It don't mean a thing when it ain't got that swing. :lol:
Sorry. :oops:

Von Kakelstein

Berichtdoor Von Kakelstein » di 08 september 2009, 22:46

Het lijkt me maar een onhandig geklungel met zulke dingen. Ik zou ongetwijfeld vast komen te zitten, de verkeerde kant op swingen, eruit kletteren en meer van dat soort capriolen, mezelf kennende. En anders val ik denk van de lach wel weer op het gewone bed...
Geen ervaring dus, maar ik zie het ook niet gebeuren dat ik dat ooit ga doen. Mij te gekunsteld allemaal hoor. Gewoon straight seks voor mij zonder turnoefeningen...

En wat heb je aan dit bericht?
Niks nee. Mijn excuses...
Maar het komt door dit gevoel:
De seks wordt steeds 'speelser' lijkt het wel .. met kunstgrepen.
Gewone seks is niet meer leuk of zo.. ?

ilro
Berichten: 618
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 18:05

Berichtdoor ilro » wo 09 september 2009, 9:33

@von Kakelstein , volgens mij is de vraag van de TS wie heeft er ervaring met de love swing ..

denk dat de TS dan ook antwoorden zou willen van mensen die er ervaring mee hebben.. wat jij er persoonlijk van zou vinden is niet echt de vraag .. en dus volledig overbodig !!vooral jouw opmerking op het eind van je bijzonder betoog.. gelijk die veroordeling als iemand iets zou willen wat jij niet als "normaal " bestempeld .

Von Kakelstein

Berichtdoor Von Kakelstein » wo 09 september 2009, 9:34


En wat heb je aan dit bericht?
Niks nee. Mijn excuses...
Even alles lezen is ook handig. :evil:
Swing ze. 8)

ilro
Berichten: 618
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 18:05

Berichtdoor ilro » wo 09 september 2009, 9:41

nee zo makkelijk kom je er niet vanaf ...het gaat om die laatste opmerking van jou ...die zo compleet overbodig is en vooral vooringenomen.. weer dat opgeheven vingertje van jou.......

quote : Maar het komt door dit gevoel:
De seks wordt steeds 'speelser' lijkt het wel .. met kunstgrepen.
Gewone seks is niet meer leuk of zo.. ? end quote

makkelijk hoor eerst even sorry zeggen en dan toch weer ongevraagd jouw bekrompen mening opdringen aan iemand die wel een fantasievol sexleven heeft en openstaat voor vernieuwing..

Von Kakelstein

Berichtdoor Von Kakelstein » wo 09 september 2009, 9:47

Ach Ilro, wil je nu werkelijk hier een discussie gaan voeren met mij over mijn persoonlijke voorkeuren? Forget it boy, I won't.
En ja ik vind het gekunsteld. Sorry about that, maar ik vind dat gewoon, al ligt heel Nederland te swingen en al noem je dat nog 100 keer bekrompen. Ik lig gewoon in een deuk met zulke apparaten and so be it.

ilro
Berichten: 618
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 18:05

Berichtdoor ilro » wo 09 september 2009, 9:53

klopt ..dat vindt jij !! maar dat is niet waar het de TS hier om gaat. de vraag is : wie heeft er ervaring met de love swing ? en dan zit werkelijk niemand op jouw middeleeuwse veroordeling te wachten.
dus hou eens een keer op met het ongevraagd opdringen van jouw bekrompen mening.......

en om weer on topic te komen ..ja wij hebben er al jaren 1 op de slaapkamer hangen (de love swing) en maken er regelmatig ,tot groot plezier van ons , gebruik van ! erg aan te bevelen!! alleen wel een goed excuus verzinnen voor de haken zoals ik al eerder zei

nightmare
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 29 oktober 2008, 13:55

Berichtdoor nightmare » wo 09 september 2009, 9:54

Ik reageer niet zo vaak op de topics hoewel ik elke dag wel even kijk wat er allemaal op staat. Ik wil nu toch wel even reageren op Ilro zijn reactie op von Kakelstein. Ik wist niet dat als de topic is gestart met een vraag dat je alleen antwoord mag geven op die vraag en dat een opmerking niet gewaardeerd wordt. Jammer hoor. :roll:
Leef vandaag want morgen is het misschien te laat........

Von Kakelstein

Berichtdoor Von Kakelstein » wo 09 september 2009, 10:01

Leave it Nightmare, but thanks anyway ..

Ilro is soms een beetje een opgewonden standje en wordt nog meer opgewonden als ik zeg : I don't care. Dan word ik binnen een paar minuten tot middeleeuws en bekrompen mens gedegradeerd die alleen maar ongevraagde meningen kan opdringen. Macho talk. Je eigen gezag verhogen met ferme persoonlijke oordelen. Not very impressive however. :)

Shit, weer engels.
Shrink!
I'm doing it again!
Talking english rubbish :shock:

En dan nu weer naar de Love Swing.

lieverd
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 03 juli 2009, 23:00

Berichtdoor lieverd » wo 09 september 2009, 10:57

geen ervaring hier,maar lijkt me wel lekker.
gewoon in de lucht hangen,op de juiste hoogte voor de partner,en dan schommelen.
ja kan me er wel iets bij voorstellen. :)

als je er 1 koopt,hoop ik wel dat ook je ervaring wil/durft delen met ons. :)
Oeps,i did it again!

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » wo 09 september 2009, 17:03

Geen ervaring ermee. Maar zou er wél eens ervaring mee willen opdoen! :wink:

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » wo 09 september 2009, 17:39

erg leuk speelgoed
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten