Dwingen tot pijpen...

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Dwingen tot pijpen...

Berichtdoor NachtVlinder » di 11 augustus 2009, 12:50

Ik ben altijd al gek geweest op pijpen... Ik zou kunnen stellen dat het op bepaalde momenten van mijn leven een gezonde 'verslaving' geweest is.
"Geweest" ja, want inmiddels is het meer aversie geworden :cry:


Jaartje of 2 geleden heb ik aan mijn lief aangegeven dat ik het een fijn gevoel vond dat hij gewoonweg zijn hand op mijn hoofd zet en me naar zijn kruis drukt, om me te dwingen om hem te pijpen als het ware...
Vroeger (met andere partner) vond ik dat een kick!

Mijn huidig liefje is ietwat verlegen en het leek hem moeilijk om te doen. Toch probeerde hij wat ik aangaf en ik was er heilig van overtuigd dat hij het vanzelf leuk zou vinden.... en dat was ook zo.

Maar.... Ik heb een aantal x het écht tegen mijn zin gedaan, geen nee gezegd omdat ik dan zijn opbouw van zelfvertrouwen daarin zou ondermijnen. Ik dacht bij mezelf: 'ach, die paar keer tegen m'n zin is niet zo erg, ik krijg vanzelf zin als ik eenmaal bezig ben... en dat was ook zo.

Maar.... vaak paste hij het toe op momenten dat mijn hoofd helemaal niet naar sex stond en kwam het ineens uit het niets bijv. als ik me net lekker nestelde om te gaan slapen ofzo.
En ja zoals je dus al leest heb ik het in die periode dan toch maar gedaan om hem niet te ontmoedingen.
Ik kreeg er een aversie tegen, omdat hij het toepaste op de 'verkeerde' momenten.... Geen probleem, dacht ik bij mezelf, ik leg hem wel uit dat ik toch wel een beetje in de mood moet zijn of gebracht worden om dat een kick te vinden....
Dus ik leg dat uit... hij word daar weer onzeker van en past niet meer toe.

De lol is er inmiddels af voor me, en ik heb op voorhand met erotiek nu al mijn stekels omhoog staan als het ware omdat ik gewoon écht geen zin meer heb om te willen pijpen...
En weet je... ik vind het zooo zonde, zal ik nu nooit meer dat verslavende gevoel hebben? Ik wil dat terug godsamme!
Hoe maak ik dit weer recht na deze verkeerde sexuele afslag?

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Von Kakelstein

Berichtdoor Von Kakelstein » di 11 augustus 2009, 13:47

Misschien is het een idee om het pijpen nu dan heel bewust een poosje af te zweren (ook als je wel een keer spontaan zin zou voelen onverwachts, juist dan ook zelfs) om zo het verlangen ernaar weer ruimte te geven? Een tijdje geen chocolade eten maakt het daarna ook weer extra lekker en nieuw.

Niet te krampachtig jezelf ervan blijven overtuigen en bevestigen dat pijpen nu dus nooit meer lekker zou zijn. Dat wordt het een self-fullfilling prophecy. Zoek mooie beelden en verhalen waarin je jouw voormalige beleving van pijpen herkent en neem die tot je zonder er verder een daad aan toe te voegen. Vraag je partner om samen met jou een herwaardering te vinden op deze manier ook en laat dan de tijd en het gevoel de rest van het werk doen. Niets veranderlijker dan een mens en zolang de aversie niet door angst is ingegeven lijkt het me wel omkeerbaar.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » wo 12 augustus 2009, 10:40

Het je laten dwingen, is gebaseerd op lust. Misschien moet je even terug naar de kern; liefdevolle sex. Lange, uitgesponnen sex met veel aandacht voor een rustiger -maar daarom niet minder intens- voorspel. Als je daarin teug meer intimiteit voelt, kan je gaandeweg lust op een veilige manier terug groeien. Ik denk dat je dan vroeg of laat terug op een punt komt dat je er mentaal klaar voor bent.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » wo 12 augustus 2009, 23:09

wat mankeert eraan *gewoon* te zeggen [cupasoup] nu even niet ! [/cupasoup] :?
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Von Kakelstein

Berichtdoor Von Kakelstein » wo 12 augustus 2009, 23:57

Helemaal niks...

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » do 13 augustus 2009, 9:23

helemaal niks
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » do 13 augustus 2009, 15:25

Denk ook dat het vergissing is om er wel in mee te gaan als je niet wilt. Als je je vriend gewoon uitlegt dat je er niet altijd zin in hebt om 'gedwongen te worden', en dat dat verder niks met hem te maken heeft, dan zal hij dat toch wel begrijpen neem ik aan.

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » do 13 augustus 2009, 17:35

ja hoor fuzz, uiteraard...
dat is/was het ´probleem´ ook niet :)
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten