hoe doe ik...mijn vrouw weer "heet maken" ?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Richard1971
Berichten: 6
Lid geworden op: do 27 augustus 2009, 23:26
Locatie: Dordrecht

hoe doe ik...mijn vrouw weer "heet maken" ?

Berichtdoor Richard1971 » zo 30 augustus 2009, 15:46

Hoi allemaal,
voordat ik 'to the point' kom eerst even een korte situatie schets:

Ik ben zelfstandig ondernemer en sta op de rand van mijn faillesement, mijn vrouw werkt in de thuiszorg en heeft een enorme werkdruk waardoor zij ook al bij een psycholoog onder behandeling is...Ik ben enkel in het week-end thuis...van zaterdag middag tot maandag ochtend...
We hebben 2 honden die om de 4 uur uit moeten, en om het weeend komt mijn zoon( 13 jaar ) bij ons..
In het weekend dat hij er niet is werkt mijn vrouw van 06.00 tot 12.00...

Ikzelf ben eigenlijk altijd wel te vinden voor een lekker partijtje seks/aanhankelijkheid...
Mijn vrouw is echter zo moe, en zit zo slecht in haar vel dat zij het bed maar met 1 ding associcieerd: slapen!

Hebben jullie tips om weer wat seks in ons te krijgen?

PS
Ik heb al heel wat geprobeerd:
lingerie, fotosessies, romantisch diner, kaarsen, lieve briefjes, noem maar op...
Maar iedere aanraking ziet zij als een "weg naar meer" en daar is zij te 'moe' voor...

HELLUP!!!

Ik sta op het punt om naar de eerste de beste hoerenclub te gaan, maar wil haar niet verliezen/kwetsen!

Ik ben het type van;
Wel sex zonder relatie, maar geen relatie zonder sex.

Zij is ( momenteel ) het type van;
wel een relatie, geen sex...En sex buiten de realatie = einde relatie!

Wie heeft tips?

Dit duurt al langer als een jaar, en ja, als we seks heben is het te gek, en voelen we elkaar
perfect aan...Maar 1 keer per maand is voor mij niet genoeg!

Ligt dit aan mij( wil ik teveel\ te vaak ) of???

Wat vinden jullie...
Wat zullen jullie doen...

Alvast bedankt voor jullie adviezen.

Maurice
Berichten: 636