Erectie vraagstuk

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » wo 27 mei 2009, 22:43

Ik kan me voorstellen dat sex in een relatie heel anders is als sex als beroep. Er kan wel een enorme druk op hem liggen, zeker omdat hij weet dat jij weet dat het zijn beroep is.

Heb je wel eens gevraagd of hij dit altijd heeft (dus in zijn beroep), e/o in andere vaste relaties? Want misschien is het wel een gewoonte geworden.
(jongens die heel, heel veel masturberen en dan niet met neuken of pijpen kunenn klaarkomen omdat ze dat gevoel niet goed kennen/aankunnen; vrouwen die maar op 1 bepaalde manier met masturberen kunenn klaarkomen, idem).

Verder zou ik er niet zoveel aandacht aan besteden, dat legt alleen maar meer druk, maar gewoon lekker vrijen. Zelfs dan maar zonder erectie. Hij hoeft dan niet te presteren, alleen maar te genieten.

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » do 28 mei 2009, 12:04

Zeer goed opgemerkt van Suzette.
Trouwens je zou hem kunnen laten omscholen van gigolo tot wat anders.
Het klinkt trouwens alsof je er toch niet bijster gelukkig mee bent.

Kalipeira
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:22

Berichtdoor Kalipeira » za 30 mei 2009, 11:05

Ik ga Suzette haar raad volgen, niet teveel aandacht aan besteden. En het niet laten primeren in ons samenzijn.
Zijn beroep kan ik wonderwel goed verdragen. Ik steun hem in het feit dat hij dit een kans wil geven. Door er vaak en veel open over te praten is er aan zijn kant de nodige ontlading waar volgens mij nood aan is als je dit beroep lang wil volhouden. En van mijn kant voel ik me gerespecteerd, zijn 'maatje' en is er nihil jaloezie.

darkestofdreams
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 22 oktober 2014, 17:22

Re: Erectie vraagstuk

Berichtdoor darkestofdreams » do 23 oktober 2014, 14:58

Het is heel duidelijk een overprikkeling. Als je voortdurend geprikkeld wordt, heb je steeds meer, grotere, en krachtigere prikkels nodig. Wat knap is, is dat je zulke complexe levenswandel kan verdragen. Waar ik me in jouw plaats zorgen over zou maken, is dat je een prikkel bent die geen effect heeft, en dat is spijtig. Daar zou ik het moeilijk mee hebben. Ik zie dat dit een oud topic is, maar vroeg me af hoe het verder is gegaan.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Erectie vraagstuk

Berichtdoor deco » do 23 oktober 2014, 20:24

Het is heel duidelijk een overprikkeling. Als je voortdurend geprikkeld wordt, heb je steeds meer, grotere, en krachtigere prikkels nodig. Wat knap is, is dat je zulke complexe levenswandel kan verdragen. Waar ik me in jouw plaats zorgen over zou maken, is dat je een prikkel bent die geen effect heeft, en dat is spijtig. Daar zou ik het moeilijk mee hebben. Ik zie dat dit een oud topic is, maar vroeg me af hoe het verder is gegaan.
Leuk als je iets interessant vindt en het weer leven wil inblazen.
Maar je mening geven op iets die 5 JAAR geleden gevraagd is.....is nogal te gek voor woorden....ze zal echt geen 5 jaar later komen kijken wat men haar als raad gegeven heeft....
Plaats iets wat je zelf ondervonden hebt of waar je ervaring mee hebt.....dit zal meer opbrengen dan wat er nu gebeurd is.

my 2 cents :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

darkestofdreams
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 22 oktober 2014, 17:22

Re: Erectie vraagstuk

Berichtdoor darkestofdreams » do 23 oktober 2014, 21:12

De laatste zin was eigenlijk het belangrijkste. Hoe is het verder gegaan? Houden zulke relaties stand? Tijd brengt meestal raad en inzichten, vandaar de vraag...
Laatst gewijzigd door darkestofdreams op do 06 november 2014, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: Erectie vraagstuk

Berichtdoor brother » di 04 november 2014, 23:40

Niet te snel conclusies trekken zou ik zeggen.
Een man die niet onmiddelijk een erectie heeft hoeft geen probleem te hebben.
Omstandigheden kunnen invloed hebben, invloed van alcohol, medicatie of gewoon zenuwachtigheid.
Wat ook kan is dat de man zoveel aandacht heeft voor jou dat zijn eigen opgewondenheid verminderd en de erectie even doet verdwijnen.
Mannen zijn geen machines hoor.
Passieve vrouwen kunnen ook aan de basis liggen van verminderde of verdwenen erectie, seks dat is een spel dat je beide moet spelen, raak je man aan en die erectie komt wel terug.
Zeker geen scenes maken of denken dat hij je niet als aantrekkelijk ziet, zet dat uit je hoofd.
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten