Erectie vraagstuk

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Kalipeira
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:22

Erectie vraagstuk

Berichtdoor Kalipeira » ma 25 mei 2009, 17:46

Hello
Ik vrij sinds een paar maanden met een jonge, viriele man. Die zijn troeven 'beroepshalve' bij heel wat vrouwen heeft waargemaakt. Maar ik constateer iedere keer weer dat hij niet 'spontaan' een erectie krijgt. Hij beweert seksueel erg tot me aangetrokken te zijn, maar toch is er altijd hulp nodig.
Ik heb nooit eerder zoiets meegemaakt bij bedpartners. Vandaar mijn vraag aan de mannen op dit forum. Zijn er nog die in the heat of the moment telkens weer moeten geholpen worden? Is dit een penis-grootte probleem of een aantrekkingsprobleem of helemaal geen probleem ;-)?

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » ma 25 mei 2009, 19:13

Ik ben geen man sorry daarvoor!
Hoop ook niet dat je het erg vind dat ik even reageer (en anders hoor ik ut wel).

Maarre gewoon uit eigen ervaring hoor..
Ik heb ook wel eens 2 mannen gehad die beiden grote verhalen hadden over hun sexuele C.V. Ik verwachtte veel maar kreeg ook een half slappe penis. Achteraf bleek dat die verhalen alleen maar verhalen waren en geen ervaringen. En dat beiden mannen gewoon ontzettend verlegen waren en dus door de spanning hun piemel niet omhoog kregen. Dat ego weer he..

Ik weet het natuurlijk niet hoe het bij jou zit. Maar daarom gooi ik even een balletje op. :D
Act like a lady, think like a man..

Gebruikersavatar
Johan_1979
Berichten: 81
Lid geworden op: do 05 februari 2009, 0:20
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Johan_1979 » ma 25 mei 2009, 19:54

Kan inderdaad een spanning ding zijn.
Als ik me op mijn gemak voel en lekker ontspannen ben en ik voel me seksueel tot iemand aangetrokken dan word de penis makkelijk groot.
Ben ik moe/onrustig kan het wel eens gebeuren dat het meer moeite kost. Dit geef ik dan wel aan bij mijn partner.

Het hoeft volgens mij ook geen probleem te zijn, het kan ook onderdeel van het voorspel zijn. :lol:

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » ma 25 mei 2009, 20:53

Ook ik ben geen man, maar wel dit wel heb meegemaakt.

Het zit, naar mijn ervaring, tussen zijn oren. Spanning, (te) hoge verwachtingen aan allebei kanten, de eerste keer, kunnen bijdragen tot minder aanwezig zijn.
Het is inderdaad niet erg, en geen indicatie voor toekomstige vrijpartijen.
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Romario
Berichten: 291
Lid geworden op: do 27 mei 2004, 12:53

Berichtdoor Romario » ma 25 mei 2009, 21:10

Ik heb zelf nog geen problemen gehad om een erectie te krijgen bij iemand die ik aantrekkelijk vind. Integendeel zelfs, soms gaat het iets te makkelijk.

Wat ik wel heb, en da's ook heel vervelend, is dat ik in het begin bij een nieuw meisje die erectie snel verlies. En dat ik heel moeilijk klaarkom. Maar dat heeft te maken met spanning en moeite om me helemaal over te geven.
Na een tijdje gaat dat weer over en is alles ok.

Ik denk dat dat bij jouw partner ook best het geval kan zijn.

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » ma 25 mei 2009, 21:21

Het is ook best lastig dat je als man niet kunt faken. Ik heb zelf nooit echt serieuze erectieproblemen gehad, maar wel meegemaakt dat ik minder opgewonden was dan ik eigenlijk wilde zijn. De aantrekkingskracht was aanwezig, maar door allerlei oorzaken (moe, met een deel van mijn gedachten anders, dat soort dingen) werd m'n lul minder stijf dan ik van te voren verwacht had. En als je er dan op gaat letten lukt het helemaal niet meer. Het beste wat je kunt doen is er niet te veel aandacht aan besteden.

Frans49
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 02 januari 2009, 10:14

Berichtdoor Frans49 » ma 25 mei 2009, 23:03

Ik heb wel serieuze erectie problemen, is eigenlijk ook langzaam begonnen zoals jij omschrijft. Heb sinds kort bekkenbodemtherapie waarbij het spiergebied rondom penis en anus getraint wordt. En dat begint resultaat te geven, dus misschien toch eens naar een dokter (kan ook iets anders zijn hoor) Sterkte ermee.
All I ask of living is to have no chains on me

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » di 26 mei 2009, 0:41

Een 'beroeps' die met grote verhalen bij jou is binnengekomen en vervolgens niets klaarmaakt? Ga jij je nou echt zorgen maken over de eventuele oorzaak van die slapte? Uit je bericht maak ik niet op dat hij de man van je leven is. Waarom zou je dan blijven doorzeuren? Laat hem lekker uitzoeken wat er aan de hand is, en ga op zoek naar een leuke vent die het wel kan, zou ik zeggen!
Amor vincit omnia

Ik1970
Berichten: 18
Lid geworden op: di 19 mei 2009, 11:22
Locatie: Noorden van het land

Berichtdoor Ik1970 » di 26 mei 2009, 8:56

Ik herken het eerlijk gezegd niet zo. Ik ga er vanuit dat je er zelf niet bij was toen hij 'beroepshalve' (wat bedoel je daar eigenlijk mee?) presteerde. Klinkt toch als grootspraak. Lijkt een beetje alsof hij vooral in woorden presteert... 'In the heat of the moment' met een vrouw die je begeert, ga ik er van uit dat de meeste (jonge) mannen eerder het tegenovergestelde probleem hebben (te snel klaarkomen). Echter, wanneer de situatie nieuw is en nog een beetje spannend zal dat vast weerslag kunnen hebben op de erectie. Heb je het er met hem al over gehad?
Mooi, mooi, mooi: Het kan zo mooi zijn

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » di 26 mei 2009, 12:29

Inderdaad dat 'beroepshalve' intrigeerde mij ook al.. wat is dat precies?

Het is me zeker wel gebeurt dat door de spanning van de situatie een
erectie krijgen of behouden niet even gemakkelijk gaat.. maar meestal
is er geen enkele onduidelijkheid wat betreft mijn opwinding..
Zelfs als 't niet meteen een volharde erectie is, is 't een kwestie van
met voorspel beginnen dan gaat 't daarna vanzelf..

Hoe is 't met je jonge viriele minnar na de eerste ronde?
Als jullie verder spelen voor een tweede keer, krijgt hij dan wel vanzelf
een erectie of ook niet?
Je kan nooit genoeg oefenen.

Kalipeira
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:22

Berichtdoor Kalipeira » di 26 mei 2009, 14:05

Dat 'beroepshalve'...tja, hij is gigolo ;-)
Maar bij mij is hij niet in die rol uiteraard.
Nog een belangrijk punt, hij vindt dit nooit een probleem. Maar ik sta er iedere keer weer van te kijken...
Nu, mekaar een handje helpen als voorspel vind ik ok, maar nooit spontaan een erectie blijf ik vreemd vinden.

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » di 26 mei 2009, 22:18

Ik zou zo zeggen dat hij in z'n beroep toch een erectie zou moeten kunnen krijgen op eigen commando.
Met jou in een "normale" relatie zou die erectie eerder spontaan moeten komen.
Lep wel het is echt niet abnormaal als een erectie verslapt tijdens een eenzijdig voorspel, ik bedoel hij is met jou bezig en als jij niet met hem bezig bent dan kan het ontbreken van de werkelijke aanraking tot gedeeltelijke of gehele verdwijning leiden van de erectie.
Is of was hij aan pillen tijdens z'n beroep ? Dan ligt daar mogelijk een probleem dat het zonder niet meer gaat.

Kalipeira
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:22

Berichtdoor Kalipeira » wo 27 mei 2009, 9:55

@ Tissot: Neen, voor zijn 'beroep' gebruikt hij geen pillen.
Het zit me gewoon dwars dat hij er geen enkel probleem in ziet. En het kan ook te maken hebben met een 'overload'; dat beroep, uren met zichzelf spelen, en dan nog eens in een eigen relatie presteren. In zijn geval zou ik dat zelf spelen eens achterwege laten.

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » wo 27 mei 2009, 16:26

Wat bedoel je eigenlijk met de term "met zichzelf spelen" ?
Een gigolo die doet dat toch niet (nouja ik was er nooit bij hoor) ?
Dat is toch een man die tegen betaling vrouwen neukt ?

Kalipeira
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:22

Berichtdoor Kalipeira » wo 27 mei 2009, 22:19

@ Tissot: ik bedoelde: én zijn beroep, én masturberen, én seks in een relatie. Tegen een combinatie van de twee laatste heb ik nikske hoor. :D


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 17 gasten